Şimdi Ara

Galaxy S21 FE basın görselleri ortaya çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
1
Favori
735
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Galaxy S21 FE basın görselleri ortaya çıktı



    Çıkışı adeta yılan hikayesine dönen ve bir dönem tamamen ümit kesilen Galaxy S21 FE akıllı telefon modeli yeniden aramıza döndü. Kısa süre içerisinde tanıtımı beklenen modelin basın afişleri de sızdırıldı. 



    Galaxy S21 FE görselleri



    Bir ara kesinlikle iptal edildiği gündeme gelen Galaxy S21 FE akıllı telefon modeli CEO Roh Tae-moon’un girişimleri ile yeniden hayat bulmuştu. 4 Ocak itibariyle tanıtılması beklenen akıllı telefon basın görselleri de internete sızdırıldı. 



    Ayrıca Bkz.Samsung Galaxy S21 FE sadece Avrupa'da piyasaya sürülebilir



    Orta sınıf Galaxy A serisinin ve özellikle Galaxy S22 amiral gemisi serisinin gidişatını etkileyeceği endişeleri nedeniyle Galaxy S21 FE modeli muhtemelen sadece Avrupa pazarında piyasaya sürülecek. 



    Galaxy S21 FE basın görselleri ortaya çıktı



    Galaxy S21 FE özellikleri



    Galaxy S21 FE özellikleri arasında 6.4 inçlik 1080x2340 piksel çözünürlüğünde Super AMOLED ekran yer alacak. Bir önceki nesilden bir miktar küçük ancak Galaxy S21 modelinden biraz daha büyük bir ekran var. 



    Snapdragon 888 ve Exynos 2100 yonga seti için henüz net bir bilgi yok. Sadece Avrupa pazarı kısıtlaması Snapdragon yonga setini beraberinde getirebilir. Bellek tarafında 6GB/8GB RAM ve 128GB/256GB seçenekleri konuşuluyor. 



    Ana kameranın 64MP mi yoksa 12MP mi olacağı da net değil. 12MP ultra geniş ve 8MP telefoto sensör korunuyor. Ayrıca ön kameranın da 12MP olacağı iddia ediliyor. Batarya tarafında 4500mAh kapasite yine korunurken kutudan 25W şarj adaptörü çıkacak. Galaxy S21 FE fiyatı ise şimdilik belli değil. 

     




    Kaynak:https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s21_fe_5g_marketing_materials_leak_revealing_specs_and_design-news-51823.php







  • Çeviri neden sallamasyon? Gsmarena'daki linkte her şeyi net şekilde açıklamışlar.


    "Snapdragon 888 ve Exynos 2100 yonga seti için henüz net bir bilgi yok" demişsiniz ama haberde "The phone will be powered by either the Snapdragon 888 or the Exynos 2100, depending on market." yani pazara göre bu işlemcilerle geleceği kesin.


    "Ana kameranın 64MP mi yoksa 12MP mi olacağı da net değil. 12MP ultra geniş ve 8MP telefoto sensör korunuyor." demişsiniz ama haberde "a triple rear camera system, consisting of a 64 MP main sensor, paired with an ultrawide and a depth sensor" demiş.


    Yani ana kamera 64MP ve telefoto kamerası kaldırılmış yerine derinlik kamerası gelmiş.


    "Ayrıca ön kameranın da 12MP olacağı iddia ediliyor." demişsiniz ama haberde "Anyway, on the front there's apparently a 32 MP camera for selfies."


    Yani ön kamera 32MP olacak.


    "Batarya tarafında 4500mAh kapasite yine korunurken kutudan 25W şarj adaptörü çıkacak" demişsiniz ama haberde "The battery will be 4,500 mAh, with support for 15W charging, and both of those numbers are rather disappointing."


    demiş yani 15W şarj destekleyecek.


    Lütfen haber yaparken biraz daha özen !!

  • Fiyat 10999tl giriş yapar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • FE olunca ne oluyor, nedir bu FE?

  • V4LKyR V kullanıcısına yanıt
    Fan Edition

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Öyle bir fiyattan girerse millet gider iPhone alır kimse kusura bakmasın bi android telefona o paralar verilmez

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Samsung'un, rakipleri yapmadan yapabildiği birşey var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    .
  • 2010 dan buyana Android samsung galaxy kullanıyorum tecrübe olarak asla ara model almam misal S3 ve S4 mini kullanıyordum ağzımın payını aldım bu FE dediklerinde ara model gider A72 yada 52 alırım daha iyi

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bunun yerine 6000 bandında s20fe daha mantıklı.

  • Kamera tasarımı çok kötü ayrıca ekranın ortasında kamera deliği olması çok kötü duruyor. Çerçeveyle birleştirseler bari.

  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Yavaş salla. S21 Plus zaten 11bin lira :D

  • İlk önce Exynos işlemcili olanını getirir Samsung. Baktı elinde kalıyor satılmıyor Snapdragon'lu olanını getirir, Samsung S20 FE'de yapığı gibi !

  • Çeviri neden sallamasyon? Gsmarena'daki linkte her şeyi net şekilde açıklamışlar.


    "Snapdragon 888 ve Exynos 2100 yonga seti için henüz net bir bilgi yok" demişsiniz ama haberde "The phone will be powered by either the Snapdragon 888 or the Exynos 2100, depending on market." yani pazara göre bu işlemcilerle geleceği kesin.


    "Ana kameranın 64MP mi yoksa 12MP mi olacağı da net değil. 12MP ultra geniş ve 8MP telefoto sensör korunuyor." demişsiniz ama haberde "a triple rear camera system, consisting of a 64 MP main sensor, paired with an ultrawide and a depth sensor" demiş.


    Yani ana kamera 64MP ve telefoto kamerası kaldırılmış yerine derinlik kamerası gelmiş.


    "Ayrıca ön kameranın da 12MP olacağı iddia ediliyor." demişsiniz ama haberde "Anyway, on the front there's apparently a 32 MP camera for selfies."


    Yani ön kamera 32MP olacak.


    "Batarya tarafında 4500mAh kapasite yine korunurken kutudan 25W şarj adaptörü çıkacak" demişsiniz ama haberde "The battery will be 4,500 mAh, with support for 15W charging, and both of those numbers are rather disappointing."


    demiş yani 15W şarj destekleyecek.


    Lütfen haber yaparken biraz daha özen !!

    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profecco

    İlk önce Exynos işlemcili olanını getirir Samsung. Baktı elinde kalıyor satılmıyor Snapdragon'lu olanını getirir, Samsung S20 FE'de yapığı gibi !
    Exynos 2100 ile gelse de sıkıntı yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Kim atacak o nadide görseli merakla bekliyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurYZCi

    Fan Edition

    S21'in az kırpılmış versiyonu. Genel olarak Kamera ve işlemcileri aynı oluyor.


    Yani geçen sene çıkmış amiral gemisi seviyesi cihazın aynısına daha az para vererek sahip oluyorsunuz ama o sırada S22 çıkacağından aslında 1 sene önceki modeli almış oluyorsunuz.


    Bütçe ve ihtiyaç meselesi.

    _____________________________
  • Kerim5100 kullanıcısına yanıt

    Sallamak bedava:)) dolar ne kadardi o zaman.? Hadi kirmim seni 9.999tl olsun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Samsung su ülkede ki pazar payını korumak için büyük bir çaba sarf ediyor , ürünleri de gayet tatminkar şuan Orta gelirli aile neye deniyor Fikri olan varmı ? açıkçası s21 fe almak istiyorum ama işte 🙃 fiyat konusunda kimsenin bir şey bildiği yok 7k yi geçmez ise alinir yani 🤔

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Noobszle
  • Çok geciktin be Samsung.

    _____________________________
    just care about your enjoy, rejoice!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.