Şimdi Ara

Galaxy S 2 I777' ye I9100 ROMU Yükleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
3.560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 45 gün 2 saat 28 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • meterman (3 mesaj) q00gle (3 mesaj) kaskelli (1 mesaj) s747 (1 mesaj) cuucu (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> Galaxy S 2 I777' ye I9100 ROMU Yükleme
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    75 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Yurt dışından Galaxy S2 aldım ama AT&T firmasına özel üretilmiş, modeli Galaxy s2 olmasına rağmen SGH-I777 diye geçiyor.
    Türkçe Menü yok.
    Buna i9100 romu yüklenir mi? bu konuda bilgisi olan var mı?
    Donanım olarak tek fark orta tuş yerine 4 adet dokunmatik var
    Teşekkürler



    |
    |
  • Teğmen
    163 Mesaj
    Biraderim aynı sorun bende de var bir sonuç alabildin mi selamlar Sedat
  • Çavuş
    75 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Kimse cevaplamamış bari ben bulduğumu söyleyeyim
    Bu telefona I9100 ROM u uymuyor, alttaki 4 tuş, 3 tuş gibi çalışıyor. Home tuşu işlevini kaybediyor.Sürekli geri tuşuyla çıkmanız gerekiyor. Buda Kernel' den dolayı.
    Cynogenmod gibi Custon ROM lar ile Türkçe' ye çevirebilirsiniz ama bunlarında çoğunda tarayıcıda flash desteği yok. Sanırım yeni çıkmış ama SGH-I777 için göremedim.
  • Yarbay
    3526 Mesaj
    Arkadaşlar bu sorunu çözen var mı acaba ?
  • Çavuş
    40 Mesaj
    i9100 romuna ihtiyaç yok ki, i777 için pek çok rom mevcut zaten, miui, cm7 ya da stok romları biraz arama yaparak rahatlıkla bulabilirsiniz:

    http://goo.gl/8Uq3W



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrlp -- 7 Şubat 2012; 18:36:05 >
  • Er
    5 Mesaj
    merhaba hocam bende abd den gelirken aldım ve sonunda tamamen türkçe yapmayı başardım.şimdi vereceğim linkteki işlemleri yapar ve programları indirirsen olur.
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1484865 .
    durum kısaca şöyle Turkbey isimli kullanıcı i9100 yazılımını sadeleştirip sadece i9100 için bu siteye göndermiş.sitedeki başka bir kullanıcı (i777) romu i777 ye uyarlayıp tekrar siteye yüklemiş.yalnız dikkat etmen gereken husus lilchrisis06 kullanıcısının tanzim ettiği v33 romu.
    yalnız ilk önce cihaza recovery modunda sd karttan yazılım yüklenebilmesi için siyahkernel ya da cwm denen yazılımı odin ile yükle.daha sonra indirdigin romu sd karta at.recovery menüsünde baslatım yukledgin romu zip ıntstall sd card secenegıyle yükle.
    cihazı artık gt-i9100 olarak görüyor ve acılış logosuda öyle.
    kolay gelsin




  • Er
    1 Mesaj
    kardeşim banada geldi amerikadan nasıl yaparım yawww
    tr olmasından vaz geçtim eski versiyonunu ykükliyecem failed diyor yeni versiyon. 4.0.3 yüklüyorum yükleniyor ama konuşma yapamıyorum sesim karşı tarafa gitmiyor :((((((
  • Çavuş
    75 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    şimdiye kadar kullandığım en iyi, en hızlı ROM, üstelik Türkçe
    SGH-I777 (ATT) için
    Yüklemek için ZIP' i harici microSD karta atıp, Clock Work Modda başlatmanız gerekli.
    http://galaxys2root.com/att-galaxy-s2/phone-bricker-ics-rom-for-att-galaxy-s2-sgh-i777-update/

    ALINTIDIR yazmaya gerek var mı :D
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    beyler bendede bu telefonun rootlu türkçeleştirilmiş hali var yalnız büyük bir problem var video çekemiyorum. room la alakalı bi durum webde çok aradım ama kamera firmware dosyası bulamadım yada güncellemesi.

    sorun şu ki çok kaliteli fotoğraflar çekebiliyorum, ama video moduna geçip play tuşuna bastığımda hiç bişey olmuyor, yani kayıt başlamıyor.sanırım video dosyası oluşturamama gibi bir sorunu var arka kamerada.kaliteyi 480p ye düşürüp deniyorum çekim yapıyormuş gibi yapıyor ama galeriye girip baktığımda açılamayan bir dosya oluyor.
    Bu arada ön taraftaki 2mp kamera ile video çekimi yapabiliyorum sorun yok yada arka kamera ile fotoğraf çekiyorum gene sorun yok. Sıkıntı sadece videoda.


    4.1.2 anroid sürümü yüklü i9100 den uyarlanmış(nightly-i777 diye bi room)


    yardımcı olabilecek kapasitede arkadaşlar cevaplarsanız çok memnun kalırım, uğraşlarıma rağmen sonuç alamadım malesef.




  • Onbaşı
    17 Mesaj
    Problemi onca uğraştan sonra çok basit bir yöntemle çözdüm arkadaşlar.bu problemi yaşayanlar için söylüyorum;

    Poblemin çözümü basit, google playden**ics kamera** uygulamasını indirmeniz yeterli.video kaydı ve fotoğraf çekimi yapabilirsiniz.(daha başka bir çok uygulama denedim başarılı olmadı, bi kaç kez rom yükledim gene olmadı meğersem bu kadar basitmiş =) )
  • Er
    2 Mesaj
    arkadaşlar bendede s2 ban bende jelly ben yükledim fakat yükledigim jellybeen i9100 ait sesler yok tuş takım ayarları bozuk bana video verrseniz sevinirim hiç bir sey bilmiyorum yardım istiyoru ne yapmam gerekir
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    buyur burdan yak =)http://get.cm/?device=i777
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
valorant points
valorant vp
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.