Şimdi Ara

Galatasaray - Levadia Tallinn Maçı +7 Gol Olur mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
1.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iddaa yapıcam büyük oranlar bulmaya çalışıyorum 4-6 golun (bence %99 tutucak bi gol sayısı) 1.85 lik oranı tatmin etmedi. Sizinde fikirlernizi alıp acaba +7 gol tutarmı şöyle bi baktım +7 qole en yakın mac gibi geldi 17.00 oranı da göz ardı etmemek lazım. Sadece fikirlerinizi almak istedim.. ?



    _____________________________
  • levadia takımını internette araştır biraz nasıl bir takım oldukları hakkında bir bilgim yok ama forumda duydugum kadarıyla kapanan bir takım olabilir bize karşı..ve deplasmana geliyor..ali sami yene gelen adam defans yaparsa elano keita arda baros gibi futbolcuların hezimetine uğrar..bence olma ihtimali var ama levadianında gol atması lazım yoksa biz 7 tane atamayız sanmıyorum.
    _____________________________
  • Ben TGS 4-6 düşünüyorum. +7 olmaz bence. :))


    Dün İngiltere ligine Sistem 4-5 oynadım. İlk kez :) 5 maçın 4 tanesi yattı
    _____________________________
  • Büyük ihtimalle az gollü olacak maç. Gerçi bizimkiler birden patladı mı gerisi geliyor ama kuzey takımları fark yemez genel olarak.
  • teşekkürler yorumlar için.

    Bende bize 1-2 gol atabiliceklerni fakat bizim 4-5 gol bulabileceğimi düşündüm. Tekrar söliyeyim ben de 4-6 gol tahminim var kesinlikle fakat oranı 17.00 ve yani olması pekte zor değil denemelimiyim sizce diye sordum.
    7 Gole yakın bir maça benziyor her zaman çıkmaz bu maçlar kaçırmayayım dedm

    Tekrar yorum yapan arkadaslara teşekkür ediyorm
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kènan

    Ben TGS 4-6 düşünüyorum. +7 olmaz bence. :))


    Dün İngiltere ligine Sistem 4-5 oynadım. İlk kez :) 5 maçın 4 tanesi yattı

    @Kenan adlı arkadaş ne diyorsa tersini oynayın lütfen
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cémo

    Büyük ihtimalle az gollü olacak maç. Gerçi bizimkiler birden patladı mı gerisi geliyor ama kuzey takımları fark yemez genel olarak.


    4-6 gol den de mi az olucağını tahmin ediyorsun hocam ?
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Allah rızası için Keita - Arda - Baros hepiniz 3'er gol atın. Kontöre ihtiyacım var aslanlarım hadi nolur
    _____________________________
  • Levadia Estonya'nın en iyi klübü. bu yüzden Estonya milli takımına en çok oyuncu bu takımdan gidiyor.

    Estonya-Brezilya maçı 1-0 Brezilya üstünlüğü ile tamamlandı 1 hafta önce. Bizde bu takımla 0-0 berabere kaldık.
    _____________________________
  • He bu arada hazır sizi bulmusken ben size bi kaç maç danışayım

    aalborg-nordsjaelland 1 1.70
    hull-totenham 2 3.20 (hulla 1 handikap vermişler)
    ventspils-zurich Üst 1.70
    Nautico-goias 2 2.20

    Özellikle totenham maçı totenham 2 fark atarmı diğer maçlarıda bi yorumlarsanız sevinirim
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rahatı Kaçan Ağaç


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kènan

    Ben TGS 4-6 düşünüyorum. +7 olmaz bence. :))


    Dün İngiltere ligine Sistem 4-5 oynadım. İlk kez :) 5 maçın 4 tanesi yattı

    @Kenan adlı arkadaş ne diyorsa tersini oynayın lütfen

    Hafta sonu 10.19 TL lik sermaye kuponu tutturdum. Bunu söylemişmiydim
    _____________________________




  • 7 gol olmaz bence az farkla yeneriz diye düşünüyorum 1-0 2-1 2-0 gibi sonuçlarla biter.Netanya gibi bi takım değil çok dikkatli olmamız lazım.
    _____________________________

    Bir ihtimal daha var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: castibaby

    He bu arada hazır sizi bulmusken ben size bi kaç maç danışayım

    aalborg-nordsjaelland 1 1.70
    hull-totenham 2 3.20 (hulla 1 handikap vermişler)
    ventspils-zurich Üst 1.70
    Nautico-goias 2 2.20

    Özellikle totenham maçı totenham 2 fark atarmı diğer maçlarıda bi yorumlarsanız sevinirim



    SUNA DA Bİ BAKI VERİN BEYLER
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: castibaby

    He bu arada hazır sizi bulmusken ben size bi kaç maç danışayım

    aalborg-nordsjaelland 1 1.70
    hull-totenham 2 3.20 (hulla 1 handikap vermişler)
    ventspils-zurich Üst 1.70
    Nautico-goias 2 2.20

    Özellikle totenham maçı totenham 2 fark atarmı diğer maçlarıda bi yorumlarsanız sevinirim

    Aalborg maçına oynama ne yapacağı belli olmuyor.

    Hull City hafta sonu deplasmanda Chelsea'dan 90+2de Drogba'nın akıl dolu golü ile yenildiler. Evinde Tottenham ile yapıyorlar. Tottenham evinde Liverpoolu yendi. Oynayacaksan üst oyna yada hiç oynama.

    Diğer maçlar hakkında yorum yapamayacağım bilmiyorum.
    _____________________________




  • Sağol Kenan evet hull maçını takip ettim iyi bir futbol koydular fakat totenham liverpool gibi bir takıma neredeyse pozisyon vermedi az pozisyonda bitirici oyunculara sahip oldkları için golü buldu liverpool Hull da ne yapcağı belli oluyor be hocam bi maç iyi bi maç kötü denemekte yarar var diye düşündüm 3.20 az oran değil aalborg maçına bidaha bakıcam sağol yorumun için
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kènan


    quote:

    Orijinalden alıntı: castibaby

    He bu arada hazır sizi bulmusken ben size bi kaç maç danışayım

    aalborg-nordsjaelland 1 1.70
    hull-totenham 2 3.20 (hulla 1 handikap vermişler)
    ventspils-zurich Üst 1.70
    Nautico-goias 2 2.20

    Özellikle totenham maçı totenham 2 fark atarmı diğer maçlarıda bi yorumlarsanız sevinirim

    Aalborg maçına oynama ne yapacağı belli olmuyor.

    Hull City hafta sonu deplasmanda Chelsea'dan 90+2de Drogba'nın akıl dolu golü ile yenildiler. Evinde Tottenham ile yapıyorlar. Tottenham evinde Liverpoolu yendi. Oynayacaksan üst oyna yada hiç oynama.

    Diğer maçlar hakkında yorum yapamayacağım bilmiyorum.



    aalborg evinde %80 90 kazanan bir takım oynamaya değer..

    zürich maçlarıda üst biter fakat deplasmanları evinde oynadıgı kadar üst bitmez

    brezilya maçını da hiç takip etmedim..

    hull maçını da alt diye tahmin ediyorum tottenham ın bu seene deplasmandaki maçlarına genel olarak alt oynayacağım
    _____________________________
    "Kazanacaksınız, Kazanmak için uğraşacaksınız...ama netice ne olursa olsun, siz benim gönlümde hep Kazandınız..hep şampiyonsunuz ve öyle Kalacaksınız..."




  • 5-1 yeneriz
    _____________________________
    Functional, useful, basic and easy.
  • Bizim maçın 2-0 biteceğini düşünüyorum.
    Hull maçına bende oynadım ama direk Tottenham'a verdim. Handikaplı oynamak biraz daha sakat geldi.
    Ben yarın Shaktar'a,Fulham'a bide M.Kharkive oynuyorum
    _____________________________
  • Levadia iyi kapanan bir takım. Kuzey takımlarına özgü yüksek fizik gücü nedeni ile 90 dk. oyundan düşmüyor. ŞL eleme ve bir önceki Uefa tur maçlarında da en çok 1 gol gördü kalesinde. Ligin 20nci haftası geride kaldı. 72 gol atıp 12 gol yedi.

    Kişisel fikrim : Bu maç 2-0 olursa çok mutlu olurum. Fark olabileceğine pek ihtimal vermiyorum. Öte yandan Galatasaray bu. Her ihtimal mümkün.
    _____________________________
  • En banko TG 4-6 iyidir..

    FB maçı ALT

    Sivas -Shaktar 2

    Trabzon - Toulouse - ÜST veya 2



    Ama gönül isterki bütün takımlarımız kazansın..
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.