Şimdi Ara

Fsx de Analatımlı Ils iniş boeing 737-800 ng (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
140
Cevap
5
Favori
54.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar dün akşamki denemem de iki farklı şey denedim, birincisi yukarıda arkadaşımın yazdığı gibi şu sanal halkaların çıkmasını sağladım. bir diğeri ise motorlar kontrolünün bulunduğu panelde kırmızı olarak duran ve üzerinde 1 ve 2 yazan düğmeleri sağa doğru çevirdim. başarılı bir iniş olmasa bile en azından piste inmeyi başardım.

    Birde oyunun menüsünde video kaydetme olayı var. ama tuhaf uzantılı bir video dosyası oluşturuyor. bu videoyu oyun dışına convert etmek mümkün mü?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brsnt

    Arkadaşlar dün akşamki denemem de iki farklı şey denedim, birincisi yukarıda arkadaşımın yazdığı gibi şu sanal halkaların çıkmasını sağladım. bir diğeri ise motorlar kontrolünün bulunduğu panelde kırmızı olarak duran ve üzerinde 1 ve 2 yazan düğmeleri sağa doğru çevirdim. başarılı bir iniş olmasa bile en azından piste inmeyi başardım.

    Birde oyunun menüsünde video kaydetme olayı var. ama tuhaf uzantılı bir video dosyası oluşturuyor. bu videoyu oyun dışına convert etmek mümkün mü?

    Dün oyunu biraz daha zorlaştırıyım dedim.Havayı çok bozuk yaptım.Eskişeihrden kalktım ama hava öyle fırtınalıki uçak sallanıyo havada
    Neyse geldim gene esenboğaya tam inecem uçak bi türlü giremedi ILS hatına rüzgar savuruyo piste yaklaştı bi baktım inemeyecem dedim pas geçiyim bidaha deniyim 4000 feet civarına çıktım.Aşağı hiç bakmamışım tam geniş çember yaparken bi çarpma sesi kulağımdada kulaklık vardı.Bİ hoplamışım meğerse uçak çakılmışDemek uçak düşmesi böyle bişey




  • quote:

    bulunduğu panelde kırmızı olarak duran ve üzerinde 1 ve 2 yazan düğmeleri sağa doğru çevirdim


     Fsx de Analatımlı Ils iniş boeing 737-800 ng


    Bunları çevirdiğiniz konusunda mutabık mıyız?

    Bunlar yangın söndürücüdür, uçak indirmekle ilgili onca teknik duydum da bunu ilk defa duyuyorum :) Bir dahakine denemeyin bunu.

    @Kapitän_zur_See

    En baştaki videoyu da ilk defa izledim, iniş takımını biraz geç açmışız o yüzden horn ötmüş, en uygun vakit glidslope deltoidi bir nokta kadar yaklaşmışken açmaktır, yani alçalmaya başlarken artık. Onun dışında daha önce demiştim, 200 feet kala gaz kesilmez, daha doğrusu 20 feet olacaktır. Onun dışında eleştirebileceğim başka bir husus görmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 23 Şubat 2008; 21:29:47 >




  • Benim bildiğim 9 nm kala iniş takımları açılır. Birde o çemberleri nasıl öle yapıp iniyosunuz.
  • İniş takımını açmanın en uygun anı GS'nin alive olması ve deltoidin hareket etmeye başlamasıdır, yani GS üzerine oturmaya az kala.

    Öte yandan iniş takımı açık olmadan -700, -900 fpm arası alçalmaya başlayan bir uçak yavaşlamak da pek istemez. Hızı kontrol ederken dikkat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 24 Şubat 2008; 20:42:03 >
  • Arkadaslar merhaba.Benim problemim fsx de Lessons bolumunde FULL iLS Approach kisminda SEA havaalanina 022 Course degeri ve 116,80 Frekansiyla ulastıktan sonra 323 course degeri ve Heading degeri veriyo , o rota da uctugumda da ''you are too far right '' ya da ''you are too far left'' uyarisi aliyorum ve dersten atılıyorum acıkcasi :) verdigi rota da ucarken nasıl uyari alabilirim bi seyleri eksik mi yapiyorum anlayamadim.yardimci olursaniz sevinirim.tskler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Eveready

    İniş takımını açmanın en uygun anı GS'nin alive olması ve deltoidin hareket etmeye başlamasıdır, yani GS üzerine oturmaya az kala.

    Öte yandan iniş takımı açık olmadan -700, -900 fpm arası alçalmaya başlayan bir uçak yavaşlamak da pek istemez. Hızı kontrol ederken dikkat.

    Ils tuşuna ne zaman basalım?ben pisti karşıya alınca basıyorum.Sonra pisti ortalıyor ve apporach tuşuna basıyorum yanlız tabi önce hızı 150 ye kadar düşürüyorum sonra flap açıyorum.hızı düşürmez ve flap açmazsam pisti ortalamıyor ve apporach çalışmıyor.Bide piste 150 ile inince çok yavaş gibi geliyor bana hemen duruyor.Normal uçaklar piste inince bayağı geç yavaşlıyor.Bizdeki frenler direk bastığımız içinmi öyle oluyor?
    Bide sen pilotmusun yaw merak ettim

    Sonbi soru 747 lerde course değerini nereye gireceğiz ben bulamadım.İndiremiyorum zaten 747yi çok büyük yaw



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gayipten Gelen Ses -- 24 Şubat 2008; 23:50:26 >




  • FS'de frene bastığınızda tam fren gücü uyguluyor. Halbuki normalde tam fren yapmak nadiren olan bir durumdur, inişlerde otomatik fren ayarını 1 ya da 2 pozisyonuna getirebilirsiniz... Oradaki MAX ayarı bile uçağın tüm fren potansiyelini kullanmaz... Öte yandan 150kts. ile inmek hızlı bile denebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 25 Şubat 2008; 17:59:03 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gayipten Gelen Ses

    quote:

    Orjinalden alıntı: Eveready

    İniş takımını açmanın en uygun anı GS'nin alive olması ve deltoidin hareket etmeye başlamasıdır, yani GS üzerine oturmaya az kala.

    Öte yandan iniş takımı açık olmadan -700, -900 fpm arası alçalmaya başlayan bir uçak yavaşlamak da pek istemez. Hızı kontrol ederken dikkat.

    Ils tuşuna ne zaman basalım?ben pisti karşıya alınca basıyorum.Sonra pisti ortalıyor ve apporach tuşuna basıyorum yanlız tabi önce hızı 150 ye kadar düşürüyorum sonra flap açıyorum.hızı düşürmez ve flap açmazsam pisti ortalamıyor ve apporach çalışmıyor.Bide piste 150 ile inince çok yavaş gibi geliyor bana hemen duruyor.Normal uçaklar piste inince bayağı geç yavaşlıyor.Bizdeki frenler direk bastığımız içinmi öyle oluyor?
    Bide sen pilotmusun yaw merak ettim

    Sonbi soru 747 lerde course değerini nereye gireceğiz ben bulamadım.İndiremiyorum zaten 747yi çok büyük yaw


    747 de radar ekranında course değeri var oraya gireceksin.




  • Hort
  • bu oprogramı nasıl indireceyim
  • hocam ilk video gerçekten bilgilendirici tşk ler
    yalnız ilk video dışındakiler uçmuş
    onları da yeniden upload ederseniz çok makbule geçer
  • quote:

    Orjinalden alıntı: barda

    bu oprogramı nasıl indireceyim



    merdiven daya kendisi iner o
  • ben uzun zamandır uğraşmıyordum bu fs ile yaa konular baya ilerlemiş uçak sevenler baya artmış bravo vallaha
  • herkese chesna yı orendikten sonra , boing 737 lerle ucmayı ils ile tavsiye ediyorumm..
  • ekranın üstünden course değerini çevireceksin mause nin tuşuyla
  • paylaşım için sağolun
  • inişlerde fren ayarını 2 ye getirsek ve arm komutuna bişey olurmu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sTaTic_OcO

    inişlerde fren ayarını 2 ye getirsek ve arm komutuna bişey olurmu?


    Yok ö harfine basmadiğin sürece hiç bir şey olmaz
  • Bir türlü ILS inişi gerçekleştiremedim.
    Önce oto pilotta pistin 20-30 nm yanına yaklaşıyorum,Nav1 e 111.30 ve course 358 giriyorum.Sonra mors alfabesini duymaya başlıyorum ama başka birşey olmuyor.Otomatik pilotta giderken HDG,ALT ve Auto throttle açıyorum.Yanlış olan ne ?
    Bir de Default 737-800 de Landing lights açılmıyor.Panelden tıklıyorum açılıyor sonra hemen kapanıyor ??
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.