Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

FSP Power Supply Yetkili Servis

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
3
Cevap
0
Favori
1.040
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> FSP Power Supply Yetkili Servis
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    420 Mesaj
    Vatan bilgisayardan aldığım FSP marka 350 wattlık 12 cm fanlı powerım bozulunca vatan bilgisayarın servisine bıraktım ve onlarda yetkili servise göndermişler. Yaklaşık bir ay sonra telle ürünümün değiştiğini ve gelip almamı söylediler. Vatan bilg. gittiğimde gelen ürünün kasadan çıkma (vida izlerinden belli) hiçbir özelliği olmayan yine fsp marka powerı görünce ürünü teslim almayıp tekrar geri gönderttim. Bugün yine telefon edip ürünümün geldiğini söylediler. Gittim, bu seferde aopen marka yine kasadan çıkma başka bir power.
    Şimdi hangi akıl sahibi insan kendine gelen bozuk ürünü alt modeliyle değiştirir ve yine nasıl bunun müşterinin kabul edeceğini düşünür. Şimdi FSP marka powerları türkiyeye getiren firmaya ulaşmak istiyorum. Belki daha önce işiniz düşmüştür. Firmaya ulaşabileceğim herhangi bir adres veya telefon varsa yazarsanız memnun olurum.



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3724 Mesaj
    bence üzme kendini hiç,tüketici mahkemesine bi dilekçe ver,bak nasıl geliyor yenisi...
    |
    |
    _____________________________
    KASTAMONU - SERBEST MİMAR - 17.04.1980
  • Yüzbaşı
    420 Mesaj
    Buldum galiba çözüm elektronik getiriyormuş. Ayrıca bana aopen power gönderdiklerine göre aopenede destek! veriyorlar. Darkhardware sitesinde bu firma ile ilgili yorumu aynen alıyorum.

    http://66.249.93.104/search?q=cache:lH6drmh3jtgJ:www.darkhardware.com/st.php%3Fu%3Dreviews/aopen-ax4spe+aopen+t%C3%BCrkiye+temsilcisi&hl=tr&lr=lang_tr


    " Türkiye temsilcisi Çözüm firmasının web sitesi ise teknik destek ile ilgili bölümlere sahip olsa da, BIOS güncellemelerini vs. içermiyor. Fakat yine de Çözüm'ün AOpen ürünlerine desteğini güçlü şekilde sürdürdüğünü ve kullanıcılara "siz ürünü aldığınız firmaya iade edin, onlar bize yollasın" demek yerine kendi ithal ettikleri bütün ürünlere direkt olarak sahip çıktıklarını belirtmek lazım.""

    Her yerimle güldüm be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmypc -- 25 Eylül 2005, 0:10:00 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    417 Mesaj
    Firmaya ulaşmaya gerek yok kardeşim....git vatana firma yetkililerine sana yapılan davranıştan ne kadar rahatsız olduğunu göster ..tüketici haklarına şikayet edeceğini söyle biraz çıkış ...ayrıca ürünü arızaya verrdin isen 15 gün içinde yapamazsa 1e 1 değiştirmek zorunda 1 ay fazla beklemişssin...
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
e-ticaret
haberler
SEO
üniversite
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,188
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.