Şimdi Ara

FROGSTAR games ve benzeri abonelikler tamamen iptal edilebilir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
2
Favori
28.595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün telefonuma durduk yere FROGSTAR games aboneliğiniz başlamıştır diye mesaj geldi. 14 tl haftalık ücret keseceklermiş.bu tarz abonelikleri tamamen kapatabilmek için ne yapmalıyım? Millet dolandırıcı olmuş resmen ! Bilen varsa lütfen yardım etsin ben hiçbir şeye abone olmak istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Arkadaşlar aynı mesaj bana da geldi. Aman mesajda gelen linke falan tıklamayın. Hemen gsm operatörünüzün müşteri hizmetleriniye arayın. Reklam ve bilgilendirmeleri iptal ettirin. Ben aradım. Frogstar games için bir üyelik talebiniz yok dediler. Smsde gelen linke tıklasam hapı yatacaksın yani. Aman dikkat!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dolandırıcı bunlar. 30 dk olmadı aynı mesaj geleli. Ttyi aradım diyorki abone olmuşsunuz. Kardeşim olmadım öyle bişeye abone diyorum, olmuşsunuz diyor. Şikayet kaydı oluşturdum. Keserlerse parayı mahkemeye giderim. Benim hakkarımı değil dolandırıcıları savunuyurlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde ilginçi bizim bilgilerimizi koruyamayan türktelekom değil mi? Diğer oparetörlerde böyle bir sıkıntı yok sanırım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer ücret keserlerse başka operatöre geçecek fiyatları uygun ama 2 katını da verecek olsam geçerim.müşterisine sahip çıkacaklar böyle iş olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynısını şu an yaşadım bu ne saçmalık. Suç duyurusunu nereye yapabilirim? Hat benim üstüme değil babamın üstüne, suç duyurusunu babam mı yapmak zorunda?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malperbaysal -- 26 Ekim 2016; 9:01:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayet var ve çağrı merkezine şikayet kaydı oluşturun. Ağzınıda gelenide söyleyin. Bu karaktersizler hırsızlık yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri hizmetlerini aramam ve şikayet talebi bırakmam sonucunda ödemem geri aktarıldı.

    Bilginize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün para iade mesajı banada geldi. Ama mutlumuyum hayır. Günde yüzlerce kişi bu olaya maruz kalıyor, çoluk çocuk yaşlı vb. Türktelekom müştri hizmetlerine cazgırlık yapmak zorunda kalmıştım. Uğraşamayan kaç bin kişinin ilk hafta ücretini cebe indirdi şeref yoksunları. Ve türktelekomda sistem açığını kapatmadan aynı işlemlere devam ederek suça desteğini devam ettiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hazreti Nathan Drake

    Müşteri hizmetlerini aramam ve şikayet talebi bırakmam sonucunda ödemem geri aktarıldı.

    Bilginize.

    umarım benim ücreti de iade ederler.ben 2 kere girmişim güya biri frogstar biri eğencix 28 liraya yakın kesinti olmuş.telefondan mesaj attım.hat annemin üzerineydi anneme git iptal ettir hattı dedim bugün başvurdu 1 hafta içinde kapanacakmış.aynen yazdım ücret iade edilmezse hattımı iptal edeceğim iade ederseniz iptali durdururum diye yazdım.ayrıca evimde ve işyerimde 2 sabit hat 1 internet hattı ve 2 ay önce babama aldım yeni avea faturalı hattıda iptal ettireceğimi yazdım.hakikatende hepsini iptal ettireceğim.pire için yorgan yakarım hiç umurumda değil 1 kere çarparlar beni bir daha rüyalarında görürler.babamın 23 liraydı aldığım faturalı hattı 74 lira gelmiş! babam periscope hastası oldu :D onun yüzünden her 5 mb internet için 4 5 lira geçirmiş türk telekom zaten o hattı iptal ettirecektim bu işte bahanesi olacak.kendime de babama da faturasız hat alacağım tabiki türk telekomdan değil! aynı sorun faturasız hatlarda yaşanmaz diye tahmin ediyorum.buradan telekomdakilere de seslenmiş olayım.2 tane 30 liralık sabit hat 110 liralık internet hattı 30 + 23 cep hattı aylık 220 küsür liralık müşterinizi kaybedeceksiniz.benden uyarması sıkıysa düzeltmeyin bu sorunu 1 ay içinde görüşürüz sizinle iptal ediyor muyum bu hatları etmiyor muyum görürsünüz.




  • Tt musteri hizmetleri bizim ilgimiz yok araciyiz frogstar la gorusun falan dedi siz kimi arayip sikayet ettiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hadjibekir

    Tt musteri hizmetleri bizim ilgimiz yok araciyiz frogstar la gorusun falan dedi siz kimi arayip sikayet ettiniz

    Müşteri hizmetlerini aradım. Yapacak bir işlem Yok dediler, bal gibi olduğunu söyledim ve sert konuştum. Şikayet kaydı açın bu ödeme geri alınacak dedim. Mesaj geldi şikayet talebiniz işleme alınmıştır diye. 2 gün sonra aradılar ve ödemenin geri alındığını söylediler.

    Senin onayın yok, bilgin dışında bir işlem. Nasıl aracılar ? Senin güvenliğini korumak onların görevi. Bu mesajdan 100 tane gelse ne olacak ? Aracımı onlar ? Yok öyle bir şey.

    İttirebildiklerine ittiriyor üçkağıtçılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Outlaw-E -- 30 Ekim 2016; 15:07:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eyvallah bugun 2. defa mesaj geldi yine bir abonelik ben de sinirlendim aradim tt i sikayet falan actirdim 48 saat icinde donus yapcaklarmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün aramışlar annemi (benim hat annemin üzerine) faturadan o tutarları sileceklerini söylemişler, henüz fatura güncellenmedi baktım değişiklik yok.benim tarifemi de üst tarife olan ultra 8 gb prime tarifesiyle değiştirmişler. 3000 dakika, sınırsız mesaj ve 8 gb internet.bu iyi oldu diyeceğim ama ben 1000 dakikayken de zaten kullanamıyordum o dakikaları 3000 dakika nedir arkadaş! neyse 59 liralık tarifeyi 27.5 lira+1.5 lira vergi toplam 29 liraya verdiler 1 yıl yeni taahhütle.iyi oldu bir bakıma bir sürü iptalle uğraştıracaklardı beni yoksa :D
  • red_wine R kullanıcısına yanıt
    Aynı durum gün itibatıyla benim de başıma geldi. Turk Telekom sahip çıkmıyor, abone olmuşsunuz diyor. 2000 liranın altında olduğu için bu durumda Tüketici Hakem Heyetine gidilmeli. Mahkemeye gidilmez.
    Dünyaki insanlar bilimle, sanatla ... uğraşırken bizler ise tüm gücümüzü böyle abuk subuk işler için harcamaktayız. Hayat durağan değil devamlılığı olan ve daima ileri gider. Biz ise enerjimizi böyle zaman kayıpları ile geçiriyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açılın ben avukatım :)

    Mağduriyet yaşayan arkadaşlar yarın bulunduğu ilçenin kaymakamlık biriminde bulunan Tüketici Hakem Heyeti ne müracaat etmelidirler. Çıkan sonuç olumlu ise icra takibi yapsınlar olumsuz ise Tüketici Mahkemesi'nde dava açsınlar.

    Bana da 3 defa 14 küsür lira alındığına dair mesaj geldi maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eerkann1

    Açılın ben avukatım :)

    Mağduriyet yaşayan arkadaşlar yarın bulunduğu ilçenin kaymakamlık biriminde bulunan Tüketici Hakem Heyeti ne müracaat etmelidirler. Çıkan sonuç olumlu ise icra takibi yapsınlar olumsuz ise Tüketici Mahkemesi'nde dava açsınlar.

    Bana da 3 defa 14 küsür lira alındığına dair mesaj geldi maalesef.

    yahu o işlerle kim uğraşacak :D ben 5 6 tane kredi çektim her seferinde 250 300 lira banka kesinti yaptı arkadaşlarım başvurup o paraları geri aldılar bankadan.ben belki 1500 lira alacağım ama gidip başvurmaya üşeniyorum.14 lira için kimse uğraşmıyor bu kanı bozuklarda bunu bildikleri için herkesi mağdur ediyorlarlar.bunun için başka bir çözüm yolu olmalı.böyle şeyler müşteri seçimine bırakılmalı bu tür şeyleri toptan kapattırabilmemiz lazım müşteri hizmetlerini aradığımız zaman.müşteri temsilcisine bunu söylediğimizde böyle birşey mümkün değil siz dikkat edeceksiniz diyor.ben sayfaya tıklıyorum ne bir uyarı var ne başka birşey ne üye olduğum saçmalığın reklamı sadece gelen bir mesaj nasıl üye oldum ne zaman oldum bunu bile bilemiyorum böyle şey olmaz!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neverktulu

    Arkadaşlar aynı mesaj bana da geldi. Aman mesajda gelen linke falan tıklamayın. Hemen gsm operatörünüzün müşteri hizmetleriniye arayın. Reklam ve bilgilendirmeleri iptal ettirin. Ben aradım. Frogstar games için bir üyelik talebiniz yok dediler. Smsde gelen linke tıklasam hapı yatacaksın yani. Aman dikkat!

    ŞOK ŞOK!!!

    Alıntıdaki mesajımda da belirttiğim gibi müşteri hizmetlerini aramıştım ve bana herhangi bir üyelik başvurumun olmadığını söylemişlerdi.

    Varan 1-
    Bugün telefon uygulasından güncel kullanımım ne kadar diye bir bakayım dedim, ne göreyim, normal ödemem gereken tutardan 14 TL fazla kesilmiş.

    Varan 2-
    Bugün yine o frogstar belasından sms geldi.

    Aynen şöyle:

    "3 gün sonra Frogstar Games aboneliginiz aylık vergiler dahil 56 TL karsiliginda otomatik yenilenecektir. Servis ucreti haftalik 14.0 TL olarak tahsil edilecektir. Devam etmek istemiyorsaniz IPTAL SAM yazip 3544'e gonderebilirsiniz. MH: 08502107634"

    Döndüm baktım Telekom uygulamasına, o da ne, 16 gün sonra kesilecek faturam normalden 28 TL fazla.

    Hemen aradım müşteri hizmetlerini. Sert konuştum biraz, dedim bu konuyla ilgili sizi daha önce de aramıştım, sizin müşteri hizmetlerindeki arkadaşınız bana üyelik talebiniz yok dedi ama şu an görüyorum ki frogstar çatır çatır başlatmış üyeliği, bir 14 TL çekmiş, bir de 28 uzatmış, mağdur etti beni sizin müşteri hizmetlerindeki arkadaşınız, Avea'yla frogstar arasında bir anlaşma mı var, hayırdır dedim. Hemen şikayet kaydı oluşturuyorum dedi. Talebim olumlu karşılanırsa, "FİRMA ÜCRET İADESİ YAPMAYI KABUL EDERSE", iadeniz bir sonraki faturaya yansıtılacaktır dedi. 48 saat içinde arayacsklarmiş. Aynı konudan şikayet alıyorlarmış. Deliye döndüm resmen.

    Sonuç alamazsam tüketici hakem heyetine gideceğim, şikayetvara, her türlü sosyal platforma da yazacağım.

    Gelişmelerden haberleşelim arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu dolandırıcılık bütün operatörlerde mevcut. ben vodafoneda harikatv diye bir şeye abone olmuşum güya 9.8₺ kestiler hemen iptal sms i ile iptal ettim fakat çekilen tutarı ödemediler. taaki btk ya şikayet edene kadar.sonra iban numaramı alıp paşa paşa yatırdılar.
    Bu dolandırıcılık şu şekilde işliyor.Kullandıkları yeni tekniğin adı bütün operatörlerde olan waptan mobil ödeme. Bu yöntem ne diyecek olursanız; wap yoluyla sadece bir onaylıyorum butonuna tıklamanızla sizi abone yapıp faturanızdan veya kredinizden bedeli düşüyorlar.ardınan hemen size abonelik sms i geliyor. eğer bu dolandırıcıların sitesinde evdeki internetten bağlıysanız bu sayfa mobil internette çalışmaktadır, mobil internete bağlanın diye uyarı veriyor.
    İlk iş olarak mobil ödemeyi kapatın.
    vodafone da online işlemlerden kapatabilirsiniz
    türktelekomda MOBILODEME IPTAL yazıp 5555e ücretsiz sms atın
    türkcell de ise 532 nolu müşteri hizmetleri aracılığı ile mobil ödemeyi kapattırabilirsiniz.

    ücret iadesi için bilgi teknolojileri kurumuna(BTK) üye olup operatörü şikayet edin. Burası çok önemli.Buraya şikeyet ne kadar çok artarsa bu dolandırıcılığın farkına varılıp devletin harekete geçmesi daha hızlı olur. Hem burada belli bir kısmını veya tamamını iade almanız söz konusu. Şikayetin ana metni sizin izniniz ve onayınız olmadan mobil ödeme yoluyla içerik servisi abonesi yapıldığınız olsun. bütün tutarları abonelik saatinizi iptal saatiniz detaylıca yazın.iade talebinde bulunun aksi takdirde bütün yasal haklarınızı kullanacağınızı ve suç duyurunda bulunacağınız belirtin.
    Buradan da bir sonuç çıkmazsa tüketici hakem heyetine gitmeyin onlar birşey yapmıyorlar ben gittim.Savcılığa gidip suç duyurusunda bulunun. Ben bunu yapacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neverktulu


    quote:

    Orijinalden alıntı: neverktulu

    Arkadaşlar aynı mesaj bana da geldi. Aman mesajda gelen linke falan tıklamayın. Hemen gsm operatörünüzün müşteri hizmetleriniye arayın. Reklam ve bilgilendirmeleri iptal ettirin. Ben aradım. Frogstar games için bir üyelik talebiniz yok dediler. Smsde gelen linke tıklasam hapı yatacaksın yani. Aman dikkat!

    ŞOK ŞOK!!!

    Alıntıdaki mesajımda da belirttiğim gibi müşteri hizmetlerini aramıştım ve bana herhangi bir üyelik başvurumun olmadığını söylemişlerdi.

    Varan 1-
    Bugün telefon uygulasından güncel kullanımım ne kadar diye bir bakayım dedim, ne göreyim, normal ödemem gereken tutardan 14 TL fazla kesilmiş.

    Varan 2-
    Bugün yine o frogstar belasından sms geldi.

    Aynen şöyle:

    "3 gün sonra Frogstar Games aboneliginiz aylık vergiler dahil 56 TL karsiliginda otomatik yenilenecektir. Servis ucreti haftalik 14.0 TL olarak tahsil edilecektir. Devam etmek istemiyorsaniz IPTAL SAM yazip 3544'e gonderebilirsiniz. MH: 08502107634"

    Döndüm baktım Telekom uygulamasına, o da ne, 16 gün sonra kesilecek faturam normalden 28 TL fazla.

    Hemen aradım müşteri hizmetlerini. Sert konuştum biraz, dedim bu konuyla ilgili sizi daha önce de aramıştım, sizin müşteri hizmetlerindeki arkadaşınız bana üyelik talebiniz yok dedi ama şu an görüyorum ki frogstar çatır çatır başlatmış üyeliği, bir 14 TL çekmiş, bir de 28 uzatmış, mağdur etti beni sizin müşteri hizmetlerindeki arkadaşınız, Avea'yla frogstar arasında bir anlaşma mı var, hayırdır dedim. Hemen şikayet kaydı oluşturuyorum dedi. Talebim olumlu karşılanırsa, "FİRMA ÜCRET İADESİ YAPMAYI KABUL EDERSE", iadeniz bir sonraki faturaya yansıtılacaktır dedi. 48 saat içinde arayacsklarmiş. Aynı konudan şikayet alıyorlarmış. Deliye döndüm resmen.

    Sonuç alamazsam tüketici hakem heyetine gideceğim, şikayetvara, her türlü sosyal platforma da yazacağım.

    Gelişmelerden haberleşelim arkadaşlar.

    İşlem tamamdır.



    Türk Telekom'dan Frogstar Games üyeliğinin iptal edildiği ve 14+28 TL'lik ücretlerin iade edileceği hem sms ile hem de telefonlar aranarak bildirildi.



    Dikkat edin arkadaşlar!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.