Şimdi Ara

Francis J. Underwood o kadar seviliyordun forumda noldu la

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
15
Cevap
0
Favori
575
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Francis J. Underwood o kadar seviliyordun forumda noldu la
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    ......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi break the cycle -- 15 Şubat 2020; 12:28:18 >



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2089 Mesaj
    1 ay çizilmiş, gg



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Naughty Rotten Rhymer
  • Yüzbaşı
    254 Mesaj
    Frankinin yerine ben gececem kanka



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2344 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kanatlandırmayan_Redbull

    Frankinin yerine ben gececem kanka
    O kadar fanım olsa ani bir darbeyle forum yonetimine el koyardım



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    254 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hamza5806

    O kadar fanım olsa ani bir darbeyle forum yonetimine el koyardım

    Alıntıları Göster
    Hamza hocam hayin planlarin var bakiyorumda
    Cizmesinler bakalim



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    150 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    William J. Sidis


    İyi olmuş, paranoidin tekiydi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    "No one can construct for you the bridge upon which precisely you must cross the stream of life." ~Nietzsche
  • Yüzbaşı
    273 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    370nm


    Arkadaşlar şimdi amirlikten bilgi geldi. Ağaçların altında kalmış dnjfjsjdko



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2344 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kanatlandırmayan_Redbull

    Hamza hocam hayin planlarin var bakiyorumda
    Cizmesinler bakalim

    Alıntıları Göster
    biz forumseveriz hocam yoksa iktidarda gözümüz yok

    foruma havuz yaptıracağım
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5180 Mesaj
    Francis J. Underwood 'un sevilme sebebi neydi, ban sebebi ne olabilir?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Life is about having fun.
  • Teğmen
    174 Mesaj
    ben demiştim bu adam tarikatçıdır acilen müdahale edilmelidir diye
    |
    |
    _____________________________
    var böyle dönemler ve hiçbir şey inşaat ama hızlı bir şekilde çok ANKET baş bilmeniz gerekir barcelona futbol kalitesinde bir modeldir
  • Yarbay
    4637 Mesaj
    kendini edwird falan sanıyordu
    |
    |
    _____________________________
    Intel 4460/Sapphire R9 380x/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81m Pro-vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech g300/Logitech g103/Logitech f310/Sony Xperia X
  • Yüzbaşı
    413 Mesaj
    bir şey diyecem o tip onun mu gerçekten?
    eğer öyle ise çok yakışıklı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Hala seviliyor...



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    180 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Lenora


    tek bi konusunu bile okumadım. karı kız konuları açıyor, felsefe yapıyor millet de artılıyor. benim açtığım mantığa dayalı, gerçekçi, araştırmacı konular da arada kayıp gidiyor. ha baya popüler olan birkaç tane oldu ışığın hızıyla alakalı bir de yer çekimiyle alakalı ama pek sallanmıyor işte.
    |
    |
    _____________________________
    it's a man's dream to have a bigger, thick thing in your crotch.
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
son dakika
SEO
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.