Şimdi Ara

Forza Motorsport 7 testi: RX Vega 64 %23 farkla GTX 1080 Tİ’ın önünde! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
2.181
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forza Motorsport 7 testi: RX Vega 64 %23 farkla GTX 1080 Tİ’ın önünde!
  • rx480 yok listede. acaba olaydı 580 in hemen altında mı olurdu?

  • MetalWave kullanıcısına yanıt
    Evet öyle olurdu . RX570 ile benzer performans.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nvidia son yazılım güncelemeleri ile arayı kapatacaktır dx12 de ilk testlerde hep amd ilerde daha sonra arayı kapatıyor nvidia
  • BRNSpawn kullanıcısına yanıt
    Ayarları kısıp fps artırması yapmadığı şey mi :P

  • İyi olmuş bu sonuçlar, driverlar ile kartları boğan Nvidia şimdi bir güncellemeyle %10 gibi performans artışı sağlar kartlara. Bilinçli eskitmenin dibine vuruyor firmalar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslinda R9 380'e bakarak 7950niz hakkinda bir fikir sahibi olabilirsiniz. %10 cikartin R9 380 performansindan, alin size 7950 :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A5776C7B6 -- 2 Ekim 2017; 10:54:19 >
  • peki dx12 diğer oyunlardada fark varmı. Yoksa bu oyuna özel mi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1ses1

    peki dx12 diğer oyunlardada fark varmı. Yoksa bu oyuna özel mi.

    Var. AMD DX12'de daha önde.



    Ama oyun piyasası Nvidia ve Intel'e çalıştığı için hala DX11 kullanılıyor.

    Varda hangi oyunlar. Bulabileceğim test varmı acaba
  • çok ciddi fark. Dx12 oyunlar yaygınlaşırsa AMD biraz daha toplar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mugurgok

    o kadar karta para veerip full hd'de mi oynayacak? Şu yazdığınız yazının ne mantığı var anlamadım. fps 100 olmuş 150 olmuş ne fark görüceksin? Aslolan görüntü kalitesi değil mi? Çıkmış oturmuş iki firmanın driverlarınıda toparladığı bir oyun değil. az adil olun, ne bu sitenin amd fanboyluğu?

    yalnız şöyle bir durum var. Çoğu profesyonel oyuncular full hd 144hz monitör ile 144fps full hd oyun oynamayı tercih ediyor. Amatör bir oyuncu olarak bende tercih ederim.
  • DH yöneticilerinde aşırı derece bir AMD sevgisi görüyorum, tarafsız olduklarını düşünmüyorum. Bu arada AMD nin yükselişe geçmesi benide sevindirdi. Daha uygun fiyatlara daha iyi performans almak kulağa hoş geliyor. Muhtemelen birdahaki bilgisayarım tamamen amd olacak .
  • Directx 12 li oyunlar arttıkça amd nin yükselişi devam edicektir.

    Amd mantle ile directx 12 temelini oluşturdu ve gpular mimari olarak directx 12 ye çok uygun degerler hiç şaşırtmadı

  • DH ekibi AMD seviyor denmiş NVİDİA daha iyi denmiş NVİDİA tmm iyi de yüksek çözünürlükte demekki tıkanıyor biryerde ram yada veriyolu vs. Daha iyi optimizasyon yada sorunu birdahaki kartta çözerlerse hala vega gpu'su öne geçebilir ayrıca şimdiye kadar DH ekibi hangi kart öndeyse aynı şekilde foruma yazdılar şimdiye kadar çıkan her oyun nvidia çok kullanıldığı için en iyi optimizasyon ondaydı şu son zamanlarda ekran kartı da alamaz hale geldik madenciler yüzünden

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DhanTE

    Başta konuya genel olarak bakınca koca nette bir site dışında böyle 1 paylaşım olmaması nedeniyle şimdilik bu habere ve içeriğine biraz kuşkulu bakıyorum.
    Fakat yinede hâl böyle olsa dahi pek kafaya takılacak birşey olduğunu düşünmüyorum, çünkü bazı oyunlarda her 2 firmanında kartları birbirlerine üstünlük sağlıyabiliyor hatta zamanla bu farklar tersine bile dönebiliyor fakat bu tablolarda sanki bir gariplik var, şimdilik oyun çıktığında birçok site ve kullanıcı testleri sonucunda durumun daha net görülebileceğini düşünüyorum.

    Sevgiler.

    Çoğunluğa hitabet, demagojinin esasıdır. Sonuçlar doğru. "Frametime in FPS" bizim baştan beri savunduğumuz ölçüttü. Bu, görüntü zamanı değil; bunun görüntü kare saniye hızı cinsinden değerini belirtir ve akıcılığı yansıtmasıyla normal görüntü hızı değerinden üstün bir ölçüttür. Anlamayanlar olmuş diye yazıyorum, bu 'ms' cinsinden değeri de değil, 'fps' cinsinden değeri de değil: bu, %99'luk gecikme dilimindeki '1/ms' değeri. (1000=FPS*MS)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mete Can Karahasan -- 2 Ekim 2017; 16:17:04 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • `İşlemci tarafında Intel’in Core i7-6850K yongası 4.3 GHz’e hızaşırtılırken` ryzen le thread r'pper g*tlerinde patladı sanırım, en azından ikili testte yapsalarmış bir amd cpu ve intel cpu ile aynı testi uygulasalarmış.

  • Mete Can Karahasan kullanıcısına yanıt
    Sanırım demogoji yaptığımı söylemişsiniz ancak bunu mesajımın neresinden çıkarttığınızı anlayamadım, isterseniz mesajıma tekrar bakarsınız ve çoğunluğa bir hitap varmı yoksa şahsi fikrimi'mi beyan etmişim tekrar gözden geçirirsiniz, bunun'la birlik'te şunuda belirtmek isterm'ki; ekran kartı bölümünde demogoji yapanlar listesi için veri toplanacak olsa veya kimlerin bu listede bulunmasını istersiniz diye forum kullanıcılarına sorulsa, ben bu listeye girmek istesem dahi giremeyeceğim aşikârken sizin mesaj geçmişinize ve aldığınız yorumlara baktığımda listenin zirvesine oturmanızı gayet muhtemel gördüm.

    Ve mesajımda belirtiğim üzere sadece bir site test yapmış ve sonuçlar vermişti [şu anki dumu bilmiyorum] bütün net ahaliside bu sitenin verdiği sonuçları paylaşıyor ve konuşurken, kısaca ortada başka test yokken sizde bu sitenin verdiği testin doğru olduğunu söylemişsiniz, benim bu söyleminizden anladığım sizde bu site gibi evde kendi imkanlarınızla testleri yapmış olmalısınız.

    Sizin mesaj geçmişiniz gibi bu sitenin haber geçmişine baktığımda ise AMD lehine haberlerden oluşan bir kolaj gördüm ve geçmiş haberlerinde sansasyonel şeylerde bulunuyor, bunlar arasında henüz yapım aşamasına yeni girmiş ve piyasaya kaç yıl sonra çıkacağı belli olmayan oyun'un testleri dahi mevcut site haberlerini inceleyebilirsin.

    Şu an edindiğim bu bilgiler eşliğinde hâliyle şahsi konuşuyorum; [bana göre] bu site evde kendi imkanlarıyla hazırladıkları tabloları öne sürüp sansasyonel haber yapmaya odaklı bir site olarak görülüyor ancak buna rağmen ilk mesajımda bu haberin gerçek olması durumunda dahi herhangi bir sıkıntı olmıyacağını çünkü oyundan oyuna performans farklarının markalar arasında herzaman görülen birşey olduğunu belirtmiştim, velhasıl kelam eğer ilk mesajımda demek istediğimi anlaşılır bir şekilde tekrar etmem gerekiyorsa...

    Bu site haberi'nin pekte uzatılacak bir tarafı olmadığını ve oyun çıktıktan sonra ortaya koyulacak birçok farklı site testi ile herşeyin daha gerçekçi olarak ortaya çıkacağını tekrar söylüyorum.

    Sevgiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRNSpawn

    Nvidia'nın bi sürücü güncellemesine bakar.

    4X4 lük bir yazılım güncellemesini hangi firma sunarsa o kazanacaktır elbet ama unutmamak lazım windows 10 zamazingosununda stabil olması gerek. windows 10 halen tam manası ile çok stabil değil ama eskisi kadarda asıp kesme yapmıyor cihazlara. çıkalı kaç sene oldu halen ummadık atraksiyonları yapabiliyor özellikle 1607 sürümü.
  • Nevfel kullanıcısına yanıt
    Eyvallah , bunu zaten biliyorum..



    Acaba Nvidia daha önceden Dx 11 ve OpenGL'de yaptığı numaraları burada neden yapamıyor diye merak ediyorum.



    quote:

    NVIDIA Shader Locking on OpenGL and Vulkan



    Some users have reported that on OpenGL and Vulkan (particularly in Hybrid Mode) there is some very slight stuttering when shaders are compiled. While we're not sure exactly what's wrong, because this does not happen in D3D, we're fairly certain that it's a quirk in NVIDIA's driver rather than a fault in how Dolphin handles things. Based on our testing, this appears to be separate from variant generation.







    NVIDIA's Compiled Shaders on OpenGL and Vulkan are Much Slower than D3D



    This one is particularly frustrating as there is no great way for us to debug this. We're feeding the same shaders to the host GPU on OpenGL, Vulkan and D3D, yet, D3D ends up with shaders that are much faster than the other two backends. This means that on a GTX 760, you may only get 1x internal resolution in a particular game on OpenGL or Vulkan, but on D3D, be able to comfortably get double or even triple before seeing slowdown.



    Since NVIDIA does not allow us to disassemble shaders despite every other desktop GPU vendor having open shader disassembly, we have no way to debug this or figure out why the compiled code is so much more efficient on D3D. Think about how ridiculous this is: we want to make Dolphin run better on NVIDIA and they don't provide the tools to let us even attempt it. It's a baffling decision that we hope is rectified in the future. Without the shader disassembly tools provided by other vendors, fixing various bugs would have been much more difficult.



    The sad thing is, the tools we need do exist - - if you're a big enough game studio. Edit: NVIDIA informed us that they only provide shader disassembly tools for Direct3D 12 (under NDA), and they are not available for other APIs regardless of NDA. Hopefully tools for other APIs will be available in the future.




    https://tr.dolphin-emu.org/blog/2017/07/30/ubershaders/?cr=tr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tek oyun üzerinden siyaset yapılmış.

    Vega64 muadili 1080 dir.



    1080ti tek başına yola devam şimdilik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.