Şimdi Ara

Forza Horizon 4 (2018) [PC ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.781
Cevap
138
Favori
377.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 973
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 13
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 54 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 138
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • K E N (569 mesaj) Galatas4ray (296 mesaj) Bullseye_F16 (122 mesaj) mgundog (88 mesaj) Emre-B (81 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4994 mesaj) Mobil (1234 mesaj) Tablet (70 mesaj) Mini (169 mesaj) Uygulama (540 mesaj) (57 mesaj)
  • @
11 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> Pc Oyunları >> Yarış Oyunları >> Forza Horizon 4 (2018) [PC ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5899 Mesaj

    Çekiş kontrolunu acik yapiyorum suanlik yoksa arabayi zaptedemiyorum :) 2 gun cocuklarla sehir disina cikicam donuste mutlaka eklerim eksik arabalar var galibada full liste bulamadim hikayelere odaklandim eger denk gelirsek takim yarislarina gireriz 9.ligden yukarisina cikamadim konvoy davet ediyorum gelen giden olmuyor :)
    Birde bu forzanin social club tarzi uygulama veya sitesi varmi uzaktan erisebilecegimiz ben bulamadim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maximum54 -- 18 Eylül 2020; 7:56:19 >
    |
    |
    K.Oze kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    51 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: grimesftw

    Oyun şuan %50 indirime girmiş daha önce yapılan en yüksek indirim oranını bilen yazabilir mi?
    Hocam merhabalar,

    Naptınız aldınız mı oyunu ?

    Bir arkadaşta game pass üyeliğinde olduğu için alınmaması yönünde kafamı karıştırdı. Tam da emin değilim şu anda, aslında bu kadar içerik içinde 200 lira makul bir fiyat gibi duruyor ultimate için..
  • Çavuş
    77 Mesaj

    200 liraya Ultimate edition aldım hocam. Ben de gamepass ile oynuyordum ama paket içeriği çok cazip geldiği için buna geçtim.
    |
    |
    harunakyildiz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    160 Mesaj
    Ne güzel aylardır 15tl verip oynuyordum oyunu dlc lerini falan da almıştım hep gamepass pc oldu 30 tl :/ iptal etmek zorunda kaldım şu an için belki güzel bir indirime girer standart sürümü de alırım oynamaya devam ederim zevkle.
    |
    |
  • Çavuş
    51 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: grimesftw

    200 liraya Ultimate edition aldım hocam. Ben de gamepass ile oynuyordum ama paket içeriği çok cazip geldiği için buna geçtim.
    Hayırlı uğurlu olsun güle güle oynayın :)
    |
    |
  • Yarbay
    3051 Mesaj

    Sürüş yardımları aslında arabanın potansiyelini kitleyen şeyler. Bi kaç saatlik oynayış sonrası kapıyorsunuz mevzuyu. Takım yarışı yaparız güzel olur.
    |
    |
    maximum54 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3369 Mesaj
    Dünden beri oyundayken baglanti hatasi vermeye basladi elimatorda bazen atıyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2266 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Frobe

    Bu aracı bulamadım hocam All Cars menüsünde?

    Alıntıları Göster
    Hocam kış sezonunda etkinlik aracı olarak verdi, kaçırdıysanız almanız mümkün değil tekrar verilene kadar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    533 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yücelyilmaz

    aynı sorunu bende yaşıyorum bunun çözümü var mı yapabilen herşeyi denedim fakat sorunu çözemedim
    Üzmek gibi olmasın ama yaklaşık 3 gün silmemek için direndim çözüm arayarak. Fakat tek çözüm silip temiz kurulum yapmak Microsoft sağ olsun...
  • Yarbay
    3995 Mesaj

    Hocam ultimate alinca butun eklentiler dlc ler araba paketleri dahil icinde mi?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    grimesftw kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    77 Mesaj

    Evet, her şey dahil ekstradan vip bile verdi.
    |
    |
    AndrewRayel kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3995 Mesaj

    O zaman oyle alayim ben gamepass 30 tl oldu



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    grimesftw kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    29 Mesaj
    2 ay öncesinde plati üzerinden ultimate sürümünü aldım henüz herhangi bir sorun yaşamadım merak eden ilgilenen varsa haber vereyim dedim..
    |
    |
  • Yarbay
    7226 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    j0ffline


    Selam arkadaşlar,

    Yıllardır sinirimi bozan bir olay var. Yağmur sonrası şu camdaki damlacıklar yok olmuyor. Car damage reset yapıyorum photo mode'da, yine duruyor. Arabayı değiştirince düzeliyordu sanırım ya da bir su birikintisine girince silecekler bir kez çalışıp temizliyor. Onun dışında devamlı duruyor, yapabileceğim bir şey var mı? Bu bi' hata mı yoksa?

  • Er
    2 Mesaj

    oyunu sildim tekrar yükledim fakat yine aynı hatayı veriyor bende
    |
    |
    DR.DONATELLO kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1728 Mesaj

    Xboxta oynuyorum ben de bu durumdan çok rahatsızım hocam. Bir hata mı bilmiyorum, olabilir. Aracı değiştirmek dışında yapacağınız hiçbir şey yok.
    |
    |
    j0ffline kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7226 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    j0ffline


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulkan

    Xboxta oynuyorum ben de bu durumdan çok rahatsızım hocam. Bir hata mı bilmiyorum, olabilir. Aracı değiştirmek dışında yapacağınız hiçbir şey yok.
    |
    |
  • Yarbay
    4433 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba

    Dün Microsoftun kendi sitesinden FH4 satın aldım. Dün gece kurulumunu tamamladım. Bu sabah oyuna girdim biraz oynadıktan sonra kapattım. Fakat şimdi oyuna hiç bir şekilde giremiyorum. Uygulama simgelerine tıkladığımda sadece karşıma oyunun fotoğrafı çıkıyor. Çözüm önerisi olan varmı ? Oyunu silip yeniden mi yüklemeliyim ?
    |
    |
  • Yarbay
    7226 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    j0ffline


    |
    |
  • Yüzbaşı
    835 Mesaj
    oyunu underground serileri gibi yaşıyorum arabaya vinly yapıp dolasıyorum.
    Şu oyunda keşke neon ve çeşidi bol ön arka ,tampon, spoiler kit görsek







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DINCERR -- 25 Eylül 2020; 8:47:32 >
    |
    |




Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,703
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.