Şimdi Ara

Forza Horizon 4 (2018) [ANA KONU] (83. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.822
Cevap
28
Favori
93.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Egeozbaran

    Hocam mesela sonbahardaydım,oradaki etkinlikleri kışın da yapabiliyor muyum o zaman ? Bir de yarışlar arası mesafe çok uzun oluyor bazen,para vermeden fast travel şansımız var mı ? 10.000 istiyor bazı yerlerde.

    Fast travel kutularını komple temizlemeniz lazım (yerlerini nette ki haritalarda bulabilirsiniz) ayrıca Fairlawn Manor köşkünü almanız gerekmekte. 20M civarıydı. Sonbaharda ki etkinlikleri Kışın yapamazsınız. Her perşembe mevsim değişir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Oze -- 11 Aralık 2020; 13:52:25 >
  • Oyunu silmek üzereyim artık şu bağlantı sorununu ne zaman düzeltecekler sürekli oturumdan düşüyor yeni bağlantı arıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyuna r8 sesli cyberpunk aracı gelmiş, hiç söylemiyorsunuz 😀 belki aracın nasıl alındığını bilmeyenler vardır hemen kısa bir video çekeyim dedim. Horizon 4e tam gaz devam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PearBear -- 11 Aralık 2020; 20:52:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PearBear kullanıcısına yanıt

    Elinize sağlık, güzel video olmuş her zamanki gibi.


    Bu aracı almak için yaptığımız yarış kalıcı mı, yoksa mevsim değiştiğinde iptal mi olacak hocam? Yani şu yüzden soruyorum, sezonluk etkinlikler gibi mi bu görev.

    İleride series x alınca oyuna devam edeceğim de acaba yine bu görevi yapıp aracı alabilecek iyim, merak ettim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulkane

    Elinize sağlık, güzel video olmuş her zamanki gibi.


    Bu aracı almak için yaptığımız yarış kalıcı mı, yoksa mevsim değiştiğinde iptal mi olacak hocam? Yani şu yüzden soruyorum, sezonluk etkinlikler gibi mi bu görev.

    İleride series x alınca oyuna devam edeceğim de acaba yine bu görevi yapıp aracı alabilecek iyim, merak ettim.

    Teşekkür ederim beğenmiş olmanıza sevindim.. Sezonluk etkinlik yarışı değil, çünkü festival oynatma listesinde görünmüyor ama tek seferlik bi yarış. Yaptığınız zaman haritadan kalkıyor. Yapmadığınız sürece haritada durur diye tahmin ediyorum. Ama tahmini konuşuyorum, geçici bir etkinlik de olabilir, net bir bilen varsa yazsın daha iyi olur 🤔


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son güncellemeden sonra , bende de '' oturuma katılamıyor '' bağlantı hatası veriyor.

  • PearBear kullanıcısına yanıt

    Dün gece game awards ile duyurdular güzel bir promosyon olabilirdi ama Cyberpunka çok tepkili oyuncular yani ters tepebilir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evrekas

    Son güncellemeden sonra , bende de '' oturuma katılamıyor '' bağlantı hatası veriyor.

    Aynen öyle 2 - 3 gündür oyun çevrim içi oynanmıyor doğru düzgün

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Update oyunu baya bir etkilemiş. Server sorunları hat safhada bunun yanında kaplamalar geç yükleniyor. Özellikle yeni gelen modda..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackTower_35

    Update oyunu baya bir etkilemiş. Server sorunları hat safhada bunun yanında kaplamalar geç yükleniyor. Özellikle yeni gelen modda..
    İçine ettiler oyunun resmen çevrimiçi diye birşey kalmadı bu oyun single oynanmaz zaten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BlackTower_35 kullanıcısına yanıt
    Forza Horizon 4 (2018) [ANA KONU]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fp06

    Hocam nasıl alınıyor bu araba ya :)?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackTower_35

    Hocam nasıl alınıyor bu araba ya :)?

    Alıntıları Göster

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fp06 kullanıcısına yanıt
    Forza Horizon 4 (2018) [ANA KONU]
  • Arabayı öyle detaylı modellemişlerki Cyberpunk da bile bu kadar detaylı değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LuffyBey

    1.3M sattım alır almaz :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • canlee89 kullanıcısına yanıt
    yazık etmişsin , bu araç 10 üstüne çıkar veya hiç bulunamaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LuffyBey

    yazık etmişsin , bu araç 10 üstüne çıkar veya hiç bulunamaz
    Sevmedim hocam gidişi falan bana çok yapay geldi gerçekçi olmayan araçları kullanmayı sevmiyorum.

    Bu arada oyundaki çevrimiçi oturumdan düşme sorunu düzeldi mi ? Ben artık açmıyorum oyunu sinir oldum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BlackTower_35 kullanıcısına yanıt
    Edinburg şehrinde (sağ üstte) nightcity.exe diye bi yarış var. Ona girip yarisiyosunuz, kazanınca arabayı aliyosunuz.
  • Oturum sorunu yaşayan var mı bende hala devam ediyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.