Şimdi Ara

Foruma Özellik Katanlara Rütbe (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.161
Cevap
28
Favori
72.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim aklıma birşey gelmekte. uygulanırmı bilemem ama çok faydası olacağını düşünmekteyim.

    az çok herkes Raid Call programını kullanabilmekte. Acaba diyorum Donanım haber için bir link altında kullanıcıların girip konuşabileceği yazışabileceği bir sesli iletişim sistemi kurulamazmı. Zira bazışeyleri anlatmak için daha az vakit harcarız, İçeriden link vermek daha kolay olur. Belli insanları ilgilendiren bir durum olduğunda bir odada konuşulabilir. Kültür bilim gibi bir bölümde yazmakla anlatılamayacak birçok şey oluyor., Pc yazılım ve donanım sorunlarında yaarak anlatayamyacağımız birçok sorun oluyor. Eğer bu şekilde birşey oluşturulursa konularda kargaşa daha az olur diye düşünüyorum
  • Bu tür ortamlarda bizim devamlı kontrol etmemiz gerek o yüzden de böyle bir şey yapamayız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rooney

    şikayet sisteminin bir şikayette bulunduğunda geri alınma imkanı olması lazım diye düşünüyorum mesela anlatamıyorsun konuyu ama göndermissin o talebi geri alamıyorsun forum destekte.

    @gun

    Tam sürümde iken şikayetiniz ile hala ilgilenilmediyse, şikayeti geri alabiliyorsunuz. Ama bunun mobil ve tablet sürümüne de eklenmesi güzel olur bence. Çünkü bir keresinde mobilden şikayet yollamıştım ve yanlış olmuştu; düzeltmek için tam sürüme girmem gerekiyordu fakat telefonum kaldırmadı tam sürümü.
  • Herkese cevap yazdınız, bana yazmadınız. 2 kere yazdım. Sizin gözünüzde gereksiz galiba. Benim için çok gerekli bir öneriydi ama. Son defa yazıyorum. İlgilenirseniz sevinirim.



    Bir öneri de ben yapmak istiyorum. Çoğu kişi için önemsiz olabilir ama benim için önemli bir eksiklik. Forumun mobil sürümünü çokça kullanıyorum. Mesela; 20 sayfalık bir konu var. Birisi benim mesajımı alıntıladı son sayfada. Ben mobilde cevaplanan mesajlarıma girip ilgili konuya girince konunun ilk sayfasını açıyor. Bunun yerine benim alıntı yapılan mesajımın olduğu sayfaya gitse direk, çok daha iyi olur. Ekstra bekleme yapmamıza gerek kalmaz. Ve ya bunun yerine, pc sürümünde olduğu gibi konunun altına sayfa numaralarını koyarsanız, biz de o sayfa numarasına tıklayıp konunun istediğimiz yerine gidebiliriz. İlla numara değil de, ilk ve son sayfa diye de belirtip o sayfalara yönlendirebilirsiniz. Benim amacım, o son sayfaya tek tıkla ulaşmak. Bence bunun en iyi yolu, cevaplanan mesajlarım altındaki ilgili konunun hemen altına ilk ve son sayfa olmak üzere iki ikon koyup bize bu imkanı sağlamanızdır. Bu sıkıntıyı çok çektim, hâlâ çekiyorum.

    Bildirime tıklayınca direk gidiyor zaten diyeceksiniz. Ama bir bildirim yokken(birisi mesajımı alıntılamadığı zaman ve ya benden bahsetmediği zaman) ben o konunun son sayfasına gitmek isteyebilirim cevaplanan mesajlarım üzerinden. Bu noktada bildirim sistemi bir işe yaramıyor. Konunun ilk sayfasına girip sonra da son sayfasına girmek zorunda kalıyoruz. Benim sıkıntım burada. Anlatabildim umarım.




  • Blok hakkında imla hatası var. Biraz önce rastladım, aynen şöyle idi:

    "Bu kişi block listenizde. Bloğu kaldır"

    "Block" değil, "Blok" olacak ilk kısımdaki. İkinci kısımda ise "Bloğu" şeklindeki bir kullanım yanlıştır benim bildiğim, k harfi yumuşamaz. Okurken aynı o şekilde okunur fakat yazılışı "Bloku" şeklindedir. Aslında "Engel" kelimesini kullansak daha mantıklı duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba cok onemsiz gibi gozuksede mobil versiyonda kimsenin rutbesi veya mesaj sayisi gozukmuyor. En azindan kisinin profiline girdigimizde kisinin mesaj sayisinin hemen uzerinde rutbesi gozukmeli.

    Ve suna da degineyim bazen bildirimler takili kaliyor mobil surum icin konusuyorum "tumunu okunmus say" gibi bir buton konulmali bildirimler can sikici olabiliyor

    Ek olarak simdi farkettim masaustu gorunumunde bu yazi degistirilemiyor ama mobilde degistirebiliyorum.

    @gun @citizen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Properties -- 14 Haziran 2013; 3:53:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkinci El bölümünde ki aynı kategoride birden fazla ilan açma durumu ne oldu hocam var mı gelişme veya fikriniz ?
  • Mesajımı bul projesi noldu Gun bey.
  • Hocam bir önerim de şikayet sistemi hakkında olacak. Şikayet ederken seçeneklerden şikayet türünü seçiyoruz zaten. Neden bir daha iki tane alanı dolduruyoruz ki? Yani önceden tanımlı seçenekleri direkt seçince başlık ve açıklama girmesek daha mantıklı gibi. Açıklama girmek için "diğer" seçeneği kullanılmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PostMortem

    Hocam bir önerim de şikayet sistemi hakkında olacak. Şikayet ederken seçeneklerden şikayet türünü seçiyoruz zaten. Neden bir daha iki tane alanı dolduruyoruz ki? Yani önceden tanımlı seçenekleri direkt seçince başlık ve açıklama girmesek daha mantıklı gibi. Açıklama girmek için "diğer" seçeneği kullanılmalı.

    Neden - Mesaj kutucuklarını diyorsanız; biri temel sebep diğeri açıklamasını içeriyor. Mesela uzun bir mesaj olur tamamen okumamız gerekir ki müdahele edebilelim. Siz aradaki bir küfür cımbızla çekersiniz, bize söylersiniz işlemi daha çabuk ve net yaparız.

    Neden - Diğer kutucuklarından bahsediyorsanız onlar zorunlu değil, Neden seçildiğinde Diğer kutucuğunu doldurmanıza zaten gerek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork

    quote:

    Orijinalden alıntı: PostMortem

    Hocam bir önerim de şikayet sistemi hakkında olacak. Şikayet ederken seçeneklerden şikayet türünü seçiyoruz zaten. Neden bir daha iki tane alanı dolduruyoruz ki? Yani önceden tanımlı seçenekleri direkt seçince başlık ve açıklama girmesek daha mantıklı gibi. Açıklama girmek için "diğer" seçeneği kullanılmalı.

    Neden - Mesaj kutucuklarını diyorsanız; biri temel sebep diğeri açıklamasını içeriyor. Mesela uzun bir mesaj olur tamamen okumamız gerekir ki müdahele edebilelim. Siz aradaki bir küfür cımbızla çekersiniz, bize söylersiniz işlemi daha çabuk ve net yaparız.

    Neden - Diğer kutucuklarından bahsediyorsanız onlar zorunlu değil, Neden seçildiğinde Diğer kutucuğunu doldurmanıza zaten gerek yok.

    Uzun mesajlar olayını düşünememiştim ben. Daha çok kısa mesajlar ile ilgileniyorum. Ben başlığı zorunlu olmamasına rağmen dolduruyorum maksat boş kalmasın. O zaman önceden tanımlı ve seçili biçimde gelse, isteyen düzenlese daha güzel olmaz mı? Aynen şöyle:

    Bize gelen şekil:



    Tamamı tek tıkla seçilerek düzenlemeye hazır hale gelen:



    Nedeni ise bariz belli şikayetler için şikayet süresini kısaltmak. Özellikle ben tek tek doldurduğum için de olabilir. Olsa fena olmaz bence, ne dersiniz?




  • PostMortem kullanıcısına yanıt
    Diğer kutucuğu zorunlu değil ki zaten. Sadece "Mesaj" kutucuğu zorunlu. Yani hem "Neden", hem "Diğer" kutusunu doldurmaya gerek yok. Siz "Mesaj" kutusu otomatik dolsun istiyorsunuz ama o zamanda oraya kimse lütfedip sebep girmeyecektir, direkt gönderecektir. Bazen üye şikayet ediyor ama neyi şikayet ediyor anlamıyoruz. Bugün bi mesaj gördüm mesela kural dışı ama imza kuralı ihlali diye işaretlenmiş bakıyorum imzada bir şey yok. Karışık karışık işler anlayacağınız.

    Kutunun manuel doldurulması bizim için daha iyi. Mobil sürümde bu durum yok, boş gönderilebiliyor. Bariz durumlarda sorun yok ama diğer durumlarda bilgi girilmesinde her zaman yarar var. Sebep girilmiyor, ayırt edemediğimiz nadir durum oluyor haliyle işlem yapmıyoruz bu seferde vay efendim neden işlem yapmadınız kayırıyorsunuz vb.

    Yanlış anlamayın sizi baz almadım. Siz dile getirince genel bir yazı yazmak istedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork

    Diğer kutucuğu zorunlu değil ki zaten. Sadece "Mesaj" kutucuğu zorunlu. Yani hem "Neden", hem "Diğer" kutusunu doldurmaya gerek yok. Siz "Mesaj" kutusu otomatik dolsun istiyorsunuz ama o zamanda oraya kimse lütfedip sebep girmeyecektir, direkt gönderecektir. Bazen üye şikayet ediyor ama neyi şikayet ediyor anlamıyoruz. Bugün bi mesaj gördüm mesela kural dışı ama imza kuralı ihlali diye işaretlenmiş bakıyorum imzada bir şey yok. Karışık karışık işler anlayacağınız.

    Kutunun manuel doldurulması bizim için daha iyi. Mobil sürümde bu durum yok, boş gönderilebiliyor. Bariz durumlarda sorun yok ama diğer durumlarda bilgi girilmesinde her zaman yarar var. Sebep girilmiyor, ayırt edemediğimiz nadir durum oluyor haliyle işlem yapmıyoruz bu seferde vay efendim neden işlem yapmadınız kayırıyorsunuz vb.

    Yanlış anlamayın sizi baz almadım. Siz dile getirince genel bir yazı yazmak istedim.

    Orası tamam hocam, diğer textboxının zorunlu olmadığını biliyorum zaten. Yanlış anlamak ne demek hocam, yetkili olan sizsiniz. Ben bir üye olarak önerimi yazarım siz de kendi tarafınızdan değerlendirme yaparsınız, bunda bir sakınca göremiyorum. Siz bunu yazmasanız bahsettiğiniz durumlardan benim haberim olmayacaktı mesela. Şikayetlerde karmaşa olacağına benim tek tek girmem daha makul bir seçim olacaktır. Cevabınız ve ilginiz için çok teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PostMortem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork

    Diğer kutucuğu zorunlu değil ki zaten. Sadece "Mesaj" kutucuğu zorunlu. Yani hem "Neden", hem "Diğer" kutusunu doldurmaya gerek yok. Siz "Mesaj" kutusu otomatik dolsun istiyorsunuz ama o zamanda oraya kimse lütfedip sebep girmeyecektir, direkt gönderecektir. Bazen üye şikayet ediyor ama neyi şikayet ediyor anlamıyoruz. Bugün bi mesaj gördüm mesela kural dışı ama imza kuralı ihlali diye işaretlenmiş bakıyorum imzada bir şey yok. Karışık karışık işler anlayacağınız.

    Kutunun manuel doldurulması bizim için daha iyi. Mobil sürümde bu durum yok, boş gönderilebiliyor. Bariz durumlarda sorun yok ama diğer durumlarda bilgi girilmesinde her zaman yarar var. Sebep girilmiyor, ayırt edemediğimiz nadir durum oluyor haliyle işlem yapmıyoruz bu seferde vay efendim neden işlem yapmadınız kayırıyorsunuz vb.

    Yanlış anlamayın sizi baz almadım. Siz dile getirince genel bir yazı yazmak istedim.

    Orası tamam hocam, diğer textboxının zorunlu olmadığını biliyorum zaten. Yanlış anlamak ne demek hocam, yetkili olan sizsiniz. Ben bir üye olarak önerimi yazarım siz de kendi tarafınızdan değerlendirme yaparsınız, bunda bir sakınca göremiyorum. Siz bunu yazmasanız bahsettiğiniz durumlardan benim haberim olmayacaktı mesela. Şikayetlerde karmaşa olacağına benim tek tek girmem daha makul bir seçim olacaktır. Cevabınız ve ilginiz için çok teşekkür ederim.

    Est. hocam anlayışınız için teşekkürler.




  • http://forum.donanimhaber.com/m_64586248/f_//tm.htm#64586248

    Ben söylediğimde bu özellik daha yoktu.
  • Stainless.. kullanıcısına yanıt
    Görmemiş olabilirim kusura bakmayın. Ancak bunla alakalı güzel bir sistem geliştireceğiz büyük ihtimal yukarıya neden dolayı çıktıysa o nedenden ötürü olan yere gidecek.
  • Hocam hazır sizi görmüşken; forum.donanimhaber altında "Konularım (smode11)" ve "Cevapladıklarım (smode4)" çalışmamakta. resim.donanimhaber yapınca çalışıyor ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gun

    Görmemiş olabilirim kusura bakmayın. Ancak bunla alakalı güzel bir sistem geliştireceğiz büyük ihtimal yukarıya neden dolayı çıktıysa o nedenden ötürü olan yere gidecek.

    İlginiz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.