Şimdi Ara

FOrum REkoru Kırıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 17 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 15
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 42 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • elder.F7 (4 mesaj) johnny (4 mesaj) DefectoR (4 mesaj) PcKoPaT (2 mesaj) Acharad (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> FOrum REkoru Kırıldı
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    448 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Slmlar Az ÖncE FOrum Rekoru Tekrar Kırıldı hayırlı Olsun :D :D :D



    |
    |
  • Yüzbaşı
    981 Mesaj
    ulan o kadar ayarladık olmadı kimse gelmedi, şimdi mi kırıldı yani? ne diyim helal olsun
    |
    |
  • Binbaşı
    1191 Mesaj
    print screen yapan oldumu acaba ben o saatlerde internetteydım ama o rekorda ben varmıydım acaba...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    346 Mesaj
    olayları akışına bırakmak lazım
    |
    |
  • Yüzbaşı
    981 Mesaj
    halen artıyo tekrar kırıldı. şimdilik 222. hadi hayırlısı bakalım kaça kadar gitçek???
    |
    |
  • Binbaşı
    1191 Mesaj
    234 oldu sanırım
    |
    |
  • Yüzbaşı
    981 Mesaj
    ya print screen yapiim diyom, bu arada bi bakıyom yine artıyo. en iyisi ben bırakıyım. şu an rekor 232. daha artacak gibi görünüyo
    |
    |
  • Binbaşı
    1191 Mesaj
    prınt screen e gerek yok sanırım cunku 120 kısı falan konuk var :)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    544 Mesaj
    anlamıştım,[bandt] çünkü uzun süredir timeout problemi yaşamamıştım.

    hadi bakalım hayırlı olsun.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    822 Mesaj
    Active Users Record: 232 | Record Set On: 21/04/2004 at 16:05:57


    Hadi Hayırlı olsun..
    |
    |
  • Binbaşı
    1237 Mesaj
    arthur un gözü aydın:Pp
    |
    |
  • Binbaşı
    1191 Mesaj
    aynen katılıyorum ama sanırım arthur rekorda bulunamadı :)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    981 Mesaj
    http://free.one.picturehost.co.uk/rekor.JPG
    evet beyler buyrun. gerçi 231'ken almışım 232 değil ama olsun o da yeter.
    yalnız var ya 124 tane guest var, yani rekoru kıranların yarıdan azı üye.
    |
    |
  • General
    9693 Mesaj
    Olsun her ay rekor kırmak çok önemli devamlı ileri gittiğimizin belirtisi. Hem guest olması çok kötü değil forumu okuyan misafirler olması daha güzel demek ki yeterince doygun trafik aktarabiliyoruz siteye ki yeni gelenler oluyor.
    |
    |
  • Yarbay
    3142 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by defector</i>
    <br />ULA NİE KIRIYONUZ LA GÜNAH DEĞİLMİ ADAMLAR YAPMIŞ FORUMU SİZ KIRASINIZ DİYE Mİ AYIP AYIP
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    burada espirimi yapıldı banamı öyle geldi...
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    TABİ BU SENİN ANLAMA VE ALGILAMA KABİLİYETİNLE İLGİLİ BİŞİ BENİM YAPABİLECEĞİM BİŞİ YOK GEÇMİŞ OLSUN[dry]
    |
    |
  • Yarbay
    3142 Mesaj
    ozaman gülelim bari ahahahah zoorrrrtttt..
    |
    |
  • Yüzbaşı
    806 Mesaj
    ulen rekorda biz de varmışız be :)

    Bu arada @defector,
    arkadaşım klavyenin caps lock'ı mı bozuk. eğer bilmiyorsan, büyük harfle yazmak karşındakine bağırmaktır.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    fazla zorlama gülmek için çatlarsın...http://gerilim.bz.tc/resimler/7.jpg
    sonra bana senin sayende geberdi demesinler muahahahahahaha
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    eywallah pckopat sağolasın [frndsp] bilmiydim ama örgendim
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
triple negative breast cancer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.