Şimdi Ara

Format Sonrası Net e bağlanamıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni Formatlanmış bir bilgisayar. Ping atabiliyorum ama net e cikmiyor neden i ne olabilir acaba fikri olan varmı ?



    _____________________________

    WuYang
  • Ethernet kartının driverini bulup yüklemeyi dene.Ya da belki farkında olmadan modemede reset atıp gerekli ayarlamaları silmiş olabilir.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apcom_tr

    Ethernet kartının driverini bulup yüklemeyi dene.Ya da belki farkında olmadan modemede reset atıp gerekli ayarlamaları silmiş olabilir.



    Başka bilgisayardan bağlanabiliyorum
    _____________________________

    WuYang
  • Proxy ayarları yapilmiş sildim düzeldi tmm dir teşekkürler
    _____________________________

    WuYang
  • Yeni anakart almıştım senin gibi formattan sonra internete bağlanamıyordum ne yaptıysam

    2-3 saat sonra aklıma ethernet kartı geldi anakartın cd sinden ethernet kartı driverini kurunca sorunsuz şekilde bağlanabildim.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.