Şimdi Ara

Format atmak sadece hdd yemi zarar verir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
12
Cevap
0
Favori
297
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> Format atmak sadece hdd yemi zarar verir
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Format atmak sadece hdd yemi zarar verir



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1279 Mesaj
    format atmanın hdd ye fiziksel olarak hiçbir zarari olmaz
    |
    |
    _____________________________
    iki insan birbirini seviyorsa ve hiçbir zaman beraber olamıyorlarsa yeter artık dediğin noktaya ne zaman gelirsin ....
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ama bazilari diyor cok format iyi degil yani zarari ne
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3088 Mesaj
    Format atmanın kesinlikle ve kesinlikle hiçbir zararı yoktur.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1210 Mesaj
    o bazıları ztn çok biliyor
    hdd disk yüzeyinde data okuma ,data yazma işleminden başka hiçbirşey yapamadıgına göre
    11101101001001 lerin yerine
    00000000000000 yazsa ne farkeder?
    |
    |
    _____________________________
    Sosyal Mesaj Verme Para Ver Klübü Üyesi.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    yani bi zarari yok ok ozaman bende her 6 ayda bi basarim formati
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    816 Mesaj
    Eğer böyle düşünürsek program yükleyip silme yada dosya silmede hddye zarar veriri değilmi yani senin anlayacağın formatın hiçbir zararı yoktur
    ayrıca 6 ayda bir format atmanda iyi olacaktır windowsu kullandıkça ilk günkü perfomsansından uzaklaşır çünkü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi #CannibaL# -- 10 Kasım 2006; 15:32:43 >
    |
    |
    _____________________________

    ek$i sözlük
    Yıldız Sözlük
    DH Yıldız Teknik Üniversitesi Öğrenci Platformu
    İlköğretim Öğrencilerine Matematik İngilizce Özel Dersleri Verilir İrtibat için Mesaj Atınız
  • Yarbay
    3088 Mesaj
    İstersen hergün format at hiçbir şey olmaz için rahat olsun.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    713 Mesaj
    Güldüm baya, sana değil dostum ben bunu dhaberde çok gördüm, fazla format zarar verir diye
    Ne ilgisi varsa artık, o zaman hdd her işlem yaptığında zarar görüyor olmalıdır buda çok saçma tabi
    |
    |
    _____________________________
    Adaletin kuvvetli, kuvvetlilerin de adaletli olmaları gerekir. (Pascal)
  • Yarbay
    3088 Mesaj
    Bazı cahil insanlar var malesef.Forumda kaç defa tartışıldı bu konular.Hdd ye format zarar vermez.İstersen sonsuz defa at yine bişey olmaz çalışır.Banada bir bilgisayarcı format zararlıdır dedi ispatla dedim öle kaldı.Bilip bilmeden konuşmayın arkadaşlar.Zarar vermez dedimmi vermez o kadar.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: #CannibaL#

    Eğer böyle düşünürsek program yükleyip silme yada dosya silmede hddye zarar veriri değilmi yani senin anlayacağın formatın hiçbir zararı yoktur
    ayrıca 6 ayda bir format atmanda iyi olacaktır windowsu kullandıkça ilk günkü perfomsansından uzaklaşır çünkü

    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1884 Mesaj
    nerden buldun bu e. içen avatarı
    |
    |
    _____________________________
    Im unstoppable today
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Canlı Tv izle
kolayoto.com
SEO
Orjinal Laptop Yedek Parça
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.