Şimdi Ara

FORDun VWden öğrenecek çok şeyi var (donanım, konfor) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
2
Favori
3.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
45 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sifir focus alacagima az kullanilmis golf u tercih ederdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel tespitler elinize sağlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Claudio Marchisio

    En buyuk eksikleri powershift sanzimani dsg gibi .oktan yapmalari lazim

    Dsg neyse powershift de aynı halt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    1.2 TSI ile zorlandiginiz rampalarda 1.5 TDCI ile cayir cayir ciktiginiz zaman veya torsiyonlu Golf'le girdiginiz sert bi virajdan yata yata ciktiktan sonra ayni virajdan Focus'la hic zorlanmadan cikinca hic pismanliginiz kalmaz rahat olun

    konu kapanabilir
  • Ford Opel le birlikte en sevdiğim markların başında geliyor, Vw de benzer şekilde.

    Ford un sürüş gerçekten boşa övülmüyor üstelik son dönemlerde biraz baştan savma olan detay işçiliğini ve yalıtımını da geliştirmeye başladı, ama arkadaşın dediği gibi özellikle estetik konusunda biraz daha zarif düşünmesi gerekiyor bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    1.2 TSI ile zorlandiginiz rampalarda 1.5 TDCI ile cayir cayir ciktiginiz zaman veya torsiyonlu Golf'le girdiginiz sert bi virajdan yata yata ciktiktan sonra ayni virajdan Focus'la hic zorlanmadan cikinca hic pismanliginiz kalmaz rahat olun

    konu kapanabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • objektif ve güzel paylaşım olmuş.
  • bu sınıfın yaratıcısı, kim ne derse desin golf bir efsane insanı gülümseten çok ince detaylar var 40 yıllık tecrübeyi içine oturduğun ilk dakikalardan hisstemeye başlıyorsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MKVll -- 3 Eylül 2015; 13:25:47 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alırsın Ford, olursun zort ...


    Demek istediniz her halde

    Ben focus alacak olsam o konsola 8" ekranı kesin koydururum. Bir dolu da özellik eklenir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu 1.2 tsi ile rampa çıkamayanlar bi video çekip şurda paylaşsalar da görsek. Bizimki nasıl çıkıyor anlamıyorum arabada 4 kişi ful bagaj klima açık çatır çatır rampa çıkıyorum 5. Viteste 130-140la. Dün urla narlıdere arasını 10 dakikada geldim acil bir işim çıktığından. 210 km/s hızı gördüm 8 litre ortalamayla. Nasıl oluyorsa koskoca vw grubu psa grubu çekmeyen 1.2 motorları vitrin sayılan en çok satan araçlarına koyuyolar üstelik yakıt tasarrufuyla da ödül alıyolar. Hem çekmiyor hem az yakıyor olayı fizik kurallarına aykırı. Demek ki rahat çekiyor ki yakıt ortalaması benzinli focuslar gibi 10-11 litrelerde gezmiyor. Zoruna giden bi zahmet yorum yapıp çamur atmasın sindirmeye çalışsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    1.2 TSI ile zorlandiginiz rampalarda 1.5 TDCI ile cayir cayir ciktiginiz zaman veya torsiyonlu Golf'le girdiginiz sert bi virajdan yata yata ciktiktan sonra ayni virajdan Focus'la hic zorlanmadan cikinca hic pismanliginiz kalmaz rahat olun

    1.2 tsi ın zorlandığı rampayı 1.6 atmosferiklerin hiç çıkamaması gerekir yani öyle bir rampa yok isteyen opsiyonlarla golfü milim esnemeyecek hale getirebilir ama opsiyonlarla focusun burdaki eksilerini gideremiyorsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tsi rampayi olumune cikar.ama dsg li arabaya ben para vermem kardes.golfle focus arasinda birbirlerine farkli alanlarda ustunlukleri var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Madde madde yazdıkların arasında hiç birisi kayda değer gelmedi bana.

    İki araç arasındaki ıvır zıvır ufak farklar. Bu farklardan Focus'takileri daha çok beğenen de çıkabilir.

    Ayrıca debriyaja basınca CC'nin devreden çıkması gerekir. Golf'ünkü çok saçmaymış. CC'si olan çok araç kullandım, debriyajla devreden çıkmayanı görmedim.
  • Yorum için teşekkürler.Benim takıldığım bir nokta Hız sabitleme ile ilgili.Benim leonda hız sabitleme açıkken frene , debriyaja basınca otomatik devre dışı kalıyor ve sonrasında tekrar tuşa basınca en zuzn süre gittiğin hıza otomatik getirip bırakıyor devam ediyor.Golfte de aynı olması lazım değil mi?
  • Meramımı tam anlatamadım sanırım.
    Focusun bu motor şanzımanı daha iyi .
    Yol tutuşu, direksiyon tepkiler falan belki biraz daha iyi.
    İçerdeki malzeme kalitesi daha iyi en azından golf seviyesinde .
    Aslında totalde donanımı da belki daha iyi ( cruise control far ve yağmur sensörü)
    Yukarıda beni VW fanboyu suçlamşılar ama eskiler hatırlıyor ben ford çuyumdur.

    Fakat yine de ben golfte hissettiğim konforu alamıyorum. Benim meramım bu. Ford denizi geçmiş derede boğulmuş. İç mekanda bir iki şeyi eksik koyarak 3-5 euro kar etmiş ama arabanın da daha konforsuz daha basit hissedilmesine sebep olmuş benim demek istediğim bu..
  • Degil ford un, bmw ve mercedes in bile vw den ogrenecegi cok seyi var. Kim ne derse desin gonullerin premiumudur vw.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wosvosun da Ford a bakıp öğrenmesi gereken şeyler vardır? Bu mudur yani.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • x-rayted kullanıcısına yanıt
    Seni cok iyi anliyorum hocam
    Ford'dan sadece ticari araba alinir zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zevkler, ihtiyaçlar farklı olunca, birde alışkanlık olunca bazen arıyosun eski donanımları, ama bu her araç değişiminde olabilecek şeyler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gündüz sürüş farı olmayan c4 ve puntomu sanayi bakanlıgı isterse hurdaya verebilirim. böylesine büyük bir eksiklikten sonra aracımı foseptik cukuruna atasım geldi. arac sürmekten sogudum kendimden igrendim. meğerse şimdiye dek biz at arabası sürermişiz. gündüz sürüş farı olmayan araçlarınızı lütfen yok edin. iğrençleşmeyin. midemi kaldırıyorsunuz halojen gündüz farsız araçlar ve sürücüleri.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.