Şimdi Ara

FORD'u Tercih Etmenizin / ETMEMENİZİN 3 Nedenini Açıklarmısınız ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
2.151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • amerikalı olması :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    Herkes artı ve eksisini yazmış zaten :) Herşey çok güzel ama tek yakındığım ses yalıtımıydı eski fordlarda

    Evet yaa, yalıtım konusunu atlamışım.
    Focus 2 tam faciaydı. 3te nispeten iyileşmiş ama hala kat edecek yolu var Fordun.
    Bi ara Fiestanın kapı fitillerini söktürüp Clio fitili taktıran birinin mesajına denk gelmiştim. Ses azaldı diyodu
  • Ford'lar kullanıcısına güven veriyor yolda. Direksiyonun, gazın, frenin tepkileri çok net. Sanırım en büyük başarısı da bu. Montaj ve malzeme kalitesi belki VW kadar iyi değil ama yolda verdiği güven onu hala Türkiye'nin en çok satılan markası halinde tutuyor.
  • Focus 2.5 HB vardı ;

    tercıh ettım ;

    -Sedan benzeri genişlik ve konfor
    -Araba yol tutus v sürüş keyfi
    -f/p oranı

    Yenı arac alırken tercıh etmedım ;

    -Yenı Focus'un iç dizaynındaki daralma ve kapalılık hissi
    -fiyat politikalarındaki istikrarsızlık
    -Üst segmente geçiş isteği
  • Ford için bir dönem Alman arabası dendiği günleri hatırladım,ne alakaysa Bu arada kırsal kesimin kullandığı yegane Ford ford transittir.
  • Tercih nedenim :

    - Başarılı şasi, sürüş zevki. (Focus1, Focus2, Ranger, Connect kullandım, hepsi de sürüşü zevkli araçlardı.)


    Tercih etmeme nedenlerim :

    - Kütüğümsü tasarım. Kişiden kişiye değişir tabi fakat bana kaba saba geliyor Ford tasarımları, biraz daha zarif olabilirler. Fiesta hoş, onu ayrı tutalım.

    - Focus 2 deki yalıtım fiyaskosu, kafa şişiren lastik uğultusu. Şirkette bir süre kullanmak zorunda kaldım. Gözümde aracın diğer güzelliklerini fazlasıyla gölgeleyen bir etken oldu. Yeni araçları umarım böyle değildir.
  • Yaşım 43. Yıllardır Ford deyince aklıma çok yakıt tüketen odun gibi arabalar geliyor. Gerçi son senelerde güzel arabalar yapıyor ama benim için hala Focus ve Mondeo odun gibi araba. Odun gibi derken kaba olduğunu belirtmek istiyorum. Fakat Fiesta ve özellikle Connect çok güzel.
  • Ford tamamen çok garip bir araç , içeriye motor sesini dehşet bir şekilde veriyor tasarım ve teknolojik açıdan pek iç açıcı değil ama motor gücüne gelince benimde fordların motoruna karşı bir zaafım var neden diye soracak olursanız aşırı derecede seri ford focus kullanmış biri olarak bence aile arabası değilde genç arabası sınıfına girmeli uzun yok için uygun değil ama şehir içinde hız tutkunu iseniz ve bütceniz fazla iyi dğeilse yakıt ve sürat olarak yeterde artar
  • + yaygın servis
    + sürüş kalitesi
    + sağlam mekanik
    + artan sürüş konforu, tokluk hissi

    - detaylarda özensiz olabilen işçilik
    - detaylarda kötü görünebilen plastikler
    - bazı yeni nesillerin tasarımı
    - iç mekanda kullanılan soğuk aydınlatma tonları
  • fordun bana kalırsa en büyük eksisi konfora yönelik bir suspansiyon sunamaması. bu yol tutuş olarak geri dönsede 150 160 la kac kez viraja giriyorumki... değmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    fordun bana kalırsa en büyük eksisi konfora yönelik bir suspansiyon sunamaması. bu yol tutuş olarak geri dönsede 150 160 la kac kez viraja giriyorumki... değmez.


    haklısınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    TERCİH EDERİM ÇÜNKÜ ;

    - Yol tutuşu ve verdiği güven hissi diğer araçlara nazaran çok çok daha iyi. (Focusum vardı sattım sonrasında fluence,megane,civic aklınıza gelebilecek bir çok c segmenti araç kullandım. Hiç biri Focusun verdiği güven hissini vermiyordu focusla çok rahat şekilde hız yapabiliyordum virajlara acaba araba savururmu korkusu olmadan giriyordum emin olun böyle yani abartmıyorum) Fluence ile ise takla atıyoduk neredeyse..

    - Vw den sonra bana kalırsa en kaliteli araç (Standart binek otomobiller için konuşuyorum preminyum lar hariç) . Üretim kalitesi olsun , tok kapı sesi olsun , Vites geçişleri çok başarılı , çok NET. Kemikli değil.. Asla bir fransız aracı gibi kötü vites yolları yok. Yumuşak ve net vites geçişleri var. Serçe parmağınızla vites değiştirirsiniz hiç kasmadan.

    - Motor ve şanzımanları çok başarılı. Aynı güçteki Ford ve diğer araçları kıyaslarsanız Fordların aktarma organları nedeniyle daha verimli performans değerlerine sahip olduğunu görürsünüz. Ayıyetten Ecoboost motorlar ve Powershift şanzıman çok başarılı. Dsg den geri kaldığını söyleyenler var ama Dsg den sorunsuz olduğu bir gerçek. Ecoboost ise şimdiye kadar kullandığım en performanslı düşük hacimli turbo motor.

    - VW de olduğu gibi 2. el değer kaybı diğer markalara göre minimum seviyede. (2010 da 0 focus aldım 1.6 trend benzinli 30.500 e , 2 sene kullanıp 3 parça boyayla 32.500 e sattım)

    TERCİH ETMEM ÇÜNKÜ ;

    - Bazı araçları hakikaten pahalı olmaya başladı (Gerçi tüm araçlar pahalılandı ama)

    - Yeni bmax e 1.5tdci 75 ps bi motor koymuşlar çok başarısız 0-100 15 saniye mesela bu aracı da kesinlikle tercih etmem


    FORD araçları sahiplerine genel anlamda güven ve dayanıklılık hissi veriyor. bence en çok tutulma sebeplerinden birisi bu
  • oyuncak tasarımlı araba yapmadıgı surece ford ıyıdır.
    örn: fiesta...
  • Tercih sebebi:

    -Fiyatları fena değil
    -Araçları gayet kaliteli hele Focus çok iyi
    -Donanımları yüksek rakiplerine göre
    -Sağlam

    Ford sahibi olmadım bir kaç sene sonra bendekini satıp Kuga sahibi olabilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    fordun bana kalırsa en büyük eksisi konfora yönelik bir suspansiyon sunamaması. bu yol tutuş olarak geri dönsede 150 160 la kac kez viraja giriyorumki... değmez.

    Keskin bir viraja girip aracın içerisinde heyecan yaşayacağıma rahatça girer rahatça çıkarım. Konfor da bir yere kadar. Güven hissi lazım biraz
  • Bende yeni mondeo alacağım çıkınca. Zaten sağlamlık, motor, yol tutuşunda kanıtlamış kendini mondeo.
  • Focus'u tercih etmem çünkü:

    Dizel otm yok ve arac pahalı. İc dizayn ve hacim başarısız. Bagaj bitik.

    Cmax daha alınası bir arac.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek Zafiyeti bineklerde izolasyondu. Onuda yenilerde daha iyi yapıyorlar. Focus kullanıyorum, aracın sağlamlığını daha önce cok ağır kaza geçiren arkadaşımın focusunu gördüğümde gercekten bu araba sağlam dedim. Ufak dokunuşlarla arac gayet keyifli oluyor. Yere sağlam basıyor zaten de birde yay+jant ile süper bir makina oluyor.

    Herkes Ford araçlarının izolasyonundan şikayetçi, fakat sunu söylemeden olmaz, bir Ford focus; seat leondan, Honda civicten, Toyota auristen, corolladan, lineadan, daha fazla sesli değildir. İnanmayan gunün birinde test edince bana hak verir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus 1 Kullanıyorum
    +Yönleri
    Sürüş Zevki,Ses Sistemi
    Sağlamlık,Genişlik
    Yol Tutuş
    -Yönleri
    Malzeme Kalitesizliği
    Konfor az Olması
  • + 1.6 TDCi motorunun harikalığı
    + Sürüş keyfi

    - Benzinli motorunun LPG ile fazla yakması
    - Eski kasa focusun duvar tarzı iç tasarımı ve cam açma düğmeleri

    SONUÇ : Ford iyidir...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.