Şimdi Ara

FORD SERVİSİ 1 AYDIR ARACIMI VERMİYOR!!!(araç teslim alındı) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
5.195
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zaten bizde bundan bahsediyoruz anladığım kadar aracın cok büyük bi hasarı yok arac 30günü geçmiş ama servis ne yazıkkı son kullanıcıya
    ne arac tahsis etmiş nede ilgilenmiş yasal olarak son kullanıcı haklı duruma düşmuyormu burda hakkını arama yettisi doğar bnm bildiğim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: celik360


    quote:

    Orjinalden alıntı: suicide


    quote:

    Orjinalden alıntı: hakkip

    Tamir Süresi: Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, malın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda ise, sırasıyla malın satıcısı, bayii acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Aracın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.


    Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    Servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında ücretsiz olarak değiştirme işlemi yapılır.

    Markalara göre farlılıklar olabilir..
    ........


    konuyu açan arkadaşın durumuna pek uymuyor bu işte. çünkü ortada bir arıza yok, yani atıyorum olay şöyle olsun; arabayı öyle bi dağıtalım ki 30 iş gününde toplanamayacak hale gelsin, kalkıp adamlardan yenisini isteyelim? bana pek mantıklı gelmiyor açıkçası. üretim hatası falan olsa haklısınız ama.





    ben yetkili serviste çalışıyorum , araçta çok büyük hasar olduğunda bunu servisin size 30 gün içinde verme gibi bir durumu yok bu sadece mekanik arızalarda geçerlidir diyelimki size aracı vermesi için geçen süre 3o iş günüdür ve buda yaklaşık cumartesi pazar ile 40 gün eder. bazılarınız avukata baş vur diyor inanın otomotiv şirketlerinin bu konuda uzman avukatlarıda bu davalara bakmak ve kazanmak için hiç boş durmuyor aracı servise bırakan arkadaşım mutlaka iş emri ve sigortanın teslim tesellüm fişini okumadan imzalamıştır işte o belgeler herzaman sevisin haklı olduğunu gösterir, şahsım adına bu şekilde bir olay olduğunda yapılabilecek tek şey servisin size muadil bir araç tahsis etmesidir



    yarın araç talebinde buluncam servisten eğer yine gelmedi derlerse parça herhalde bunada olmaz diyemezler 1 aydır araçsız bıraktılar çünkü

    her parçayı getirtip 2 tane ufak parçayı getirtemediler birde üstüne kötü yaparlarsa hepten iş kötüye gitcek




  • şimdi alıntı yapmayayım zaten karışmış iyice

    geçici araç verme yükümlülüğü servise mi yoksa kaskoya mı ait acaba? bana kalırsa servisin bunu yapmak gibi bir zorunluluğuda olmayabilir, eğer böyle bi talebiniz olacaksa bunu kasko karşılar gibime geliyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: suicide

    şimdi alıntı yapmayayım zaten karışmış iyice

    geçici araç verme yükümlülüğü servise mi yoksa kaskoya mı ait acaba? bana kalırsa servisin bunu yapmak gibi bir zorunluluğuda olmayabilir, eğer böyle bi talebiniz olacaksa bunu kasko karşılar gibime geliyor.


    kasko verdi ama sadece 1 hafta verdi
  • demek ki poliçede 1 haftalık falan bi madde vardı ozaman

    ben servisten bu konudada iş çıkacağını düşünmüyorum, şansını deneyip sonucu bizimle paylaş bakalım neymiş doğrusu
  • Geçmiş olsun inşallah en kısa sürede sorun çözülür.
  • servisten fordun 444 lü numarsını alıp şikayetini oraya bildir ve yetkililerle görüşmek istediğini dile getir. Benm teyp üzeri yazılar 3. ayda çıkmaya başlayınca değişim kararı alındı. 1 haftada geleceke dediler ardından 40 gün dendi. Bende 444 lü hattan aradım ve ne hikmetse 40 gün beklenecek teyp hemen bulundu ve aradıktan 2 gün sonrada takıldı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: suicide

    demek ki poliçede 1 haftalık falan bi madde vardı ozaman

    ben servisten bu konudada iş çıkacağını düşünmüyorum, şansını deneyip sonucu bizimle paylaş bakalım neymiş doğrusu


    kasko senede 14 gün veriyor ama kaza başına 7 gün veriyorlarmış 7 gün daha hakkım var ama başka bir kaza olması gerekiyor kullanabilmek için

    yarın görüşmeden sonra gelişmeleri paylaşıcam sizinle hemen
  • quote:

    Orjinalden alıntı: slayerxp

    servisten fordun 444 lü numarsını alıp şikayetini oraya bildir ve yetkililerle görüşmek istediğini dile getir. Benm teyp üzeri yazılar 3. ayda çıkmaya başlayınca değişim kararı alındı. 1 haftada geleceke dediler ardından 40 gün dendi. Bende 444 lü hattan aradım ve ne hikmetse 40 gün beklenecek teyp hemen bulundu ve aradıktan 2 gün sonrada takıldı.


    orayıda aradık onlarda bir kadına yönlendirdiler kadın aracınızla ilgilencem ben dedi ama sonra parça şuanda üretilmiyor ürettirmeye çalışıyoruz cevabını aldık yani parça yokmuş şuanda
  • arkadaşlar servisle görüştük ama yine olumlu bir gelişme yok

    parça hala yok bu hafta içi belki gelir diyorlar kesin değilmiş(başlarına yıkıcam ben o otosanı)

    araç talebinde bulundum bir aydır mağduruz araçsız kaldık bari araç verin diye ama onada olumlu bir cevap gelmedi ne yapıcağım bilmiyorum
  • Parça neymiş ya kodu falan yok mu? Veya adı ? Bulalım getirtelim...
  • koduyla araştırma yapıldı acil sipariş olarak kayıtta varmış

    parçanın kodu benim birader bencn17deydi bende yok şuanda kodu ondan öğrenirim bugün size bildiririm pm'yle

    yapabilceğiniz birşeyler varsa şimdiden çok çok teşekkür ederim ilginiz için
  • Bu süre içinde aracınızı ziyaret ettiniz mi? Gözünüzle durumunu gördünüz mü?

    Serviste başına birşey gelmiş ve toplamaya uğraşıyor olmasınlar? Liftten düşenin dostu olmazmış!!!!!

    Zor bir ihtimal ama olursa sizin başınıza gelmiş olacak.

    Sabır dilerim.
  • 4-5 kere gittim aracı görmeye araçta serviste olmuş herhangi birşey yok araba nasıl bırakıldıysa öyle duruyor

    en başından beri bu parça bekleniyor otosandan kaynaklı bir sorun parçayı getirtemediler hala stoklarına girmiş değil parça
  • Herhangi bir gelişme var mı?
  • parçayla ilgili bir gelişme yok almanyada ki ve ingilterede ki depolarda bile yokmuş ne zaman üretilir belli değil

    benim umudum kalmadı yakın bir zamanda aracın çıkacağına dair otosanda zaten pek umut vermiyor ağustosa kadar bekliyeceğiz diye düşünüyorum


    kiralık araç talebinde bulunduk yarın elimizde olucak kiralık araç servisten çıkana kadar bizim araç kiralık aracı kullanıcağız

    bu bile iyi bir gelişme oldu şimdilik
  • Tekrar tekrar geçmiş olsun. Kiralık araç en azından işinizi görecektir, dediğiniz gibi o da iyi bir gelişme.
  • bari iyi birşey versinler özellikle sedan istemem hb olsun

    albea falan istemem kasko şirketide albea vermişti araç artık bitmiş vites geçmiyordu

    eski kasa fiesta falan olsa keşke geçenlerde bir kasko şirketi fiat 500 vermiş kaza yapan birine forumdan birisiydi galiba

    ah ah ford da bu kadar mağdur ettikten sonra teselli olsun diye böyle bir kıyak yapsa keşke 1 ay güzel bir araca binmiş oluruz hiç olmazsa hatalarını biraz telafi ettirir
  • Hocam koç un elinde olan bi firma sonuçta.Size geçmiş olsun....

    Genelde bilirsiniz, Ford möhesseselerinde müşteri memnuniyeti ikinci hatta üçüncü plandadır.

    Gözünü seveyim caponların
  • müşteri memnunuyeti mi öyle bir kelimenin kavramın varlığından haberleri yok bu fordçuların

    satışa güzel kızları koyarlar ikna edip satarlar aracı ondan sonra bir sorun oldu mu karşına bu sevimli insanların yerine bir sürü sevimsiz insanlarla muhatap oluyorsunuz
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.