Şimdi Ara

Ford Otosan resmen duyurdu: Yeni Volkswagen Transporter Türkiye'de üretilecek (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
2.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Maliyet düşürmek için artık farklı markalar birbirleriyle ortaklık kuruyor.


    Mitsubishi L200=Fiat fullback

    Nissan navara=Mercedes X class

    Fiat fiorino=Citroen nemo=Peugeot Bipper misali....


    Eger transit ile transporter aynı araç olursa Vw bekledigini bulamaz gibi.


    Otomobil sektörü gittikçe tekelleşiyor. Maliyet düşürmek adına her şey yapılıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Bu VW'nin Ford ile ilk ortaklığı değil. Ford Galaxy ve VW Sharan bir dönem logoları farklı aynı araçlardı.

    VW yavastan buyuk ticari muhendisliginden vazgeciyor.

    Once Amarok sonra Transporter.


    Vw de FOrd`a Caddy bazli bir model verecek. Yani bir sonraki connect VW CAddy olabilir.

  • Ford-VAG birleşmesinin ilk adımları bunlar. 5 yıl içinde çok daha fazla işbirliği göreceğiz.


    Stellantis’e sağlam rakip geliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu 1 tonluk ticari aracın, 1 ton dediği ne oluyor ? Aracın kendi ağırlığı mı taşıma kapasitesi mi?

  • Volkswagen'in parası mı yok? Var. Ama maliyet her şeydir. Amaç para kazanmak. VW Türkiye'deki kitlesine ticari araç sunmak için fabrika mı kursa daha az maliyetlidir Ford gibi belki kendi ayarında belki de kendinden ileride - ki özellikle Türkiye'de - üretici firmaya ürettirmesi mi daha az maliyetlidir? Tabi ki bu sorular sonucunda çıkan neyse onu yapar bu büyük üreticiler. Amaç para kazanmak olunca işin rengi değişiyor 

  • Otosan yaptığı anam vabam usulü uretimle cok fazla üretemez o transporter i bunuda yazin buraya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entigin

    Ford-VAG birleşmesinin ilk adımları bunlar. 5 yıl içinde çok daha fazla işbirliği göreceğiz.


    Stellantis’e sağlam rakip geliyor.

    İleride Ford, VW Grup bünyesine girerse hiç şaşırmam.

  • Bu ortaklığın ana nedeni gittikçe artan sıkı emisyon standartları. Büyük hacimli dizellerde emisyon tutturmak imkansıza doğru yol alırken, her model için elektrikli yada hibrit üretim yatırımı yapmak çok maliyetli oldu. O yüzden bu ortaklıkları özellikle ticari ve ağır modellerde daha çok göreceğiz.

    Yakın bir örnek ; Bir süre önce de PSA nın Macaristandaki hafif ticari fabrikasının hisselerinin tamamını Toyota satın aldı. Proace City modelini şimdilik ön panel değiştirip piyasaya sürse de, yakın gelecekte Toyata’nın kendi modeli, Peugeot Rifter, Citroen Berlingo ve Opel Combo modelleri de hibrit Toyota motoruyla üretilecek.

    Ama ben şahsen Transporter için üzüldüm. T1 den T2 den beri kendine has bir sürüş zevki olan, camper ruhu olan bir model ciddi anlamda başarılı bir model, anladığım kadarıyla tamamen kaybolacak ve vw logolu tipik orta ticari ford haline gelecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akhunturk -- 26 Temmuz 2021; 7:5:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.