Şimdi Ara

Ford Otosan’ın geliştirdiği F-MAX'e büyük ödül!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
6.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ford Trucks'ın 2018 Hannover Uluslararası Ticari Araç Fuarı’nda (IAA) dünyaya tanıttığı yeni çekicisi F-Max, Uluslararası Yılın Kamyonu Yarışması’nda (IToY) 23 Avrupa ülkesinin önde gelen sektörel gazetecilerinden oluşan bağımsız bir jüri tarafından; teknolojik inovasyon, konfor, güvenlik, sürüş dinamikleri, yakıt ekonomisi ve toplam sahip olma maliyeti gibi kriterlerden oluşan zorlu bir değerlendirmeden geçtikten sonra "2019 Uluslararası Yılın Kamyonu" ödülüne layık görüldü.
     
    Ağır ticari araç sektöründeki en saygın ve prestijli ödüllerden biri olan ödül, Ford Otosan Genel Müdürü Haydar Yenigün’e Uluslararası Yılın Kamyonu (ITOY) Jüri Başkanı Gianenrico Griffini tarafından IAA Hannover Uluslararası Ticari Araç Fuarı’nda Ford Trucks standında yapılan törende takdim edildi.
     
     
    Ford Otosan Genel Müdürü Haydar Yenigün: "Yeni Ford Trucks F-MAX, 13 litre hacimli 500 beygir güce ve 2500 Nm torka sahip Ecotorq motoruyla, dünya çapında bir oyuncu. Prestije ve güce dayanan modern tasarım dilimiz, profesyonellik ve yenilikçiliği bir arada sunarken, üstün aerodinamizm, güç ve aktarma organlarının optimum kalibrasyonu ve teknik özellikleri ile, mevcut modele göre yakıt tüketimini yüzde 6 oranında düşürüyor." dedi.
     
     
     
     F-MAX’in dünya prömiyeri sonrasında açıklamalarda bulunan Ali Koç, "Bugün geldiğimiz noktada bir aracı, motoru dâhil, geliştirip üretebilecek yeteneğe sahip ilk Türk şirketi olmanın gururunu yaşıyoruz. F-MAX ile Türkiye’nin sıfırdan geliştirilen ve üretilen ilk çekicisini dünyaya sunuyoruz. Uluslararası Yılın Kamyonu ödülü üretim gücümüzün ve mühendislik kabiliyetlerimizin ulaştığı noktayı ortaya koyuyor. Çekicimizin uluslararası pazara yeni bir oyuncu olarak girmesi için hazırız." dedi. 

    Ford Trucks F-MAX 

    Ali Koç, "Bugün itibarıyla 33 ülkede faaliyet gösteriyoruz. 2018 sonu itibarıyla 41, 2020 sonu itibarıyla da 51 ülkede var olmayı hedefliyoruz." dedi.
     
    F-MAX, 4 kıtada 11 ülkede toplamda 5 milyon kilometre teste tabi tutuldu. Farklı pazar koşullarına uygun olarak geliştirilen Ford Trucks F-MAX, çok zorlu iklim ve arazi şartlarındaki testleri başarı ile tamamladı.
     

    Geleceğin teknolojilerine odaklanan Ford Trucks F-MAX, ConnecTruck kapsamında bilginin her an ulaşılabilir olmasını, kullanıcıların araçlarına, işlerine ve tüm dış dünyaya entegre olmasını sağlıyor. Ford'un bağlantılı ilk ağır ticari aracı olan F-MAX, harita destekli hız kontrolü, multimedya sistemi gibi teknolojileriyle sürücülerin ve filo yöneticilerinin hayatını kolaylaştırıyor.  







  • Agir vasitalarla alakali bi sektorde makina muhendisiyim ve bilmedigin konu hakkinda ahkam kesiyorsun bmc nin motoru sanzimani sasisi elekronik aksamlarida dahil yurdisindan zf,voith man ,cummins, vs vs gibi tedarikcilerden gelir yerli olan tek sey koltuk perde ve plastik aksamlaridir eee bu arac yerli olsa ne olur olmasa ne olur ayni sey temsa icinde gecerli daha 3-5 parcanin montajini duzgun gerceklestiremeyen sirketleri ilahlastirmayin burda
  • Ali Koç'u bir an Elon Musk zannettim.

  • Bunu bizim mühendislerimiz yapıyor, ama üzerinde Ford yazıyor...

  • Başkan kamyon işine girdin takım dağıldı be.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu da aynı fuardaydı lobi kuvvetliymiş

    Ford Otosan’ın geliştirdiği F-MAX'e büyük ödül!Ford Otosan’ın geliştirdiği F-MAX'e büyük ödül!
    Ford Otosan’ın geliştirdiği F-MAX'e büyük ödül!Ford Otosan’ın geliştirdiği F-MAX'e büyük ödül!Ford Otosan’ın geliştirdiği F-MAX'e büyük ödül!




  • Yerli otomobil konusu mevzu bahis olunca , ''yerli otomobil ticari bir intihar olur'' diyerek,90 yıldır bu ülkede sözde sanayicilik yapan , montajcılık ve market işinden bir adım dahi ileri gidemeyen avrupa'nın ameleliğinden başka bir iş tutmayan,
    elini taşın altına sokmaktan özenle imtina eden ,
    yağlı ballı ihale peşinde koşan,bu grubu da eleştirip yerden yere vurabilir misiniz ?
    BMC nin TUĞRA'sına atıp tutanları bu konuya da bekleriz...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EB7CBB545

    Yerli otomobil konusu mevzu bahis olunca , ''yerli otomobil ticari bir intihar olur'' diyerek,90 yıldır bu ülkede sözde sanayicilik yapan , montajcılık ve market işinden bir adım dahi ileri gidemeyen avrupa'nın ameleliğinden başka bir iş tutmayan,
    elini taşın altına sokmaktan özenle imtina eden ,
    yağlı ballı ihale peşinde koşan,bu grubu da eleştirip yerden yere vurabilir misiniz ?
    BMC nin TUĞRA'sına atıp tutanları bu konuya da bekleriz...
    Hertürlü imkanı varken montajcılıgı tercih eden insanlar işte ....
  • C-Max in büyüğü diye girdim kamyonu görünce şaşırdım. Başka isim bulamamışlar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kamyon Ford Otosan İnönü Fabrikası'nda üretilecek ve bunun sayesinde ekmek yiyen çok insan olacak. Eleştirmeye gerek yok tasarımından mühendisliğine hepsi Türk yapımı
  • Türk mühendislerinin çoğu teknolojisinden faydalan ama gel Türkiye'de rakiplerinden pahalıya araç sat.

    Ibiza Cupra 1.4 Tsi 180 beygir 55 bin
    Polo Gti 1.4 Tsi 180 beygir 5 kapı 60 bin
    Pejo 208 Gti 1.6 200 beygir 65 bin
    Fiesta Red 1.0 140 beygir 60 bin

    2014 yılının fiyatları tabii ki bunlar
  • Tebrikler Ford Otosan, ülkeye katkılarınızdan dolayı...

  • Tebrikler, koç grubu bu ülkenin gururu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Türk mühendislerinin çoğu teknolojisinden faydalan ama gel Türkiye'de rakiplerinden pahalıya araç sat.

    Ibiza Cupra 1.4 Tsi 180 beygir 55 bin
    Polo Gti 1.4 Tsi 180 beygir 5 kapı 60 bin
    Pejo 208 Gti 1.6 200 beygir 65 bin
    Fiesta Red 1.0 140 beygir 60 bin

    2014 yılının fiyatları tabii ki bunlar
    fordun türkiyede otomobil fabrikası yok.ıspanyadan ithal geliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ie36

    fordun türkiyede otomobil fabrikası yok.ıspanyadan ithal geliyor

    Alıntıları Göster
    ARGE fabrikaları var nasıl yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    ARGE fabrikaları var nasıl yok

    Alıntıları Göster
    sadece ticari araçlar türkiyede üretiliyor diye biliyorum courier vs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ie36

    fordun türkiyede otomobil fabrikası yok.ıspanyadan ithal geliyor

    Alıntıları Göster
    İthal gelen nedir? Biz Ford un eskişehir deki fabrikasına offroad ve tir egzoz u yolluyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cryin

    sadece ticari araçlar türkiyede üretiliyor diye biliyorum courier vs

    Alıntıları Göster
    Sancaktepe'de ARGE var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oncelikle tebrikler, umarim basarili olurlar. Lakin onemli bir husus var, biz petrol sahibi bir ulke degiliz ve icten yanmali motorlu arac yapimi bu saatten sonra mnatikli bir hareket degil ( evet, kamyon vs de dahil olmak uzere ). Umarim elektrik olayina hizla uyum saglayabilirler, yoksa istenilen verim alinamaz.

  • ali koç başkan
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.