Şimdi Ara

Ford Kuga neden bütün rakiplerinden daha pahalı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ford kuganın en boş olan modeli 68730 tl

    iken diğer markaların en boşları:

    mitsubishi asx 55950 tl

    kia sportage 56900 tl

    hyundai ix35 60200 tl

    vw tiguan 61149 tl

    subaru xv 66949 tl


    diğer rakiplerinden en pahalısı subaru xv o bile kuga fiyatına yetişememiş. ford kuga da fiyatın pahalı olmasını gerektiren ne var? donanım mı var? arabanın farklı bi teknolojisi mi var? çok az yakıt tüketimi mi var? yoksa kuga hepsinden daha büyük mü? bir insan neden çok daha fazla para veripte kuga alır? ya da ford neyin kafasını yaşıyor diye mi sormalıyız?

    satış rakamlarına bakınca da en ucuz araba asx iken kuga kadar satamadığını görülüyor. ix35 ise sınıfının en çok satan arabası olmuş. ford kuganın pahalı olmasını da anlayamıyorum asx in o kadar düşük fiyatla satamamasını da anlayamıyorum. kia sportage fiyat olarak gayet uygun ki halk gerekli ilgi alakayı göstermiş satış rakamları onu gösteriyor. ama asx sportage dan bile ucuz iken aynı başarıyı gösterememiş.







  • Koç'un Doğuş'a özenip araba zaten satar çak yüksek fiyatı birde bekletirim ama yemedi......
  • hazır kuga konusu açılmışken bu aracın 2 farklı kasasımı var dün akşam sıkışık trafikte bi tane gördüm daha uzun gibi geldi gözüme daha önce gördüklerimden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    hazır kuga konusu açılmışken bu aracın 2 farklı kasasımı var dün akşam sıkışık trafikte bi tane gördüm daha uzun gibi geldi gözüme daha önce gördüklerimden
    asx ile kuga arasında 13 bin lira fark var. yuh diyorum o paraya 2.el bi araba daha alınır
  • Yeni Kuga da bir crossover olsa da tam olarak Qashqai, ASX veya ix35 rakibi değil. Yeni X-trail, Rav4, CRV rakibi. Gerek boyut olarak gerek özellik olarak. O yüzden fiyatı böyle.

    İlk çıktığında 60bin liradan verdiler. 1.6 170HP Ecoboost motoru, Powershift şanzımanı ve Akıllı AWD sistemi ile cidden çok iyi bir araç. İnceleyin derim.

    Ecoboost'lara da tüp takmaya da başlayacaklar yakın zamanda.



    Bu arada üşenmedim İngiltere fiyatlarını karşılaştırdım. Ortada iki farklı sınıf var aslında görüldüğü gibi. Tabi Tiguan Premiyum olduğu için otomatikman üst sınıfa çıkmış.

    Mitsubishi ASX 15000£
    Hyundai ix35 17000£

    Ford Kuga 21000£
    Mitsubishi Outlander 21000£ (Lansman fiyatı galiba. Normalde daha pahalı.)
    VW Tiguan 21500£
    Toyota Rav4 22500£
    Honda CRV 22800£



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-18F1A75FA -- 9 Kasım 2013; 22:57:40 >




  • Temsanın yeni outlander ı eskisinden 25.000 lira pahalıya satması gibi bir şeydir heralde.
    Yolda geçene outlander suv desem "qasqainin parçası mı " derler o derece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-18F1A75FA

    Yeni Kuga da bir crossover olsa da tam olarak Qashqai, ASX veya ix35 rakibi değil. Yeni X-trail, Rav4, CRV rakibi. Gerek boyut olarak gerek özellik olarak. O yüzden fiyatı böyle.

    İlk çıktığında 60bin liradan verdiler. 1.6 170HP Ecoboost motoru, Powershift şanzımanı ve Akıllı AWD sistemi ile cidden çok iyi bir araç. İnceleyin derim.

    Ecoboost'lara da tüp takmaya da başlayacaklar yakın zamanda.



    Bu arada üşenmedim İngiltere fiyatlarını karşılaştırdım. Ortada iki farklı sınıf var aslında görüldüğü gibi. Tabi Tiguan Premiyum olduğu için otomatikman üst sınıfa çıkmış.

    Mitsubishi ASX 15000£
    Hyundai ix35 17000£

    Ford Kuga 21000£
    Mitsubishi Outlander 21000£ (Lansman fiyatı galiba. Normalde daha pahalı.)
    VW Tiguan 21500£
    Toyota Rav4 22500£
    Honda CRV 22800£
    Kuga small overlap :

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/ford/escape

    13 bin daha ucuza satılan ASX :

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/mitsubishi/outlander-sport




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SevketXR

    Temsanın yeni outlander ı eskisinden 25.000 lira pahalıya satması gibi bir şeydir heralde.
    Yolda geçene outlander suv desem "qasqainin parçası mı " derler o derece.
    Kuga (Escape) cidden farklı bir araç.

    Amerika'dan bir karşılaştırma:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-18F1A75FA -- 9 Kasım 2013; 23:08:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-18F1A75FA

    Yeni Kuga da bir crossover olsa da tam olarak Qashqai, ASX veya ix35 rakibi değil. Yeni X-trail, Rav4, CRV rakibi. Gerek boyut olarak gerek özellik olarak. O yüzden fiyatı böyle.

    İlk çıktığında 60bin liradan verdiler. 1.6 170HP Ecoboost motoru, Powershift şanzımanı ve Akıllı AWD sistemi ile cidden çok iyi bir araç. İnceleyin derim.

    Ecoboost'lara da tüp takmaya da başlayacaklar yakın zamanda.



    Bu arada üşenmedim İngiltere fiyatlarını karşılaştırdım. Ortada iki farklı sınıf var aslında görüldüğü gibi. Tabi Tiguan Premiyum olduğu için otomatikman üst sınıfa çıkmış.

    Mitsubishi ASX 15000£
    Hyundai ix35 17000£

    Ford Kuga 21000£
    Mitsubishi Outlander 21000£ (Lansman fiyatı galiba. Normalde daha pahalı.)
    VW Tiguan 21500£
    Toyota Rav4 22500£
    Honda CRV 22800£
    felaket zam yedi, yoksa ilk piyasaya çıktığında 4*4 otomatiğini 65'e verdiler. bu arada bu araç crossover'dan çok middle size suv, yani asx falan rakibi değil.

    deli yakıyor araç, dolayısı ile bir süre sonra ikinci elde rahat alınabilinir yakıt sorun değilse.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    felaket zam yedi, yoksa ilk piyasaya çıktığında 4*4 otomatiğini 65'e verdiler. bu arada bu araç crossover'dan çok middle size suv, yani asx falan rakibi değil.

    deli yakıyor araç, dolayısı ile bir süre sonra ikinci elde rahat alınabilinir yakıt sorun değilse.

    Alıntıları Göster
    1.6 Ecoboost motorlusu klasik tork konvertörlü otomatik vitesi ile çok yakıyor. Insignia 1.6T'lar gibi yakıt tüketimi iyice görülünce seneye uygun fiyata bulunabilir ikinci elde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    felaket zam yedi, yoksa ilk piyasaya çıktığında 4*4 otomatiğini 65'e verdiler. bu arada bu araç crossover'dan çok middle size suv, yani asx falan rakibi değil.

    deli yakıyor araç, dolayısı ile bir süre sonra ikinci elde rahat alınabilinir yakıt sorun değilse.

    65'e alanlar şimdi 75'ten ilan açtılar sahibinden.com'a. Yakında tüp takmaya başlasınlar ciddi düşündüğüm bir araç babam için.


    Bu arada aklıma iyi bir özelliği geldi. Arka koltuklar da geriye doğru yatabiliyor. X-Trail'de de yatıyordu ama bayağı bir zahmetliydi yatırması. Bunda çok iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    1.6 Ecoboost motorlusu klasik tork konvertörlü otomatik vitesi ile çok yakıyor. Insignia 1.6T'lar gibi yakıt tüketimi iyice görülünce seneye uygun fiyata bulunabilir ikinci elde.


    Klasik tork konvertörlü değil Powershift çift kavrama şanzıman. Otomatik vites yalnızca 170 beygirlik Ecoboost motor ve AWD ile sunulduğu için çok yakıyor. Düz vites 150 beygirlik Ecoboost motor ve iki çeker olarak satılıyor.

    Edit: Yanılmışım dediğiniz doğruymuş. Powershift yalnızca dizellerde varmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-18F1A75FA -- 9 Kasım 2013; 23:22:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-18F1A75FA

    quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    1.6 Ecoboost motorlusu klasik tork konvertörlü otomatik vitesi ile çok yakıyor. Insignia 1.6T'lar gibi yakıt tüketimi iyice görülünce seneye uygun fiyata bulunabilir ikinci elde.


    Klasik tork konvertörlü değil Powershift çift kavrama şanzıman. Otomatik vites yalnızca 170 beygirlik Ecoboost motor ve AWD ile sunulduğu için çok yakıyor. Düz vites 150 beygirlik Ecoboost motor ve iki çeker olarak satılıyor.

    Edit: Yanılmışım dediğiniz doğruymuş. Powershift yalnızca dizellerde varmış.

    Alıntıları Göster
    lpg uyumu olmazsa yakıt konusunda üzer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbatasoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    1.6 Ecoboost motorlusu klasik tork konvertörlü otomatik vitesi ile çok yakıyor. Insignia 1.6T'lar gibi yakıt tüketimi iyice görülünce seneye uygun fiyata bulunabilir ikinci elde.


    Klasik tork konvertörlü değil Powershift çift kavrama şanzıman. Otomatik vites yalnızca 170 beygirlik Ecoboost motor ve AWD ile sunulduğu için çok yakıyor. Düz vites 150 beygirlik Ecoboost motor ve iki çeker olarak satılıyor.

    Edit: Yanılmışım dediğiniz doğruymuş. Powershift yalnızca dizellerde varmış.

    Aurica motor 170 degil 180 beygir hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..


    quote:

    Orijinalden alıntı: rbatasoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    1.6 Ecoboost motorlusu klasik tork konvertörlü otomatik vitesi ile çok yakıyor. Insignia 1.6T'lar gibi yakıt tüketimi iyice görülünce seneye uygun fiyata bulunabilir ikinci elde.


    Klasik tork konvertörlü değil Powershift çift kavrama şanzıman. Otomatik vites yalnızca 170 beygirlik Ecoboost motor ve AWD ile sunulduğu için çok yakıyor. Düz vites 150 beygirlik Ecoboost motor ve iki çeker olarak satılıyor.

    Edit: Yanılmışım dediğiniz doğruymuş. Powershift yalnızca dizellerde varmış.

    Aurica motor 170 degil 180 beygir hocam.

    Aklım Opel'in motora gitmiş.

    Neyse iyi araba işte




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbatasoy

    Kuga (Escape) cidden farklı bir araç.

    Amerika'dan bir karşılaştırma:




    cx-5 Türkiye'de nenden bu kadar pahallı , başlangıcı nerdeyse 90 bin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    hazır kuga konusu açılmışken bu aracın 2 farklı kasasımı var dün akşam sıkışık trafikte bi tane gördüm daha uzun gibi geldi gözüme daha önce gördüklerimden

    yeni makyajlı modeli uzun , önceki ilk kuga da en büyük sorun dar arka koltuk ve bagaj bölümüydü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    hazır kuga konusu açılmışken bu aracın 2 farklı kasasımı var dün akşam sıkışık trafikte bi tane gördüm daha uzun gibi geldi gözüme daha önce gördüklerimden

    yeni makyajlı modeli uzun , önceki ilk kuga da en büyük sorun dar arka koltuk ve bagaj bölümüydü

    Doğru olanı yapmışlar çok güzel görünüyordu
  • mumenu kullanıcısına yanıt
    Yuksek vergi dilimine giriyor.
  • Kuga 55.000 TL'den başlamadığı için satmıyor.

    Piyasa Sportage kaynıyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.