Şimdi Ara

Ford Kuga 2.0 TDCi Powershift

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
0
Favori
37.537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba,
    şu an için 2.0 TDCİ 140 hp olarak powershift sanzuman ile satışta olan kuga ların 2.0 TDCİ 163 hp lik versiyonu da mevcut.. aynı motor volvo da ise D3 ismiyle yine 163 HP olarak mevcut..
    140 hp ile 163 hp arasında tasarım ya da mekanik vs. olarak fark var mıdır acaba? ya da sadece yazılımsal bir fark mı vardır?
    şu an 140 hp olarak alınmış bir araç farz-ı misal 163 hp ler geldikten sonra yazılım ile 163 hp olabilir mi? olursa bu üzerindeki 140 hp ye göre ayarlanmış powershift şanzumana zarar verir mi?
    konu hakkında bilgisi olanların yorum ve yardımlarını rica ediyorum..
    teşekkürler..



  • selam
    yaklaşık 1 haftadır inceliyorum.
    motor sanırım aynı çünkü ford un açıklamasına bakılırsa bu motor eski motor uzeridnen %50 değişikliğe uğramış.kısaca bence 140 ile 163 arasında sadece yazılım farkıdır.
    Zarar konusuna gelince hiç sanmıyorum.çünkü bu şanzumanlar aynı şekli ile yeni mondeo'larda ki scti 236 hplik araçlarda kullanılacak.

    sonuçolarak sanırımkasım ayı gibi kuga ya aklım kayıyor.yeni focus u beklemek istemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    selam
    yaklaşık 1 haftadır inceliyorum.
    motor sanırım aynı çünkü ford un açıklamasına bakılırsa bu motor eski motor uzeridnen %50 değişikliğe uğramış.kısaca bence 140 ile 163 arasında sadece yazılım farkıdır.
    Zarar konusuna gelince hiç sanmıyorum.çünkü bu şanzumanlar aynı şekli ile yeni mondeo'larda ki scti 236 hplik araçlarda kullanılacak.

    sonuçolarak sanırımkasım ayı gibi kuga ya aklım kayıyor.yeni focus u beklemek istemiyorum.
    teşekkürler.. ben de bu gidişe göre kuga ya doğru ilerliyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    teşekkürler.. ben de bu gidişe göre kuga ya doğru ilerliyorum :)

    Alıntıları Göster
    Rica ederim ama bence bekleyin .aldıgım duyumlara göre sanırım 163 hp versionda gelecekmiş.
    O yuzden bende mondeo ile kuga arasında gidip geliyorum.29 ekim de otofuar ı var orada hersey netleşir .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    Rica ederim ama bence bekleyin .aldıgım duyumlara göre sanırım 163 hp versionda gelecekmiş.
    O yuzden bende mondeo ile kuga arasında gidip geliyorum.29 ekim de otofuar ı var orada hersey netleşir .

    Alıntıları Göster
    ben bu soruyu bayilere sordum.. 163 hp nin 2011 3 çeyreğinden önce gelmeyeceğini söylediler..
    satmak için de söylemiş olabilirler tabi




  • Merhaba Ben siparis verdim pazartesi-sali gelecek kullanmaya baslayinca yorumlarimi bildiririm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇAMLI

    Merhaba Ben siparis verdim pazartesi-sali gelecek kullanmaya baslayinca yorumlarimi bildiririm
    hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    hayırlı olsun

    Alıntıları Göster
    selamlar
    bugun canlı canlı görmek açısından jimnastik yaptım ve otokoç a ugradım.
    titanium modele baktım.araç gerçekten kapı döşemeleri olsun işçilik olsun c-max den daha farklı geldi kokpit aynı ama sanki işçilikkalitesi daha farklı gibi geldi.
    mondeo yu inceledim açıkçası 85bin olan mondeo selective mi yoksa titanium 72 binlik kuga mı derseniz ben oyumu kuga dan yana kullanırım.

    bu arada yeni mondeo da yeni yılda geleckmiş onların yalacısıyım:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇAMLI

    Merhaba Ben siparis verdim pazartesi-sali gelecek kullanmaya baslayinca yorumlarimi bildiririm


    titannıum sıparişi mi verdiniz?.. ben 20 hazirandan beri beyaz selective bekliyorum da hala bi haber yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trody -- 30 Ağustos 2010; 18:28:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trody

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇAMLI

    Merhaba Ben siparis verdim pazartesi-sali gelecek kullanmaya baslayinca yorumlarimi bildiririm


    titannıum sıparişi mi verdiniz?.. ben 20 hazirandan beri beyaz selective bekliyorum da hala bi haber yok...

    Alıntıları Göster
    ÇAMLI nickli arkadaşbiraz yorum yaprsa powershift hakkında biraz aydınlanırız sanırım ?
    yakıt ne seviyede otomatik ile?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    ÇAMLI nickli arkadaşbiraz yorum yaprsa powershift hakkında biraz aydınlanırız sanırım ?
    yakıt ne seviyede otomatik ile?

    Alıntıları Göster
    Ben yaklaşık 20-25 gündür Kuganın Titanyum x modelini kullanıyorum.Hem aracı test etmek için,hemde tatil yapmak için Ankaradan Alanyaya yolculuk yaptım.Opetten ilk depoyu doldurduğumda toplam menzil 643 km yazdı.Depo 65 lt ve tam doldurduğumda 200 tl ödedim,64lt aldı.Şunu söyleyeyim uzun yolda çok keyifli bir araç.Yol bilgisayarı ortalama 9.5 gibi yakıt değeri ile Konyaya geldim.Konyada tekrar Shell gtl ile depoyu doldurdum.Ancak 63 liralık(265 km) bir mazot aldı araç.Bu sefer Alanyaya 8.1 ortalaymayla girdim.Depo dolduğunda 702 km yazdı bu sefer.Genelde cruise kontrol ile aracı 105 km hıza kilitledim.Gerçekten çok keyifli ayaklarınızın serbest olması,uzun yolda hiç yorulmadım dersem yeridir.Cruise kontroldeyken araç çok dik yokuşlarda bile hiç zorlanmadan aynı süratte devam ediyor.Tek dezavantajı çok dik yokuş aşağı inişlerde aynı hızda tutamıyor.Bozukmu diye merak ettim hatta yolda hanıma kitapçığına baktırdım.Kitapçığında da yokuş aşağıda cruise kontrolun fren yapmadığı için hızınızı direksiyonda bulunan (-) tuşu ile ayarlayınız yazıyor.Araç gerçekten çok sesiz sanki benzinli gibi.Asfalt sesi falan almıyor.Ben bukadar sesiz olacağını tahmin etmiyordum bir dizel aracın.170 km hıza kadar çıktım en ufak rüzgar sesi bile yoktu.Bu arada tüm yol boyunca klima açıktı ve gerçekten çok güçlü bir kliması var.İçerisini buz gibi ederken dışarıdaki sıcaklık Alanyada 43 dereceyi gösteriyordu,ben ise klimayı sadece 3-4 diş fan ile çalıştıdım tüm yol boyunca.
    Beni esas endişelendiren bir diğer husus ise aracın panoramik tavanı idi.Sıcak bir bölgeye giderken tepeden vuran güneşi delikli tentenin kesip kesmeyeceği idi.Tenteyi bile kapatmaya hiçtyaç duymadık bile.Gerçekten dedikleri gibi panoramik cam güneş ışınlarını yansıtmada başarılıydı.Ön cam içinde aynı şeyleri söyleyebilirim.Hatta kapalı otoparkın kumandası ön camdan tutduğunuzda almıyor mecbur yan camdan tutmak zorunda kalıyorum.Nasıl yansıttığını düşünün.
    Arcı yol tutuşu gerçekten çok başarılı virajlarda zorlamama rağmen yolda çizgisinden ayrılmamayı zorlanmadan başardı.Sanki normal binek araç kullanıyormuş gibi rahat ve dengeliydi.Gaza tepkisi vitesi başarılı.sadece çok abanıldığı zaman gaza vites atışını geç yapıyor.Aracı bağırmak istemiyorsanız azıcık ayağınız gazdan çekerek vites büyütmesini sağlayarak bertaraf edebilirsiniz.Gaza bastığınızda tepki alabilmeniz güzel.Gayet güçlü bir araç bunu size hisettirmesi sizi mutlu ediyor.Powershift gerçekten güzel olmuş,vites geçişlerini hisetmiyorsunuz bile.Motorla uyumlu çalışıyor.
    Dönüşte tekrar Konyayı geçtikten sonra shell gtl koydum.Bu sefer araç 751 km yazdı.Ankaraya girdiğimde de ortalama 7.5i gösteriyordu.Katologdaki değerleri daha yakalamış değilim açıkcası.Bunun nedenini aracın yeni olmasına bağlıyorum,çünkü her depoyu dolduruşumda menzil artıyor ortalama düşüyor.Şu anda şehir içi ortalamam 9.3-9.5 gibi.Kullandığm mazot ise shell gtl.
    Arabayla ilgili sorularınız olursa seve seve cevaplamaya çalışırım.Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tugaybek -- 31 Ağustos 2010; 13:06:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugaybek

    Ben yaklaşık 20-25 gündür Kuganın Titanyum x modelini kullanıyorum.Hem aracı test etmek için,hemde tatil yapmak için Ankaradan Alanyaya yolculuk yaptım.Opetten ilk depoyu doldurduğumda toplam menzil 643 km yazdı.Depo 65 lt ve tam doldurduğumda 200 tl ödedim,64lt aldı.Şunu söyleyeyim uzun yolda çok keyifli bir araç.Yol bilgisayarı ortalama 9.5 gibi yakıt değeri ile Konyaya geldim.Konyada tekrar Shell gtl ile depoyu doldurdum.Ancak 63 liralık(265 km) bir mazot aldı araç.Bu sefer Alanyaya 8.1 ortalaymayla girdim.Depo dolduğunda 702 km yazdı bu sefer.Genelde cruise kontrol ile aracı 105 km hıza kilitledim.Gerçekten çok keyifli ayaklarınızın serbest olması,uzun yolda hiç yorulmadım dersem yeridir.Cruise kontroldeyken araç çok dik yokuşlarda bile hiç zorlanmadan aynı süratte devam ediyor.Tek dezavantajı çok dik yokuş aşağı inişlerde aynı hızda tutamıyor.Bozukmu diye merak ettim hatta yolda hanıma kitapçığına baktırdım.Kitapçığında da yokuş aşağıda cruise kontrolun fren yapmadığı için hızınızı direksiyonda bulunan (-) tuşu ile ayarlayınız yazıyor.Araç gerçekten çok sesiz sanki benzinli gibi.Asfalt sesi falan almıyor.Ben bukadar sesiz olacağını tahmin etmiyordum bir dizel aracın.170 km hıza kadar çıktım en ufak rüzgar sesi bile yoktu.Bu arada tüm yol boyunca klima açıktı ve gerçekten çok güçlü bir kliması var.İçerisini buz gibi ederken dışarıdaki sıcaklık Alanyada 43 dereceyi gösteriyordu,ben ise klimayı sadece 3-4 diş fan ile çalıştıdım tüm yol boyunca.
    Beni esas endişelendiren bir diğer husus ise aracın panoramik tavanı idi.Sıcak bir bölgeye giderken tepeden vuran güneşi delikli tentenin kesip kesmeyeceği idi.Tenteyi bile kapatmaya hiçtyaç duymadık bile.Gerçekten dedikleri gibi panoramik cam güneş ışınlarını yansıtmada başarılıydı.Ön cam içinde aynı şeyleri söyleyebilirim.Hatta kapalı otoparkın kumandası ön camdan tutduğunuzda almıyor mecbur yan camdan tutmak zorunda kalıyorum.Nasıl yansıttığını düşünün.
    Arcı yol tutuşu gerçekten çok başarılı virajlarda zorlamama rağmen yolda çizgisinden ayrılmamayı zorlanmadan başardı.Sanki normal binek araç kullanıyormuş gibi rahat ve dengeliydi.Gaza tepkisi vitesi başarılı.sadece çok abanıldığı zaman gaza vites atışını geç yapıyor.Aracı bağırmak istemiyorsanız azıcık ayağınız gazdan çekerek vites büyütmesini sağlayarak bertaraf edebilirsiniz.Gaza bastığınızda tepki alabilmeniz güzel.Gayet güçlü bir araç bunu size hisettirmesi sizi mutlu ediyor.Powershift gerçekten güzel olmuş,vites geçişlerini hisetmiyorsunuz bile.Motorla uyumlu çalışıyor.
    Dönüşte tekrar Konyayı geçtikten sonra shell gtl koydum.Bu sefer araç 751 km yazdı.Ankaraya girdiğimde de ortalama 7.5i gösteriyordu.Katologdaki değerleri daha yakalamış değilim açıkcası.Bunun nedenini aracın yeni olmasına bağlıyorum,çünkü her depoyu dolduruşumda menzil artıyor ortalama düşüyor.Şu anda şehir içi ortalamam 9.3-9.5 gibi.Kullandığm mazot ise shell gtl.
    Arabayla ilgili sorularınız olursa seve seve cevaplamaya çalışırım.Saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    9,5 lt ortalama bu araç için yüksek.. ortalamada 7,5 - 8 lt olmasını beklerim açıkçası..
    düzyolda da 6,5 - 7 lt olmalı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    9,5 lt ortalama bu araç için yüksek.. ortalamada 7,5 - 8 lt olmasını beklerim açıkçası..
    düzyolda da 6,5 - 7 lt olmalı..

    Şehir içi katolog değeri 8.5,şehir dışı 5.8 zaten.Bu değerlere düşmesede yakınlaşacağını tahmin ediyorum;çünkü her depo dolduruşumda menzil artarken,ortalama düşüyor.İlk bakımdan sonra gerçek değerleri göreceğimi düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugaybek

    quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    9,5 lt ortalama bu araç için yüksek.. ortalamada 7,5 - 8 lt olmasını beklerim açıkçası..
    düzyolda da 6,5 - 7 lt olmalı..

    Şehir içi katolog değeri 8.5,şehir dışı 5.8 zaten.Bu değerlere düşmesede yakınlaşacağını tahmin ediyorum;çünkü her depo dolduruşumda menzil artarken,ortalama düşüyor.İlk bakımdan sonra gerçek değerleri göreceğimi düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    bende hiç anlamıyorum şu fiyatlama stratejisini

    pasatta da fulü 86 bin tl
    tiguanın fulü 100 bin tl
    en azından aralarında bir fark var az da olsa

    ama fordda
    2010 mondeo selective 74 bin tl,
    2011 mondeo selective 86 bin tl
    2011 kuga selective 81 bin tl.
    yani binek araç fiyatına 4x4, donanım vs aynı, ufak farklar dışında herşeyi aynı
    yani ya bu 4x4 ün fiyatı çok ucuz, veya bu binekler çok pahalı
    haksız mıyım arkadaşlar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    bende hiç anlamıyorum şu fiyatlama stratejisini

    pasatta da fulü 86 bin tl
    tiguanın fulü 100 bin tl
    en azından aralarında bir fark var az da olsa

    ama fordda
    2010 mondeo selective 74 bin tl,
    2011 mondeo selective 86 bin tl
    2011 kuga selective 81 bin tl.
    yani binek araç fiyatına 4x4, donanım vs aynı, ufak farklar dışında herşeyi aynı
    yani ya bu 4x4 ün fiyatı çok ucuz, veya bu binekler çok pahalı
    haksız mıyım arkadaşlar?


    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugaybek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    bende hiç anlamıyorum şu fiyatlama stratejisini

    pasatta da fulü 86 bin tl
    tiguanın fulü 100 bin tl
    en azından aralarında bir fark var az da olsa

    ama fordda
    2010 mondeo selective 74 bin tl,
    2011 mondeo selective 86 bin tl
    2011 kuga selective 81 bin tl.
    yani binek araç fiyatına 4x4, donanım vs aynı, ufak farklar dışında herşeyi aynı
    yani ya bu 4x4 ün fiyatı çok ucuz, veya bu binekler çok pahalı
    haksız mıyım arkadaşlar?


    +1

    Alıntıları Göster
    kendim aldım diye söylemiyorum ama
    çok yakışıklı araba, hele de beyazla:)
    baksana hacı



    ama ben ön camları da filmlettiricem, yapan var mı daha önce, inş bi sorun olmaz kapıyı söküyorlar çünkü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cengaver1 -- 31 Ağustos 2010; 14:47:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    kendim aldım diye söylemiyorum ama
    çok yakışıklı araba, hele de beyazla:)
    baksana hacı



    ama ben ön camları da filmlettiricem, yapan var mı daha önce, inş bi sorun olmaz kapıyı söküyorlar çünkü

    Alıntıları Göster
    video da çok iyi, baya zorlamış aracı, gidişi de duruşu kadar iyi gibi
    motorgiga.com
    Vídeo: Video - Ford Kuga (Prueba dinámica)
    http://motorgiga.com/coches/video-ford-kuga-prueba-dinamica/gmx-niv41-con39088.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    kendim aldım diye söylemiyorum ama
    çok yakışıklı araba, hele de beyazla:)
    baksana hacı



    ama ben ön camları da filmlettiricem, yapan var mı daha önce, inş bi sorun olmaz kapıyı söküyorlar çünkü



    Bence gerek yok zaten çok koyu ve güneş ışınlarını yansıtıcı bir camı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugaybek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    kendim aldım diye söylemiyorum ama
    çok yakışıklı araba, hele de beyazla:)
    baksana hacı



    ama ben ön camları da filmlettiricem, yapan var mı daha önce, inş bi sorun olmaz kapıyı söküyorlar çünkü



    Bence gerek yok zaten çok koyu ve güneş ışınlarını yansıtıcı bir camı var.

    Alıntıları Göster
    ben beğenmiyorum ya
    arka camlar siyah, ön camlar şeffaf
    altı kaval üstü şişhane gibi
    4ü de aynı olursa daha şık olucaktır kesin
    100-120 tl gibi bir maliyet çıkar bana tahminim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    bende hiç anlamıyorum şu fiyatlama stratejisini

    pasatta da fulü 86 bin tl
    tiguanın fulü 100 bin tl
    en azından aralarında bir fark var az da olsa

    ama fordda
    2010 mondeo selective 74 bin tl,
    2011 mondeo selective 86 bin tl
    2011 kuga selective 81 bin tl.
    yani binek araç fiyatına 4x4, donanım vs aynı, ufak farklar dışında herşeyi aynı
    yani ya bu 4x4 ün fiyatı çok ucuz, veya bu binekler çok pahalı
    haksız mıyım arkadaşlar?


    Kuga Mondeo değil Focus şasesi üzerine oturtulmuş olduğundan bir sınıf aşağıdadır. Yani Focusun SUV hali gibi. Bu nedenle küçük SUV olmasına rağmen Mondeo ile yakın fiyatta olabilirler.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.