Şimdi Ara

Ford Focus'umda Hararet Sorunu Var...! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
130
Cevap
3
Favori
95.952
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekirekici

    başka bir forumda gördüm bu anlatılan baypas denilen uygulama olabilir. aynen aktarıyorum.

    "sevgili arkadaşım benim 2001 focus var aynı promlem bende vardı düzelttim,nasıl düzeltğime gelince lpg sisteminin tüpü buharlaştıran kısmına (tüpün beyni dedikleri)su girişi ve çıkışı var, benim araçta bu su girişini sadece bir hortumdan yapmışlar yani hortumu kesmiş beyne gimiş ve tekrar çıkmışlardı işte bu bağlantı sorun çıkarıyor ama o kestikleri hortuma bir t (üç ağzı olan metal malzeme) bağlayıp giriş aldılar ve çıkışını ise yine dönüş hortumunu kesip araya bir t bağladılar ve çıkışıda oraya verdiler bu şekilde promlem düzeldi."

    Alıntıları Göster
    Babalar sadece focusta değil benim arkadaşın borasında da oldu bir önceki arkadaşın anlattığına benzer bir problem vardı LPG takılırken hortumları yanlış yerden bağlamışlar.Arabanın antifirizini değiştikten sonra arabanın harareti 130 a vurdu hemen stop ettik ustayı aradık geldi baktı arabada hortumlar buz gibi tüpe geçmiyor yani o derece soğuk motor ancak hararet 130!Başka bir ustayı çağırdı oda LPG takılırken soğutma sistemi hortum bağlantılarının yanlış yerlerden alındığını söyledi ve sonunda LPG taktırdığı yere gidip bağlantıları değiştirdikten sonra problem çözüldü.Şimdi gelelim sadede arkadaşlar bu sorunu yaşayan Focusları hepsi LPG li değil mi?Eğer cevabınız evet ise bu yazdıklarım sizin içinde geçerli yok değilse sorunu başka yerde arayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa44romeo -- 6 Şubat 2011; 3:06:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa44romeo

    Babalar sadece focusta değil benim arkadaşın borasında da oldu bir önceki arkadaşın anlattığına benzer bir problem vardı LPG takılırken hortumları yanlış yerden bağlamışlar.Arabanın antifirizini değiştikten sonra arabanın harareti 130 a vurdu hemen stop ettik ustayı aradık geldi baktı arabada hortumlar buz gibi tüpe geçmiyor yani o derece soğuk motor ancak hararet 130!Başka bir ustayı çağırdı oda LPG takılırken soğutma sistemi hortum bağlantılarının yanlış yerlerden alındığını söyledi ve sonunda LPG taktırdığı yere gidip bağlantıları değiştirdikten sonra problem çözüldü.Şimdi gelelim sadede arkadaşlar bu sorunu yaşayan Focusları hepsi LPG li değil mi?Eğer cevabınız evet ise bu yazdıklarım sizin içinde geçerli yok değilse sorunu başka yerde arayın.

    Alıntıları Göster
    Sayın focus 1 kullanıcıları;kimi ustalar hararet muşürünün altına pul koymak suretiyle bu hararet sorununun çözülmüşler. Sakın ola böyle bir hataya düşmeyin. Sonuçta bir nevi hararet muşürünü kısmen devreden çıkarmaktır. Buda araçta meydana gelen harareti ibreye yansıtmadığından motor hararet yapmakta fakat kullnanıcı bu olayı ibrede görmediğinden ileriki zamanlarda araçta çok daha büyük ve maliyet açısından ağır yüklerle karşılaşmaktadır. Diğer bir konu ise termostat delinmesi olmakta buda çözüm olmayıp aracın geç ısınmasına ve rampa aşağı inerken aracın soğumasına neden olmakta ve hararet sorunu devam etmektedir. Çoğu usta yapacağını iddaa ederek vatandaşın parasını almakta ve becerememektedir. Ben size garanti ediyorum. Kütahya'ya gelirseniz bu hararet sorununu çözeceğim. Şayet olmassa (kesinlikle olacak) beş kuruş talep etmeyeceğim.
    Saygılar, hararetsiz iyi günler dilerim. Kütahya'lı Nedim usta 0533 556 18 24




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rezerve

    ARKADAŞLAR ... SERVİSLERİN FOCUS LARIN KRONİK SORUNU DEDİĞİ HARARET İBRESİNİN BİRDEN SONA VURMA PROBLEMİNİN NEDENİNİ BULDUK...GERÇİ YENİ TANIŞ TIĞIM BİR USTA SAYESİNDE TABİİKİİ.SERVİSİN HAVASINI ALIRIZ FAKAT BİRDAHA YAPMIYACAK GARANTİSİ VEREMEDİKLERİ İÇİN BENDE BU İŞİN UZMANI BİR USTA İLE TANIŞTIM...1 SAATTE BENİM SORUNUMU ÇÖZDÜ...
    ARABAMDAKİ SORUN ŞU İDİ:ARABAMA TÜP TAKTIRDIKTAN SONRA SERVİSTE RADYATÖRÜ BİR SEBEPTEN DOLAYI SÖKÜP ANTİFİRİZİNİ BOŞALTMAK ZORUNDA KALMIŞLAR,RADYATÖR SORUNU ÇÖZÜLÜNCE TEKRAR ANTİFİRİZ KONUP ARABAYI SERVİSTEN ALDIM.AMA SONRA PROBLEM BAŞLADI.YOKUŞ YUKARI VE AŞAĞI GİDERKEN İBRE SONA VURUYOR.BİRAZ SONRA NORMALE DÖNÜYOR, SERVİSE BU SEBEPTEN DOLAYI 2-3 SEFER GİTTİM.ALDIĞIM CEVAP HAVA VAR AMA HAVASINI ALDIKTAN SONRA BİRDAHA HAVA YAPMIYACAĞINA GARANTİ VEREMİYORUZ DİYORLAR.ŞAŞIRDIĞIM NOKTA 2 AYRI SERVİSDE AYNI ŞEYİ SÖYLÜYOR.ARKADAŞ BU NASIL SERVİS ANLAYIŞI,AYRICA HATA BENİMMİŞ GİBİ HAVA ALMAK İÇİN ÜCRET İSTİYORLAR.AYIP AYIP AYIP BU İŞ AHLAKINA SIHMIYOR .TABİ ASLINDA SORUNUN ÇÖZÜMÜ ÇOK KOLAYMIŞ.SERVİSİN GARANTİ VEREMEDİĞİ SORUNU BUGÜN USTAM 1 SAATTE ÇÖZDÜ.BEN ANKARA SİNCAN DAYIM,YAKIN ARKADAŞLAR VARSA AYNI SORUNDAN DERT YANAN, TAVSİYE EDERİM USTAMA GİTSİNLER.... ÇÖZÜMÜ YAZAMAM KIZMAYIN USTAMA AYIP OLUR...İLGİLENENLER BURAYA YAZSINLAR ONA GÖRE USTAYA SORUP TELEFON NUMARASINI VEREYİM.SELAMLAR
    merhaba. benim alfa romeo araçta da aynı sıkıntı var. çözüm neymiş banada söylermisin. ben kutahyadayım. yorum ankaraya düşerse tamırcıne ugrarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msimsek7

    merhaba. benim alfa romeo araçta da aynı sıkıntı var. çözüm neymiş banada söylermisin. ben kutahyadayım. yorum ankaraya düşerse tamırcıne ugrarım.

    Alıntıları Göster
    hyret birşey ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: admm24

    hyret birşey ya

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 15 ocakta yaşamıştım aynı sorunu van bitlis bölgesinde çözemediler bende artık bıraktım ve sömestirde erzincandaydım çocukluk arkadAŞIM ERZİNCAN FORDDA BİNEKÇİ.sorunumu çözdü bakın mutlaka termostatınızı kontrol ettirin.şöyle sölim kısır döngü var araçta hava olunca termostat açmıyo yada geç açıyo termostat tam verimli açmayıncada havası alınmıyor.ayrıca aracınızın tüpü varsa bağlantıları doğruysa(yani beynin suyu kalf.hortumlarından 2 ayrı t ile alınmışsa)mutlaka ihmal ettirmeyin kalf.hortumlarının havasınıda bu t lerden araç çalışırken çıkartım alın.gözümle gördüm 2-3 sn su gelmedi.

    şimdi çok uygulama yaptı arkadaş fazla aklınızı karıştırmak istemiyorum bu işlemlerden sonra aracın sorunu kesinlikle çözüldü aracı yaklaşık yarım saat çalıştırarak arkadaşın dediği gibi genleşme kutusuna antifiriz dönünce ye kadar kapağı açarak pıslattı.en sonunda gaz verince antifirizin geri dönüşüm hortumundan geldiğini görünce bıraKTI.

    arkadaşım euro servis bağlantılı olduğu için tüm bunlarla yetinmeyip ford mühendisleriyle bağlantıya geçti ve onların maille gönderdiği krokiye göre aracıma bay pass uyguladı
    ******BAY PSS ŞÖYLE ARKADAŞLAR RADYÖTÖR ÜST HORTUMUNDAN TERMOSTAT GÖVDESİNE GİDEN DAHA İNCE BORUYA ATILAN 1 BAĞLANTIDIR.
    BUNUN YAPILMA SEBEBİ İSE ŞUDUR.HER ZAMN RADYÖTÖR ÜST HORTUMU TERMOSTATA GİDEN SUDAN DAHA ÖNCE ISINIR.BU NU YAPARAK TERMOSTADA DAHA ERKEN SICAK SU ULAŞMASI VE BÖYLECE TERMOSTADIN DAHA VERİMLİ ÇALIŞMASINI SAĞLAMAKTIR.BU UYGULAMA İÇİN NORMALDE FORD MERKEZDEN ÖZEL HORTUM İSTENİR TAKRİBEN FİYATI 285 TL CİVARINDADIR.SAKIN VERMEYİN İYİ BİR USTA BUNU ÇOK BASİT ÇIKMA PARÇALRLA HALLEDER.MESALA ARKADAŞIM ÇIKMA AMA ORJİNAL TRASİT PARÇALARIYLA BUNU HALLETTİ.

    ÇOK CAN SIKICI DURUM AMA HERKESEDE ARACINIZI ELLETTİRMEYİN.
    KISACA.

    1)İYİ BİR TERMOSTAT
    2)DÜZGÜNCE SİSTEMİN HAVASININ ALINMASI(BELİRTTİĞİM GİBİ ARACINIZI SIKIŞTIRMALARINA İZİN VERMEYİN BENZİNLİ -TÜPLÜ ARAÇ ZATEN ROLANTİDE BİLE HARARET YAPAR GEREK YOK KENDİ HALİNDE ÇALIŞSIN 95 DERECE YE ÇIKAR BUDA HAVASINI ALMAK İÇİN YETERLİDİR.)
    3)KALF.HORTUMLARININ HAVASINI MUTLAKA ALDIRIN BU SİSTEMİN GERİSİNDEDİR.ARACA YÜKLENDİĞİNİZDE DOLAŞIMA GİRER VE SİZİ ALDATIR.BUNU NORMAL HAVA ALMA YÖNTEMİYLE ALAMASSINIZ.DİREK TÜPÜN T LERİNDEN ALIN.)
    4)ÖNLEM OLARAK ARACINIZA BAYY-PASS YAPTIRIN VE TERMOSTATINIZIN HATA PAYINI DÜŞÜRÜN VERİMLİ ÇALIŞMASINI SAĞLAYIN.

    AYRICA YUKARIDA USTANIN DEDĞİNE KATILMIYORUM ARAÇ GERÇEKTE HARARET YAPSAYDI 2000 KM YOL YAPTIM DEFALARCA YAPTI GİDERKEN VE BU BÖLGEDE MOTORU KUCAKLARDIM.ARAÇTA ÇEKİŞ SU EKSİLTME YADA YAĞ EKSİLTME SORUNU YOKTUR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: admm24

    arkadaşlar 15 ocakta yaşamıştım aynı sorunu van bitlis bölgesinde çözemediler bende artık bıraktım ve sömestirde erzincandaydım çocukluk arkadAŞIM ERZİNCAN FORDDA BİNEKÇİ.sorunumu çözdü bakın mutlaka termostatınızı kontrol ettirin.şöyle sölim kısır döngü var araçta hava olunca termostat açmıyo yada geç açıyo termostat tam verimli açmayıncada havası alınmıyor.ayrıca aracınızın tüpü varsa bağlantıları doğruysa(yani beynin suyu kalf.hortumlarından 2 ayrı t ile alınmışsa)mutlaka ihmal ettirmeyin kalf.hortumlarının havasınıda bu t lerden araç çalışırken çıkartım alın.gözümle gördüm 2-3 sn su gelmedi.

    şimdi çok uygulama yaptı arkadaş fazla aklınızı karıştırmak istemiyorum bu işlemlerden sonra aracın sorunu kesinlikle çözüldü aracı yaklaşık yarım saat çalıştırarak arkadaşın dediği gibi genleşme kutusuna antifiriz dönünce ye kadar kapağı açarak pıslattı.en sonunda gaz verince antifirizin geri dönüşüm hortumundan geldiğini görünce bıraKTI.

    arkadaşım euro servis bağlantılı olduğu için tüm bunlarla yetinmeyip ford mühendisleriyle bağlantıya geçti ve onların maille gönderdiği krokiye göre aracıma bay pass uyguladı
    ******BAY PSS ŞÖYLE ARKADAŞLAR RADYÖTÖR ÜST HORTUMUNDAN TERMOSTAT GÖVDESİNE GİDEN DAHA İNCE BORUYA ATILAN 1 BAĞLANTIDIR.
    BUNUN YAPILMA SEBEBİ İSE ŞUDUR.HER ZAMN RADYÖTÖR ÜST HORTUMU TERMOSTATA GİDEN SUDAN DAHA ÖNCE ISINIR.BU NU YAPARAK TERMOSTADA DAHA ERKEN SICAK SU ULAŞMASI VE BÖYLECE TERMOSTADIN DAHA VERİMLİ ÇALIŞMASINI SAĞLAMAKTIR.BU UYGULAMA İÇİN NORMALDE FORD MERKEZDEN ÖZEL HORTUM İSTENİR TAKRİBEN FİYATI 285 TL CİVARINDADIR.SAKIN VERMEYİN İYİ BİR USTA BUNU ÇOK BASİT ÇIKMA PARÇALRLA HALLEDER.MESALA ARKADAŞIM ÇIKMA AMA ORJİNAL TRASİT PARÇALARIYLA BUNU HALLETTİ.

    ÇOK CAN SIKICI DURUM AMA HERKESEDE ARACINIZI ELLETTİRMEYİN.
    KISACA.

    1)İYİ BİR TERMOSTAT
    2)DÜZGÜNCE SİSTEMİN HAVASININ ALINMASI(BELİRTTİĞİM GİBİ ARACINIZI SIKIŞTIRMALARINA İZİN VERMEYİN BENZİNLİ -TÜPLÜ ARAÇ ZATEN ROLANTİDE BİLE HARARET YAPAR GEREK YOK KENDİ HALİNDE ÇALIŞSIN 95 DERECE YE ÇIKAR BUDA HAVASINI ALMAK İÇİN YETERLİDİR.)
    3)KALF.HORTUMLARININ HAVASINI MUTLAKA ALDIRIN BU SİSTEMİN GERİSİNDEDİR.ARACA YÜKLENDİĞİNİZDE DOLAŞIMA GİRER VE SİZİ ALDATIR.BUNU NORMAL HAVA ALMA YÖNTEMİYLE ALAMASSINIZ.DİREK TÜPÜN T LERİNDEN ALIN.)
    4)ÖNLEM OLARAK ARACINIZA BAYY-PASS YAPTIRIN VE TERMOSTATINIZIN HATA PAYINI DÜŞÜRÜN VERİMLİ ÇALIŞMASINI SAĞLAYIN.

    AYRICA YUKARIDA USTANIN DEDĞİNE KATILMIYORUM ARAÇ GERÇEKTE HARARET YAPSAYDI 2000 KM YOL YAPTIM DEFALARCA YAPTI GİDERKEN VE BU BÖLGEDE MOTORU KUCAKLARDIM.ARAÇTA ÇEKİŞ SU EKSİLTME YADA YAĞ EKSİLTME SORUNU YOKTUR.

    Alıntıları Göster
    aynı sorun bendede var ustam bi çözüm bulamadı yarın servise gideceğim bakalım onlar bir çözüm bulacakmı bu sorun anladığım kadarıyla soğutma sistemindeki havadan kaynaklanıyor arkadaşlar sorunu tam çözen olursa lütfen yardım etsin ben servisten pek umutlu değilim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekirekici

    başka bir forumda gördüm bu anlatılan baypas denilen uygulama olabilir. aynen aktarıyorum.

    "sevgili arkadaşım benim 2001 focus var aynı promlem bende vardı düzelttim,nasıl düzeltğime gelince lpg sisteminin tüpü buharlaştıran kısmına (tüpün beyni dedikleri)su girişi ve çıkışı var, benim araçta bu su girişini sadece bir hortumdan yapmışlar yani hortumu kesmiş beyne gimiş ve tekrar çıkmışlardı işte bu bağlantı sorun çıkarıyor ama o kestikleri hortuma bir t (üç ağzı olan metal malzeme) bağlayıp giriş aldılar ve çıkışını ise yine dönüş hortumunu kesip araya bir t bağladılar ve çıkışıda oraya verdiler bu şekilde promlem düzeldi."

    Alıntıları Göster
    bende aynı ekilde çözdüm sorunu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttd

    bende aynı ekilde çözdüm sorunu...

    Alıntıları Göster
    aynı sorun bende de var nasıl çözdünüz arkadaşlar. lütfen yardımm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dorima06

    aynı sorun bende de var nasıl çözdünüz arkadaşlar. lütfen yardımm

    Alıntıları Göster
    Merhaba aynı problemi ben de bir kaç ay önce yaşadım. aracı yeni aldım radyatördeki su yerine antifriz koydurdum sonra bu hararet sıkıntısı çıktı. Daha önce haraet yaptırmışlar diye conta yakmış diyen ustada oldu, motor üst kapağı eğilmiş diyen de. Sonra bi usta ile görüştüm onun ilacı benim sen getir aracı dedi. Mesafe de uzak değildi, dur kalk git dur kalk git derken ustaya gittim. havasını aldı, hararet müşürünü değiştirdi ve hiç problem kalmadı. Bu anlattıklarım ocakta idi, 4 aydır da bir kez olsun hararet yapmadı.

    Telefon numarasını buraya yazmam doğru olur mu olmaz mı kestiremedim, usta ankara şaşmaz sanayi de, eğer öm atarsanız ustanın telefonunu yazarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GündüzCanYILMAZ

    Merhaba aynı problemi ben de bir kaç ay önce yaşadım. aracı yeni aldım radyatördeki su yerine antifriz koydurdum sonra bu hararet sıkıntısı çıktı. Daha önce haraet yaptırmışlar diye conta yakmış diyen ustada oldu, motor üst kapağı eğilmiş diyen de. Sonra bi usta ile görüştüm onun ilacı benim sen getir aracı dedi. Mesafe de uzak değildi, dur kalk git dur kalk git derken ustaya gittim. havasını aldı, hararet müşürünü değiştirdi ve hiç problem kalmadı. Bu anlattıklarım ocakta idi, 4 aydır da bir kez olsun hararet yapmadı.

    Telefon numarasını buraya yazmam doğru olur mu olmaz mı kestiremedim, usta ankara şaşmaz sanayi de, eğer öm atarsanız ustanın telefonunu yazarım.

    Alıntıları Göster
    aynı sorun 1 yıldır bendede vardı. bir türlü işten anlayan usta bulamadım. banada arabaya hararet yaptırmışsındır conta yanık olduğu için hava yapıyor diyen bile oldu. bu gün ivedik organize sanayiinde bir ustayla tanıştım. allah razı olsun bi kaç saatte çözdü hararet sorunu. sorunun tek kaynağı motor soğutma sisteminde ha va kalması. havası düzgün bi şekilde alınırsa sorun çözülüyor. nerdeyse arabayı satacaktım bu sorun yüzünden . şükür kurtuldum. ustam bu konuda bir numara bence. ankarada olup bu sorundan muzdarip olan arkadaşlar ivedikte çağlar oto ford özel servisinden ali ustaya ulaşın sorununuzu uygun fiyatla çözecektir. tel: 05372864954 iş tel:0 312 394 11 60 hiç başka yerlerde zaman ve paranızı kaybetmeyin. artık harareti sorun etmeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aircracker06

    aynı sorun 1 yıldır bendede vardı. bir türlü işten anlayan usta bulamadım. banada arabaya hararet yaptırmışsındır conta yanık olduğu için hava yapıyor diyen bile oldu. bu gün ivedik organize sanayiinde bir ustayla tanıştım. allah razı olsun bi kaç saatte çözdü hararet sorunu. sorunun tek kaynağı motor soğutma sisteminde ha va kalması. havası düzgün bi şekilde alınırsa sorun çözülüyor. nerdeyse arabayı satacaktım bu sorun yüzünden . şükür kurtuldum. ustam bu konuda bir numara bence. ankarada olup bu sorundan muzdarip olan arkadaşlar ivedikte çağlar oto ford özel servisinden ali ustaya ulaşın sorununuzu uygun fiyatla çözecektir. tel: 05372864954 iş tel:0 312 394 11 60 hiç başka yerlerde zaman ve paranızı kaybetmeyin. artık harareti sorun etmeyin.

    Alıntıları Göster
    SELAMLAR ARKADAŞLAR.

    ŞU ANDA KULLANMAKTA OLDUĞUM 1999 MODEL 1.6 AMBİANTE FORD FOCUS LPG Lİ SIRALISİSTEM LOVATO MARKA TÜP TAKILI
    BENİMDE SİZLER GİBİ SORUNUM VARDI. HARARET PROBLEMİM VARDI. ARABAYI ÇALIŞTIRIR ÇALIŞTIRMAZ 700 M YOL GİTTİKTEN SONRA HARARET 90DERECEYE GELİYOR VE 120 KM HIZI GEÇTİKTEN SONRA İSE HIZLA KIRMIZI ÇİZGİYE GELİYORDU.

    SORUNU ÇÖZDÜM.

    ŞU HAVA ALDIRMA OLAYI FİLAN OLMADI BENDE.

    USTAM KAPUTU AÇTI VE BANA BEN BU FORDUN KİTAPINI YAZDIM ÇOK İYİ BİLİRİM DEDİ BENDE USTAMA İNTERNETTE BAKTIM ÇOK SORUN VERİYORMUŞ ONA GÖRE TERMOSTATI MOTORDAN UZAKLAŞTIRMA ALTINA PUL FİLAN KOYMA KONUSUNDAN BAHSETTİM ODA SEN BU İŞİ BANA BIRAK BEN BUNU ÇÖZERİM DEDİ
    BENDE OLMAZSA BAŞININ ETİNİ YERİM HER GÜN OLANA KADAR GELİRİM DEDİM
    BANA OLMAZSA GEL BANA VERDİĞİN PARANIN 2 KATINI GERİ VERECEĞİM DEDİ BENDE GÜVENDİM VE YAPTIRDIM ÇOKTA MEMNUN KALDIM. ŞUANDA SON DERECE İYİ ÇALIŞIYOR
    ANKARA BAŞKENT SANAYİ SİTESİ (ŞAŞMAZ SANAYİ) KARŞISI KAMAN OTO

    DURSUN USTA ARAYIN SORUN DERİM
    TELEFON: 0312 278 10 15

    İŞİNİZE YARARSA NE MUTLU BANA İYİ GÜNLER




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aff_leck

    SELAMLAR ARKADAŞLAR.

    ŞU ANDA KULLANMAKTA OLDUĞUM 1999 MODEL 1.6 AMBİANTE FORD FOCUS LPG Lİ SIRALISİSTEM LOVATO MARKA TÜP TAKILI
    BENİMDE SİZLER GİBİ SORUNUM VARDI. HARARET PROBLEMİM VARDI. ARABAYI ÇALIŞTIRIR ÇALIŞTIRMAZ 700 M YOL GİTTİKTEN SONRA HARARET 90DERECEYE GELİYOR VE 120 KM HIZI GEÇTİKTEN SONRA İSE HIZLA KIRMIZI ÇİZGİYE GELİYORDU.

    SORUNU ÇÖZDÜM.

    ŞU HAVA ALDIRMA OLAYI FİLAN OLMADI BENDE.

    USTAM KAPUTU AÇTI VE BANA BEN BU FORDUN KİTAPINI YAZDIM ÇOK İYİ BİLİRİM DEDİ BENDE USTAMA İNTERNETTE BAKTIM ÇOK SORUN VERİYORMUŞ ONA GÖRE TERMOSTATI MOTORDAN UZAKLAŞTIRMA ALTINA PUL FİLAN KOYMA KONUSUNDAN BAHSETTİM ODA SEN BU İŞİ BANA BIRAK BEN BUNU ÇÖZERİM DEDİ
    BENDE OLMAZSA BAŞININ ETİNİ YERİM HER GÜN OLANA KADAR GELİRİM DEDİM
    BANA OLMAZSA GEL BANA VERDİĞİN PARANIN 2 KATINI GERİ VERECEĞİM DEDİ BENDE GÜVENDİM VE YAPTIRDIM ÇOKTA MEMNUN KALDIM. ŞUANDA SON DERECE İYİ ÇALIŞIYOR
    ANKARA BAŞKENT SANAYİ SİTESİ (ŞAŞMAZ SANAYİ) KARŞISI KAMAN OTO

    DURSUN USTA ARAYIN SORUN DERİM
    TELEFON: 0312 278 10 15

    İŞİNİZE YARARSA NE MUTLU BANA İYİ GÜNLER


    Alıntıları Göster
    hava alma yada baska yöntemler hikaye arkadaslar ben ne yöntemler denedim bi bilseniz ne paralar harcadım ama bir türlü düzelmedi zaten ford otosan bunun kronik bir sorun oldugunu kabul ediyor,en son caresini buldum arabayı sattım kurtuldum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: admm24

    arkadaşlar 15 ocakta yaşamıştım aynı sorunu van bitlis bölgesinde çözemediler bende artık bıraktım ve sömestirde erzincandaydım çocukluk arkadAŞIM ERZİNCAN FORDDA BİNEKÇİ.sorunumu çözdü bakın mutlaka termostatınızı kontrol ettirin.şöyle sölim kısır döngü var araçta hava olunca termostat açmıyo yada geç açıyo termostat tam verimli açmayıncada havası alınmıyor.ayrıca aracınızın tüpü varsa bağlantıları doğruysa(yani beynin suyu kalf.hortumlarından 2 ayrı t ile alınmışsa)mutlaka ihmal ettirmeyin kalf.hortumlarının havasınıda bu t lerden araç çalışırken çıkartım alın.gözümle gördüm 2-3 sn su gelmedi.

    şimdi çok uygulama yaptı arkadaş fazla aklınızı karıştırmak istemiyorum bu işlemlerden sonra aracın sorunu kesinlikle çözüldü aracı yaklaşık yarım saat çalıştırarak arkadaşın dediği gibi genleşme kutusuna antifiriz dönünce ye kadar kapağı açarak pıslattı.en sonunda gaz verince antifirizin geri dönüşüm hortumundan geldiğini görünce bıraKTI.

    arkadaşım euro servis bağlantılı olduğu için tüm bunlarla yetinmeyip ford mühendisleriyle bağlantıya geçti ve onların maille gönderdiği krokiye göre aracıma bay pass uyguladı
    ******BAY PSS ŞÖYLE ARKADAŞLAR RADYÖTÖR ÜST HORTUMUNDAN TERMOSTAT GÖVDESİNE GİDEN DAHA İNCE BORUYA ATILAN 1 BAĞLANTIDIR.
    BUNUN YAPILMA SEBEBİ İSE ŞUDUR.HER ZAMN RADYÖTÖR ÜST HORTUMU TERMOSTATA GİDEN SUDAN DAHA ÖNCE ISINIR.BU NU YAPARAK TERMOSTADA DAHA ERKEN SICAK SU ULAŞMASI VE BÖYLECE TERMOSTADIN DAHA VERİMLİ ÇALIŞMASINI SAĞLAMAKTIR.BU UYGULAMA İÇİN NORMALDE FORD MERKEZDEN ÖZEL HORTUM İSTENİR TAKRİBEN FİYATI 285 TL CİVARINDADIR.SAKIN VERMEYİN İYİ BİR USTA BUNU ÇOK BASİT ÇIKMA PARÇALRLA HALLEDER.MESALA ARKADAŞIM ÇIKMA AMA ORJİNAL TRASİT PARÇALARIYLA BUNU HALLETTİ.

    ÇOK CAN SIKICI DURUM AMA HERKESEDE ARACINIZI ELLETTİRMEYİN.
    KISACA.

    1)İYİ BİR TERMOSTAT
    2)DÜZGÜNCE SİSTEMİN HAVASININ ALINMASI(BELİRTTİĞİM GİBİ ARACINIZI SIKIŞTIRMALARINA İZİN VERMEYİN BENZİNLİ -TÜPLÜ ARAÇ ZATEN ROLANTİDE BİLE HARARET YAPAR GEREK YOK KENDİ HALİNDE ÇALIŞSIN 95 DERECE YE ÇIKAR BUDA HAVASINI ALMAK İÇİN YETERLİDİR.)
    3)KALF.HORTUMLARININ HAVASINI MUTLAKA ALDIRIN BU SİSTEMİN GERİSİNDEDİR.ARACA YÜKLENDİĞİNİZDE DOLAŞIMA GİRER VE SİZİ ALDATIR.BUNU NORMAL HAVA ALMA YÖNTEMİYLE ALAMASSINIZ.DİREK TÜPÜN T LERİNDEN ALIN.)
    4)ÖNLEM OLARAK ARACINIZA BAYY-PASS YAPTIRIN VE TERMOSTATINIZIN HATA PAYINI DÜŞÜRÜN VERİMLİ ÇALIŞMASINI SAĞLAYIN.

    AYRICA YUKARIDA USTANIN DEDĞİNE KATILMIYORUM ARAÇ GERÇEKTE HARARET YAPSAYDI 2000 KM YOL YAPTIM DEFALARCA YAPTI GİDERKEN VE BU BÖLGEDE MOTORU KUCAKLARDIM.ARAÇTA ÇEKİŞ SU EKSİLTME YADA YAĞ EKSİLTME SORUNU YOKTUR.




    benim aracımın hicbir sorunu yoktu ne zamandırki erzincan ford servisinde antifiriz degisimi yaptırdım hararet ozaman basladı,erzincan servisi fordun f sinden anlamıyor bence,diger arkdasların denedigi müşür,t vana,termostat delimi vb gibi butun yontemleri denedim hepsi hikaye duzeldi sanıyorsun belli bir zaman sonra yine hararet yapıyor bosa ugrasmayın derim ben tek care satarak kurtulmak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saruhan33

    quote:

    Orijinalden alıntı: admm24

    arkadaşlar 15 ocakta yaşamıştım aynı sorunu van bitlis bölgesinde çözemediler bende artık bıraktım ve sömestirde erzincandaydım çocukluk arkadAŞIM ERZİNCAN FORDDA BİNEKÇİ.sorunumu çözdü bakın mutlaka termostatınızı kontrol ettirin.şöyle sölim kısır döngü var araçta hava olunca termostat açmıyo yada geç açıyo termostat tam verimli açmayıncada havası alınmıyor.ayrıca aracınızın tüpü varsa bağlantıları doğruysa(yani beynin suyu kalf.hortumlarından 2 ayrı t ile alınmışsa)mutlaka ihmal ettirmeyin kalf.hortumlarının havasınıda bu t lerden araç çalışırken çıkartım alın.gözümle gördüm 2-3 sn su gelmedi.

    şimdi çok uygulama yaptı arkadaş fazla aklınızı karıştırmak istemiyorum bu işlemlerden sonra aracın sorunu kesinlikle çözüldü aracı yaklaşık yarım saat çalıştırarak arkadaşın dediği gibi genleşme kutusuna antifiriz dönünce ye kadar kapağı açarak pıslattı.en sonunda gaz verince antifirizin geri dönüşüm hortumundan geldiğini görünce bıraKTI.

    arkadaşım euro servis bağlantılı olduğu için tüm bunlarla yetinmeyip ford mühendisleriyle bağlantıya geçti ve onların maille gönderdiği krokiye göre aracıma bay pass uyguladı
    ******BAY PSS ŞÖYLE ARKADAŞLAR RADYÖTÖR ÜST HORTUMUNDAN TERMOSTAT GÖVDESİNE GİDEN DAHA İNCE BORUYA ATILAN 1 BAĞLANTIDIR.
    BUNUN YAPILMA SEBEBİ İSE ŞUDUR.HER ZAMN RADYÖTÖR ÜST HORTUMU TERMOSTATA GİDEN SUDAN DAHA ÖNCE ISINIR.BU NU YAPARAK TERMOSTADA DAHA ERKEN SICAK SU ULAŞMASI VE BÖYLECE TERMOSTADIN DAHA VERİMLİ ÇALIŞMASINI SAĞLAMAKTIR.BU UYGULAMA İÇİN NORMALDE FORD MERKEZDEN ÖZEL HORTUM İSTENİR TAKRİBEN FİYATI 285 TL CİVARINDADIR.SAKIN VERMEYİN İYİ BİR USTA BUNU ÇOK BASİT ÇIKMA PARÇALRLA HALLEDER.MESALA ARKADAŞIM ÇIKMA AMA ORJİNAL TRASİT PARÇALARIYLA BUNU HALLETTİ.

    ÇOK CAN SIKICI DURUM AMA HERKESEDE ARACINIZI ELLETTİRMEYİN.
    KISACA.

    1)İYİ BİR TERMOSTAT
    2)DÜZGÜNCE SİSTEMİN HAVASININ ALINMASI(BELİRTTİĞİM GİBİ ARACINIZI SIKIŞTIRMALARINA İZİN VERMEYİN BENZİNLİ -TÜPLÜ ARAÇ ZATEN ROLANTİDE BİLE HARARET YAPAR GEREK YOK KENDİ HALİNDE ÇALIŞSIN 95 DERECE YE ÇIKAR BUDA HAVASINI ALMAK İÇİN YETERLİDİR.)
    3)KALF.HORTUMLARININ HAVASINI MUTLAKA ALDIRIN BU SİSTEMİN GERİSİNDEDİR.ARACA YÜKLENDİĞİNİZDE DOLAŞIMA GİRER VE SİZİ ALDATIR.BUNU NORMAL HAVA ALMA YÖNTEMİYLE ALAMASSINIZ.DİREK TÜPÜN T LERİNDEN ALIN.)
    4)ÖNLEM OLARAK ARACINIZA BAYY-PASS YAPTIRIN VE TERMOSTATINIZIN HATA PAYINI DÜŞÜRÜN VERİMLİ ÇALIŞMASINI SAĞLAYIN.

    AYRICA YUKARIDA USTANIN DEDĞİNE KATILMIYORUM ARAÇ GERÇEKTE HARARET YAPSAYDI 2000 KM YOL YAPTIM DEFALARCA YAPTI GİDERKEN VE BU BÖLGEDE MOTORU KUCAKLARDIM.ARAÇTA ÇEKİŞ SU EKSİLTME YADA YAĞ EKSİLTME SORUNU YOKTUR.




    benim aracımın hicbir sorunu yoktu ne zamandırki erzincan ford servisinde antifiriz degisimi yaptırdım hararet ozaman basladı,erzincan servisi fordun f sinden anlamıyor bence,diger arkdasların denedigi müşür,t vana,termostat delimi vb gibi butun yontemleri denedim hepsi hikaye duzeldi sanıyorsun belli bir zaman sonra yine hararet yapıyor bosa ugrasmayın derim ben tek care satarak kurtulmak

    Alıntıları Göster

    arkadaşlar 99 model focus ambiante model aracımda bu sorun çıktı.yani hararetin yada ibresinin sapıtması.bir kaç ustaya gösterdim anlamadılar.anlayamazlarda zaten.çünki piyada bi cidden ustalar var.birde çakallık yapıp sizden para sökmenin yollarını arayan fırsatçı çakallar var.neyse bazı çakallar motorun bile gittiğini rektefe falan olması gerektiğini bile söyleyen sözde ustalar çıktı.derken bi gün yolum sakaryada E5 yolu üzerinde bulunan ARAT OTO FORD YETKİLİ ÖZEL servisinden geçerken birde buraya sorayım dedim.içeri girdim.beni HALİL ustaya yönlendirdiler.ustaya gittim durumu anlatır anlatmaz bana hemen sorunun çözümünü söyledi.CEVAP SOĞUTMA SİSTEMİNDE HAVA VAR ALINMASI LAZIM DEDİ.derken arabayı bi ara ustaya götürdüm hemen arabanın termostat kısmını açtı,termostadı değişti bu arada V şeklindeki termostat kapak borusunuda inceledi kesilmiş tıknak kadar bir parçanın kopmuş olduğunu gördük buda değişicek dedi,değiştirdik.diğer bütün soğutma borularını kontrol etti gevşemiş yerleri sıktı.derken sıra geldi suyu koymaya.
    BURAYA DİKKAT!
    suyu diğer sözde ustalar gibi doldurmadı.önce bi bidona suyu koydu.o bidonun içine 1,5 cm kalınlığında hortum saldı,bu bidonu getirip yedek su tankının üzerine koydu,içine saldığı hortumun diğer ucunu ağzına alıp suyu çekti,su gelince hortumu hemen yedek su tankının dibindeki borunun içine ittirdi.bundan önce motorun arka kısmında hava tahliye borusu varmış.bunu motordan çekip çıkardı.soğutma sistemine dolan su bu borudan bolca akıncaya kadar bekledi.su bolca akınca bu motor hava tahliye borusunu hemen çıakrdığı yere iyice yerleştirip sıktı.yedeksu tankınıda suyla tamamlayınca onunda kapağını kapatıp.motoru çalıştırdı.ogün bugündür yaklaşık 3 hafta oldu hararet ibresi 1 milim bile sağa kaymadı.bırakın sağı bazen sola bile kaydı
    BURADAN SAKARYA ARAT OTO YETKİLİ VE ÇALIŞANLARINA,ÖZELLİKLE HALİL USTAYA VE YUNUS USTAYA ÇOK ÇOK TŞKLER EDİYORUM.VERDİĞİM HER KURUŞ HELAL-İ HOŞ OLSUN.
    ARABANIZI CAHİLLERE ELLETMEYİN,SORUNUN ÇÖZÜMÜ SOĞUTMA SİSTEMİNDE HAVA OLMASINDA YADA Bİ YERDEN SİSTEME HAVA GİRİYOR OLMASINDADIR.
    ARABANIZIN MOTORUNU SIKIŞTIRMAYIN,PANİK YAPMAYIN,SORUN ÇÖZÜMSÜZ DEĞİL,
    SAKARYA ARAT OTO FORD YETKİLİ ÖZEL SERVİSİ TLF:0264 275 21 06-07




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aff_leck

    SELAMLAR ARKADAŞLAR.

    ŞU ANDA KULLANMAKTA OLDUĞUM 1999 MODEL 1.6 AMBİANTE FORD FOCUS LPG Lİ SIRALISİSTEM LOVATO MARKA TÜP TAKILI
    BENİMDE SİZLER GİBİ SORUNUM VARDI. HARARET PROBLEMİM VARDI. ARABAYI ÇALIŞTIRIR ÇALIŞTIRMAZ 700 M YOL GİTTİKTEN SONRA HARARET 90DERECEYE GELİYOR VE 120 KM HIZI GEÇTİKTEN SONRA İSE HIZLA KIRMIZI ÇİZGİYE GELİYORDU.

    SORUNU ÇÖZDÜM.

    ŞU HAVA ALDIRMA OLAYI FİLAN OLMADI BENDE.

    USTAM KAPUTU AÇTI VE BANA BEN BU FORDUN KİTAPINI YAZDIM ÇOK İYİ BİLİRİM DEDİ BENDE USTAMA İNTERNETTE BAKTIM ÇOK SORUN VERİYORMUŞ ONA GÖRE TERMOSTATI MOTORDAN UZAKLAŞTIRMA ALTINA PUL FİLAN KOYMA KONUSUNDAN BAHSETTİM ODA SEN BU İŞİ BANA BIRAK BEN BUNU ÇÖZERİM DEDİ
    BENDE OLMAZSA BAŞININ ETİNİ YERİM HER GÜN OLANA KADAR GELİRİM DEDİM
    BANA OLMAZSA GEL BANA VERDİĞİN PARANIN 2 KATINI GERİ VERECEĞİM DEDİ BENDE GÜVENDİM VE YAPTIRDIM ÇOKTA MEMNUN KALDIM. ŞUANDA SON DERECE İYİ ÇALIŞIYOR
    ANKARA BAŞKENT SANAYİ SİTESİ (ŞAŞMAZ SANAYİ) KARŞISI KAMAN OTO

    DURSUN USTA ARAYIN SORUN DERİM
    TELEFON: 0312 278 10 15

    İŞİNİZE YARARSA NE MUTLU BANA İYİ GÜNLER





    DURSUN USTAYI ARADIM;ESNAF OLMAK ASLINDA ZOR DEĞİL,"DURSUN USTA" OLMAK YETİYOR,HELAL OLSUN ,SANA YAKIN OLAN USTANA GİT USTAYLA BENİ GÖRÜŞTÜR DEDİ..ALKIŞLAR USTAMIZA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MURAT4108

    quote:

    Orijinalden alıntı: aff_leck

    SELAMLAR ARKADAŞLAR.

    ŞU ANDA KULLANMAKTA OLDUĞUM 1999 MODEL 1.6 AMBİANTE FORD FOCUS LPG Lİ SIRALISİSTEM LOVATO MARKA TÜP TAKILI
    BENİMDE SİZLER GİBİ SORUNUM VARDI. HARARET PROBLEMİM VARDI. ARABAYI ÇALIŞTIRIR ÇALIŞTIRMAZ 700 M YOL GİTTİKTEN SONRA HARARET 90DERECEYE GELİYOR VE 120 KM HIZI GEÇTİKTEN SONRA İSE HIZLA KIRMIZI ÇİZGİYE GELİYORDU.

    SORUNU ÇÖZDÜM.

    ŞU HAVA ALDIRMA OLAYI FİLAN OLMADI BENDE.

    USTAM KAPUTU AÇTI VE BANA BEN BU FORDUN KİTAPINI YAZDIM ÇOK İYİ BİLİRİM DEDİ BENDE USTAMA İNTERNETTE BAKTIM ÇOK SORUN VERİYORMUŞ ONA GÖRE TERMOSTATI MOTORDAN UZAKLAŞTIRMA ALTINA PUL FİLAN KOYMA KONUSUNDAN BAHSETTİM ODA SEN BU İŞİ BANA BIRAK BEN BUNU ÇÖZERİM DEDİ
    BENDE OLMAZSA BAŞININ ETİNİ YERİM HER GÜN OLANA KADAR GELİRİM DEDİM
    BANA OLMAZSA GEL BANA VERDİĞİN PARANIN 2 KATINI GERİ VERECEĞİM DEDİ BENDE GÜVENDİM VE YAPTIRDIM ÇOKTA MEMNUN KALDIM. ŞUANDA SON DERECE İYİ ÇALIŞIYOR
    ANKARA BAŞKENT SANAYİ SİTESİ (ŞAŞMAZ SANAYİ) KARŞISI KAMAN OTO

    DURSUN USTA ARAYIN SORUN DERİM
    TELEFON: 0312 278 10 15

    İŞİNİZE YARARSA NE MUTLU BANA İYİ GÜNLER





    DURSUN USTAYI ARADIM;ESNAF OLMAK ASLINDA ZOR DEĞİL,"DURSUN USTA" OLMAK YETİYOR,HELAL OLSUN ,SANA YAKIN OLAN USTANA GİT USTAYLA BENİ GÖRÜŞTÜR DEDİ..ALKIŞLAR USTAMIZA

    Alıntıları Göster
    Hocam umarım problem çözülmüştür. SMS doğrulama olmadan özel mesaj atamıyor muşum, sms doğrulama sayfasında da hata var doğrulayamadım. Ben de ustanın telefonunu yazayım buraya

    Usta ankarada ama belki telefonda yardımcı olabilir
    0536 771 18 59 Mert Oto
    ama ustanın adı mert değil mehmet.

    Yine ankara şaşmazda birlik oto var,
    +90 312 278 42 94 Burdaki ustalar da çok iyiler, çok da iyi ilgileniyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GündüzCanYILMAZ

    Hocam umarım problem çözülmüştür. SMS doğrulama olmadan özel mesaj atamıyor muşum, sms doğrulama sayfasında da hata var doğrulayamadım. Ben de ustanın telefonunu yazayım buraya

    Usta ankarada ama belki telefonda yardımcı olabilir
    0536 771 18 59 Mert Oto
    ama ustanın adı mert değil mehmet.

    Yine ankara şaşmazda birlik oto var,
    +90 312 278 42 94 Burdaki ustalar da çok iyiler, çok da iyi ilgileniyorlar

    Alıntıları Göster
    valla problem yedek su kapağından pıs diye bir ses duyunca düzelmişti.Ama dün triger ile birlik te açılmışken devirdaimi değiştirdim.Bu sefer daha kötü oldu havasını bir türlü alamadılar.Yarı gigiyorum mekanı dağıtmaya:)) izmirden ford servisi özelden yazarım servisin adını,bu kadar cahil adamlar nasıl dükkan açıyor bilmiyorum.Yarın lpg nin kalf hortumlarınında havasına bakmalarını BENNN söyliycem bakalım anlıycaklarmı???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MURAT4108

    valla problem yedek su kapağından pıs diye bir ses duyunca düzelmişti.Ama dün triger ile birlik te açılmışken devirdaimi değiştirdim.Bu sefer daha kötü oldu havasını bir türlü alamadılar.Yarı gigiyorum mekanı dağıtmaya:)) izmirden ford servisi özelden yazarım servisin adını,bu kadar cahil adamlar nasıl dükkan açıyor bilmiyorum.Yarın lpg nin kalf hortumlarınında havasına bakmalarını BENNN söyliycem bakalım anlıycaklarmı???

    Alıntıları Göster
    Bnde yarın 1.sanayideki öz ford servisine gideceğim. Çözümü bulabilirlerse izmirde oturan ve izmire gelebilecek ford taş kardeşlerime en azından işi bilen biridir die yardımcı olabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir187

    Bnde yarın 1.sanayideki öz ford servisine gideceğim. Çözümü bulabilirlerse izmirde oturan ve izmire gelebilecek ford taş kardeşlerime en azından işi bilen biridir die yardımcı olabilirim.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar serviste çözümü şöyle buldular.

    1- Aracımın üst kapağını söktü ısı müşürüne baktı temizledi. Sordum: -bozulmus mu diye, hayır dedi taktı.
    2- Aracımın su koyulan yerinden çıkan iki adet boruları söktü ve üfledi ardından içine cekti su gelince hemen yerine taktı.

    Sonra tamam dedi ve aracı zorla bakalım hararet yapacakmı eğer yaparsa termostada bakacağız dedi.

    İzmiri bilen bilir. Sabuncu beli rampasına klima açık 4.viteste 120 civarı ile tabi virajlarda hız düşürdük. çiçekli köyüne kadar devam ettim.
    Hararet milim sağa kaymadı hava sıcaklığıda 35 civarıydı.

    Sorunum anlayacağınız üzere hava yada tıkanma idi. Allah razı olsun. İbrahim usta işimi gördü sağolsun.

    Umarım sizin sorunlarınızda çözülür fordtaşlarım.

    Araç 2000 model ford focus sedan 1.6 ambiante lpg.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir187

    Arkadaşlar serviste çözümü şöyle buldular.

    1- Aracımın üst kapağını söktü ısı müşürüne baktı temizledi. Sordum: -bozulmus mu diye, hayır dedi taktı.
    2- Aracımın su koyulan yerinden çıkan iki adet boruları söktü ve üfledi ardından içine cekti su gelince hemen yerine taktı.

    Sonra tamam dedi ve aracı zorla bakalım hararet yapacakmı eğer yaparsa termostada bakacağız dedi.

    İzmiri bilen bilir. Sabuncu beli rampasına klima açık 4.viteste 120 civarı ile tabi virajlarda hız düşürdük. çiçekli köyüne kadar devam ettim.
    Hararet milim sağa kaymadı hava sıcaklığıda 35 civarıydı.

    Sorunum anlayacağınız üzere hava yada tıkanma idi. Allah razı olsun. İbrahim usta işimi gördü sağolsun.

    Umarım sizin sorunlarınızda çözülür fordtaşlarım.

    Araç 2000 model ford focus sedan 1.6 ambiante lpg.

    Alıntıları Göster
    geçen ay LPG regülatöründeki su kaçağından dolayı regülatör söküldü ve tamir edildikten sonra takıldı. sökülünce haliyle su tamamen boşaldı. yerine normal su koydular. daha sonra motorcuya 3 litre antifirizle birlikte gittim suyunu değiştirteceğim dedim. alttaki boruyuçıkardı su tamamen akınca boruyu taktı. 3 litre antifirizi su kabına doldurdu. sonra kalan kısmı suyla tamamladı. çalıştır dedi. çalıştırdım. tamam dedi. "havasını almayacak mısın dedim?" " bunlar hava yamaz. eski renolar hava yapar dedi." bir sorun da çıkmadı.

    geçenlerde bir arkadaşla konuştum. 2000 model LPGli focusu varmış. hararet sorunu yaşamış. şimdi diyor ki tüplü araba hararet yapar. "hocam öyle şey olur mu? tüplü araba hararet yapmaz ben yıllardır LPGli araç kullanıyorum böyle bir sorun yaşamadım" dedim. 40-50bin km LPGli kullanınca yapıyormuş. " Valla hocam ustalar sonunun nedenini bulamayınca suçu LPG sistemine atıyorlar. ha olabilir LPG sisteminde de bir arıza olabilir ve hararete neden olabilir ki zannetmiyorum, öyle bile olsa tüplü araba hararet yapar demek yanlış




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.