Şimdi Ara

Ford Focus TDCI 109 HP Arızalar ve Maliyetleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı, 3 Mobil Kullanıcı ( 3 Mobil Cihaz )
156
Cevap
7
Favori
115.858
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Modellere Özel Forumlar >> Focus >> Ford Focus TDCI 109 HP Arızalar ve Maliyetleri
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    163 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: monomu

    Turbo borunuzda çatlak vardır.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar benim focusum şu an 2500km'de sürekli şehir içi kullandım diyebilirim yol bilgisayarımdaki ortalama yakıt tüketimi 7.3lt sizce bu tüketim normal mi?
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    99 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: desmodus84



    Arkadaşlar benim focusum şu an 2500km'de sürekli şehir içi kullandım diyebilirim yol bilgisayarımdaki ortalama yakıt tüketimi 7.3lt sizce bu tüketim normal mi?



    Benimde yakıt tüketimim 7,3

    Genelde şekir içi kısa mesafe kullanıyorum dolayısıyla motor daha yeni ısınmışken ben arabayı getirip parka çekiyorum.

    Kış aylarının da etkisini düşünürsek bende bu değer normal gibi.

    Tabi ben bu değer, dizel 109 için söylüyorum



    Edit: Ekleniti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KastoR -- 13 Şubat 2010; 12:33:07 >
    _____________________________
    ASUS X52 SA

    2006 Focus Cmax Trend 5K 1.6 109PS TDCi
  • Yarbay
    6333 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: desmodus84



    Arkadaşlar benim focusum şu an 2500km'de sürekli şehir içi kullandım diyebilirim yol bilgisayarımdaki ortalama yakıt tüketimi 7.3lt sizce bu tüketim normal mi?





    İyi bile denilebilir hatta, normal bir değer.
    |
    |
    _____________________________
  • Otomobil Uzmanı
    10659 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1



    Merhaba,

    2007 focus collection dizel kullanıcısıyım

    geçenlerde aracın motor kaputunu açtım turbonun sağ tarafındaki kısımda

    biraz yağ gördüm, tamirciye gittim, kontorol için bana yağ buralaşma yapmış yağ dedi

    bu motorlarda oluyormuş kaçak yok dedi!!! balına hiç böyle bir şey gelen var mı???





    bende de vardı yukarıda konuyu anlatmıştım , boru değiştirkten sonra bir problem kalmadı benim araç 2005 ghia idi şu an 78.000 km de ancak bu sorunun üretim arızası olduğunu incelemelerim sonucu söyleyebilirim.Çünkü yeni takılan hortumun hem boru çağı küçük hem et kalınlığı daha fazla hem de kaynaklı menteşelin yönü değişmiş. bütün bunlar bir arge sonucu parçada çıkan sorunlar sonrası upgrade edildiğini gösteriyor .uzun yıllar bu tür işlerle uğraştığım için keisnlikle bir yenileme sözkonusu ama maalesef ford bir toyota gibi cesaretle hatalı üretilmiş bu turbo hortumunu (aslında metal bir boru , arkadaş resmini koymuş yukarıdaki mesajlara bakınız) değiştirmeyi göze almıyorlar. Sanırım yeni nesil araçlarda çap daha küçük ve daha etli boru be nedenle 2005 ve 2006 yılı kullnıcıları dükkatli olsunlar illaki bir gün delinmesi yani kılcal çatlak çıkması olasıdır. Turbo yağ kaçırması başla bir olay bu olay başka.
    |
    |
    _____________________________




  • Kurmay Yarbay
    13657 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vezir









    bende de vardı yukarıda konuyu anlatmıştım , boru değiştirkten sonra bir problem kalmadı benim araç 2005 ghia idi şu an 78.000 km de ancak bu sorunun üretim arızası olduğunu incelemelerim sonucu söyleyebilirim.Çünkü yeni takılan hortumun hem boru çağı küçük hem et kalınlığı daha fazla hem de kaynaklı menteşelin yönü değişmiş. bütün bunlar bir arge sonucu parçada çıkan sorunlar sonrası upgrade edildiğini gösteriyor .uzun yıllar bu tür işlerle uğraştığım için keisnlikle bir yenileme sözkonusu ama maalesef ford bir toyota gibi cesaretle hatalı üretilmiş bu turbo hortumunu (aslında metal bir boru , arkadaş resmini koymuş yukarıdaki mesajlara bakınız) değiştirmeyi göze almıyorlar. Sanırım yeni nesil araçlarda çap daha küçük ve daha etli boru be nedenle 2005 ve 2006 yılı kullnıcıları dükkatli olsunlar illaki bir gün delinmesi yani kılcal çatlak çıkması olasıdır. Turbo yağ kaçırması başla bir olay bu olay başka.







    Çok güzel düşünmüşsünüz,Ford bu aksamı 2008 ve sonrası modellerde değiştirmişti,belli bir maliyeti göze alarak daha eski modele sahip müşterilerine durumu izah eebilirdi.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5883 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vezir





    quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1



    Merhaba,

    2007 focus collection dizel kullanıcısıyım

    geçenlerde aracın motor kaputunu açtım turbonun sağ tarafındaki kısımda

    biraz yağ gördüm, tamirciye gittim, kontorol için bana yağ buralaşma yapmış yağ dedi

    bu motorlarda oluyormuş kaçak yok dedi!!! balına hiç böyle bir şey gelen var mı???





    bende de vardı yukarıda konuyu anlatmıştım , boru değiştirkten sonra bir problem kalmadı benim araç 2005 ghia idi şu an 78.000 km de ancak bu sorunun üretim arızası olduğunu incelemelerim sonucu söyleyebilirim.Çünkü yeni takılan hortumun hem boru çağı küçük hem et kalınlığı daha fazla hem de kaynaklı menteşelin yönü değişmiş. bütün bunlar bir arge sonucu parçada çıkan sorunlar sonrası upgrade edildiğini gösteriyor .uzun yıllar bu tür işlerle uğraştığım için keisnlikle bir yenileme sözkonusu ama maalesef ford bir toyota gibi cesaretle hatalı üretilmiş bu turbo hortumunu (aslında metal bir boru , arkadaş resmini koymuş yukarıdaki mesajlara bakınız) değiştirmeyi göze almıyorlar. Sanırım yeni nesil araçlarda çap daha küçük ve daha etli boru be nedenle 2005 ve 2006 yılı kullnıcıları dükkatli olsunlar illaki bir gün delinmesi yani kılcal çatlak çıkması olasıdır. Turbo yağ kaçırması başla bir olay bu olay başka.



    toyota da ki durum çok farklı bence....
    |
    |
    _____________________________
    YolaFocusla




  • Otomobil Uzmanı
    10659 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: uA_Y_C_A

    quote:

    Orijinalden alıntı: vezir





    quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1



    Merhaba,

    2007 focus collection dizel kullanıcısıyım

    geçenlerde aracın motor kaputunu açtım turbonun sağ tarafındaki kısımda

    biraz yağ gördüm, tamirciye gittim, kontorol için bana yağ buralaşma yapmış yağ dedi

    bu motorlarda oluyormuş kaçak yok dedi!!! balına hiç böyle bir şey gelen var mı???





    bende de vardı yukarıda konuyu anlatmıştım , boru değiştirkten sonra bir problem kalmadı benim araç 2005 ghia idi şu an 78.000 km de ancak bu sorunun üretim arızası olduğunu incelemelerim sonucu söyleyebilirim.Çünkü yeni takılan hortumun hem boru çağı küçük hem et kalınlığı daha fazla hem de kaynaklı menteşelin yönü değişmiş. bütün bunlar bir arge sonucu parçada çıkan sorunlar sonrası upgrade edildiğini gösteriyor .uzun yıllar bu tür işlerle uğraştığım için keisnlikle bir yenileme sözkonusu ama maalesef ford bir toyota gibi cesaretle hatalı üretilmiş bu turbo hortumunu (aslında metal bir boru , arkadaş resmini koymuş yukarıdaki mesajlara bakınız) değiştirmeyi göze almıyorlar. Sanırım yeni nesil araçlarda çap daha küçük ve daha etli boru be nedenle 2005 ve 2006 yılı kullnıcıları dükkatli olsunlar illaki bir gün delinmesi yani kılcal çatlak çıkması olasıdır. Turbo yağ kaçırması başla bir olay bu olay başka.



    toyota da ki durum çok farklı bence....

    Alıntıları Göster
    sorun eğer kronik ise ve bu parça değiştirilmiş ise tüm eski araçlardaki turbo hortumlarının da üzretsiz olarak bakımlarda değiştirilmesi gerekirdi.

    Toyoda zihniyeti ile for arasında dağlar kadar fark var .Hiç toyota sahibi olmadım ama nadir de olsa sorun çıkan parçanın değiştirilmesi bir zihniyetin göstergesidir. Araç garanti süresince bu arıza çıkmıyor veya farkedilmiyorsa ve siz değiştiriken bu sorunun kronik olduğunu onlarca araçta değiştiğini öğreniyorsanız , çok kötü bir şey bana göre.



    bu konular çok derin işlerdir. Kılcal deliğimiz daha büyük olabilir ve araç yağını kritik seviyeye kadar düşürebilir ve sonuçt ayağ eksilmesi ile motora elvade diyenler bile olabilir. ispat etmek bu durumda kullanıcı yerine üreticiye geçer. Madem bir sorun yok neden yeni nesillerde değiştirildi et kalınlığı artırıldı ve support yeri sağdan sola kaynatılmış .Ben bu işlerle kalite kontrol ve satınalma konularında yıllarca emek verdim ve böyle ince zihniyeti gördüm mü hemen anlarım.



    neyse bilmek başka farketmek(bne farkedememiştim daha sonrası garanti bittikten sonra farkettim yoksa işin peşini bırakmazdım) başkadır bu nedenle okuyucuları bu boruya daha dikkatli bakmalarını ve el ile yağ sızıntısı var mı kontrol etmelerini öneririm.
    _____________________________




  • Yarbay
    6333 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    sorun eğer kronik ise ve bu parça değiştirilmiş ise tüm eski araçlardaki turbo hortumlarının da üzretsiz olarak bakımlarda değiştirilmesi gerekirdi.

    Toyoda zihniyeti ile for arasında dağlar kadar fark var .Hiç toyota sahibi olmadım ama nadir de olsa sorun çıkan parçanın değiştirilmesi bir zihniyetin göstergesidir. Araç garanti süresince bu arıza çıkmıyor veya farkedilmiyorsa ve siz değiştiriken bu sorunun kronik olduğunu onlarca araçta değiştiğini öğreniyorsanız , çok kötü bir şey bana göre.



    bu konular çok derin işlerdir. Kılcal deliğimiz daha büyük olabilir ve araç yağını kritik seviyeye kadar düşürebilir ve sonuçt ayağ eksilmesi ile motora elvade diyenler bile olabilir. ispat etmek bu durumda kullanıcı yerine üreticiye geçer. Madem bir sorun yok neden yeni nesillerde değiştirildi et kalınlığı artırıldı ve support yeri sağdan sola kaynatılmış .Ben bu işlerle kalite kontrol ve satınalma konularında yıllarca emek verdim ve böyle ince zihniyeti gördüm mü hemen anlarım.



    neyse bilmek başka farketmek(bne farkedememiştim daha sonrası garanti bittikten sonra farkettim yoksa işin peşini bırakmazdım) başkadır bu nedenle okuyucuları bu boruya daha dikkatli bakmalarını ve el ile yağ sızıntısı var mı kontrol etmelerini öneririm.

    Alıntıları Göster
    2007 model ufak makyajlı ghia focuslarda da turbo borusu problemi halledilmişti.
    |
    |
    _____________________________




  • Kurmay Yarbay
    13657 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    sorun eğer kronik ise ve bu parça değiştirilmiş ise tüm eski araçlardaki turbo hortumlarının da üzretsiz olarak bakımlarda değiştirilmesi gerekirdi.

    Toyoda zihniyeti ile for arasında dağlar kadar fark var .Hiç toyota sahibi olmadım ama nadir de olsa sorun çıkan parçanın değiştirilmesi bir zihniyetin göstergesidir. Araç garanti süresince bu arıza çıkmıyor veya farkedilmiyorsa ve siz değiştiriken bu sorunun kronik olduğunu onlarca araçta değiştiğini öğreniyorsanız , çok kötü bir şey bana göre.



    bu konular çok derin işlerdir. Kılcal deliğimiz daha büyük olabilir ve araç yağını kritik seviyeye kadar düşürebilir ve sonuçt ayağ eksilmesi ile motora elvade diyenler bile olabilir. ispat etmek bu durumda kullanıcı yerine üreticiye geçer. Madem bir sorun yok neden yeni nesillerde değiştirildi et kalınlığı artırıldı ve support yeri sağdan sola kaynatılmış .Ben bu işlerle kalite kontrol ve satınalma konularında yıllarca emek verdim ve böyle ince zihniyeti gördüm mü hemen anlarım.



    neyse bilmek başka farketmek(bne farkedememiştim daha sonrası garanti bittikten sonra farkettim yoksa işin peşini bırakmazdım) başkadır bu nedenle okuyucuları bu boruya daha dikkatli bakmalarını ve el ile yağ sızıntısı var mı kontrol etmelerini öneririm.

    Alıntıları Göster
    Bir kez Toyota kullandım onda da sorunlar yaşadım + aracın sürüş özellikleri tatmin etmiyordu,buna ilaveten ikinci kez Ford aldım ikincisinde de ilkindeki sorunsuzluk ve memnuniyet verici sürüş kalitesini yaşıyorum.





    Kişisel genellemem son derece yanlış olur,genele bakmak gerek elbet o ayrı bir konu,bunun dışında Toyota nın müşteri memnuniyeti anlayışı ve firma tarafından "kendiliğinden" garanti kapsamına alınarak hiçbir masraftan kaçınılmaması bende olumlu izlenim bırakmıştı.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    634 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Bir kez Toyota kullandım onda da sorunlar yaşadım + aracın sürüş özellikleri tatmin etmiyordu,buna ilaveten ikinci kez Ford aldım ikincisinde de ilkindeki sorunsuzluk ve memnuniyet verici sürüş kalitesini yaşıyorum.





    Kişisel genellemem son derece yanlış olur,genele bakmak gerek elbet o ayrı bir konu,bunun dışında Toyota nın müşteri memnuniyeti anlayışı ve firma tarafından "kendiliğinden" garanti kapsamına alınarak hiçbir masraftan kaçınılmaması bende olumlu izlenim bırakmıştı.


    Alıntıları Göster
    Şuna kesinlikle eminim ki, arıza gaz fren aksamlarında olmayıpta turbo borusu gibi bir parçada olsaydı, toyota kesinlikle müşterilerini çağırıp gelin bunu değiştireceğim demezdi.

    Tıpkı fordda olduğu gibi şikayeti olanınkini serviste değiştirirdi.
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    16 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: monomu

    Merhaba;

    Benimde Aracım 2005 ghia TDCI, 73000 km.de. Bendede hiç değişmemiş boru ve ufak bir yağ sızıntısı var.Ancak performansa ve tüketime bariz bir etki hissetmediğim için hiç elletmiyorum.Sanırım yeni borular bizimkilerden daha dar, bunun bir etkisi varmı bilmiyorum ama şuhaliyle elletmek benim pek içime sinmiyor. Yeşil okun işaret ettiği noktada.







    quote:

    Orijinalden alıntı: vezir



    benim araç 2005 ghia TDCI , 75000 bakımını yaptırdım. çok şükür ciddi hiçbir problemi yok.Ancak arkadaşımızında bahsettiği gibi Turbo borusunda çok ufak da olsa kaynak yerinde çatlak varmış.Ben daha önce farketmemişdim. Aslında bu tür hatalar üretimden kaynaklanmaktadır.Tipik kaynak hatasıdır. Neyse garantisi biteli çok olsuğu için iş başa kalacak parça 125 Tl civarındaymış.Bunu değiştiren var mı acaba . Değiştikten sonra herhangi bir problem yaşandı mı ? Çok az yağ sızdırmasının bir sakıncası yok aslında ama yine insanın kafası takılıyor.



    quote:

    Metal turbo borusu

    Turbo borusunu motor gövdesine tutturan metal ayağın turbo borusuna kaynaklı yeri çatlamış, yağ krilenmesi yapıyor. Kaynak yapılması yeterliymiş, ama araç üzerinde yapılmamalıymış kaynak işlemi.










    Alıntıları Göster
    bu bahsettiğiniz yerdeki sorun,benimde başıma gelecekken engelledim,bir gün bi baktım araç olması gerekenden farklı bir tıkırtı ile çalışıyor,hemen kaputu açtım baktım,ve o borunun gevşediğini çünkü o boruyu tutan bağlantı elemanlarınında gevşek olduğunu ve boruyu tutması gerektiği gibi tutmadığını farkettim,

    hemen dolapderede kendi servisime gittim ve bağlantıyı olması gereken şekilde yaptık,ve problem ortadan kalktı,

    ben eğerki farketmeseydim o turbo borusunun gevşekliğini bende aynı arızadan muzdarip olacaktım,

    genelde üreticiler bu tür hatalar yapıyorlar,
    |
    |
    _____________________________


    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_8976905/tm.htm]____MALATYALILAR Grubu____
    [/link




  • Binbaşı
    1673 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cebrailk

    bu bahsettiğiniz yerdeki sorun,benimde başıma gelecekken engelledim,bir gün bi baktım araç olması gerekenden farklı bir tıkırtı ile çalışıyor,hemen kaputu açtım baktım,ve o borunun gevşediğini çünkü o boruyu tutan bağlantı elemanlarınında gevşek olduğunu ve boruyu tutması gerektiği gibi tutmadığını farkettim,

    hemen dolapderede kendi servisime gittim ve bağlantıyı olması gereken şekilde yaptık,ve problem ortadan kalktı,

    ben eğerki farketmeseydim o turbo borusunun gevşekliğini bende aynı arızadan muzdarip olacaktım,

    genelde üreticiler bu tür hatalar yapıyorlar,

    Alıntıları Göster
    Bu iş canımı sıktı bende en kısa zamanda yetkili servise getirip baktırayım hatta 75000 bakımınıda yetkili serviste yaptırayım.



    Vezir benim aracımda 2005 ghia triger kayışını değiştirdin mi yoksa km nin 120 bin olması mı gerekiyor net bir bilgin var mı bu konuda?
    |
    |
    _____________________________
    Karşıma çıktığı için hiç kızmadım elma kurduna çünkü bendim bıçağı saplayan onun yurduna...




  • Yüzbaşı
    634 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Anchowy61



    Bu iş canımı sıktı bende en kısa zamanda yetkili servise getirip baktırayım hatta 75000 bakımınıda yetkili serviste yaptırayım.



    Vezir benim aracımda 2005 ghia triger kayışını değiştirdin mi yoksa km nin 120 bin olması mı gerekiyor net bir bilgin var mı bu konuda?







    120 bin değil, 90 binde değişmesi gerekiyor trigerin.

    Bu km.nin megane dizellerde 50 bin km. olduğunu duydum ne derece doğru bilmiyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1673 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: monomu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anchowy61



    Bu iş canımı sıktı bende en kısa zamanda yetkili servise getirip baktırayım hatta 75000 bakımınıda yetkili serviste yaptırayım.



    Vezir benim aracımda 2005 ghia triger kayışını değiştirdin mi yoksa km nin 120 bin olması mı gerekiyor net bir bilgin var mı bu konuda?







    120 bin değil, 90 binde değişmesi gerekiyor trigerin.

    Bu km.nin megane dizellerde 50 bin km. olduğunu duydum ne derece doğru bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Peki yıldan dolayı bir iki yerde duydum değiştirilmesi gerekiyormuş var mı böyle bir şey acaba? Turbo borusunu dışarda iyi bir ustaya değiştirtsek sorun çıkarır mı?



    Meganeların ki 60 binde değişiyor.
    |
    |
    _____________________________
    Karşıma çıktığı için hiç kızmadım elma kurduna çünkü bendim bıçağı saplayan onun yurduna...




  • Otomobil Uzmanı
    10659 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Anchowy61



    Bu iş canımı sıktı bende en kısa zamanda yetkili servise getirip baktırayım hatta 75000 bakımınıda yetkili serviste yaptırayım.



    Vezir benim aracımda 2005 ghia triger kayışını değiştirdin mi yoksa km nin 120 bin olması mı gerekiyor net bir bilgin var mı bu konuda?



    bilindiği üzere aracımızın bakım kataloğunda 120.000 km yazıyor ancak servislere bilgi vermişler 90.000 de değiştirin diye. Sanırım belirli bir süre bu parça izlendi ve sorun çıkarmaması için 90.000 km civarında değişmesi iletilmiş olmalı.



    şahsi görüşüme göre tamamen varsayımsal davranış garantisi dolan araçlardan para kazanmanın bir başka perdesi daha açılmak isteniyor. Triger işinde en fazla yıpranan ve değiştirilmesi gerekn şey kayıştır. Ancak açılmışken kimse riske girmek istemediği için diğer paralar da değiştirilir.Bu konuda riske girmek gerçekten değmeyecek kadar büyüktür helde dizel araçta maazallah ocağımızı çökertebilir. Tavsiye istenirse yılda yaptığınız kmye ve aracın şehir içi kullanma yüzdesini göz önüne alınmasını öneririm. Çünkü %50 den fazla şehir içinde kullanılma durumlarında ani hızlanma ve devir ve alınan kmler hepimizin iyi bildiği gibi toplam kmyi düşürmektedir. ama uzun yol yapılıyor yılda 20000 üstüne çıkılıyorsa katalogta 120.000 yazmışsa bunu uygularım. sonuçta resmi olarak bize bildirilen budır varsa bir üretim hatası açıklasınlar veya çağırsınlar araçlarımızı bilelim .bakım felsefesi bunu gerektirir.



    uzun yıllar içinde toyota bakım felsefesi ile ford araıdna kıyaslama yapılamayacak kadar fark olduğunu tekrar etmeme gerek olduğunu sanmıyorum. Bu işler felsefe çalışmaları . Yoksa hatalı parça her zaman çokar ve risk analizleri yapılır. Risk analizlerinde ölüm ve yaralanma riski taşıyan bir dizayn hatası görülürse buna anında tepki verilmesi gereklidir. hata çıkmasını bekleyerek pratikte oluşabilcek sorunları gözlemek artık bu yüzyılın üretim felsefesinden çıkmıştır. Beş sigma altı sigma yedi sigma felsefesine doğru gidiş varken göz göre göre yapılan hatalı parçanın bozulmasını beklemek büyük prestij kaybıdır ve garanti süresi ile bu durum açıklanamaz.



    mekanik arılarlar çoğu kez aracın sürüşünü komple riskle atmayacağı düşünülerek hareket edilirse , bu bakış açısı ölümlü ve tahmin edilemeyecek şekilde gelişecek olaylarda üretici sorumluluğunu getirmektedir ve milyon dolarlık davalar açılabilir. Ülkemizde daha bu tür hukuk olayları gelişmediği ve kanunu yazma cürretine erişmek isteyen hükümetler olduğu müddetçe , adımlar ancak kampumbağa hızyla olur araç sahipleride aracındaki olası riskleri bu tür forumları takip ederek öğrenir.



    şimdi bazılarımız formlarda araçlarının kronik kusurları olduğunu duyarak şaşırıyor veya endişeye kapılıyorlarsa üreticilerin daha alacakları felsefe bağlamında yolları var demektir.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    429 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Anchowy61



    Peki yıldan dolayı bir iki yerde duydum değiştirilmesi gerekiyormuş var mı böyle bir şey acaba? Turbo borusunu dışarda iyi bir ustaya değiştirtsek sorun çıkarır mı?



    Meganeların ki 60 binde değişiyor.



    Bizim kullanma kılavuzunda 6 yıl veya 90000 km yazıyor ,hangisi önce dolarsa.Megane 2 lerinki ise 4 yıl veya 60000 km.
    |
    |
    _____________________________
    2008 FORD FOCUS TDCİ TİTANYUM SEDAN(109 HP) METALİK SİYAH
  • Binbaşı
    1673 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: karaşahin_2008

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anchowy61



    Peki yıldan dolayı bir iki yerde duydum değiştirilmesi gerekiyormuş var mı böyle bir şey acaba? Turbo borusunu dışarda iyi bir ustaya değiştirtsek sorun çıkarır mı?



    Meganeların ki 60 binde değişiyor.



    Bizim kullanma kılavuzunda 6 yıl veya 90000 km yazıyor ,hangisi önce dolarsa.Megane 2 lerinki ise 4 yıl veya 60000 km.

    Alıntıları Göster
    teşekkür ederim arkadaşlar bu 6 yıl işi içimi çok rahatlattı. Geriye turbo olayı kaldı onuda 75000 bakımını yaptırırken baktırırz artık daha 5000 km var.
    |
    |
    _____________________________
    Karşıma çıktığı için hiç kızmadım elma kurduna çünkü bendim bıçağı saplayan onun yurduna...




  • Er
    7 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: monomu

    Turbo borunuzda çatlak vardır.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 2007 Focus Ghıa TDC aracım 2-3 gündür çekişten düştü. Araba düşük devirde yığılıp kalıyor 2.000 devirden sonra fırlıyor. Bilenler turbo 2.000 devirden sonra açılır diyorlar ama daha önce böyle bir sorun yoktu
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    7 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BDM99

    Arkadaşlar 2007 Focus Ghıa TDC aracım 2-3 gündür çekişten düştü. Araba düşük devirde yığılıp kalıyor 2.000 devirden sonra fırlıyor. Bilenler turbo 2.000 devirden sonra açılır diyorlar ama daha önce böyle bir sorun yoktu

    Alıntıları Göster
    arkadasım devir düşüklüğü yaşıyorsan, mazot filtreni kontrol ettir.

    her 15 binde değiştiriyorlar

    çekişten düşöesinin sebebi mazot filtresi olabilir

    fiyatı 125+kdv+işçilik

    geçmiş olsun[image][/image]
    |
    |
    _____________________________
    Suzuki Grand Vitara DDIS 2008




  • Er
    7 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mariner41

    arkadasım devir düşüklüğü yaşıyorsan, mazot filtreni kontrol ettir.

    her 15 binde değiştiriyorlar

    çekişten düşöesinin sebebi mazot filtresi olabilir

    fiyatı 125+kdv+işçilik

    geçmiş olsun[image][/image]

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim... Problem Çözüldü. Turbo borusunda çatlak varmış. 1.000-2.000 devir arasında araba kaplumba gibiydi, düzeldi...
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Canlı Tv izle
SEO
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.