Şimdi Ara

Ford focus mu?,Fıat bravo mu? Vw Golf mü Bakın neymiş:))

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
2.679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

















  • Hadi biraz gülelim
    Arkadaşlar bu zamana kadar birçok araç hakkında olumlu veya olumsuz birçok yorumda bulunduk ama şimdi biz susalım işi uzmanına bırakalım:))

    Bence bu inek arabadan anlıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 23 Haziran 2011; 21:40:39 >



    _____________________________
    Bizde iktidarda kalmak önemlidir.İktidarda kalmak için kendi öz çocuğunu öldüren bir neslin torunlarıyız malesef.




  • Hangi inek?
    _____________________________
  • inek dağa mı kaçtı?
    _____________________________
    K.Atatürk
  • bu yotubede video nasıl yükleniyor yardım edin?
    _____________________________
    Bizde iktidarda kalmak önemlidir.İktidarda kalmak için kendi öz çocuğunu öldüren bir neslin torunlarıyız malesef.
  • bence golf
    _____________________________
  • Arkadaşlar bu youtubeden video mesaja nasıl konuyor bir türlü beceremedim.Linki ekledim video koyamıyorum.Ne kadar cahilim
    _____________________________
    Bizde iktidarda kalmak önemlidir.İktidarda kalmak için kendi öz çocuğunu öldüren bir neslin torunlarıyız malesef.
  • [DHTUBE=..................]

    adres çubuğundaki youtube linkini noktalı yere yapıştır,yani editlediğin ilk mesajdaki linki noktalı yere yapıştıracaksın
    _____________________________
    K.Atatürk
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    opel astra mi ford focus mu
    11 yıl önce açıldı
    FİAT BRAVO MU HONDA CİVİC Mİ?
    20 yıl önce açıldı
    FIAT LİNEA MI FOCUS MU
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okuryazargezer

    [DHTUBE=..................]

    adres çubuğundaki youtube linkini noktalı yere yapıştır,yani editlediğin ilk mesajdaki linki noktalı yere yapıştıracaksın

    Sağolun hocam sayenizde başardım
    _____________________________
    Bizde iktidarda kalmak önemlidir.İktidarda kalmak için kendi öz çocuğunu öldüren bir neslin torunlarıyız malesef.
  • beğenmedim.
    _____________________________
  • o ne dedi,lokummu dedi?
    _____________________________
    K.Atatürk
  • Berbat bir reklam. Ne yani Bravo almak için mal mı olmak lazım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeadLifter -- 24 Haziran 2011; 22:06:41 >
    _____________________________
  • Bravo'nun tasarımının inekler üzerinde etkisi.
    _____________________________
  • o değilde adamlar reklam yaparken bile kendilerinden çok daha iyi olan rakiplerinin prestijinden faydalanıyorlar..
    _____________________________
  • Bu reklamı Ford ile VW yapmış sanki..Bize karşı fiatı seçenlerin hali diye:))
    _____________________________
  • saçma bir reklam, ne şimdi bravoyumu övdü. inek geyirdimi gazmı çıkardı , tuhaf bir sesle övmüşmü oluyor .

    bu reklamı yapan adamı direk kovmuşlardır herhalde
    _____________________________
    fiyatlar ve iletişim için http://www.fahrikuyumculuk.com email:ferhatde@hotmail.com 0535 619 77 30
  • inek ya bravo diyo yada muhahahahuha dedi yada brak lo
    _____________________________
  • inek bravoyu kendine yakın hissetti, golften elektrk alamadı, focusu tınlamadı.

    demek en iyisi astra ( hiç adı sanı olmasada)
    _____________________________
    mantık..
  • tofaş alır
    _____________________________
  • Loookhhhghummm
    _____________________________
  • ne güldüm ya hakkaten bence güzel reklam olmuş, marka önemli değil reklam güzel
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.