Şimdi Ara

Ford Focus mu daha kaliteli yoksa Opel Astra mı?Çarpışma testleri eklendi (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
319
Cevap
0
Favori
37.107
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki

Ford Focus mu daha kaliteli yoksa Opel Astra mı?Çarpışma testleri eklendi


(En Son Oy Tarihi: 27.4.2023)
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sythel
    Fakat bana göre 2000 başlarından kalma kokpitleri andırıyor.


    2000 başlarında böyle bir kokpiti kullanan 1 tane araba göster bana,senden içtenlikle özür dileyeceğim:
     Ford Focus mu daha kaliteli yoksa Opel Astra mı?Çarpışma testleri eklendi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 12 Kasım 2013; 22:10:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sythel
    Fakat bana göre 2000 başlarından kalma kokpitleri andırıyor.


    2000 başlarında böyle bir kokpiti kullanan 1 tane araba göster bana,senden içtenlikle özür dileyeceğim:
     Ford Focus mu daha kaliteli yoksa Opel Astra mı?Çarpışma testleri eklendi

    Civiclerin göğüs plastikleri çok sert. Ayrıca yol sesini içeri alıyor gibi geldi. Ama güzel araç




  • Şu an 2012 Renault grand scenic edc araç kullanıyorum Ford focus tdci geçen arkadaşın arabasını denedim ve motor sesi çok alması haricinde kullanma zevkine bayıldım, astra son kasayı ise deneme şansım olmadı..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Electrocum,her seferinde haklı çıkmaya çalışıyorsun fakat maalesef yine fena çuvallamışsın.
    Honda sahibinin araç hakkındaki düşüncesi değil,genel eğilim beni bağlar,o arkadaşım benden farklı düşünebilir.
    Genel eğilim ne?Civic;jetta ve corolladan daha güzel dizayna sahip bir kokpite,ve daha fazla kaliteye sahip.
    Bu jetta bakımından seni çok üzüyor bilmekteyim,ama makyajla düzeltecekler,ki hondatugral arkadaşım da çok güzel bir açıklama yapmış kokpitle ilgili.
    Eğer benim söylediklerimi tekzip etmeyi arzu ediyorsan bence forumdaki genel eğilimlere bak,ardından bu bazı markalara olan sempati olayından vazgeçip benim gibi corollaya binen ama yeni corollayı yerden yere vurabilen bir anlayışın olsun,güvenlik ve sağlamlığın öyle otomobilde çiklet boyutunda önem arz ettiği düşüncesinden uzaklaşmanı da öneririm.
    kısacası objektif olmalısın yani.
    Geçen de neyzen kardeşimin bana adminlik verdiğini,tutmayınca geri aldığını falan söylemiştin,şak diye pm deki konuşmaların fotolarını attılar
    hala o konuda bir özür bekliyoruz senden gerçek dışı beyanatınla ilgili mesela.
    sinirlerinle değil,mantığınla hareket etmelisin.
    Burada da civice sahte profiller oy basıyor tarzı bir açıklama geldi senden,ben jettaya oy toplayanları ifşa ederken senin yine dayanağın yok ortalıkta değerli kardeşim
    Sen bu şekilde hareket ettiğin müddetçe 1 2 üyenin yorumuna takılır,koca forum seni tekzip ederken HondaAta arkadaşımın benden farklı düşündüğü bir konuda seni honda sahibi tekzip etti gibisinden akıl ve mantığın tüm sınırlarına aykırı açıklamalar yapmak zorunda kalır hiç bir söylediğine kanıt ve destekçi bulamazsın


    Jetta ve corolla kesinlikle sevdiğim araçlar değil ki tercih etsem fb7 civici bunlara tercih ederim.

    Jetta kalitesiz
    Corolla kalitesiz
    Civic kalitesiz

    Bi kere bu 3 madde kim ne derse desin apaçık ortada.

    Jetta sıkıcı
    Corolla sıkıcı
    Civic sıradışı - etkileyici

    Bu 3 madde civic'i diğer modellerden ayıran ve sevilmesini hatta fanatik boyutlarda kullanıcı kitlesi oluşmasını sağlayan özellikleri.
    Civic her zaman sınıfında ki diğer araçlara göre sıradışıydı.

    Makyajla bi çok şeyin değişeceğini bende biliyorum ama güncel civic sedanın kalitesizliğini kabul etmemek olmaz.

    Ne jetta ne corolla ne civic birbirlerinden kaliteli yada kalitesizler. Hepsi bi yerlerden bi şekilde çalınmış araçlar.

    Ben civic sahibi olarak kalitesiz dedim bunu elektro haklı çıksın diye söylemedim.

    Benim aracım 2006 temelli bi araç olmasına rağmen yalıtım ve arka süspansiyon dışında neredeyse geliştirilmemiş , hatta bazı noktalarda geriye gitmiş bi araç fb7 civic.

    Bunu ben civic forumunda da söylüyorum ama millet beni taşlıyor.

    Ben 4 senedir fd6 kullanıcısıyım , honda'nın güncel veya eski bi çok modelini kullandım. Belkide en başarısız araçlardan biridir fb7.

    He bu demek değildir ki civic kötü bi araç. Bi ton artısı ve avantajları da var , mazisi de var , sıradışılığı da var , hayran kitlesi de var. 1. Çıkması gayet normal.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta


    Makyajla bi çok şeyin değişeceğini bende biliyorum ama güncel civic sedanın kalitesizliğini kabul etmemek olmaz.

    Ne jetta ne corolla ne civic birbirlerinden kaliteli yada kalitesizler.


    güncel civic sedan focus veya astra kalitesi sunmuyor olabilir(c4 ve i30u da ekleriz bu noktaya),fakat kesinlikle corolla ve jettadan daha kaliteli bir araç.
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Valla senin hakkinda cok iyi seyler yazilmiyor benden duymus olma kendine cok guveniyorsun bu ara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sythel

    Honda mühendislerinin düsündüğü şeylerin estetik yada kullanıslı olması gerekmiyor. elbette o tasarımdan da memnun kalacak insanlar olacaktır. İkincisi hıza yada km sayacına sürekli bakılmaz aksine devir saatine bakmak daha mantıklıdır. Ben dizel kullanıcısı olarak aracın sesinden de vites aralıklarını ayarlıyorum fakat optimum vites geçişleri için devir saatini daha çok göz önünde bulunduruyorum. Eger hız sınırı olan biyer varsa zaten sabitleyip gidiyorum bu nedenle bence teziniz geçersiz. Kaldıki herhangibir arızayı hızı vs takip etmek için tek noktaya bakmak gözden kaçabilecek uyarıları takip etmenize imkan verir ve kafanızı her cevirdiginz yerde bir lamba ışık olmasından daha verimlidir. Bu nedenledir ki piyasadaki çoğu aracın dahsboardu dagıtılmamış tek yerde sürücünün tam gözü önüne tek parça toplanmıştır

    Hondanın iç kokpitini sevmiş olabilirsiniz. Fakat bana göre 2000 başlarından kalma kokpitleri andırıyor. Bunun üzerine hondanın tasarım konusunda mühtiş işler çıkarttığını bize söylemeyin. Bu konuda genelde avrupa ve amerika markaları lider olmuştur. Japon markaları sadelikten ve alımsız tasarımlardan yana kullanırlar tercihlerini.


    2000'li yıllarda böyle bi kokpit hangi araçta vardı ?

    2005 yılında galiba bu tasarım ilk defa consept olarak gösterildi ve 2006'da yollara düştüğünde jeremy clarksonun bi sözü vardı.

    Honda'nın bu tasarımı gerçekleştirdiğine inanamıyorum diye. 2006 yılında bile bu tasarım sıradışıydı.

    Ayrıca multiplex göstergeler kadar kullanışlı bi kadran emin olun kullanmamışsınızdır.

    Devir göstergesi , hız göstergesi , benzin ve hararet her şey elinizin altında.

    Honda genel kokpit dizaynını zaten direk sürücü odaklı yapar.

    Diğer markalar bu duruma yeni yeni geçiş yapıyor.




  • Yanlışınız var hocam 2012 de de en çok satan araba ford focus olması lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremak35 -- 12 Kasım 2013; 23:33:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anketler eğlence içindir, Gerçek sıralama şöyle olur;

    1-Astra 2-Focus 3-Civic 4-Corolla 5-Jetta

    Diğerleri; fantezidir,bazı insanların gönlünden geçirdiği ama türlü nedenlerle almayacakları ve genel kitleye hitap etmeyen arabalardır
  • Ben yanlış foruma mı geldim? Burası Astra ve focus kıyaslama formu değil mi? Civic muhabbeti nereden çıktı !!! Tartekine katılıyorum. Malzeme kalitesi, dış görsellik, iç tasarım, 1.4 turbo motorun performansı, işçilik, yüksek hızlarda mükemmel yol tutuşu ve güven vermesi ve teknoloji harikası AFL far sistemi nedeniyle C segmentinin en iyi sedan aracı ASTRA dır, gerisi kıylu kaldir(dedi-kodu). Bu, astrada eksik yok mükemmel araçtır anlamına gelmemektedir yanlış anlaşılmasın. Arka kol dayamanın olmaması, arka koltukta oturanlar için emniyet kemeri ikazının bulunmaması, yan aynalarda sinyal olmaması, geri görüş kamerasının bulunmaması, süspansiyonların sert olması gibi gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    Ben yanlış foruma mı geldim? Burası Astra ve focus kıyaslama formu değil mi? Civic muhabbeti nereden çıktı !!! Tartekine katılıyorum. Malzeme kalitesi, dış görsellik, iç tasarım, 1.4 turbo motorun performansı, işçilik, yüksek hızlarda mükemmel yol tutuşu ve güven vermesi ve teknoloji harikası AFL far sistemi nedeniyle C segmentinin en iyi sedan aracı ASTRA dır, gerisi kıylu kaldir(dedi-kodu). Bu, astrada eksik yok mükemmel araçtır anlamına gelmemektedir yanlış anlaşılmasın. Arka kol dayamanın olmaması, arka koltukta oturanlar için emniyet kemeri ikazının bulunmaması, yan aynalarda sinyal olmaması, geri görüş kamerasının bulunmaması, süspansiyonların sert olması gibi gibi.

    Performans kısmını bir kez daha düşünün isterseniz; 1.6 EB 180hp focus var bu sınıfta.
    Pek öyle astra falan dinlemez ne düzde ne virajda. Görsellik konusu da görecelidir; Focus daha kaslı daha güçlü görünüyor, astra daha yuvarlak. (Yani kişiden kişiye değişir iç-dış tasarım en güzeli şudur denemez bu konuda)

    AFL konusunda haklısınız, çok güzel sistem.




  • monomu kullanıcısına yanıt
    Performanstan kastım yarış seviyesinde bir hızlanma veya güç gösterisi anlamında demek istememiştim. Şunu demek istemiştim, aracın 1.4 turbo motorun, aracı normal kullanım koşullarında(4 kişilik bir aile ile) şehir içinde ve uzun yolda gayet uygun şekilde hızlandırdığı, bayılmadığı ve yeterli direnci gösterdiği anlamında söylemiştim. Yoksa gaza dokununca fişekliyor, harika ivmeleniyor demek istemedim, çünkü ne denedim ne de öyle bir beklentim oldu. Görselliğe gelince evet kişiden kişiye değişebiliyor, ancak genel kanaatin astra sedanın bir çok C segmenti araçtan daha iyi bir tasarıma sahip olduğu yönünde olduğunu düşünüyorum. Kaslı duruş konusunda hem fikir değilim, araç alım aşamasında focusu (1.0 ecoboost titanium)da incelemiş, sürüş dinamiklerini, sony müzik sistemli ön göğüsü, trafik işaretlerini gösteren göstergelerini beğenmiş, ancak bunların ekstra özellikler olduğunu öğrenince ve ön göğüsün insanı boğan öne tepikliği ve dar yapısı beni anında vazgeçirmişti. Alana hayırlı olsun ancak benim tercihim bir kısım eksiklerine rağmen astra oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    Performanstan kastım yarış seviyesinde bir hızlanma veya güç gösterisi anlamında demek istememiştim. Şunu demek istemiştim, aracın 1.4 turbo motorun, aracı normal kullanım koşullarında(4 kişilik bir aile ile) şehir içinde ve uzun yolda gayet uygun şekilde hızlandırdığı, bayılmadığı ve yeterli direnci gösterdiği anlamında söylemiştim. Yoksa gaza dokununca fişekliyor, harika ivmeleniyor demek istemedim, çünkü ne denedim ne de öyle bir beklentim oldu. Görselliğe gelince evet kişiden kişiye değişebiliyor, ancak genel kanaatin astra sedanın bir çok C segmenti araçtan daha iyi bir tasarıma sahip olduğu yönünde olduğunu düşünüyorum. Kaslı duruş konusunda hem fikir değilim, araç alım aşamasında focusu (1.0 ecoboost titanium)da incelemiş, sürüş dinamiklerini, sony müzik sistemli ön göğüsü, trafik işaretlerini gösteren göstergelerini beğenmiş, ancak bunların ekstra özellikler olduğunu öğrenince ve ön göğüsün insanı boğan öne tepikliği ve dar yapısı beni anında vazgeçirmişti. Alana hayırlı olsun ancak benim tercihim bir kısım eksiklerine rağmen astra oldu.

    Normal bir kullanıcı için yeterli performansı sunuyor, haklısınız ama C sınıfının en iyisi denince 180hp lik focusu belirtmek istedim. Bende 1.4 turbo HB arkadaşımın aracını kullandığımda performansını yeterli buldum. Bana da Astra denince nedense sedanı hep eğreti geliyor, bana göre astra HB bir otomobil ve bu sınıftaki en şık HB kasa Astrada şu anda. Tabii yine bu da göreceli ikimiz beğeniriz üçüncü biri gelir Civic HB harika görünüyor der.

    HB için teste gittiğimizde eşim arka koltukların çok boğucu camların çok küçük olduğunu arkada çocukla yapamayacağını söyledi, bu yolla eledik HB astrayı. (Gerçi beğensede diesel alacağım için o motorla almazdım Astrayı)




  • monomu kullanıcısına yanıt
    Hayırlısı olsun, dediğiniz gibi arka camlar diğer araçlara göre daha küçük. Ama o küçüklük bende nedense şirinlik duygusu olşturdu. Diz mesafesi yeterli geldi bana. HB konusunda haklı olablilrsiniz. Ama ben sedancıyım ve astranın HB si bana hitap etmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    Hayırlısı olsun, dediğiniz gibi arka camlar diğer araçlara göre daha küçük. Ama o küçüklük bende nedense şirinlik duygusu olşturdu. Diz mesafesi yeterli geldi bana. HB konusunda haklı olablilrsiniz. Ama ben sedancıyım ve astranın HB si bana hitap etmiyor.

    Size de hayırlısı olsun; bu sınıftaki en iyi aile araçlarından ikisi Astra ve Focus; birbirlerine üstün ve zayıf yönleri var. Tamamen kişisel beklenti ve gözün nasıl gördüğüne dayanan tercihler.

    Bu arada geçen hafta hanıma Honda Jazz aldım, diz mesafesini bir görsen C sınıfı halt etmiş :) 400 litrede bagaj var araçta :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Valla senin hakkinda cok iyi seyler yazilmiyor benden duymus olma kendine cok guveniyorsun bu ara.

    Ben laflarimin arkasindayim,varsa iyi kotu yazilan yazilmayan birsey buyrun burdan veya pm den iletin.bana asilsiz ithamlarla yuklenen,gercek disi beyan veren,veya arkamdan konusan laf eden insan zaten tartisacak bilgi ve kabiliyeti olmayan insandir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 13 Kasım 2013; 9:17:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgi ve kabiliyet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Bilgi ve kabiliyet

    konuya dönecek olursak astra mı alırsın focus mu ?

    180'lik ecoboost focusu ağzına kadar doldurur , astraların alayını madara ederim derim ben.
  • HondAta kullanıcısına yanıt
    Arabalara yaris ati gozuyle bakmadigim icin astra alirim. senin de civicinle ankara sokaklarinda hergun drag yaptigini zannetmiyorum. O yuzden lisede yaptigimiz muhabbetleri yapmayalim. Focusun kabini beni boguyor. Direksiyonundan da nefret ediyorum. Hemen hergun kullandigim bir araba. Kullanimi kalas gibi. Yalitim yok, konfor yok, konsol suratiniza yapisiyor, debriyaji bir garip, gaz pedalina hic alisamadim. Sadece yol tutusu bariz iyi. Eski kasa octaviayi bile focusa tercih ederim. Yol tutusu haric her anlamda ustun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 13 Kasım 2013; 11:52:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Direksiyon derken tasarımımı yoksa hissiyatı, verdigi tepkiler mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.