Şimdi Ara

FORD FOCUS III 2011 (63. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.952
Cevap
12
Favori
485.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fatih!: Kendiniz test ederken bile 160km hiza ciktiginizi ve seri kullanmaya calistiginizi yazmisiniz. Dusunun ki herkes ayni sekilde yukleniyor. sonra kiyaslama yaparken 100km sabit hizda surulen bir araci baz aliyorsunuz. Bir de uzerine diyorsunuz ki yedek parca ve servisim var ve insanlari bu isten anlamamakla sucluyorsunuz. Bence komik :)

    Insanlari marka fanatikligi ile sucluyorsunuz ama bariz anti-fanatiksiniz.

    Ben de test et me sans yakaladim 4ncu viteste 80-100km/sa arasini com hizli aldi.

    Fiestanin sisirilmis hali diyen arkadaslar var. Kimse WVyi gormuyor mu. Adamlar en ufak modelden pick-upa kadar her modeled ayni tasarimi izliyor. Zaten mantik da bu artik. Bir konsept belirleyip uzerine gidiliyor. Peugeot keza oyle Renault ve Flat da benzer seyler yapiyor. Artik model in degil markanin bell bir cizgisi var.

    Sonuc olarak bence selefinden cok daha gelismis ve daha guzel cizgilere sahip bir otomobil olmus. Begenenin zevkine saygi duymak gerek elesririrken.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pekozgur -- 24 Temmuz 2011; 12:52:15 >




  • quote:

    pekozgur Tarih 24 Temmuz 2011; 12:51:43
    Fatih!: Kendiniz test ederken bile 160km hiza ciktiginizi ve seri kullanmaya calistiginizi yazmisiniz. Dusunun ki herkes ayni sekilde yukleniyor. sonra kiyaslama yaparken 100km sabit hizda surulen bir araci baz aliyorsunuz. Bir de uzerine diyorsunuz ki yedek parca ve servisim var ve insanlari bu isten anlamamakla sucluyorsunuz. Bence komik :)

    Insanlari marka fanatikligi ile sucluyorsunuz ama bariz anti-fanatiksiniz.

    Ben de test et me sans yakaladim 4ncu viteste 80-100km/sa arasini com hizli aldi.

    Fiestanin sisirilmis hali diyen arkadaslar var. Kimse WVyi gormuyor mu. Adamlar en ufak modelden pick-upa kadar her modeled ayni tasarimi izliyor. Zaten mantik da bu artik. Bir konsept belirleyip uzerine gidiliyor. Peugeot keza oyle Renault ve Flat da benzer seyler yapiyor. Artik model in degil markanin bell bir cizgisi var.

    Sonuc olarak bence selefinden cok daha gelismis ve daha guzel cizgilere sahip bir otomobil olmus. Begenenin zevkine saygi duymak gerek elesririrken.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ROCKERROLLER


    quote:

    Orijinalden alıntı: legendserkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ROCKERROLLER


    quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    koç ailem indirimi ne oluyorki personel indirimi gibi birşeymi.?sadece ford çalışanlarınamı yoksa herhangi bir koç şirketi çalışanımı ve kaç tl iniyor liste fiyatından.

    ayrıca titanum ve style plus arasında can alıcı birkaç fark var gerisi gereksiz teferruat.mesela bence en önemli farklar.
    anahtarsız çalıştırma
    dijital klima
    kol dayama
    yokuş kalkış desteği

    gerisi önemli değil hatta çaoğu insan için yukarda yazdıklarımda önemli değil benim tek ilgimi çeken anahtarsız çalıştırma yıllardır.içimde olan bir uhdedir.birde kol dayama önemli çünkü sonradan takılanlar orjinalı gibi olmuyormuş.ha bu 1-2 özellik için 4-5 bin tl verilirmi.mantıken verilmez.ama zevk meselesi


    O saydığın özellikler dışında da titanyumla style plus arasında bir sürüüüü fark var arkadaşım...Ayrıca sırf o saydığın özellikleri arabaya sonradan ekletmeye kalk bakalım kaça mal oluyor...En basitinden kol dayama olmasın,sen sonradan taktırt orjinalini bakalım kaça mal olacak...Kol dayama gereksiz dersen o ayrı,ama gereksiz olduğu düşünülseydi icat edilmezdi,kimse de kullanmazdı...Öte yandan benzinli focus alacaksanız cebinizden çıkan benzin parasına hiç acımayacak kadar sağlam bütçeniz olacak..Bütçeniz sağlamsa benzinli ama turbo ecoboost motorlu focus alacaksınız,çünkü normal benzinli motor 1350 kg lık kasayı çekmiyor,çeksin diye gaza basıncada benzini hüüüp içiyor.LPG taktırırım diyorsan da zaten çekişi düşük benzinli motorun lpg iyice düşük performans vermesine neden oluyor.Ayrıca LPG tankı yüzünden zaten küçülmüş bagaj resmen üstü açıldığında bagjı küçülen coupe cabriolarınki kadar oluyor...Bence benzinli focus alacaksanız ecoboost..Yada dizel...normal benzinliden kaçınmanızı şiddetle tavsiye ederim...


    Sayın Rocker aracı kullanıp uzun süre test ettiniz mi bilmiyorum ama insanları yanlış yönlendirdiğiniz kesin belki insanlar sizin yüzünüzden yanlış kararlar alacaklar. 125 hp lik motordan bahsediyoruz 90-95 hp falan değil ben arabayı alalı 2 hafta oldu genelde ailemle geziyorum yaz ayı klima full açık arkada 3 önde iki kişiyiz ben daha hiç arabanın kasayı (sedan kasa) kaldıramama gibi bir durumuyla karşılaşmadım sen neye göre nasıl böyle bir çıkarımda bulundun açıkçası hayret ettim. Uzun yol otobanda da bastım 190 gördüm arabada hiç bir şekilde bağırma yada kasıntı yoktu daha bassam 200 çok rahat geçicekti yol müsait değildi hızı düşürdüm. Benzinli-Dizel konusuna gelince bu detaylı bir konu forumda çok çok uzun bir tartışılmış bir konudur seçim tamamen yıllık yapacağın ortalama km ile alakalı 10.000 km geçmiyecek insan neden gidip dizel motora focusta 7.000 tl fark versin.


    Kardeş,şu 10.000 km efsanesine takılmışssınız gidiyosunuz...Az km yapsan ne olacak,dur kalklı sıkışık trafikte benzini içiyor araba...Senin yeni focusundaki motor benim 2,5 daki motorun aynısı,sadece gücü yükseltilmiş 10 hp bir de 4 nm torku yükselmiş..O kadar küçük bir farkla o kasa kalKmaz ..Uzun yolda gider,gitmez demedimki..Sen onu kısa mesafelerde,şehir içi rampalarda dene bakiim klimayla,o zaman konuşalım..Araba o kadar zorlanıyorki bskı balata kısa zamanda gider...F3 normal benzinli denemedim denememe de gerek yok zaten..Motor aynı...Güç aşağı yukarı aynı,tork aynı...İnsanları yanlış yönlendirme lafı da burada bolca dönüyor..İnsanlarda o zaman sormasın kardşim düşüncelerimizi..Ne yani insanlar yanlış yönlenecek diye fikirlerimizi yazmıycaz mı..Ağustosun 22'si çoktan gemiş bu foruma galiba,sansür başlamış çoktan......


    Eskisini etkin bir şekilde kullanmadığım için yorum yapamayacağım. Ama yeni focusta motor kaldırır yada kaldırmaz konusunu fazla bölmeden ben kesin ve net bir şekilde nokta koyayım. 5 kişiye kadar ş.için de klimada açık bayırlı yollarda test etme şansım oldu ve asla kaldıramama gibi bir PROBLEM OLMADI.




  • Focus 2 tcdi ler de collection ve titanium modellerinde ne gibi farklar var ?? Focus 2 dizel collection hb almayı düşünüyorum ancak titanum modeliyle arasındaki farklarıda eksiklerinide merak ediyorum bilgilendirirseniz sevinirim ...
  • Eleştiri ile çamur atmak arasındaki fark doğru ile yanlış arasındaki fark gibidir.

    Focus I kullanıcısıyım. Geçen sene Focus II test ettim, gerçekten de hoşuma gitmedi. Muadili olan araçlar içinde dişe dokunur bir fark yaratamamıştı.

    Bu sene yeni çıkan Focus III'ü test ettim. Otomobil eksperi ya da test sürücüsü değilim kendi görüşlerimi söylüyorum. Otomatik park sistemi olsun, şehiriçi aktif güvenliği olsun, dış ve iç tasarımı, genel görüntüsü ve çizgileri olsun, özellikle EcoBoost motorun performansı olsun çok hoşuma gitti. Ev kredimi bitirince alacağım araç olarak görüyorum şu anda. Bana göre tek eksiği de dokunmatik ekranlı multimedya bir ekran bulunmaması. 2012 başında gelecek otomatik vites seçeneği ile birlikte değişiklik olabileceğini duydum. Açıkcası böyle bir değişiklik standart olarak gelirse büyük bir hata olur ama opsiyon olarak gelirse ilk alıcılara enayi muamelesi yapılmamış olur.

    Ha şimdi derse birisi "Onların hepsi parayla kardeşim" ben de derim ki "her markada istediğin ekstralar para ile ama sana otomatik park sistemini ve şehir içi aktif güvenliği opsiyon olarak bile sunamıyorsa diğer marklar bir eğri oturup doğru konuşacaksın". Aynısını ilk Chery yapmış olsaydı onun için de derdim aynı lafları.

    Çok şey bildiğini iddia eden insanların bariz cahillik kokan yorumlar yapmaları bana bilinçli kötüleme ve haksızlık olarak görünüyor.




  • Iyide şuan piyasadaki diğer araçlara baktınız mı..
    Opel astra örneğin, kasa mükkemmel içi mükkemmel, hele kırmızı aydınlatmalar dehşet..
    Ancak motorda 1.4 turbo destekli motoru fazla yakıyor. 1.3 multijet motoru yürütmüyor..

    Focusun motoru gücüne göre yakıtta ekonomik olabilir ok de..
    Atmosferik olup 180 bg gücünde olan bir araç kesinlikle ecoboost dan performanslı diyorum.

    Beğenmediğim yönlerini yine sıralıyorum.
    Koltuklar kücük rahat değil.
    Torpido dizaynı, göstergeler cok basit.
    Tavan yüksekliği cok alcak.. Özellikle arka koltukda oturan kişi icin tavan yüksekliği cok dusuk oturun koltuga farkedeceksiniz.
    Sol ayak koyma yerine koruyucu bir plastik koymamıslar, taban döşemesinin kısa zamanda deforme olacağı aşikar..
    Ve koltuguna oturup aracı kullanırken bana güven vermedi kesinlikle.
    3 Yıldır honda civic kullanıyorum. Hondadaki güveni focus da bulamadım..
    Hatta Satıs temsilcisi arkadas, aramızda kalsın aracınız gayet iyi neden satıyorsunuz sorusuna, fantazi arıyorum cevabını verdim..

    Titanium paket fiyati 52 bin küsür tl imis, 52 bin yaparmıs.. beyaz arac ekime kadar yokmus diyince.. hiç gereği yok dedim icimden.. olay budur, kimse araca hakaret ediyorum demesin bu benim kişisel görüşümdür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fth -- 25 Temmuz 2011; 13:13:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih!

    Iyide şuan piyasadaki diğer araçlara baktınız mı..
    Opel astra örneğin, kasa mükkemmel içi mükkemmel, hele kırmızı aydınlatmalar dehşet..
    Ancak motorda 1.4 turbo destekli motoru fazla yakıyor. 1.3 multijet motoru yürütmüyor..

    Focusun motoru gücüne göre yakıtta ekonomik olabilir ok de..
    Atmosferik olup 180 bg gücünde olan bir araç kesinlikle ecoboost dan performanslı diyorum.

    Beğenmediğim yönlerini yine sıralıyorum.
    Koltuklar kücük rahat değil.
    Torpido dizaynı, göstergeler cok basit.
    Tavan yüksekliği cok alcak.. Özellikle arka koltukda oturan kişi icin tavan yüksekliği cok dusuk oturun koltuga farkedeceksiniz.
    Sol ayak koyma yerine koruyucu bir plastik koymamıslar, taban döşemesinin kısa zamanda deforme olacağı aşikar..
    Ve koltuguna oturup aracı kullanırken bana güven vermedi kesinlikle.
    3 Yıldır honda civic kullanıyorum. Hondadaki güveni focus da bulamadım..
    Hatta Satıs temsilcisi arkadas, aramızda kalsın aracınız gayet iyi neden satıyorsunuz sorusuna, fantazi arıyorum cevabını verdim..

    Titanium paket fiyati 52 bin küsür tl imis, 52 bin yaparmıs.. beyaz arac ekime kadar yokmus diyince.. hiç gereği yok dedim icimden.. olay budur, kimse araca hakaret ediyorum demesin bu benim kişisel görüşümdür.



    Hakaretten arkadaşın kastı sanırım "Bu Ford kullanıcıları ne cins insanlar,..." lafınız içindi.

    Test sürüşünde yanımda gelen eleman 2nci el satış sorumlusuydu. Öğle saatine denk geldiğim için diğer elemanlar gelmediler. Park yerinden çıkarken 2004 model olan aracımı gösterdim adam da bana "Sizin arabanızın kasası çok güzeldi aramızda kalsın ondan sonrakilerin hiç biri o kadar güzel olamadı" dedi geçti. Sonra düşündüm adam 2nci el konusunda uzman dediği göreceli olarak doğru kabul edilebilir ancak bu benim görüşümle maalesef hiç örtüşmüyor.

    Size küçük gelen koltuklar aslında kokpit tarzı tasarımın bir parçası. daha fazla saran bir his vermek için. Bu tasarım sizin hoşunuza gitmemiş olabilir gayet normal. Eski amerikan arabaları gibi ön koltuğun tek parça olması ve yayıla yayıla oturmayı seven insanlar da var. Saygı duyarım. Performanslı ve agresif kullanan birisi için ise saran koltuk daha iyi yol hissi verir. Tercih meselesi.

    Torpidodan kasıt ön gövde ise benim çok hoşuma gitti. Daha önce de dediğim gibi tek eksik LCD ekranlı bir multimedia sistemi ki o da gelecekmiş okuduklarıma göre. Arkadaşın yeni aldığı Civic'le kıyasladığımda çok daha komplike ve detaylı bir yapıya sahip. Ben de Civic'in ön gövdesine bir türlü ısınamadım. Aşırı derin geliyor.

    Atmosferik 1600cc bir motor ile 180bg güç elde ettiğinizde muhtemelen torkunuz biraz daha fazla olur ancak beslemenin fazla olması gereğini düşünürsek yakıt tüketiminin de çok daha fazla olacağını söyleyebiliriz. Daha güçlü olur ama ekonomik olmaz.

    Sol ayak yerine konmayan plastik destek mantıklı gerçekten. Arka koltuğa oturmadım, fazla zamanım yoktu ancak kafamın değeceğini sanmıyorum. Arka diz mesafesi yeterli göründü gözüme ama dediğim gibi denemedim.

    Güvenlik, özellikle yol tutuş konusunda Focus I ve Focus II sınıfının önde gelenlerindendir. Megane III ya da Fiat Bravo ile karşılaştırdığımda oturaklılık çok daha iyiydi. Opel'e bir türlü ısınamadım. Signum modelinden sonra tepetaklak gitmeye başladı, sonra Vectra'nın kasasını uç derecede değiştirdiler ardından da üretimden kaldırdılar, Astra III çok güzel gitti o dönemde sonra Insignia'yı çıkarttılar, satışı beklendiği kadar olamadı. Meriva ve Zafira keza öyle. Corsa'nın çizgileri çabuk eskidi ve muadil olabilecek çok model türedi. Adam gibi satabildiği Astra kaldı sadece. Tasarım olarak güzel görünüyor ama ben nedense çekinceli bakıyorum marka olarak Opel'e artık. Astra IV'ün fiyat aralığı 44,700-58,500 arası. Opsiyon donanımları hariç olan paket ve motor seçeneklerinin yelpazesi bu.

    Astra IV - Cosmo - 1.6 180 HP Active Select - 58,579TL tavsiye edilen kampanya anahtar teslim fiyatı
    Sunroof + deri koltuk + flexride ile beraber fiyatı 66,800TL civarına geliyor. (CD Navi Focus'ta mevcut olmadığı için koymadım)

    Focus III için ise 40,000-57,000 arası bir yelpaze var. Benzer bir motor seçeneği ile devam edelim. Şanzıman tiplerinin farklı olduğunu görebilirsiniz.
    Focus III - Titanium 1.6i EcoBoost 180PS 5K - 52,515TL tavsiye edilen kampanya anahtar teslim fiyatı
    Titanium X paket + otomatik park + sunroof + metalik boya 59,600TL civarına geliyor

    Arada hala 7,000TL gibi bir fark var. Deri koltuk olmasın desek 4,000TL'ye düşer ki bunun yaklaşık 3,000TL'si active select şansıman için diyebiliriz. Kalan 1,000TL de bu yeküne gelindiğinde çok ciddi bir fark değildir.

    Opsiyonları da kıyaslamak isteyen kendi sitelerinden inceleyebilir.

    Sonuç olarak rakipleri arasında sivrilmeyi başarmıştır Focus III.

    Honda Civic için yeni kasasını çıkarttığında büyük ihtimalle çoğu konuda Opel'i de Ford'u da geçecektir ama bu konulara fiyat da dahil.




  • Arkadaş'a sunu söyleyelim araştırıp gelsin;

    herhangi bir araç bulsun ki o aracın gücü 180 ps , o aracın ağırlı focus veya yeni s60 kadar olsun hee birde arkadaşın dediği gibi turbo olmasın.. (not: 2 aracın motorları AYNIDIR)

    Focus ağırlığında olursa manuel olsun
    S60 ağırlığında olursa otomatik olsun

    daha sonra ise teknik ve test verilerini sunsun :)

    Sonra oturup bakalım...Araç içinde aldığınız his , eskisi gibi (eski araçlar) değil ; hız'ı hissetmemeniz için uğraşıyorlar...Yani teknik ve test şarttır.

    Ecoboost'u iyi araştırmanız dileğiyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uA_Y_C_A -- 25 Temmuz 2011; 16:58:21 >
  • ben de geçen gün eski model f1 aracı sürüyorum. 3000cc 10 silindir ve 900 hp inanırmısınız araç gitmiyor. 900 hp adı var hiç işe yaramıyor. tu kaka
  • Peki bu ford sadece Türkiye ye mi 180ps yapıyor?
    Youtube dakilerin hepsi 150 ps
    Adam gibi topspeed, rolling videosu bulamadık ki görelim :)
  • Ben şaka yapıyorum Fatih. saygısızlık olarak algılama

    sallayın yaa kim beğenirse o alsın. sonuçta ford bize para getirmiyor. değmez ford için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih!

    Peki bu ford sadece Türkiye ye mi 180ps yapıyor?
    Youtube dakilerin hepsi 150 ps
    Adam gibi topspeed, rolling videosu bulamadık ki görelim :)


    Ford nisan ayında satışına ingiltere de başladı

    bu ülkede ilk etapda 150 PS satışa sunuldu.

    iyi bir araştırma ile 182 ps detaylarını bulaiblirsiniz..dediğim gibi
    S60 da eş değerdir..Powershift ile sunulmaktadır yakında Ford'larda bu kombinasyon ile satışa çıkacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vollager

    Focus 2 tcdi ler de collection ve titanium modellerinde ne gibi farklar var ?? Focus 2 dizel collection hb almayı düşünüyorum ancak titanum modeliyle arasındaki farklarıda eksiklerinide merak ediyorum bilgilendirirseniz sevinirim ...




    tartışmaların arasında benım sorumu mu tınlamadınız veya bilmiyor musunuz veyahut erim diyemi cevap alamıyorum :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vollager


    quote:

    Orijinalden alıntı: vollager

    Focus 2 tcdi ler de collection ve titanium modellerinde ne gibi farklar var ?? Focus 2 dizel collection hb almayı düşünüyorum ancak titanum modeliyle arasındaki farklarıda eksiklerinide merak ediyorum bilgilendirirseniz sevinirim ...




    tartışmaların arasında benım sorumu mu tınlamadınız veya bilmiyor musunuz veyahut erim diyemi cevap alamıyorum :(


    ben f2 mi alırken sadece trend ve ghia vardı.bu collection,titanium vs lerden anlamıyorum ama sana uayca yardımcı olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vollager


    quote:

    Orijinalden alıntı: vollager

    Focus 2 tcdi ler de collection ve titanium modellerinde ne gibi farklar var ?? Focus 2 dizel collection hb almayı düşünüyorum ancak titanum modeliyle arasındaki farklarıda eksiklerinide merak ediyorum bilgilendirirseniz sevinirim ...




    tartışmaların arasında benım sorumu mu tınlamadınız veya bilmiyor musunuz veyahut erim diyemi cevap alamıyorum :(


    Dostum başlık F3 ama sorun F2 ile alakalı :)

    Colleciton ile aşırı fark yok ama iyi bir konfor ve iç mekanda zengin donanım istiyorsanız tit alın..




  • açıkcası titaniumun jantları hoşuma gitmiyor sık sık olması collectionun jantı daha hoşuma gittiği için collectionu düşünüyorum tab, bu zevk meselesi , tşkrler uayca dostum bilgilerin için ...

    not : f2 f3 farketmez ford focus affetmez :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vollager



    açıkcası titaniumun jantları hoşuma gitmiyor sık sık olması collectionun jantı daha hoşuma gittiği için collectionu düşünüyorum tab, bu zevk meselesi , tşkrler uayca dostum bilgilerin için ...

    not : f2 f3 farketmez ford focus affetmez :)


    Ben sana söyleyim arkadaşım titanyumda olup collectionda olmayanlar..

    Krom kaplamalı ön alt ızgara çerçevesi (sonradan alınabiliyor 70 tl )

    Ön ve arkada yan hava perdesi

    Otomatik yanan ve gecikmeli sönen halojen ön farlar (collectiondakide halojen ama geç sönmüyor,ayrıca titanyumlarda farlar siyah zeminli diğerleri beyaz)

    "Ford Power" Anahtarsız Çalıştırma Sistemi

    Çift bölgeli iklim kontrollü otomatik klima

    Yağmur sensörü

    Otomatik kararan iç dikiz aynası

    Direksiyondan Kumandalı Sony radyo/CD/MP3 çalar (titanyumda meşhur sony var mp3 çalarlı,collectionda ise track çalan ford 6000 ama vasat bir sistem değil ses ayarları karışık güzel ayar yapılırsa iyi ses veriyor ama mp3 çalmıyor yalnız collectionda aux girişi var tel veya mp3 çalardan mp3 formatında müzik dinleyebilirsin)

    Arka park sensörleri (önemli değil serviste çoğunlukla hediye olarak takılıyor fordun aksesuar ekipmanları kaliteli uyduruk marka yok ben kullanıyorum servis taktı ölçümleri sesli özelliği vs çok güzel)

    Ön koltuk kol dayanağı ve kapaklı eşya saklama bölmesi (çok önemli değil kolçak takılabiliyor ama ya bel desteğini iptal edip koltuğa takabilirsin yada ara eşya saklama gözünün üzerine geçirip takılıyor çıkması yoktur komple orta konsola entegre olduğundan vitese kadar sökülüp takılabiliyor yedek parça fiyatı çıkmacıda 350 tl)

    230V Güç Çıkışı

    Spor Koltuklar

    Arka koltukta katlanabilir kol dayanağı

    Arka kapıya entegre güneşlikler(bu güneşlikler çok can yakıyor,klipsleri uyduruk çoluk çocuk eline geçirdimi kırıyor fiyatı sadece klips değiştirilemediğinden kapı sökülerek komple güneşlik değiştiriliyor tanesi fiyata dikkat 900 tl )

    Ayak aydınlatmaları ve arka tavan aydınlatması

    Bagaj kapağı üzerinde krom tutamaç

    Bunun dışında titanyumda euro 5 partikül filtreli motor tipi mevcut partikül filtresinin ne olduğunu forumdan araştırabilirsin burada konu dağılır oraya girersek forumda çok konusu var çok konuşuldu collection seçersen ister euro 5 filtreli motor ister euro 4 filtresiz 90 bg'lik motor ikisinide tercih edebilirsin bunlar dışında başka bir farklılık yok hepsi bu kadar


    Edit : eklemeyi unutmuşum birde titanyumda çok kollu jantlar var collectionda ise bence ve çoğu kişinin görüşüne göre daha güzel olan st jantı yaprak jantlar var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zugasi_berepe -- 27 Temmuz 2011; 11:08:14 >




  • aslında baya da fark varmış özellikle ses sistemindeki mp3 ve track olayıda düşündürdü beni collectionda mp3 çalar ve telefonlada halledilebilse bile de genede olsun ama dediğim gibi titaniumun jantları görsel olarak bana cok kötü geliyor kararsızım bu yüzden...

    zugasi_berepe , beni bilgilendirdiğin için çok teşekkür ederim güzel bilgiler gerçekten işime yarayacak ...

    son olarak f2 ' ler ne zamana kadar 0 satışları devam edicek araştırdım bulamadım bilen var mı acaba ?
  • Kusura bakma ama sırf "jantların görüntüsü hoşuna gitmiyor" diye, Titanium alacak paran varken gidip Collection alacaksan, çok yazık edersin.

    1 yukarıdaki mesajda sayılan donanım farkları 2 aracı tamamen farklı dünyaların araçları yapmaya yetiyor. Hele hele fazladan havayastığı gibi güvenlik donanımı farkını da düşünürsen, Titanium alabilecek durumdaki birisinin Collection alması bence büyük hata. Öte yandan bildiğim kadarıyla 2 araç arasında işçilik ve ses yalıtımı yönünden de farklar var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vollager


    aslında baya da fark varmış özellikle ses sistemindeki mp3 ve track olayıda düşündürdü beni collectionda mp3 çalar ve telefonlada halledilebilse bile de genede olsun ama dediğim gibi titaniumun jantları görsel olarak bana cok kötü geliyor kararsızım bu yüzden...

    zugasi_berepe , beni bilgilendirdiğin için çok teşekkür ederim güzel bilgiler gerçekten işime yarayacak ...

    son olarak f2 ' ler ne zamana kadar 0 satışları devam edicek araştırdım bulamadım bilen var mı acaba ?


    Kasım son.Üretim durdu.
  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.