Şimdi Ara

Ford Focus C-Max (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.710
Cevap
28
Favori
855.208
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genel olarak koyu renk araçlarda iç döşeme açık renk , açık renk araçlarda ise koyu renk..
    Bunun dışına çıkmak mümkün ancak bayinin elinde o an için bulunmayabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi surucu -- 22 Şubat 2006 16:20:22 >
  • Evet iç döşeme için bayiinin elindekini kabul etmek gerekecek.
    Bana kalsa içi siyah olur.Bizde de 6 aylık bebek var.İçi bej olursa yandık.
  • Son karar verildi mi ?
  • Dünkü yazılar silinmiş victorius'u anarak yeniden topice ekleyelim.

    Arabam.com dan alınmıştır.

    '90'lı yılların sonunda ortaya çıkan kompakt van sınıfı her geçen gün popülerliğini artırıyor. Ford, C-MAX ile bu pazarda şans arıyor. Yeni nesil Focus platformu üzerine inşa edilen C-MAX, 2002 yılında düzenlenen Paris Otomobil Fuarı'nda ilk kez konsept olarak tanıtıldı. Türkiye'ye 1.6 litre 100 HP benzinli ve 1.6 litre 109 HP dizel motor seçenekleriyle ithal edilen otomobilin yurt dışında 1.8 litre 118 HP, 2.0 litre 131 HP benzinli ve 1.8 litre 90 HP ve 115 HP dizel motor tipleri de bulunuyor. Focus C-MAX'in benzinli versiyonu sadece Trend donanımıyla, dizel versiyonuysa Trend ve Ghia donanımıyla satılıyor.
    Focus'un izleri onda
    C-MAX, Ford Grubu'nun gelecek nesil Focus için hazırladığı platform üzerine inşa edilmiş bir kompakt van. Bu nedenle dış hatları yeni Focus hakkında ipuçları veriyor. Köşeleştirilen yeni far gurubu ön tasarımda dikkat çeken detaylar arasında. Ghia donanım seviyesine sahip test otomobilimizin radyatör ızgarası etrafındaki krom çerçeve şık bir görünüm oluşturuyor. 4333 mm uzunluğundaki C-MAX, en büyük rakipleri olan Opel Zafira (4315 mm) ve Renault Scenic'ten (4259 mm) uzun, VW Touran'dan (4391 mm) kısa... 1595 mm'lik tavan yüksekliği nedeniyle otomobil alçak sayılabilir. C-MAX yandan incelendiğinde sınıfının klasik çizgisini barındırıyor. Focus ile başlayan yüksek konumlandırılmış stop grubu anlayışı C-MAX'te de kullanılmış. İnce formlu stoplar modern görünümü perçinliyor. Dizel C-MAX benzinli kardeşinden bagaj kapağına yerleştirilen 'TDCi' logosuyla ayrılıyor.
    Kaliteli iç mekan
    C-MAX'in iç mekanında kullanılan malzeme kalitesi yüksek seviyede. Özellikle çift renkli kokpit kullanılması hem kalite hem de ferahlık hissini artırıyor. Bu nedenle rakiplerinden daha alçak olmasına rağmen C-MAX'in iç mekanı küçük izlenimi vermiyor. Orta konsolun en üstüne havalandırma ızgaraları konumlandırılmış. Sony marka müzik sistemiyse daha altta bulunuyor. Dijital klima kumandalarıysa en alta yerleştirilmiş. Vites kolu orta konsolla bütünleşik olarak tasarlanmış. Bu sayede kullanım kolaylığı artırılmış. Deri kaplı direksiyon simidi hız sabitleme sistemini kontrol eden butonları barındırıyor. İç mekanda bir çok göz barındıran otomobilin ön konsolunun üzerine yerleştirilen kapaklı göz dikkat çekici. 460 litrelik bagaj hacmi yeterli düzeyde. Ayrıca bu hacmi 1620 litreye kadar yükseltmek mümkün.
    Güçlü motor
    Ford C-MAX'in motor kaputunun altında 1560 cc hacminde common-rail teknolojisine sahip bir motor görev yapıyor. PSA-Ford ortaklığıyla geliştirilen bu motor Peugeot 307 modelinde de görev yapıyor. 4000 d/d'de 109 HP güç, 1750 d/d'de 240 Nm tork üreten bu motor otomobili rahatlıkla hızlandırıyor. Ancak yüksek tork sebebiyle ilk viteslerde gücünü zemine rahatlıkla ilettiğini söylemek güç. Üçüncü viteste bile patinaja düşmek mümkün. Yaptığımız testlerde C-MAX'le 0'dan 100 km/s hıza 11.5 saniyede ulaştık. Son hızınıysa 190 km/s olarak ölçtük. TDCi motor gerçek maharetini yakıt tüketimi disiplininde gösterdi. Testimiz süresince ortalama 6 litre motorin tüketen otomobil 55 litrelik deposuyla 916 km'lik menzil sunuyor. Daha sakin kullanımlarda 1000 km sınırını aşmak mümkün.
    Yol tutuşta iddialıC-MAX sunduğu performansın yanında düşük yakıt tüketimiyle göz dolduruyor. Bir Ford geleneği olan başarılı yol tutuş performansı C-MAX'e de taşınmış. Yüksek yapı sebebiyle yana yatma sorunu yaşansa da hızlı virajlarda bile otomobili izinden çıkarmak güç. Çok zorlandığındaysa önden kayma yaşanabiliyor. C-MAX'in özel direksiyon sistemi, düşük hızlarda diğer hidrolik direksiyonlara nazaran yüzde 20 daha yumuşak. Yüksek hızlarda sertleşen direksiyonun hassasiyeti de yüksek. 100 km/s hızla giderken yapılan ani frenle C-MAX'i 38.5 metrede durdurabildik.




  • ben şanslıymışım ozaman
  • Gönlüne göre olduysa şüphesiz......
  • Teşekkür ederim sürücü bende eklemeyi düşünüyordum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: surucu

    Fırtına Grisi








    bu magnum grisi diye geçiyor fırtına değil sanırım senin anlatmaya çalıştığında demir grisi fırtına diye bişey yok sanırım




  • çok pardon yanlış biliyomuşum ama yakın geçmişte böyleydi ne ara değişti bunlar yaa... magnum grisi fırtına grisi olmuş demir grisi nooldu kaldırdılar mı???
  • arkadaşalr arabalarınız çok güzel. Kasımda şu an kullandığım arabamı almadan önce araştırmalarımda çetaş ford 1.6 dizel C-max ghiayı 39 bi YTL ye bırakmıştı. Arabayı çok beğenmiştim ama daha sonra seçimim kompakt bir sınıf araç oldu...
  • arkadaşlar martta ilk bakıma gireceğim..ankarada önereceğiniz bir servis.?.(daha önce ka da sürekli söğütözüne otokoça giderdim ama....)
  • Valla Dostum
    Aytozu gri daha güzel. Pırıl pırıl parlıyor.
    Siyah ise çok toz gösteriyor.
    Ama yinede seçim senin
  • Pegasuss Dostum!
    En sonunda cd çaların saatini ayarlaya bildim. Ohh be
    ilgine teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: surucu

    Gönlüne göre olduysa şüphesiz......

    evet tam istediğim gibi oldu ben bu rengi hep beğenmiştim çocuklarda içi bej olsun dediler oldu.
  • Arkadaşlar aracınızı stop ederken aracın titremesi esnasında arç altından takırtı duyan varmı daha çok sallantı nedeniyle metalin metale vurması gibi bir ses..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eguvenc

    Pegasuss Dostum!
    En sonunda cd çaların saatini ayarlaya bildim. Ohh be
    ilgine teşekkürler


    ne demek... önemli değil her zaman yardımcı olurum....
  • Henüz sipariş vermedim.
    Haftaya sipariş vereceğim.
    Dışı aytozu olur herhalde.İçi de şansımıza bayiide ne varsa :)
  • BENIM C-MAX 2005 , BENIMKI DEMIR GRI, AMA ARTIK YOK HERALDE O RENK.
    2004 FIESTA VARDI MAGNUM GRISI, ICI BEJ IDI, KOLTUK KORUMA YAPTIRDIM ONA RAGMEN REZIL OLMUSTU.
    BENIM ARABADA SAAT SUREKLI GERI KALIYOR, BUNUN NEDENINI BILEN VARMI ARKADASLAR?
    ARABAMDAN COK MEMNUNUM ANCAK S-MAX`I GORDUKTEN SONRA KISKANCLIK KRIZINE GIRECEM SANIRIM
  • Aracında yüklü olan programın güncellenmesi gerekiyor, servislerin elinde buna ilişkin programlar var bu nedenle servise uğrarsan sorunu rahatlıkla çözeceklerdir diye düşünüyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mbg

    BENIM C-MAX 2005 , BENIMKI DEMIR GRI, AMA ARTIK YOK HERALDE O RENK.
    2004 FIESTA VARDI MAGNUM GRISI, ICI BEJ IDI, KOLTUK KORUMA YAPTIRDIM ONA RAGMEN REZIL OLMUSTU.
    BENIM ARABADA SAAT SUREKLI GERI KALIYOR, BUNUN NEDENINI BILEN VARMI ARKADASLAR?
    ARABAMDAN COK MEMNUNUM ANCAK S-MAX`I GORDUKTEN SONRA KISKANCLIK KRIZINE GIRECEM SANIRIM
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mbg

    ARABAMDAN COK MEMNUNUM ANCAK S-MAX`I GORDUKTEN SONRA KISKANCLIK KRIZINE GIRECEM SANIRIM


    Smaxın fiyat etiketine bakarsan krizin düzelir . Almanyada bile mondeonun benzer donanımından %10-15 pahalı Smax ..Üstelik 6000 CD çalar (benim fiestada olan ) bile opsiyon. Bu durumda bizim Cmaxin SONY mp3 çaları ve tweeterlı ses sistemi çok daha üstün kalacak gibime geliyor.

    Smaxın 2.0 dizeli 140 beygirlik 60 civarlarına gelir gibime geliyor o zaman. Bu da gayet pahalı.

    Bence Cmaxte en güzel renkler koyu renkler. Bana göre 1. magnum (fırtına), 2. mürekkep 3. siyah.

    İç mekan bej olunca çok tatlı oluyor ama inanılmaz kirleniyor. Ben yakında param olursa sonradan deri yaptırmayı düşünüyorum. Isıtma koyabiliyorlarmış ve 1 teklikten bile ucuza çıkar diyorlar (yani çok daha da ucuza olurmuş da biraz kaliteli olsun).

    Arabasında bebek veya çocuk taşıyan (çukulata , yemek yiyen, kusan vs ) bej alırken iki kez düşünsün. Son olarak aytozunda iç mekan gri-siyah oluyor sanırım, bej olamıyor..




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.