Şimdi Ara

Ford Focus C-Max (360. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.709
Cevap
27
Favori
862.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 358359360361362
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet ben mesela megane den sonra bu araca geçince alışamadım. diğerlerinin freni baya yumuşaktır. ama c-max biraz sert ama alışılır tabiiki. birde tüm fordlarınki sert zaten normal bi şey.
    bu arada sormak istediğim benim arac trend. üzerindeki saati değiştirmenin imkanı var mı bilen var mı...

    quote:

    Orjinalden alıntı: egeliefe

    quote:

    birde frenleri tüm c-maxlerin sert mi.


    C-max freni sert,hatta kısa mesafede az basarsan durmayacakmış hissi veriyor.
    Ama genel anlamda uzun frende ve standart fren testlerinde handikapı olan bir araç değil.

    C4'e geçince ilk bir hafta frene alışmam zor oldu.Çümkü C-max'i durdurmak için çok frene basıyordum.
    C4'de ise yumuşak ve az bir basışla dahi araç durabiliyor.




  • Fren mesafesi ayrı fren dozlaması ayrı hassasiyeti ayrı konular.
    objektif olan fren mesafesi.
    Tüm otomobil dünyası autoshow unda kullandığı değerleri kullanır.
    evet c max 100 km hızda 38 m de durur.
    mükemmel değil ama iyi sayılır.
    40 m üzeri kötü.
    36 m ve aşağısı mükemmel kabul edilir.
    fren pedalı c max da biraz sert sayılabilir. alışınca unutuluyor.
    benim vw golf 4 40 m de dururken pedal dozlaması çok yumuşaktı.
    ama bu, daha iyi frenleri olduğu anlamına gelmiyordu
    geçen aylarda frenlemede durmaya yakın metalik ince hafif ses gelmesi ile servisi ziyaraet ettim.
    balatadan değil ama kaliper bolgesinde müdahale de bulundular.
    dozlama hassasiyeti arttı ses kesildi ve daha az kuvvetle çalışmaya başladı.

    fREN kadar öenemli olan şey lastiklerinizin durumudur.
    c max 38 m de yeni lastikleri ile duruyor.
    emin olun 45-50.000 kmdeki lastiklerle min 6-8 m sonra durur ki eder 44-46 m. yani ölümcül bölge.
    En MANTIKLISI ARACIN LASTİĞİNİ MÜKEMMEL DURUMDA TUTMAK MAX 3 YILDA /40.000 KMDE DEĞİŞTİRMEK



    ÖNE SENSÖR TAKILMIYOR.
    AMA ARKAYA FORD YETKİLİ SERVİSİNDE CENMAX MARKA SENSÖR TAKABİLİRSİN. SORUNSUZ VE 5 YILDIR KULLANMAKTAYIM.
    FİYATI DA 200 YTL CİVARI OLMALI SANIRIM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tissot -- 3 Eylül 2008; 9:34:17 >




  • Merhaba Forum.
    21 ağustosta tatile çıktım.İzmir den Fethiye ye gittim.Yakıt tüketimi YB ye göre 5.9 lt. Aydın a kadar otobandan gittiğim için ortalama hızım 97 km/h.Otobanda 140-180 km aralığında bir sürüş yaptım.Yolun kalan kısmında tabiki daha düşük hızlarda seyretmeye devam ettim.Yolda Allah nazardan saklasın hiç sıkıntı yaşamadım.Arabamı bir kez daha çok sevdim.
    Ayın 27 sinde Bodrum a geçtik.Ve yolda ilk kez bir kugayı görme şansım oldu.Hatta şöyle anlatayım.Fethiye-Milas arası oldukça keyifli bir yol.Bilmeyenler için anlatayım.ol dar ve bol virajlı.Rampa iniş çıkışı bol.Yani tam keyif işi İşte bu noktada trafikte oldukça yoğun oluyor.Özellikle Kamyonlar o yollarda tıkanıklığa sebep oluyor.Neyseki Kugayı süren sağlam bir sürücü.Hemen arkasında bir adet Q7 ve onun arkasında ben ve C-Max im, benim arkamda da bir A4 station vardı.Bodrum a kadar beraber gittik.Şunu çok net ifade edeyim Kuga deli gidiyor.Peşinden gitmekte baya zorlandım.Birden uzuyor gidiyor yani önünüzde.Buarada o yollarda bizi gören herkesten özür dilerim





  • Fethiye den bir çift c-max manzarası


    Fethiye Ölüdeniz'den bir çift c-max manzarası

    Arabalar kirli artık kusura bakmayın.48 plaka aracın sahibi benim teyzeoğlu.Foruma artık pek girmiyor.( nicki LegendOfaction)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: orhan38

    bu arada sormak istediğim benim arac trend. üzerindeki saati değiştirmenin imkanı var mı bilen var mı...




    Menü tuşuna 3 sn'ye kadar basılı tut
    TA LOCAL yazılı ekran çıkacak bu ekranda aralıklı olarak 5 kez menü tuşuna bas (her basmada farklı menüye girer)
    saat menüsünün olduğu SET 18:00 (örnek) yazılı ekran karşına çıkacak burada 18 yanıp sönecektir saat ayarını teyp açma kapama tuşunu çevirerek yapabilirsin,sağdaki ok tuşuyla dk'ya geçip onuda aynı şekilde ayarlayabilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otto343 -- 3 Eylül 2008; 23:39:28 >
  • çok teşekkür ederim bunu arayıp duruyordum. 2 saat bi gerilik var tüm planlarımı alt üst ediyodu saati doğru kabul ettiğim için...

    quote:

    Orjinalden alıntı: last ottoman


    quote:

    Orjinalden alıntı: orhan38

    bu arada sormak istediğim benim arac trend. üzerindeki saati değiştirmenin imkanı var mı bilen var mı...




    Menü tuşuna 3 sn'ye kadar basılı tut
    TA LOCAL yazılı ekran çıkacak bu ekranda aralıklı olarak 5 kez menü tuşuna bas (her basmada farklı menüye girer)
    saat menüsünün olduğu SET 18:00 (örnek) yazılı ekran karşına çıkacak burada 18 yanıp sönecektir saat ayarını teyp açma kapama tuşunu çevirerek yapabilirsin,sağdaki ok tuşuyla dk'ya geçip onuda aynı şekilde ayarlayabilirsin




  • Yardımcı olabildiysem ne mutlu. İlk zamanlar bende baya uğraşmıştım
  • Servislerle ilgili bir anekdot , iki küçük sorun..

    - Marttan beri falan benim ghiada bir sunroof sorunu var. SRu kapa düğmesine basıyorum ortasında bir engele takılmış gibi geri dönüp açılıyor. Basılı tutarsam da aynı yerden dönüyor. Tek çare anlık basıp bırakarak basıp bırakarak kapatabiliyorum. SRu açmaya korkar oldum. Her 2 seferin birinde böyle aşağı yukarı. Global kapamayı da uygulayamıyorum tüm camlar kapanıyor SR ortasndan geri dönüyor. Dön kilidi aç anahtarı tak falan filan...

    haziranda bakımda servise söyledim bişey yapmamışlar. 2 ay önce bu forumun başka bir yerinde bişey okudum.LPG uygulaması sonucu bir focusun camları bozulmuş. ona akü bağlantısı kesildiği için camları resetlemek gerekir dediler. Ben de öyle bişey olmadı ama aklıma geldi. Kitapçığı açtım SRu sıfırlamak için gene saçma sapan bikç işlem yapmak gerekiyor. Neyse yaptım düzeldi bu yaz rahat rahat kullandım SRu..

    - Sürücü kapısı genelde ilk seferde açılmıyor yani kilit çalışıyor ama kapı açılmıyor. Kilidin dilini çeken mekanizma neyse gevşemiş falan herhalde. Bir bakım önce söyledim servis sadece kumanda pili değiştirmiş !?. Lan dangalaklar kumandaya basınca merkezi kilit çalışıyor diğer kapılar açılıyor sadece sürücü kapısı açılmıyor nasıl pilden olabilir..Bu bakımda anlattım gene bişey yapmamışlar. Özellikle soğuk havalarda ve sabahları 3-4 kez açma düğmesine basmam gerekebiliyor. En fazla 4-5 incide açılıyor. ancak hiç açılmadığı ve dışarıda kaldığım veya yolcu kapısından girmek zorunda kaldığım da olmadı...
    Bir fikri olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x-rayted -- 4 Eylül 2008; 11:02:57 >




  • Camları resetlemek nasıl oluyormuş?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: x-rayted

    Servislerle ilgili bir anekdot , iki küçük sorun..

    - Marttan beri falan benim ghiada bir sunroof sorunu var. SRu kapa düğmesine basıyorum ortasında bir engele takılmış gibi geri dönüp açılıyor. Basılı tutarsam da aynı yerden dönüyor. Tek çare anlık basıp bırakarak basıp bırakarak kapatabiliyorum. SRu açmaya korkar oldum. Her 2 seferin birinde böyle aşağı yukarı. Global kapamayı da uygulayamıyorum tüm camlar kapanıyor SR ortasndan geri dönüyor. Dön kilidi aç anahtarı tak falan filan...

    haziranda bakımda servise söyledim bişey yapmamışlar. 2 ay önce bu forumun başka bir yerinde bişey okudum.LPG uygulaması sonucu bir focusun camları bozulmuş. ona akü bağlantısı kesildiği için camları resetlemek gerekir dediler. Ben de öyle bişey olmadı ama aklıma geldi. Kitapçığı açtım SRu sıfırlamak için gene saçma sapan bikç işlem yapmak gerekiyor. Neyse yaptım düzeldi bu yaz rahat rahat kullandım SRu..

    - Sürücü kapısı genelde ilk seferde açılmıyor yani kilit çalışıyor ama kapı açılmıyor. Kilidin dilini çeken mekanizma neyse gevşemiş falan herhalde. Bir bakım önce söyledim servis sadece kumanda pili değiştirmiş !?. Lan dangalaklar kumandaya basınca merkezi kilit çalışıyor diğer kapılar açılıyor sadece sürücü kapısı açılmıyor nasıl pilden olabilir..Bu bakımda anlattım gene bişey yapmamışlar. Özellikle soğuk havalarda ve sabahları 3-4 kez açma düğmesine basmam gerekebiliyor. En fazla 4-5 incide açılıyor. ancak hiç açılmadığı ve dışarıda kaldığım veya yolcu kapısından girmek zorunda kaldığım da olmadı...
    Bir fikri olan var mı?



    x-rayted selamlar !

    Sana kötü bir haberim var sunroof'un motoru büyük bir ihtimal bozuk.
    Benim aracın sunroof motoru hemen arabanın daha ilk aylarında değişti ,senin anlattığın semptomların aynısı vardı ve garanti kapsamında değiştrildi.
    SR motorunun değişimi çok basit 10 dakikada iş bitiyor.Garanti varsa hemen yaptır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: efe74

    Camları resetlemek nasıl oluyormuş?



    EFE74 SELAM....

    Resetlemek özellikle pencere ve sun.roof için akü bağlantısı geçici olarak kesildiğinde gerçekleştirlen bir eylem..yani tek dokunuşla açılıp kapanan cam ve sun.roof'un akü bağlantısı sonrası eski fonksiyonlarına dönmesi için yapılır..
    Nasıl yapılır?
    1-Cam sona dek açılır.
    2-Cam açma kapama düğmesinin üzerinden parmak hiç kaldırılmadan en sona dek kapatılır.
    3-Cam tamamen kapatıldıktan sonra parmak Cam açma kapama düğmesinin üzerinden kaldırılır.
    4-Ve son kez en az 3 saniye süreyle olmak üzere Cam açma kapama düğmesine basılı tutulunur.


    Böylece Cam açma kapama düğmesi tek dokunuşla kapanıp açılabilme özelliğne yeniden kavuşmuş olur..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: g.m.y.


    quote:

    Orjinalden alıntı: x-rayted

    Servislerle ilgili bir anekdot , iki küçük sorun..

    - Marttan beri falan benim ghiada bir sunroof sorunu var. SRu kapa düğmesine basıyorum ortasında bir engele takılmış gibi geri dönüp açılıyor. Basılı tutarsam da aynı yerden dönüyor. Tek çare anlık basıp bırakarak basıp bırakarak kapatabiliyorum. SRu açmaya korkar oldum. Her 2 seferin birinde böyle aşağı yukarı. Global kapamayı da uygulayamıyorum tüm camlar kapanıyor SR ortasndan geri dönüyor. Dön kilidi aç anahtarı tak falan filan...

    haziranda bakımda servise söyledim bişey yapmamışlar. 2 ay önce bu forumun başka bir yerinde bişey okudum.LPG uygulaması sonucu bir focusun camları bozulmuş. ona akü bağlantısı kesildiği için camları resetlemek gerekir dediler. Ben de öyle bişey olmadı ama aklıma geldi. Kitapçığı açtım SRu sıfırlamak için gene saçma sapan bikç işlem yapmak gerekiyor. Neyse yaptım düzeldi bu yaz rahat rahat kullandım SRu..

    - Sürücü kapısı genelde ilk seferde açılmıyor yani kilit çalışıyor ama kapı açılmıyor. Kilidin dilini çeken mekanizma neyse gevşemiş falan herhalde. Bir bakım önce söyledim servis sadece kumanda pili değiştirmiş !?. Lan dangalaklar kumandaya basınca merkezi kilit çalışıyor diğer kapılar açılıyor sadece sürücü kapısı açılmıyor nasıl pilden olabilir..Bu bakımda anlattım gene bişey yapmamışlar. Özellikle soğuk havalarda ve sabahları 3-4 kez açma düğmesine basmam gerekebiliyor. En fazla 4-5 incide açılıyor. ancak hiç açılmadığı ve dışarıda kaldığım veya yolcu kapısından girmek zorunda kaldığım da olmadı...
    Bir fikri olan var mı?



    x-rayted selamlar !

    Sana kötü bir haberim var sunroof'un motoru büyük bir ihtimal bozuk.
    Benim aracın sunroof motoru hemen arabanın daha ilk aylarında değişti ,senin anlattığın semptomların aynısı vardı ve garanti kapsamında değiştrildi.
    SR motorunun değişimi çok basit 10 dakikada iş bitiyor.Garanti varsa hemen yaptır.





    Yok yok bişey yok..Ben sunroof hafızasını cmax1973 ün dediği gibi resetledim..2aydır bir sorun yok....herhalde 100-150 kere açıp kapamışımdır ...resetletince düzeldi yani..




  • cmax 1973 selam.
    dün benim forddaki dostum bana s max titanıum otomatik araç satmak istedi.
    71.000 ytl.
    siyah renk.
    bana pahallı geldi.
    136 hp ve 71.000 ytl ye olmaz dedim. vaz geçtim.
  • Arkadaşlar aracımı satıyorum
    Fiyatı indirdim
    ilgilenen olursa
    9800 km de
    2007 c-max tdci
    açık krem rengi kadife döşeme
    farklı olarak
    öncam ısıtma orjinaldir
    koyu yeşil camlar orjinaldir filim degildir
    park sensörü
    boya yoktur orjinaldir.
    yeni bakım yapıldı
    37500 ytl
    herkese selamlar
    0532 343 06 48

    http://www.sahibinden.com/fiyat_dustu_c-_max_tdci_ghia_-_-_9800_km_deWQQaXQQ9261767WQQpXQQdisplayitem&keyword=c-max%209800




  • Herkese selam
    Yeni C-MAX Titanyum X + Esp aracımı dün akşam teslim aldım
    İlk hayal kırıklığım araçta bluetooth olmaması
    katalogdaki resmi görünce sorma gereği bile duymadım "olmayan şeyin resmini neden koysunlarki" diye düşündüm.
    aracı teslim alırken müşteri temsilcisi bana aracı tanıtıyordu, bende "far düğmesini ben kendim keşfederim siz bana bluetooth nasıl ayarlanıyor onu gösterin" dedim. Aldırğım cevap "araçta bluetooth yokki, sadece ön hazırlığı var". Öyle bir şok oldumki anlatamam. İnternette bluetooth kiti varmı diye araştırma yapıyorum ama malesef hiçbir yerde göremedim. Sadece ebay da ses sisteminin aynısı satılıyor, işte linki http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=220277022737&Category=39763&_trksid=p3907.m29
    orada adam bir açıklama yapmış "bluetooth için mikrofon gibi parçalar gerekir"diye
    bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varmı?

    birşey daha merak ettim
    arabada far yükseklik ayarı yok, farları açınca kendisi yapıyor. manuel olarak ayarlayamıyormuyum yani




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reha64 -- 5 Eylül 2008; 11:02:47 >




  • ÖNCELİKLE HAYIRLI OLSUN DERİM.
    ARACINIZDA XENON VARSA ZATEN FAR YÜKSEKLİĞİ OTOMATİK OLARAK YAPILIYORDUR SİZ MÜDAHALE EDEMEZSİNİZ.
    XENON YOKSA MUTLAK FAR YÜKSEKLİK AYARI DA VARDIR.
    SOLDA FAR ŞALTERİNİN SAĞINDA LOKALİZE.
  • teşekkür ederim. bi sorum daha var hepinize.. ilk defa dizel bi araç kullanıyorum eurodiesel kullanıyoruz tamam da hangi firmadan almak lazım. total deniliyo shell deniliyo. ancak benzinlik tanıdığım yok. dieselin uzmanı shell deniliyo doğrumu acaba

    quote:

    Orjinalden alıntı: last ottoman

    Yardımcı olabildiysem ne mutlu. İlk zamanlar bende baya uğraşmıştım
  • Tissot selam..

    Şimdi ford un sitesine girdim..s-max titanium 76.045. YTL....ama otomatik vites opsiyonunu bulamadım...sanırım yeni koymuşlar...otomatik vitese de 3.500 YTL desek araba 79.500 YTL e denk geliyor.sana verilen fiyat 71.000 YTL...arada8.500 YTL gibi ciddi bir rakam var..aslında iyi bir indirim sayılır..eğer sen almayı düşünüyor isen benim aldığım yerdekki arkadaşla aram çok iyi fiyatı bunun altına çekebilirim...
    Ama frod markası için 70.000 ytl cidden biraz çok gibi.2.elde yaşayacağın sıkıntıyı tavsiye etmiyorum.2006 model BMW 520 dizel de aynı fiyata geliyor.
  • REHA64 MERHABA...,
    kazasız kullanmanı diliyorum c-maxini.bluetooth; ne c-maxin broşürlerinde , ne de sitelerde standart ekipman olarak geçiyor..lütfen yanlış anlama ama yaşadığın hayal kırıklığı daha çok senin dikkatinden kaçmış gibi duruyor....
    Xenon farlarda arabanın yük durumuna göre yükseklik ayarını farın kendisi yapar.......
  • S-max i ne yapacaksın o fiyata.Anlamsız yani.KUGA olabilir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tissot

    cmax 1973 selam.
    dün benim forddaki dostum bana s max titanıum otomatik araç satmak istedi.
    71.000 ytl.
    siyah renk.
    bana pahallı geldi.
    136 hp ve 71.000 ytl ye olmaz dedim. vaz geçtim.
  • 
Sayfa: önceki 358359360361362
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.