Şimdi Ara

Ford Focus 1.0 Kronik Sorunu (Motor Değişimi) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
52
Cevap
0
Favori
14.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Biraz yorgunum bu yuzden mi anlamadim bilemedim.

    Sorunun 1.0 asiri beslemeden kaynaklanma ihtimali var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • supremum01 kullanıcısına yanıt
    Yok Üstad, sadece hortum dandik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar haklısınız, motorun üst kapak da zarar gördüğü için büyük ihtimalle sıfır motor gelecek yurt dışından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vw ve Dsg yüzünden olmuştur o
  • Geçmiş olsun. Mükemmel üstün Ford teknolojisi işte bu, olur arada böyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Oncelikle saygilar ve hurmetler

    Gelgelelim bu aracta hararet gostergesi yok mu ? Bildigimiz karaduzen araclardaki benzin ibresi gibi olan.Ayrica vectra da bahsettiginiz gosterge ozel olup,sogutma sisteminde su kalmadiginda mi yaniyor ?

    6n2 Kasa Polo'larda soğutma suyu azaldığı zaman hararet lambası yanıp sönmeye başlar. Hararet ibresi yükselirse kalıcı olarak yanar. Motor yemekten kurtarmıştı beni.

    Şu anda kullandığım S40'da cam suyu azaldığında yanan bir lamba varken motor soğutma suyu azalınca yanacak bir lamba yok. İronik.
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Merhaba.
    1.6 motor tahmini ne kadar su alır?
    Birisi kaç litre yağ koyarsan aynı miktarda su konmalı demişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Fordun probleme yaklaşımı çok güzel.

    Benim dikkatimi çeken farklı bir durum var.
    Motor bloğunun üst yüzeyi, yani kapağın oturduğu yüzeyde işleme sonrası kenarlarda kalan çapaklar olduğu gibi bırakılmış.
    Bu çapaklar eğreti vaziyette orada duruyor. Neden bu çapaklar alınmaz. Bunlar oradan kopabilir, suya karışırsa pompaya zarar verebilir, radyatörün bir kısmını tıkayabilir.
    Yağa karışıp yağ ile birlikte kritik hareketli parçalara zarar verebilir.
    Bu çapakları aldırmak işçilik maliyetini arttırır veya işlem zamanını uzatacak konular eyvallah ama böyle böyle araçların kalitesi giderek düşüyor.
    Yani biz kaliteyi yüzeysel konularda ararken, yumuşak plastiğe göre kaliteye karar verirken, aracın görmediğimiz ve bence çok daha önemli yerlerinde kalite dibe vurmuş durumda.
  • Ford almamam için bir neden daha
  • Su sıcaklığıni ölçen sensör ancak su ile temasta olursa ölçüm yapar. Su boşalıp hava ile temas ederse ölçum yapmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam burada ne rezillikler görüldü. Servis hortumu değiştirmediği için suçlu ama sonrasında soruna yaklaşımları ile büyük bir alkışı hak etmiş bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • radyatör hortumları kronik sorunlu demişsiniz. ben 19 yıldır ford kullanıyorum. ford ta bence hemen hemen her parça kronik sorunlu. tecrübelerimle sabit..
  • manisa_tr kullanıcısına yanıt
    Biz de dokuz yıldır Focus 1 kullanıyoruz, kronik bir soruna rastlamadık. Bir sorunun kronik olarak nitelendirilmesi için belli bir sıklıkta sorun gözlenmesi gerekli. Siz ne gibi problemler yaşadınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mytohology

    Merhaba.
    1.6 motor tahmini ne kadar su alır?
    Birisi kaç litre yağ koyarsan aynı miktarda su konmalı demişti.

    Aracın kullanım kitapçığında yazacaktır hocam.
  • su seviye göstergesi olmaması ford'un ayıbı fakat, suyu bitmiş aracın hareret göstergesi hemen yükselir ve motor arıza ışığı yanar. 2012 model bir araç olduğu için arkadaşınızın bunlara sürekli dikkat etmemesini de normal karşılıyorum. Tek teselli ford'un zorluk çıkarmaması.
  • K@sToR kullanıcısına yanıt
    Biri yazmış, su olmayınca sıcaklık göstergesi çalışmaz demiş. Sanırım ondan uyarı çıkmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • imgur'a DNS olmadan girilmiyor sanırım bu yüzden resimler gözükmüyordu.

    Geçmiş olsun. Sanırım burada servisteki elemanların ihmali devreye giriyor.
  • Aytürk kullanıcısına yanıt
    dostum 2001 focus 2.0 ghia ile bir kere başıma gelmişti hortum patladığından dolayı hareret yapmıştı. önce hareret göstergesi ardından motor arıza ışığı yanıp stop etmişti araç. 2012 model bir araçta bu şekilde uyarı olmaması saçma biraz.
  • K@sToR kullanıcısına yanıt
    Üstad şimdi konuştum arkadaşımla, o da bu durumu sormuş. Hararet müşürü, su sıcaklığına göre uyarı veriyormuş, su olmayınca uyarı vermemiş. Servis de böyle bilgi vermiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Geçmiş olsun. Fordun probleme yaklaşımı çok güzel.

    Benim dikkatimi çeken farklı bir durum var.
    Motor bloğunun üst yüzeyi, yani kapağın oturduğu yüzeyde işleme sonrası kenarlarda kalan çapaklar olduğu gibi bırakılmış.
    Bu çapaklar eğreti vaziyette orada duruyor. Neden bu çapaklar alınmaz. Bunlar oradan kopabilir, suya karışırsa pompaya zarar verebilir, radyatörün bir kısmını tıkayabilir.
    Yağa karışıp yağ ile birlikte kritik hareketli parçalara zarar verebilir.
    Bu çapakları aldırmak işçilik maliyetini arttırır veya işlem zamanını uzatacak konular eyvallah ama böyle böyle araçların kalitesi giderek düşüyor.
    Yani biz kaliteyi yüzeysel konularda ararken, yumuşak plastiğe göre kaliteye karar verirken, aracın görmediğimiz ve bence çok daha önemli yerlerinde kalite dibe vurmuş durumda.

    Çapak değil de, görünenler üst kapak çıkarıldıktan sonra aradaki contadan kalan artıklar. Gibi!.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.