Şimdi Ara

Ford Fiesta 1.25 Hk

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
1.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    50,000.00 TL civarında araç bakmaktayım. Düşük kilometreli, mümkünse değişeni-boyası olmayan ve belki de en önemlisi servis bakımlı bakmaktayım. Araç satım sitelerinde 50-54,000.00 TL arasında fiyatlar değişmekte. Benim merak ettiğim; bu aracı kullanan var mı? Sorun çıkaran veya kronik problemleri olan bir model mi? İlk aracımız olacak. Çoğunlukla şehiriçi kullanılacak.

    Teşekkürler.

    Ford Fiesta 1.25 Hk







  • bi ara 30 bin liralara vardı bir kac parca boyalı cokta hosuma gidiyordu 2011 falan hatta resimdeki görsel ehliyet sınavı arabamdı kullanması aşırı keyifli geliyor ama performans falan sakın bekleme .d temiz bulursan al kullan derim piyasa gene eskisi gibi olsa fiesta almayı kesin düşünürdüm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Robert Lewandowski RL9

    bi ara 30 bin liralara vardı bir kac parca boyalı cokta hosuma gidiyordu 2011 falan hatta resimdeki görsel ehliyet sınavı arabamdı kullanması aşırı keyifli geliyor ama performans falan sakın bekleme .d temiz bulursan al kullan derim piyasa gene eskisi gibi olsa fiesta almayı kesin düşünürdüm
    Merhaba,
    Aracın performansından herkes şikayetçi. Ben sakin kullanıcıyım 20 dk geç gideyim sağlam gideyim diyenlerdenim aslında :) 1.25 motoru kullanma fırsatı bulamadım. Örneğin, 3 kişi şehirlerarası yolculuk edemez mi? 82 HP güç üretiyor motor. Veya bu tip başka bir öneriniz var mı?
  • boy 1.92 bu araca sıgar mıyım
  • Sezek kullanıcısına yanıt
    avantajı az yakar uzun yolda gercekten az yakar 82 bg yeterli bi motor 1.3 altı oldugu icin vergi avantajlı parça sıkıntısı yaşamassın ama uzun yolda bagaj doludur 3 kişi bayır cıkarken vites duşurursun bol bol :D ondan emin olabilirsin yani bi 1.5 dci 110 luk gibi gitmez ama gider yani :D

    punto evo duşunudunuzmu hic ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robert Lewandowski RL9 -- 12 Mart 2019; 21:12:7 >
  • Az kaçar çok yakar. Benzinlige ortak eder adami

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeş bilende konuşmuş bilmeyende konuşmuş sanarsinki hepsi Otomotiv mühendisi...Düz yollar senin için birşeyi değiştirmez ,rampalarda seri çıksın diye gaza yuklenirsen yakıtı artar,buna benzer motorlu Kia Rio var b ende 1.25 84 beygir 121 tork var,lakin girlak dolusu bı araç kesinlikle tavsiye ederim üstelik iç mekan genişliği sınıfının liderlerinden 😊😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Robert Lewandowski RL9

    avantajı az yakar uzun yolda gercekten az yakar 82 bg yeterli bi motor 1.3 altı oldugu icin vergi avantajlı parça sıkıntısı yaşamassın ama uzun yolda bagaj doludur 3 kişi bayır cıkarken vites duşurursun bol bol :D ondan emin olabilirsin yani bi 1.5 dci 110 luk gibi gitmez ama gider yani :D

    punto evo duşunudunuzmu hic ?
    Anladım. Olmazsa bütçeyi revize edebiliriz. 55.000 TL bu da son olur zira bunun kaskosu, sigortası derken daha bir sürü masraf. Çok yakınımın Fiat Marea aracı vardı. Kendisine çok ama çok sıkıntı çıkardı, bilmiyorum biraz ön yargım mevcut. Bu araçların 1.4 leri hakkında da aynı mı düşünüyorsunuz?

    *kiralama imkanım olsa kirayacağım ama 1.4 Fiesta yok, hepsi dizel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Kardeş bilende konuşmuş bilmeyende konuşmuş sanarsinki hepsi Otomotiv mühendisi...Düz yollar senin için birşeyi değiştirmez ,rampalarda seri çıksın diye gaza yuklenirsen yakıtı artar,buna benzer motorlu Kia Rio var b ende 1.25 84 beygir 121 tork var,lakin girlak dolusu bı araç kesinlikle tavsiye ederim üstelik iç mekan genişliği sınıfının liderlerinden 😊😊
    Aklımda hep Fiesta vardı ama şimdi ilanlara baktım. 55.000 liraya dizeli bile alınabiliyor aslında. Düşünülebilir. İlginiz için teşekkür ederim.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-kia-sahibinden-2015-rio-1.4-crdi-87.000-kmde-629986481/detay
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-kia-temiz-arac-670368583/detay




  • 2013 yılında sıfırı 28500 liraydı. Ben dizel titanium x metalik renk olanını 41.500 liraya almıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    2013 yılında sıfırı 28500 liraydı. Ben dizel titanium x metalik renk olanını 41.500 liraya almıştım.
    Şu anda 41.500 liraya komple boyalısını bile alamıyoruz
  • 2015 yılında 1.25 Trend X modelini babama aldım, şehiriçi ağırlıklı kullanımda üzmez. Her küçük hacim atmosferik gibi yokuş çıkarken devir çevirmek ister. Kullanımı kolay, sınıfına göre kaliteli malzemeye sahip bir araç.
  • Sezek kullanıcısına yanıt
    eski punto kullanıcısıyım 1.4 multiaır dynamic 105 bg 130 tork atmosferik yaklaşık 25 bin km kullandım performans olarak asla pişman olmadım sıkıntı cıkardı ama nadir
  • Herkes bütcesine göre en iyi araba alma peşinde, sizinde ön yargılarınız olması gayet normal.
    1.2-1.4-1.6 farketmez sonuç itibaritle motorun standart verimi vardır. Çekmez gitmez çok yakanlara kısmen katılıyorum.
    Performans yada araba bastın mı gidecek düşüncesi olan zaten otomatikmem 1.2 motoru eler.

    Yakıt konusuna gelince 1.2 standart dışı kullanıldıgında extra güç duyar dolayısıyla gaza basmak gerekiyor bu yüzden diger motor hacimlerine göre yakar.

    Araba geçmişiniz yoksa 1.2 motor size ideal gelebilir.
    Zamanla insanoğlu daha fazlasını ister ve zamanla 1.2 motor veya donanım olsun araba sizin isteklerine cevap vermiyor olur, bu süre zarfındada araç degişimi başlar.

    Fiesta corsa kendi segmentine göre iyi arabalar. Corsa bana göre daha iyi durumda geniş iç hacminden dolayı.

    Bütce sınırlı olunca 1. Sınıf markaları tercih sınırlarında kalıp 2. Sınıf görülen kia hyundai,seat skoda tercihler arasında yer ediniyor.

    Dediğim gibi araba geçmişiniz yoksa beklenizde yoksa kücük hacimli motor tercih edilebilir.
    Zaten bilinçli tüketicisiniz bir arabanın kronik arızası veya arızalarını araştırıyorsunuz.

    Dört dörtlük araba zaten yok dolayısıyla bir kornik durum vardır belki göz ardı edilebilir bazı durumları kendi içinizde eleyip tercih yapmanız gerekir.

    Şuanda sıfır araba alsanız durum aynı farklı birsey degil, sorunlar mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • çok performanslı bir motor olmamakla birlikte düzlükte çok anlamazsınız 1.25 olduğunu gayet güzel yürür. Yakışı 1.4ten pratikte çokta farklı değil. Vites aralıkları iyi ayarlanmış şehir içi aracıdır. 2011 civarı Myfiesta paket alırsanız sis farı hız sabitleyici deri direksiyon gibi özellikleri olur. Trend yerine tercih edilebilir. Bütçe varsa 1.4 titanyum hatta x paketli olursa çok daha iyi olur ama bütçe varsa ve temizi ucuzu denk gelirse.
  • 2015 1.25 Fiesta kullanıcısıyım. Bahsettiğiniz bütçe civarında 5 ay önce aldım. 8 bin km'dir sıkıntısız kullanıyorum. Kullanması keyifli, şekli şemali güzel bir araç.

    Yakar gitmez, çekmez diyenlere aldırmayın. Bir vites küçültüp devir çevirirseniz her türlü çeker. Ki bu durum aşağı yukarı tüm atmosferik motorlarda böyledir. Alt devirler doğal olarak cansız. 3bin devirden sonra canlanır, 5bin devirler maksimum çekiş sağlar.

    55-60 arası 100bin kmlerde dizel alıp riske gireceğime daha düşük paraya daha modelli ve 30bin km araç aldım. Yürütme maliyeti daha düşük, arıza risk potansiyeli düşük, vergisi düşük. Kendimce mantıklı olanı yaptım.

    En az 2 yıl kullanmak üzere Atiker Grand taktirdim. Şehir içi 31lt LPG ile normal kullanımda 23km/h hız ile 350km , uzun yolda aynı LPG ile 440+km gidiyor. AFR ayarı yapıldı.

    Kronik direksiyon kutusu problemi var, ses yapabiliyor.

    2014 ortalarından sonra ESP ve yokuş kalkış var.
    1.25 motor için en yüksek donanım Trend Xtir. Hız sabitleyici, çelik jant, karartmalı camlar gibi temel şeyleri var.
    Tabi 1.4 Titanium olsa tadından yenmez :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vakit ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Küçük motorun kötü yanı sizin de bahsettiğiniz gibi, motorun belirli aşamadan sonra büyük motorlara göre daha fazla yakıt harcaması. Buna bağlı olarak diğer yan parçaların da yıpranması var tabii. İşi en başından aldığımızda ise, bu motorlar zaten daha çok kısa mesafe veya şehir içi kullanım için üretilmiş. Bütçe konusunda ilk 50 bin TL'den başladık şu anda 55'e kadar çıktık ama bu da gerçekten en son limit. Zira aracın kaskosu, sigortası derken görünmeyen masraflar da çıkmakta.

    Araştırdığım kadarıyla Fiesta'da ve Kia Rio'da can sıkıcı bir durum yok, basit şeyler. Bunlar da göz ardı edilebilir. Ülkece imkanlarımız daha iyi olsa da keşke bu kadar kılı kırk yarmasak :)

    @Batistuta;

    1.25 motorlu Fiestalarda aslında 2014-2015 düşük km bulmak mümkün. 1.4'lerde ise 54-55.000 TL bandında; 2013-2014 model, 100.000 km'yi aşmamış, Titanium donanım mevcut. -Göreceli bir kavram olmakla birlikte- insan çok para verince her şeyin en iyisini istiyor ama malum piyasa kötü durumda. Cevabınız için teşekkür ederim.


    @c_a_l_99;

    Aracın performansını çok merak ediyorum, yaşadığım şehirde birkaç günlüğüne kiralamayı düşündüm fakat hepsi 1.5 dizel motorlu araçlar. Sizin de bahsettiğiniz üzere, küçük motorun olumsuz durumunun yanında birçok olumlu yansıması da mevcut. Yani her tercih bir vazgeçiş oluyor :)

    Hepinize vakit ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Bu aracı düşünen diğer kişiler için de bu konunun yararlı olduğunu düşünüyorum. Kısmetse önümüzdeki birkaç hafta içinde aracı alıcam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sezek

    Vakit ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Küçük motorun kötü yanı sizin de bahsettiğiniz gibi, motorun belirli aşamadan sonra büyük motorlara göre daha fazla yakıt harcaması. Buna bağlı olarak diğer yan parçaların da yıpranması var tabii. İşi en başından aldığımızda ise, bu motorlar zaten daha çok kısa mesafe veya şehir içi kullanım için üretilmiş. Bütçe konusunda ilk 50 bin TL'den başladık şu anda 55'e kadar çıktık ama bu da gerçekten en son limit. Zira aracın kaskosu, sigortası derken görünmeyen masraflar da çıkmakta.

    Araştırdığım kadarıyla Fiesta'da ve Kia Rio'da can sıkıcı bir durum yok, basit şeyler. Bunlar da göz ardı edilebilir. Ülkece imkanlarımız daha iyi olsa da keşke bu kadar kılı kırk yarmasak :)

    @Batistuta;

    1.25 motorlu Fiestalarda aslında 2014-2015 düşük km bulmak mümkün. 1.4'lerde ise 54-55.000 TL bandında; 2013-2014 model, 100.000 km'yi aşmamış, Titanium donanım mevcut. -Göreceli bir kavram olmakla birlikte- insan çok para verince her şeyin en iyisini istiyor ama malum piyasa kötü durumda. Cevabınız için teşekkür ederim.


    @c_a_l_99;

    Aracın performansını çok merak ediyorum, yaşadığım şehirde birkaç günlüğüne kiralamayı düşündüm fakat hepsi 1.5 dizel motorlu araçlar. Sizin de bahsettiğiniz üzere, küçük motorun olumsuz durumunun yanında birçok olumlu yansıması da mevcut. Yani her tercih bir vazgeçiş oluyor :)

    Hepinize vakit ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Bu aracı düşünen diğer kişiler için de bu konunun yararlı olduğunu düşünüyorum. Kısmetse önümüzdeki birkaç hafta içinde aracı alıcam.
    Tekrar merhaba, 55e çıktınız madem,2015 model ve üzeri 2. makyajı yemiş bir ibiza bakabilirsiniz 1.2 tsi. örnek ilan koyuyorum stye pakette arka farlar böyle led olacak fabrika çıkışı dokunmatik ekran olacak 2. makyajda bunlar eklendi buradan anlarsınız. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-style-plus-en-full-tramersiz-degisensiz-669669166/detay




  • Sezek kullanıcısına yanıt
    Motor küçük, çok basarım motor çabuk yıpranır diye düşünmeyin. Benzinli motor sonuçta devir çevirmekten korkmamak lazım. Kaldı ki 1.25e rağmen 82bg gayet yeterli.

    Sakin kullanmayı severim derseniz 1.25 LPG li temiz bir araç bulun, dizelden daha ekonomik motosiklet yerine binin, çok basarım agresif kullanırım derseniz o zaman dizel kadar yakar en fazla :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen ay tek parça boyalı 55000 km 2015 trend x 1.25 aracı 46 bine sattı kuzen, fiyat için bilginiz olsun, o da emsal fiyatlara göre 52 den başladı ilana 50ye bırakırım dedi başta.

    Beklentiyi düşük hacimli atmosferik motora göre koyarsanız aracın gidişi gayet yeterli, hiç bir sorun yok. Yakıt olarakta sakin kullanımda şehiriçi 6- 6.5 civarında yakıyor. Dizele avantajı düşük vergi, daha düşük fiyata daha düşük km araç alacak olmanız, dizellerdeki turbo, enjektör vs. arıza risklerini taşımaması.

    Bolu'dan Mudurnu- Göynük tarafına gidip geldim, bilen bilir iniş- çıkışı yokuşu boldur, turbo dizel ile kıyaslayan, vites değişimlerini turbo dizel gibi yapan gitmiyor der tabi ama kendi kriterlerine göre gidiyor araba.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.