< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Ford Courier Dpf Sorunu ve Servis REZALETİ (6. sayfa)



-
-
türkiye'deki yetkili servisler insanı kanser eder . hiç bir şey bulamyınca araba kullanmayı bilmiyorsunuz diyorlar.
-
Peki o zaman işlem sırasında motor kapatılınca motor yağına neden mazot karışıyor. Acıklama bekliyoruz...
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tasarim hatası vardir ozaman
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Devirli kullanılmasına rağmen DPF in tıkanma sebebi kalitesiz yağ ve yakıttır.
Yakıtta kırmızı Shell candır, yağ olarak da Liqui Moly deneyebilirsiniz. Benim aracım istanbul'da dur kalk çok yapıyorum. Servis tamam mazotu iyi olsa da yağ olarak Shell kötü, gidip Shell koymuşlar. Son ki bakımı dışarda yaptırıp LM yağ koydurdum yıl içinde sadece 1 kere rejenerasyona girdi, Shell yağ varken sürekli giriyordu..
LM nin avantajı sanırım düşük devirde bile daha hızlı ısınması ve kurumu yakması.
Ürün çeşitliliği bol bir firma, Ford'un onayladığı sertifikaya sahip yağı vardır diye tahmin ediyorum (motoru PSA olarak biliyorum yine de teyit ettirin eğer PSA tabanlıysa onlarında sertifikası olabilir).
3 bakımda 1 de engine flush yaptırılabilir bu tabii aracın motor sağlığına ve km sine göre değişebilir, ustanız tavsiye ederse yaptırabilirsiniz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X