Şimdi Ara

Ford Courier Dpf Sorunu ve Servis REZALETİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
1
Favori
6.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşım damacana su satıyor. 6 tane ford courier aldı Van

    Araçlar deli gibi trafikte geziyor. 20 - 30 tane damacana yükleniyor. Ticaride fordu severim ama bir arkadaşa sorayım araçlarından memnun mu? Geçen sene hepsini sıfır aldı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sinoplu kullanıcısına yanıt

    abi dpf iptali de daha çıkmadı. Keşke çıksada iptal etsek. Ha keşke ford bu sorunu çözse de iptal ettirmesek. Biz ankarada kullanıyoruz vallaha ister istemez trafiğe giriyor. Neyse bakalım güncellemeleri beklicez. Thh başvurum da yapıldı zaten.


    Abi yakıt tüketimin nedir ?

  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt

    focus 2.5 ve cmax mk2 den aşırı derecede memnunduk. Bundan dolayı aldık zaten courieri

  • Yeni dizellerde bu dpf ten nefret ettiğim için gittim benzinli aldım. Püf noktalarını öğrendim ama istediğim gibi kullanmadıktan sonra neye yarar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kıng365 kullanıcısına yanıt

    çok merak ettim abi merakla bekliyorum cevabınızı. Ankarada başkent gazın araçları 3000 km de bir yağ değişimine geliyor dediler.

  • Willian kullanıcısına yanıt

    Eski fordlar iyiydi marka imajını oluşturdu yenileri cidden sorun yumağı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tonodias kullanıcısına yanıt

    euro6 ve üzeri almak üzüyor gibi gözüküyor. Eskiden euro4 sonlarında ve euro 5 de olan dpfler hiç böyle değildi.

  • Dizel aracın mantığı zaten düşük devirdir. Bana ters geliyor sürekli 3000 devirlerde gezmek.

    1.5 dci 140 binde. Yeni yeni başladı dpf sinyal yakmaya.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aradı gazlamak lazım ama dediğiniz gibi zaten az yakıyor diye alıyoruz. Ben sürekli devirli kullansam ve devirli kullanılması içinde gazlamak gerek vs bu seferde araç yakıyor. Bana dese ayda 1 kere 3.000 devir git 20dk eyvallah. Ama artık bilemiyorum cidden.

  • ülkemizde dizelleri böyle bağırta bağırta kullanıyorlar halbuki dizelin amacı zaten düşük devirde yürütmek. Atmosferik araba gibi dizel kullanılıyor ülkede 😄😄 atmosferikle basan yok herkes arabayı bayıltarak kullanıyor dizelde tam tersi redline a kadar gaza basılıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Willian kullanıcısına yanıt

    Sehir ici 5 ile 5.5 arasi degisiyor sehir dışı 5 in altina daha düşüremedim fakat 5.5 i de görmedi

    Kullanim sehir disi 100 110 arasi

    Sehir ici tasarruf amacli dikkatli kullaniyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinoplu kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim bilgiler için. Bizim de 5.7-6.1 arası dolanıyordu ankara ayazında. 2 kere uzun yola gittim 97 sabit gidiyorum çoğunlukla hız sabitleme ile 4.6-4.9 arasında yakmıştı tabiki bizimki 100hp belki onun farkı vardır.

  • Willian kullanıcısına yanıt
    Uzun yolda arada yapılır ona lafım yok hocam. Ama dizel alan az yaksın diye alıyor. Kullandığım araç normal kullanımda 5.5 litre tüketiyor şehiriçi. Azıcık sert kullanılsın 6.5-7'ye doğru çıkıyor tüketim.

    Bu dpf muhabbeti dizeli çok sıkıntıya soktu bana kalırsa.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Gerçekten öyle hocam. Arkadaşım eski nesil Caddy kullanıyor. Araç ısınır ısınmaz 3.5-4'bin devirden aşağı vites atmaz. Geçen aylarda mazot pompasını dağıttı. Baktım şimdi düşük devirdi kullanmaya başlamış.

    Dpf'yi tıkamayalım derken daha ciddi problemler açıyoruz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 200kmde Rejenarosyona girmesi çok anormal bir durum. Bu tip durumlarda direk enjektörlerden şüphelenirdim. Keza kayınpederin servis aracı ducatoda da aynı sorun oluyordu gidip 4 tane sıfır enjektör taktık ne sorun ne de rejenarasyon kaldı. 3 saat istanbul trafiğinde dur kalk yapıyordu sorun tamamen bitmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • canibeyaz C kullanıcısına yanıt

    Hocam 1.5tdci 100hp de 10 araçtan 7 sinde var. Ayrıca servis de kabul ediyor problemin dpf olduğunu söylüyorlar zaten ama kullanım ile alakası var diyorlar direk 🤣


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Profes124 kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle hocam. Dizeli zaten düşük devir yüksek tork için alıyoruz. Vallaha Euro normu yükseldikçe motorlar sıkıştırıldıkça sıkıntılar çoğalıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzinli aracın gözünü seveyim. Dizel araçları emisyon standartları yüzünden bitirdiler. Saçma sapan bir hal aldı bu iş.

  • parker48 kullanıcısına yanıt

    Bende de 2013 1.3 euro 5 multijet var. 82 binde aldım şu anda 191binde. Şu ana kadar sadece bir kere rejenerasyon yaptığını motoru stop etmemem gerektiğini söyledi. Onun dışında arka planda kendisi yapıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinoplu kullanıcısına yanıt

    ön tamponu limited paketinkine mi çevirdiniz boyatarak? ben deluxe almayı düşünüyorum. 430bin tl olmuş şuan. sizin araç 350LF trend mi?

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.