Şimdi Ara

★★★ FOR HONOR (PS4 ANA KONU) ★★★ (48. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.338
Cevap
20
Favori
60.808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Silah vb. şeylerin istatistikleri ile ilgili türkçe döküman arayanların işine yarar umarım. Yanlış ya da eksik bir şeyler görürseniz söyleyin.

    Multiplayer'da her kahramanın, özelleştirme yapabilecekleri ekipmanları vardır. Zırhları ve silahları üç farklı parçadan oluşur, Zırh, Kask, Silah ve Göğüs. Silah parçaları, kahramana bağımlıdır, zira bütün silahların bıçakları, sapları vb. yoktur. Zırhı ve silahları oluşturan üç donatı parçasının her biri, tek başına o parçaya atfedilen kendine has benzersiz özelliklere sahiptir. Resimde donanımların özelliklerinin ne anlama geldiğini görebilirsiniz.




    Debuff Resistance (Debuff Direnci)
    Kanamaya karşı direnci arttırır ve debuff'ların oyuncu üzerindeki etkilerini azaltır (Debufflar, düşmanın size karşı yaptığı ve sizin dayanımınızı, savunmanızı ve diğer istatiklerinizi azaltmak için attığı hedef vuruşlardır).
    Ayrıca, debuff direnci bir saldırı yaptıktan sonra rakibin saldırıyı bertaraf etme olasılığını da azaltır. Rakibe yaptığınız bir “parry” sonrasında garantili bir “guard-break” yapmasını zorlaştırır. Bunun anlamı, gelişmiş donanımlı bir rakibe yaptığınız “parry” sonrasında, rakip % 100 oranında bir “guard-break” yapabilecekken, eğer sizin debuff direnç statünüz yüksek bir değerdeyse rakibin “guard-break” yapma ihtimalinin çok daha düşük olduğudur.

    Block Damage Resistance
    Oyuncu, gelen ağır saldırıyı veya bölgesel saldırıyı engellediğinde alınan hasar miktarını azaltır.

    Execution Health Regen
    Yapılan her idam için sağlığın miktarını artırır. Varsayılan donanımda, idam başına 1 bar sağlık düzeyi geri yüklenir. Bunu arttırdığınızda her idamda aldığınız sağlık miktarı daha çok artar.

    Attack – Saldırı
    Vurduğunuzda verdiğiniz hasar miktarını arttırır. Yan not: Bu, intikam modundayken yapılan intikam saldırısı hasarının miktarını arttırmaz.

    Throw Distance - Atış/Fırlatma Mesafesi
    Bu, bir kahramanın, örnek olarak guard-break’den sonra Shugoki'nin itmesi, Valkyri’nin shield charge’ı (kalkan şarjı) gibi özel hareketinin rakibi ne kadar uzağa itebileceğini, ne kadar uzaktan saldırı yapılabileceğini ve ok-bıçak benzeri silahların ne kadar uzaktan atılabileceğini belirler. Her kahramanın sahip olduğu özel yeteneklere göre değişkenlik gösterir.


    Feat Cooldown Reduction
    Aktif bir feat'ın şarj olması (tekrar etkinleştirilmesi) için geçen süreyi azaltır.

    Revenge Mode Duration-İntikam Modu Süresi
    Bir oyuncunun, etkinleştirildiğinde intikam modunda kalma süresini artırır. İntikamının minimum süresi 6 saniyedir. Stat intikamının varsayılan süresi 8 saniyedir. En fazla intikam modu 12 saniye sürer.

    Revive Speed -Canlandırma Hızı
    Bir takım arkadaşının canlandırılması için geçen süredir. Arttıkça azaltılır.

    Block Damage - Blok Hasarı
    Bu, rakibin başarıyla bloke edilmesi koşuluyla, ağır veya bölgesel saldırı ile rakibe verilen hasar miktarını arttırır.

    Defence – Savunma
    Bir oyuncunun toplam sağlığını arttırır. Böylece oyuncu ölene kadar alabileceği hasar miktarını artırır. Defans gücü, intikam savunması (Revenge Mode Defence) ile birlikte çoğalacaktır.

    Revenge Mode Attack - İntikam Modu Saldırısı
    Bu, intikam modundayken yaptığın saldırı gücünü arttırır.

    Revenge Mode Defense - İntikam Modu Savunma
    Bu, intikam modundayken yaptığın savunma gücünü arttırır.

    Exhaustion Recovery – Tükenmişliği Giderme
    Bir oyuncunun bitkinlikten tam dayanıklılığa geçmesi için geçen süredir. Bu arttıkça süre azalır.

    Stamina Regen – Dayanıklılığın Yenilenmesi
    Dayanıklılığın tam olarak tekrar oluşma süresi

    Sprint Speed – Depar Hızı
    Sprint yaparken ne kadar hızlı koşulabileceğini belirler.

    Stamina Cost Reduction - Dayanıklılık Maliyetinin Azaltılması
    Ard arda saldırı yapıldığında azalan dayanıklılığın tükenme oranını azaltarak daha çok vuruş yapılmasını sağlar.

    Revenge Gain by Injury – Hasarda İntikam Kazanma
    Bu, bir oyuncu hasar aldığında (hem çarpma hem de darbe hasarı da dahil olmak üzere) intikam sayacına yönelik intikam miktarını arttırır.

    Revenge Gain by Defense – Savunmada İntikam Kazanma
    Bu, gelen saldırıyı engellediğinizde yada etkisiz hale getirdiğinizde, çevik bir hamle ile darbeden kaçtığınızda veya saldırıyı savuşturduğunuzda kazandığın intikam miktarını arttırır.

    Teçhizat Seviyeleri

    Bilinen 3 donanım düzeni vardır: Yaygın(Common), Nadir (Uncommon) ve Kahramanca (Heroic). Bu donanımları kahramanınızın “İtibar Seviyesi” ne göre (Reputation Level) savaşlardan sonra ödül olarak bedavaya veya savaşlarda kazandığınız para karşılığı alabilirsiniz.

    Ekipmanlar



    * İtibar seviyeniz 3'ten fazla arttıkça, Heroic donanımın bulunma oranı artar ve Nadir donanımın düşme oranı azalır.

    Donanımlar, farklı değerlerden oluşan 3 özellik barındırırlar. Yaygın (Common) Donanımlarda bir özellik değeri yüksekken diğer ikisinin değerleri düşüktür. Nadir (Rare) Donanımlarda bir özellik değeri daha da artar ancak diğer iki özellik değeri daha da azalır. Bununla birlikte, Heroic Donanımlarda iki özelliğin değerleri dahada artarken kalan bir özelliğin değeri büyük oranda düşer.
    Bu nedenle her parça için üç istatistikten hangisinin en önemli olduğunu ve hangisinin en önemsiz olduğuna karar vererek bir kahraman oluşturmanız önerilir.

    Örneğin Orochi oluşturan bir oyuncu, kılıcının saldırı (attack) özelliğinin en önemli bölümü olduğuna karar verebilir ve bundan dolayı savunma onun için en az önemli özellik olacaktır. Yaygın ve/veya nadir bulunan donanıma sahipken, oyuncu saldırı (attack) özelliği arttırılmış donanımları kullanmayı seçerse Savunma ve Stamina Maliyet Azaltımından (Stamina Cost Reduction) feragat etmiş olacaktır. Heroic Donanım kullanırken Saldırıda daha fazla artış, Dayanıklılık Maliyet Azaltmada biraz daha az artış ancak Savunmada düşüş yaşayacaktır.

    Efsanevi Silahlar

    Her kahramanın bir dizi efsanevi silahı vardır. Adlarının sağında yıldızla işaretlenmişlerdir ve yalnızca heroic donanımlarda bulunabilirler. Bu efsanevi silahların sadece efsanevi bir tarz olduğunu ve istatistiklere herhangi bir etkisi olmadığını unutmayın. Şu an için her kahraman için sadece bir efsanevi silah vardır. Efsanevi zırh seti de bulunmamaktadır.

    Warden - Gilgamesh *
    Conqueror - Leodagan *
    Peacekeeper - Narzan *
    Lawbringer - Guimond *
    Raider - Vandrad *
    WarLord - Gudbrand *
    Berserker - Hafgrim *
    Valkyrie - Asger*
    Kensei - Murasame *
    Shugoki - Jigokumaru *
    Orochi - Kusanagi *
    Nobushi - Sadamune *






  • JamesCole kullanıcısına yanıt
    Eline sağlık ama bu çöp oyun için değmezdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dostum tesekkurler detaylı cevabınız için en azından bende bir şansımı deneyeyim combatı çok keyifli duruyor gerçekten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de yine başka bir sitede yazdığım küçük bir taktik listem var. Belki işinize yarar.

    "oyunun temel mekaniklerini kavramış, light, heavy attack, block, parry, feint , guard break kavramlarına aşina olmuş arkadaşlar için duellorlarda kullanabilecekleri bir kaç ipucu vermeye karar verdim. belki bilmediğiniz birşeyler vardır; öğrenirsiniz. belki benim de vardır; siz ekleme yaparsınız.

    - dodge yaparken gb yerseniz counter gb yapamazsınız. (free gb)

    - herhangi bir vuruş ıskaladıktan sonra gb yerseniz counter gb yapamazsınız. (free gb)

    - gb ıskaladıktan sonra gb yerseniz counter gb yapamazsınız. (free gb)

    - parry yedikten sonra gb yerseniz counter gb yapamazsınız. (free gb)

    - herhangi bir rakibe gb yapıp throw ile duvara çarpmasını sağlarsanız (genelde en yüksek dmg veren) bir tane free top heavy damage vurursunuz.

    - stamina yokken hiç bir atağınızı veya parrynizi feintleyemezsiniz. yani staminanız bitmişse ve çok iyi bir planınız yoksa kesinlikle heavy attack veya parry denemeyin. çünkü bu hamleleri feintleyemediğiniz zaman rakibinize bomboş bir parry hakkı veriyorsunuz ve staminanız yokken parry yerseniz yere düşüyorsunuz, tertemiz bir free top heavy yemiş oluyorsunuz.

    - stamina yokken throw yerseniz yere düşersiniz. bir free top heavy daha.

    - hpniz bitme noktasına geldiğinde rakibinizden uzaklaşın. 1 barın birazcık daha üstüne kadar yavaş yavaş doluyor.

    - ileri seviye olmayan rakiplere karşı feint sonra parry taktiği çok kullanışlı. hele bir de rakibin staminası yoksa...

    - mümkün mertebe sade oyun tercih edin. atraksiyonlu hareketleri (warden'ın crushing counter attack'ı, assasinlerin deflectleri ve tüm karakterlerin unblockable attackları v.b.) eğer kesin olarak yapabileceğinizden emin değilseniz denemeyin, başarısızlık size oyun kaybettirir.

    - light attacklarla çok daha kolay oyun kazanabilirsiniz. evet; heavy attackları tutturursanız rakibi bir kaç saniyede bitirebilirsiniz ama light attack lar her zaman beklenmedik ve hızlı olur. sinek küçüktür ama mide bulandırır :)

    - yine yukarıdakilerle paralel olarak, parry ye abanmayın. zırt pırt her vuruşa parry yapmaya çalışmayın. parry konusuna hakim olun ama uygulamak için en doğru zamanı bekleyin.

    - rakibinize göre oynayın. mesela karşınızdaki yeni bir oyunucuysa ve feint denerseniz beklenmedik darbeler alırsınız. ileri seviye bir oyuncu ise feint hamlelerinize parry veya gb yiyerek cevap alırsınız.

    - yapacağınız hamlelerde başarısız olursanız sonuçlarını hesaba katın. risk almaya değer mi iyi tartın. örneğin kensei ile dash side attack vurmak rakipten 20 kadar hp alıyor ve parrylemek çok ama çok kolay. 20 hp karşılığında başarısız olursanız 30-50 arası damage yeme ihtimaliniz var (parry + heavy attack) ve bu ihtimal sizin başarılı bir vuruş yapma ihtimalinizden daha yüksek. yani; kensei ile dash attack yapmayın :)

    - zayıf rakiplerle oynamaya devam etmeyin. kolay yendiğiniz rakiplerle oyunları 3-4 game üzerine çıkarmayın. hem körelirsiniz, hem çözülürsünüz. yenemediğiniz rakiplerle ise mümkün mertebe oyuna devam etmeye çalışın. hem gelişirsiniz , hem de benzer rakipleri çözmüş olursunuz.

    - oyun esnasında tarzınızı değiştirin. karşınızdaki bir sonraki hamlenizi ezberlemesin. her side attackla karşılaştığınızda dodgelayıp attack yapıyor ve bundan sonuç alıyor olabilirsiniz ama rakibiniz bunu çözdüğünde cezası büyük olur. kelimenin tam anlamıyle öngörülemez olun. rakibiniz "top heavy vurdu şimdi zone attack gelecek" fikrine sahip olduğu anda başka bir planınız devreye girsin.

    - deneyin, olmuyorsa üstelemeyin. başka bir yol bulun.

    bu yazılanları okuyup ciddiye alıyor ve işinize yarayacağını düşünüyorsanız zaten orta seviye veya altı bir oyuncusunuz. şu halinizle yenmeye değil, öğrenmeye oynayın. yukarıda da söylediğim gibi; sürekli shield bash , shoulder bash veya headbutt spamlayarak oyun kazanıyor olmanız bunların efektif olduğu anlamına gelmiyor. bunları yapın ama farklı stillerle birleştirmeye, üstüne koymaya çalışın. bu oyun gerçekten bilgisayar oyunlarında kolay kolay bulamayacağınız koordinasyon ve konsantrasyon istiyor. çok başarılı mekanikleri, çok çeşitli taktikler geliştirebileceğiniz bir oynanış tarzı var. kılıç kalkanla strateji nasıl yapılır, adamlar kitabını yazmış desem yeridir. o nedenle bu oyunun tadını çıkarmaya, limitlerinizi zorlamaya çalışın.
    he ben burada anlattıklarımın hepsini yapabiliyor muyum? tabiki yapamıyorum. bazen o parmak oraya gidemiyor, mouse u zamanında çeviremiyorum, zamanlamaları tutturamıyorum. ama en azından deniyorum. ne demiş bir büyüğümüz; hep denedin, hep yenildin. olsun. yine dene, yine yenil. daha iyi yenil."




  • İnanılmaz keyifli. Ben en çok kensei ile oynarken zevk alıyorum. Çünkü bütün hareketleri birbirine o kadar yumuşak animasyonlarla bağlanmış ki yaptığınız atağı bölüp başka bir hamleye geçseniz bile o akıcılığı hissediyorsunuz. Diğer karakterlerle kombolar daha kesik ve savruk oluyor. Ama tabi kensei ile kazanmak özellikle iyi rakipler karşısında çok zor. Hala ustalaşamadım kahretsin :)
  • Project Scorpio kullanıcısına yanıt
    Mesela size bu oyun için çöp dedirten nedir üstat? Biraz açar mısınız? Hangi oyunları oynuyosunuz?
  • Bağlantı probleminin %90 ı oyuncuların düşük bağlantı hızlarından kaynaklanıyor. The Division, rainbow six gibi multiplayer dehası bir firmanın bu tarz bir hata yapma olasılığı var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realthing

    Benim de yine başka bir sitede yazdığım küçük bir taktik listem var. Belki işinize yarar.

    "oyunun temel mekaniklerini kavramış, light, heavy attack, block, parry, feint , guard break kavramlarına aşina olmuş arkadaşlar için duellorlarda kullanabilecekleri bir kaç ipucu vermeye karar verdim. belki bilmediğiniz birşeyler vardır; öğrenirsiniz. belki benim de vardır; siz ekleme yaparsınız.

    - dodge yaparken gb yerseniz counter gb yapamazsınız. (free gb)

    - herhangi bir vuruş ıskaladıktan sonra gb yerseniz counter gb yapamazsınız. (free gb)

    - gb ıskaladıktan sonra gb yerseniz counter gb yapamazsınız. (free gb)

    - parry yedikten sonra gb yerseniz counter gb yapamazsınız. (free gb)

    - herhangi bir rakibe gb yapıp throw ile duvara çarpmasını sağlarsanız (genelde en yüksek dmg veren) bir tane free top heavy damage vurursunuz.

    - stamina yokken hiç bir atağınızı veya parrynizi feintleyemezsiniz. yani staminanız bitmişse ve çok iyi bir planınız yoksa kesinlikle heavy attack veya parry denemeyin. çünkü bu hamleleri feintleyemediğiniz zaman rakibinize bomboş bir parry hakkı veriyorsunuz ve staminanız yokken parry yerseniz yere düşüyorsunuz, tertemiz bir free top heavy yemiş oluyorsunuz.

    - stamina yokken throw yerseniz yere düşersiniz. bir free top heavy daha.

    - hpniz bitme noktasına geldiğinde rakibinizden uzaklaşın. 1 barın birazcık daha üstüne kadar yavaş yavaş doluyor.

    - ileri seviye olmayan rakiplere karşı feint sonra parry taktiği çok kullanışlı. hele bir de rakibin staminası yoksa...

    - mümkün mertebe sade oyun tercih edin. atraksiyonlu hareketleri (warden'ın crushing counter attack'ı, assasinlerin deflectleri ve tüm karakterlerin unblockable attackları v.b.) eğer kesin olarak yapabileceğinizden emin değilseniz denemeyin, başarısızlık size oyun kaybettirir.

    - light attacklarla çok daha kolay oyun kazanabilirsiniz. evet; heavy attackları tutturursanız rakibi bir kaç saniyede bitirebilirsiniz ama light attack lar her zaman beklenmedik ve hızlı olur. sinek küçüktür ama mide bulandırır :)

    - yine yukarıdakilerle paralel olarak, parry ye abanmayın. zırt pırt her vuruşa parry yapmaya çalışmayın. parry konusuna hakim olun ama uygulamak için en doğru zamanı bekleyin.

    - rakibinize göre oynayın. mesela karşınızdaki yeni bir oyunucuysa ve feint denerseniz beklenmedik darbeler alırsınız. ileri seviye bir oyuncu ise feint hamlelerinize parry veya gb yiyerek cevap alırsınız.

    - yapacağınız hamlelerde başarısız olursanız sonuçlarını hesaba katın. risk almaya değer mi iyi tartın. örneğin kensei ile dash side attack vurmak rakipten 20 kadar hp alıyor ve parrylemek çok ama çok kolay. 20 hp karşılığında başarısız olursanız 30-50 arası damage yeme ihtimaliniz var (parry + heavy attack) ve bu ihtimal sizin başarılı bir vuruş yapma ihtimalinizden daha yüksek. yani; kensei ile dash attack yapmayın :)

    - zayıf rakiplerle oynamaya devam etmeyin. kolay yendiğiniz rakiplerle oyunları 3-4 game üzerine çıkarmayın. hem körelirsiniz, hem çözülürsünüz. yenemediğiniz rakiplerle ise mümkün mertebe oyuna devam etmeye çalışın. hem gelişirsiniz , hem de benzer rakipleri çözmüş olursunuz.

    - oyun esnasında tarzınızı değiştirin. karşınızdaki bir sonraki hamlenizi ezberlemesin. her side attackla karşılaştığınızda dodgelayıp attack yapıyor ve bundan sonuç alıyor olabilirsiniz ama rakibiniz bunu çözdüğünde cezası büyük olur. kelimenin tam anlamıyle öngörülemez olun. rakibiniz "top heavy vurdu şimdi zone attack gelecek" fikrine sahip olduğu anda başka bir planınız devreye girsin.

    - deneyin, olmuyorsa üstelemeyin. başka bir yol bulun.

    bu yazılanları okuyup ciddiye alıyor ve işinize yarayacağını düşünüyorsanız zaten orta seviye veya altı bir oyuncusunuz. şu halinizle yenmeye değil, öğrenmeye oynayın. yukarıda da söylediğim gibi; sürekli shield bash , shoulder bash veya headbutt spamlayarak oyun kazanıyor olmanız bunların efektif olduğu anlamına gelmiyor. bunları yapın ama farklı stillerle birleştirmeye, üstüne koymaya çalışın. bu oyun gerçekten bilgisayar oyunlarında kolay kolay bulamayacağınız koordinasyon ve konsantrasyon istiyor. çok başarılı mekanikleri, çok çeşitli taktikler geliştirebileceğiniz bir oynanış tarzı var. kılıç kalkanla strateji nasıl yapılır, adamlar kitabını yazmış desem yeridir. o nedenle bu oyunun tadını çıkarmaya, limitlerinizi zorlamaya çalışın.
    he ben burada anlattıklarımın hepsini yapabiliyor muyum? tabiki yapamıyorum. bazen o parmak oraya gidemiyor, mouse u zamanında çeviremiyorum, zamanlamaları tutturamıyorum. ama en azından deniyorum. ne demiş bir büyüğümüz; hep denedin, hep yenildin. olsun. yine dene, yine yenil. daha iyi yenil."

    Hepsi gerçek bilgi gayet doğru.

    2 madde hakkında birine sonuna kadar katılıyorum diğerine kısmen katılıyorum diyebilirim. Özellikle konsol oyuncuları için.

    İlki, her vuruşa parry yapma isteği. Havalı hareket, yapınca oy diyorsun ama her vuruşa parry isteği sık sık maç kaybettiriyor. Kendimden biliyorum. Bu parry hastalığından kurtulmam lazım, düz oynasam belki darbe yemeyeceğim ama parry sevdası yüzünden darbe vuramadan maç kaybettiğim oluyor.

    2. si, - stamina yokken hiç bir atağınızı veya parrynizi feintleyemezsiniz. yani staminanız bitmişse ve çok iyi bir planınız yoksa kesinlikle heavy attack veya parry denemeyin. çünkü bu hamleleri feintleyemediğiniz zaman rakibinize bomboş bir parry hakkı veriyorsunuz ve staminanız yokken parry yerseniz yere düşüyorsunuz, tertemiz bir free top heavy yemiş oluyorsunuz.

    ^^ Bu. Özellikle konsol oyuncusuysanız, stamina bitince karşıdan %90 ihtimalle 2 atak gelecektir. Ya gb denemesi, veya light heavy kombosu veya direkt heavy veya zone. Zone geliyorsa, özellikle zone u yavaş olan bir karakterse yana dash öneririm. Ama heavy geliyorsa her seferinde parry denerim. Çünkü karşılaşılan 10 karakterden 9'u feint yapmayacaktır, konsolda feint zor ve ustalık istiyor. Yüksek level bile olsa feintin yeri ayrı konsolda.

    Stamina yokken bu atak parrylenebilir ve ve rakip ileri itilebilirse, tekrar yanaşana kadar stamina gelecektir.




  • JamesCole kullanıcısına yanıt
    Benim internetim 50mbs 50ping civarı değere sahip ve istanbulda yaşıyorum
    beraber oynadığım diğer arkadaşlarım da isveç almanya gibi yurt dışı ülkelerde yaşıyorlar ve onların da internet hızı 50-100 mbs arası değişiyor.(ps4 kabloyla bağlı internete)

    hepimiz değişmeli olarak oyun kuruyoruz( botlara karşı) şu son 1 hafta hariç üst üste defalarca oyundan atmalar oldu.

    ayrıca cod black ops 3 gta5 b.field fifa nba w.o.t gibi oyunlarda oynadık ve oynuyoruz. bunların sadece cod b.ops 3 ilk dönemlerinde oyundan atmalar yaşamıştık onu da düzelttiler sonradan.

    Sorun bağlantı hızı ülke hızı rakip oyuncu hızı vs değil yani. oyunun yapısında problem var. ki son 1 haftadır bu durum da en düşük seviyeye geldi şükürler olsun ara ara atmalar olsa da .(ps4)
  • realthing kullanıcısına yanıt
    assasian da deflect ( wind gust) nasıl yapabilirim ? Tam zamanlaması nasıl olmalı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sucio -- 31 Mart 2017; 15:45:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sucio

    assasian da deflect ( wind gust) nasıl yapabilirim ? Tam zamanlaması nasıl olmalı?

    parry zamanlaması ile aynı, atak yerine o tarafa doğru dash yapıyorsun
  • Karşı tarafın attack delayi ile hemen hemen aynı anda yapman gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oyunun bağlantıları düşme kopma vs. cidden sıkıntılı ve umarım en kısa sürede düzelir. ama tutupta sırf bu yüzden şu oyuna çöp diyen gitsin kumda oynasın, bu tarz başka bir oyun yok ve bu oyun beklentileri fazlasıyla karşılamış vaziyette oynanış olarak.
  • bu güzel bilgileri paylaşan herkese teşekkürler yalnız aklımda hala tam anlayamadığım bir ikişey var Exhaustion recoveri ile stamina recoveri arasındaki fark aynı gibi sanki 2side, birde blok damage de savunma yapıp vuruncamı daha extra bir hasar oluşuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusei

    oyunun bağlantıları düşme kopma vs. cidden sıkıntılı ve umarım en kısa sürede düzelir. ama tutupta sırf bu yüzden şu oyuna çöp diyen gitsin kumda oynasın, bu tarz başka bir oyun yok ve bu oyun beklentileri fazlasıyla karşılamış vaziyette oynanış olarak.

    Oyun bir Rainbow Six ciddiyetinde gercekten. Ubisofttan beklenmeyecek ciddiyette. Karakterin her yaptiklarina uzmanlasmak gerekiyor. Dusman karakteri de cok iyi tanimak gerekiyor.

    Cok kaliteli oyun. Su atma kopma olaylarini da duzeltseler tamamdir. Yeni olmasina veriyorum. Ubisoft yeni cikarttigi oyunlarda online kisminda patliyor genelde. Rainbow six'te neler cekmistik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 1 Nisan 2017; 20:27:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende elimdeki titanfal2 ile 40 tl ye takas yaparak for honor aldım. Ubisoft un yaptıgı en iyi oyun olmuş. Baglantı kopması yaşamadım çok şükür. Oyun 10 numara, gayet güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kurusasan K kullanıcısına yanıt
    Stamina recovery diye bişey yok stamina cost reduction (yaptığın ataklarda daha az stamina harcar) ve stamina regen var oda hızlı dolmasını saglar staminanın. Block damage resistance var ve block damage atak vardı sanırım resistance olan blok yaptıgında yediğin hasarı minimuma indiriyor(karşı tarafın block damage atagı yuksekse tabi), Block damage attack da eğer yüksekse, rakip block da yapsa damage yiyebiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: For Onur

    Öyle kafaya göre takılmaca






    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Oyun gayet güzel. Bu oyundan atma sorununu çözerlerse. Oyuna ragbet artar. Zaten oyun puanlarını verenler özel sunucu destegi olmadıgından puan kırmış. Oyunda adrenalin üst seviyede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyuna güzel dedik nazar degdi. 4 e 4 açtıgım bütün oyunlarda oyun çöktü. Ulan bu kadar gariban bir firmamı bu ubisoft. Kendine server açamıyormu. güzelim oyun oynanmıyor bu haliyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaŞKumandaN -- 4 Nisan 2017; 23:47:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.