Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

/ / FOOTBALL MANAGER 2020 / [ANA KONU] / / [v20.2.0]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir Kullanıcı, 9 Masaüstü Kullanıcı
22.392
Cevap
167
Favori
1.166.239
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> FM - Football Manager >> / / FOOTBALL MANAGER 2020 / [ANA KONU] / / [v20.2.0]
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4235 Mesaj


    ben böyle stresli bir devre arası geçirmedim. bu oyuncuyu alabilmek için yırtındım resmen, PSG ve Benfica ile yarıştım. takside böldürdüm, transferin son saatleri keyfi yerine geldi oyuncunun da satın aldım. gökhan gönülden vazgeçtim bu çocuk oynasın diye. umarım yüzümü kara çıkarmaz.

    param bitti, sıfırı tükettik. ileriki aylarda ne yapçaz bilmiyorum, taksitli oyuncular var. umarım hesaplıyordur

    devre arasında alınanlar
    erkan eyibil (şimdilik fena oynamıyor, kanat eğitiyorum)
    levent kurt (furbol direktörü alalım dedi, aldık, 21 yaşaltı oynuyor)
    peglow ( aldık bunu da yatırımlık, umarım birkaç sene sonra para eder)
    rey manaj ( ljacic 'ofansta rekabet yok' diye sorun çıkardı, takımın dengesi bozulmasın diye kiralık alındı)
    svetozar markovic (son saniye 3lüğü resmen)
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    949 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba bu sistemin fm performansı nasıldır sizce kaç bin civarı veritabanı açar bu sistem şöyle bi sistem alıp 5-10 yılda fenerbahcemizin borcunu kapatmayı düşünüyorum sizce ne kadar oyuncu açar ???



    https://www.teknobiyotik.com/amd-ryzen-3-1200-3-1ghz-rx570-4gb-8gb-ram-240gb-ssd-oyuncu-bilgisayari.html



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Oyun sık sık crash dump hatası vermeye başladı çözümünü bilen var mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    657 Mesaj


    Fenerbahçe olarak ŞL'ye katılırsak buna benzer bir kura çekeriz bu şanssızlıkla eminim.

    Yıllardır FM oynuyorum geçen sene de bunun PSG, Tottenham ve Sevilla'lı versiyonunu çekmiştim yine kura da, ona en zoru diyordum bu sefer daha da zoru geldi. Bu kadar da olmaz yahu ne yapacağım ben şimdi ŞL'den çekilsem daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wallcroft -- 9 Ağustos 2019; 0:44:17 >
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    116 Mesaj

    Ben birkaç defa denedim ama daha fazla maaş, daha iyi rol vermeme rağmen gelmedi. Hayırlı olsun sana
    |
    |
    mikailc78 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Oyuncunun normalde morali iyi gözüküyor ama başka klüp ilgileniyormuş diye Moise Kean ile sözleşme uzatamadım 150 milyon euroya satacağım adamı 53 milyona satmak zorunda kaldım. Bu özellik saçma olmuş klüp ilgileniyor diye niye hemen mutsuz oluyor? Bir de oyunun maç motoru çok kötü gerçek futboldan çok uzak adam gibi motor yapamadılar yıllardır.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1010 Mesaj
    Oyun orijinal, kayıtlı oyun yüklenemedi hatası alıyorum kafayı yiyeceğim
    _____________________________
  • Yarbay
    2098 Mesaj
    Liverpool'umuz ile tarih yazdık yine.





    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4235 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: miyavlayankirpi

    Oyun orijinal, kayıtlı oyun yüklenemedi hatası alıyorum kafayı yiyeceğim
    Save dosyan bozulmuş olabilir :( başka tarihli yedeklerin varsa onlara dön.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1010 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mikailc78

    Save dosyan bozulmuş olabilir :( başka tarihli yedeklerin varsa onlara dön.

    Alıntıları Göster
    Sağolun hocam öyle yaptım 1 ay önceki save varmış oyunun kendi aldığı, onu yükledim devam ediyorum.
    Ama çok saçma ya oynayıp kaydedip kapatıyorum, ertesi gün giremiyorum kariyere.
    _____________________________
  • Yarbay
    4235 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: miyavlayankirpi

    Sağolun hocam öyle yaptım 1 ay önceki save varmış oyunun kendi aldığı, onu yükledim devam ediyorum.
    Ama çok saçma ya oynayıp kaydedip kapatıyorum, ertesi gün giremiyorum kariyere.

    Alıntıları Göster
    Oyunun ayarlarından 15 günlük save i seçin. Kendi save aldığında 3lu kopya alıyor. Biri bozulursa diğerini kullanabilmek için. Sen save yaparken bi sorun olmuş olabilir. Ben her zaman önce kaydeder sonra çıkarım oyundan.

    Allahtan yedek save varmış, olmasaydı en başa dönecektin. Geçmiş olsun diyelim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2098 Mesaj
    DEVAM

    _____________________________
  • Yarbay
    4235 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jurgen Klopp

    DEVAM

    Svetozar Trabzonda mıymış. Gayet iyi transfer. Biraz üstünde durup oynatirsan verim alırsın. Maşallah iyi paralar dönmüş. Ben de Beşiktaşla birseyler yapmaya çalışıyorum. Vida 5M alıyor yıllık, acaba göndersem mi diyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1205 Mesaj

    bu oyuncu güzel gelişiyor. sürekli 11 oynatmanı tavsiye ederim. güzel paraya satarsın.
    |
    |
    mikailc78 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    657 Mesaj

    Şu Saul bu oyunda verim alamadığım ender oyunculardan biri. Umarım verim alırsın hocam. Ben 3'lü orta sahada OOK olarak almıştım ama bir türlü fayda vermedi Arsenal kariyerimde.
    |
    |
    Jurgen Klopp kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba.
    Sortitouitsi üzerinden data güncellemesini indiriyorum. Editor Data klasörüne atıyorum ancak oyun açılırken loading ekranında kalıyor. Sorun nedir acaba?
    _____________________________
  • Binbaşı
    1010 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheKoroglu

    Arkadaşlar merhaba.
    Sortitouitsi üzerinden data güncellemesini indiriyorum. Editor Data klasörüne atıyorum ancak oyun açılırken loading ekranında kalıyor. Sorun nedir acaba?
    bende de öyle oluyor bi 20 saniye falan beklemen gerekiyor hocam ondan sonra geliyor yeni oyun ekranı
    |
    |
    _____________________________
  • Oyunu 400 saat oynamışım bazı şeyleri yeni yeni çözüyorum daha. Oyunu rakip sahada oynayacam oyunun hakimi olacam diyorsanız bekleri çok yönlü bek destek dar alanda oynatın orta saha gibi oynuyorlar yoksa diğer türlü oyuncuların arasında boşluk oluyor kısa paslı oynamak pek fayda sağlamıyor. Beklerin şut özelliği iyiyse baya golde atıyorlar. Orta saham kanatlara deplase olmuyor diyorsanız ofansif oyun kurucu değil mezzela olarak oynatın hem orta saha hem kanat olarak olarak oynuyor. Şut özelliği iyiyce baya verim sağlıyor hem ceza sahasına girip baya gol atıyor. Forvetim ceza sahasında eli belinde geziyor diyorsanız komple forvet değil yaratıcı forvet oynatın anca o zaman gezerek oynuyor. Ligte Guardiola ile Klopp'u yenecem diye taktikle uğraşa uğraşa menajer olup çıkacaz yakında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cane® -- 16 Ağustos 2019; 3:50:47 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    574 Mesaj
    Vallahi şu yorumlar da Türkiye ligi oynuyorum diyen arkadaşlara oynayan arkadaşlara HELAL OLSUN !!!

    BEN TÜRKİYE LİGİ oynamıyorum championship manager 97 den beri 2019 a kadar oynadım TÜRKİYE ligi oynamıyorum OYNAMAM DA... Zaman kaybı türkiye liglerinin hiç bir gerçekçiligi yok !!!

    Türkiye ligin de ki türk oyuncuların RATİNG i tamamen saçma ve özellikleri tamamen yalan dolan !!! Aynı zaman da Türk antranörlerin de özellikleri RATİNGLERİ uydurma sallamasyon...

    TÜRKİYE LİGİNİ yapalım demiş ama SALLAYARAK yapalım demişler FM 20 SATIN ALMAYACAGIM !!! Boykot ediyorum....

    YUSUF YAZICI örnek özelligi eksik 17.5 milyon AVROLUK oyuncu O RATİNG de olamaz bu hırsızlık gibi bişey YUSUF YAZICI O rating deyse neden LİLLE GELİP TRABZONSPOR A 17.5 MİLYON AVRO VERDİ..

    Eğer YUSUF YAZICI 17.5 MİLYON AVRO ise NEDEN RATİNG İ düşük VE HİÇ BİR ŞEKİL DE RATİNG İ DE ELİT SEVİYEYE YÜKSELMEYECEK DERECE DE !!!

    ÖRNEK FM 19 OYNUYORSUN REAL MADRİD YÖNETİYORSUN VEYA BAYERN MÜNİH YUSUF U ALIRMISIN ALMAZSIN, YANİ YUSUF FM 17-18-19- HATTA 20 İÇİN BİLE HİÇ BİR ZAMAN ELİT SEVİYE OYUNCU OLAMAAZ KİME GÖRE OYUNUN YAPIMCILARI SAYESİNDE....

    ŞİMDİ YUSUF LİLLE E GİTTİ PATLAYACAK COSACAK ADIM GİBİ BİLİYORUM YUSUF LİLLE DE KALMAZ DAHA BÜYÜK BİR KULUBE SAGLAM TRANSFER YAPACAK VE O ZAMAN Kİ SERİNİN OYUNUN DA YUSUFUN ÖZELLİKLERİNİ İSTESE LER DE TUTAMICAKLAR FM 17-18-19-20 oynayan bir yabancı adam fm 21-22-23 de DİYECEK Kİ ben bu oyunu senelerdir oynuyorum BEN BU YUSUFU niye görmeedim diyecek KARDEŞİM GÖREMEZSİN GÖREMEZSSİN ÇÜNKİ HIRSIZLAR TÜRK DUŞMANLARI MÜSLÜMAN DÜŞMANLARI ADAMIN ÖZELLİGİNİ KISMIŞ KESMİŞ NASIL GÖRECEN BAYERN E LİVERPOOL CHELSEA YE TRANSFER OLDU DA UTANÇLARINDAN YÜKSELTİKLERİNİ GÖREBİLCEKSİN....

    YUSUF SADECE 1 ÖRNEK Dİ - BUNUN ABDUL KADİR ÖMÜRÜ VAR - ABDUL KADİR PARMAK ı var KAAN AYHAN ı var CENGİZ ÜNDERİ var cengiz show yapıyor romayı sırtlıyor milli takımı sırtlıyor CENGİZ GİBİ ASLANI SIRTLAN YAPMIŞLAR SIRTLAN YAZIKKKK

    FM 19 DA SİLİK MERT ÇETİN KANII ARABASI OLAN MERT ÇETİN ROMAYA 5 YILLIK İMZA ATTI ALOOO GENÇLERBİRLİGİN DEN....

    Hüseyin türkmen var CANAVAR GİBİ PASOR STOPER - UĞURCAN ÇAKIR VAR PANTER GENÇ KALECİMİZ - TÜRK FUTBOLCULAR GERÇEK HAYAT DA FM SERİLERİN DE Kİ GİBİ KÖTÜ DEGİL MİLLET!!!

    FM OYNAYAN BİR İNSAN DER Kİ BU TÜRKİYENİN MALTA DAN FARKI YOK !!! KULUPLER DE Kİ HOCALARIN TAKTİSEL ZİHİNSEL EKSİKLİGİNDEN DOLAYI BAŞARISIZ SONUÇLARINI TÜRKİYE LİGLERİNİN OYUNCULARINA KESİLEMEZ DÜŞÜK RATİNG FATURASI !!!

    Yazık ya bu nedir abi biz insan degilmiyiz ingilizcesi iyi olan arkadaşlar şunları FM NİN YETKİLİ FORUMLARINDA VEYA TÜRKİYENİN RATİNG İNDEN SORUMLU İNSANLARA ANLATABİLİR Mİ....

    ÇEK LİGİ ABİ ÇEK LİGİ ÇEK MİLLİ TAKIMINI AL WONDER KİD LERİNİ ÇIKAR - TÜRKİYE İLE KIYASLA HATTA TÜRKİYE NİN WONDER KİD ADAYLARINI ÇIKARMA TÜRKİYEYE 3-5 TANE SALLAR LAR AMA BU OYUNDA BU SADECE FM DE....

    YAZIK PÜÜÜ

    BEN TÜRK BİR FUTBOL SEVER OLARAK SENELERDİR UTANIYORUM EVET... ARDA TURAN EN HİT EN FORM DA RESİTAL YAPTIGI DÖNEM DE BİLE ATL. MADRİD DE ONUN BİLE RATİNG İNİ KISIYORDU ADAMLAR GERÇEK HAYAT DA ARDA TURAN MADRİD DEMEKSE FM DE EN İYİ ARDA BİLE AT ARABASIYDI..

    BU RESMEN KÜFÜR GİBİ BİŞEY... BEN DE ONLARA İLETİYORUM BU KÜFÜRLERİNİ
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    462 Mesaj
    Şu olay normal mi? Forvetlerim gol atamıyor. 2022 ye geldim. Gol yükünü hep ya kanatlar ya ofansif ortasahalarım üstleniyor. Forvetlerin gol atamaması bu oyunun bugı mı?

    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
seo paketleri
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
Mobilya Takımları
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,094
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.