Şimdi Ara

Focus RS Türkiye'de (Auto Motor & Sport)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
9.392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam,

    Auto Motor & Sport dergisi olarak dün Focus RS'in Türkiye'deki ilk testini gerçekleştirdik ve bazı amatör videolar çektik:

    http://www.youtube.com/watch?v=AGp2QN8X8Ck
    http://www.youtube.com/watch?v=9tmumiwM378
    http://www.youtube.com/watch?v=1r0Uat8gOrI
    http://www.youtube.com/watch?v=NiIkQnkPAjI
    http://www.youtube.com/watch?v=bsJT3DWqln4
    http://www.youtube.com/watch?v=NLUyVCtheVk

    Testi derginin Temmuz sayısında okuyabilirsiniz. İlgilenirseniz daha sonra resimler ve izlenimlerimle bu başlığa devam ederim.

    Sevgiler,

    And







  • Resimleride görsek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: REVENT0N

    Resimleride görsek
    Benim yeni fark ettiğim bir husus var.
    İstanbuldaki şehir içi tüm tünellerde hız sınırı 60km/s. Buna görehttp://www.youtube.com/watch?v=bsJT3DWqln4 videosunda bu hız sınırını aştığınız çok net belli oluyor.

    Bu gönderdiğiniz videoyu ihbar kabul edip hem trafik hem de Ford yetkililerine göndermek gerekiyor.

    Hız denemeleriniz şehir trafiğinde değil kapalı alanlarda yapılmalı (istanbul için örnek Olimpiyat stadı ve pistler)

    Özellikle sizin gibi örnek olması gereken bir dergi çalışanlarının diğer trafik apaçileri gibi hareket etmesini kınıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2lu

    Benim yeni fark ettiğim bir husus var.
    İstanbuldaki şehir içi tüm tünellerde hız sınırı 60km/s. Buna görehttp://www.youtube.com/watch?v=bsJT3DWqln4 videosunda bu hız sınırını aştığınız çok net belli oluyor.

    Bu gönderdiğiniz videoyu ihbar kabul edip hem trafik hem de Ford yetkililerine göndermek gerekiyor.

    Hız denemeleriniz şehir trafiğinde değil kapalı alanlarda yapılmalı (istanbul için örnek Olimpiyat stadı ve pistler)

    Özellikle sizin gibi örnek olması gereken bir dergi çalışanlarının diğer trafik apaçileri gibi hareket etmesini kınıyorum.

    Alıntıları Göster
    Normal şartlarda zaten ölçümleri trafiğe kapalı alanlarda gerçekleştiriyoruz ancak test aracının derginin bitirilme gününde çıktığı dünkü gibi ekstrem durumlarda o mesafedeki alanlara gidip gelmeye vaktimiz olmayabiliyor ve sürüş izlenimlerini başkalarını tehlikeye atmadan trafikte edinmemiz gerekebiliyor. Uyarınız için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Inferno

    Normal şartlarda zaten ölçümleri trafiğe kapalı alanlarda gerçekleştiriyoruz ancak test aracının derginin bitirilme gününde çıktığı dünkü gibi ekstrem durumlarda o mesafedeki alanlara gidip gelmeye vaktimiz olmayabiliyor ve sürüş izlenimlerini başkalarını tehlikeye atmadan trafikte edinmemiz gerekebiliyor. Uyarınız için teşekkürler.

    Alıntıları Göster



    Modifiyem'den alıntıdır...Çok güzelmiş araç yahu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: REVENT0N




    Modifiyem'den alıntıdır...Çok güzelmiş araç yahu

    Alıntıları Göster
    İnsan haber verir, var mı öyle videoları çekip çekip buraya koymak.. Beraber test ederdik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: REVENT0N




    Modifiyem'den alıntıdır...Çok güzelmiş araç yahu

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: KubiPala




    Modifiyem'den alıntıdır...Çok güzelmiş araç yahu


    renk dizatn falan süper bu arada

    fiyatları ne olur sizce




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orjinalden alıntı: KubiPala




    Modifiyem'den alıntıdır...Çok güzelmiş araç yahu


    renk dizatn falan süper bu arada

    fiyatları ne olur sizce

    Alıntıları Göster
    Bu aracın önden çekişli araçlar arasında bir mihenk taşı olduğu söyleniyor.Testi yapan arkadaşın izlenimlerini merak ediyoruz gerçekten öyle mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Bu aracın önden çekişli araçlar arasında bir mihenk taşı olduğu söyleniyor.Testi yapan arkadaşın izlenimlerini merak ediyoruz gerçekten öyle mi?

    Alıntıları Göster
    Rengini sevmiyorum bu yeni RS'in.Makyajsız modelin turuncusu daha güzeldi bana göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    Rengini sevmiyorum bu yeni RS'in.Makyajsız modelin turuncusu daha güzeldi bana göre.

    Alıntıları Göster
    Güzel araba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    Rengini sevmiyorum bu yeni RS'in.Makyajsız modelin turuncusu daha güzeldi bana göre.

    Alıntıları Göster
    keşke başka biri kulansaymış. ne bastıgı belli ne gittiği
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolga86

    keşke başka biri kulansaymış. ne bastıgı belli ne gittiği

    Alıntıları Göster
     Focus RS Türkiye'de (Auto Motor & Sport)

     Focus RS Türkiye'de (Auto Motor & Sport)

     Focus RS Türkiye'de (Auto Motor & Sport)

     Focus RS Türkiye'de (Auto Motor & Sport)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

     Focus RS Türkiye'de (Auto Motor & Sport)

     Focus RS Türkiye'de (Auto Motor & Sport)

     Focus RS Türkiye'de (Auto Motor & Sport)

     Focus RS Türkiye'de (Auto Motor & Sport)


    Alıntıları Göster
    Dipnot:

    Ford Focus RS Concept modelinin British Motor Show’da sergilenmesinden sonra Ford, üretim modeli Focus RS’in üzerindeki örtüyü kaldırdı.

    2.5 litre hacminde 5 silindirli 300 beygir gücünde motora sahip Focus RS, 100 km/s hıza 5.9 saniyede ulaşabiliyor ve elektronik olarak sınırlandırılmış 250 km/s azami hıza sahip.

    Yol tutuşunu artırmak için Focus RS’de kilitli ön diferansiyel, “torq steer” durumunu engelleyen özel ayarlanmış süspansiyon sistemi, alçaltılmış gövde ve daha büyük frenler kullanılmış.

    Kabinde en belirgin özellikleri gövde rengi ile uyumlu Recaro spor koltuklar, karbon fiber parçalar ve alüminyum vites topuzu.

    Dışardan bakıldığında ise siyah ön panjur, kaputta havalandırma ızgaraları, arka spoyler ve difüzer, çift egzoz çıkışı ve 19 inç büyüklüğündeki tekerlerkleri en belirgin özellikleri.

    Focus RS, sadece İngiltere’de şu ana kadar 1,500 adet sipariş almış...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Dipnot:

    Ford Focus RS Concept modelinin British Motor Show’da sergilenmesinden sonra Ford, üretim modeli Focus RS’in üzerindeki örtüyü kaldırdı.

    2.5 litre hacminde 5 silindirli 300 beygir gücünde motora sahip Focus RS, 100 km/s hıza 5.9 saniyede ulaşabiliyor ve elektronik olarak sınırlandırılmış 250 km/s azami hıza sahip.

    Yol tutuşunu artırmak için Focus RS’de kilitli ön diferansiyel, “torq steer” durumunu engelleyen özel ayarlanmış süspansiyon sistemi, alçaltılmış gövde ve daha büyük frenler kullanılmış.

    Kabinde en belirgin özellikleri gövde rengi ile uyumlu Recaro spor koltuklar, karbon fiber parçalar ve alüminyum vites topuzu.

    Dışardan bakıldığında ise siyah ön panjur, kaputta havalandırma ızgaraları, arka spoyler ve difüzer, çift egzoz çıkışı ve 19 inç büyüklüğündeki tekerlerkleri en belirgin özellikleri.

    Focus RS, sadece İngiltere’de şu ana kadar 1,500 adet sipariş almış...


    Alıntıları Göster
    10 numara araba. Param olsa kesin alırım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @NTARES

    10 numara araba. Param olsa kesin alırım..

    Alıntıları Göster
    şimdi ne yol tutuş vardır bunda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    şimdi ne yol tutuş vardır bunda

    Alıntıları Göster
    Yeşil ve turuncu bu modele çok yakışıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cossolina

    Yeşil ve turuncu bu modele çok yakışıyor

    Alıntıları Göster
    ilk araba da Ford değil mi :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    ilk araba da Ford değil mi :D

    Alıntıları Göster
    ilk focus rs 215 ps di bu 305 ps
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    ilk focus rs 215 ps di bu 305 ps

    Alıntıları Göster
    düz focus'un bile yol tutuşu mükemmel acaba bu nasıldır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: transverse

    düz focus'un bile yol tutuşu mükemmel acaba bu nasıldır...

    Alıntıları Göster
    Focus dedimmi 1 değil 1000 düşünecen




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.