Şimdi Ara

FOCUS GHİA GİZLİ ÖZELLİKLER (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
778
Cevap
29
Favori
457.057
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence bu konuda opel daha saıkıntılı..arkadaş opel bakıyordu bir sürü paket vardı..en basit donanım için bile paket almak gerekiyordu..


    quote:

    Orjinalden alıntı: gebs

    başka bir formdada yazmıştım.şu ford üç kuruşun hesabını yapcağına adam gibi bu ufak tefek özellikleri standart olarak sunsa sanki batacak.tuhaf tuhaf şeyler arabanın birinde var birinde yok.ghia alcan yoksa madursun.tak işte hespsine sanki çok maliyet gerektiren unsurlar.jant dersin açılır tavan dersin anlarımda gerisi resmen içgüzarlık gibi geliyor bana.ben sis farı taktırdım düğme yok.mecbur görünmeyen bir yere düğme taktırdım.yoksa bayılcan dünya para servise bir düğme için




  • quote:

    Orjinalden alıntı: avukatkemal

    Bence bu konuda opel daha saıkıntılı..arkadaş opel bakıyordu bir sürü paket vardı..en basit donanım için bile paket almak gerekiyordu..


    quote:

    Orjinalden alıntı: gebs

    başka bir formdada yazmıştım.şu ford üç kuruşun hesabını yapcağına adam gibi bu ufak tefek özellikleri standart olarak sunsa sanki batacak.tuhaf tuhaf şeyler arabanın birinde var birinde yok.ghia alcan yoksa madursun.tak işte hespsine sanki çok maliyet gerektiren unsurlar.jant dersin açılır tavan dersin anlarımda gerisi resmen içgüzarlık gibi geliyor bana.ben sis farı taktırdım düğme yok.mecbur görünmeyen bir yere düğme taktırdım.yoksa bayılcan dünya para servise bir düğme için




    YİNE FORD YİNE FORD




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gebs

    başka bir formdada yazmıştım.şu ford üç kuruşun hesabını yapcağına adam gibi bu ufak tefek özellikleri standart olarak sunsa sanki batacak.tuhaf tuhaf şeyler arabanın birinde var birinde yok.ghia alcan yoksa madursun.tak işte hespsine sanki çok maliyet gerektiren unsurlar.jant dersin açılır tavan dersin anlarımda gerisi resmen içgüzarlık gibi geliyor bana.ben sis farı taktırdım düğme yok.mecbur görünmeyen bir yere düğme taktırdım.yoksa bayılcan dünya para servise bir düğme için

    Örnek;
    Vw Golf Midline ve Confortline
    Opel Astra Essentia ve Enjoy

    arasındaki farkları incelemeni tavsiye ederim. Bu sadece Ford'un politikası değil




  • astra 33 bin ytlden başlayan fiyatlarla diyor..ama sorunca öğreniyosun 1.3 motor ve sadece abs ve klimanın olduğu alt seviye bu fiyata..ghianın seviyesine ulaşmak için 2 veya 3 paket almak zoundasın, fiyat ghiadan aşağıda değil..
  • Donanım seçenekleriyle fiyatı en az değişen Mercedes herhalde. Komşumun aldığı B serisi baz fiyat 31.000 €. Komşum biraz donanım ekletmiş 58.000 € .
  • komşu b serisi mercedesini vip yaptırdı heralde
    aradaki farkla bi dene focus alırım la ben
  • erdemdogan24, bi dene focus alırım derken para birimine dikkat etmediğini düşündüm. YTL'ye çevirirsek farktan iki focus çıkıyor.

    VIP değil ayrıca, 200 CDI otomatik full aksesuar. 103.000 YTL saymış. Benim hesapla (2. el focus mk1) 7 tane focus ediyor. Hatta 6 tane alıp kalan paraya aksesuar yapılır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Burç9889

    erdemdogan24, bi dene focus alırım derken para birimine dikkat etmediğini düşündüm. YTL'ye çevirirsek farktan iki focus çıkıyor.

    VIP değil ayrıca, 200 CDI otomatik full aksesuar. 103.000 YTL saymış. Benim hesapla (2. el focus mk1) 7 tane focus ediyor. Hatta 6 tane alıp kalan paraya aksesuar yapılır.


    HOCAM ALEMSİN YA KIRDIN BENİ VALLA HİÇ GÜLESİM YOKTU




  • Ben gayet ciddiyim. Artık yeni araç piyasasına bakarken para birimi olarak focus mk1 kullanır oldum. Abuk sabuk donanımlar yüklenmiş arabaları bi torba paraya satıyorlar ve o aletler focus'un 3'te 2'si kadar araba olmuyor.

    Mesela güncel Laguna geldiği vakit test sürüşüne çıkmıştım. İlk ve tek yorumum "tekerlekli baba koltuğu" olmuştu. O kadar rahat bir şöför koltuğu var ki anlatamam. Ama araba yok. O zamanlar 40 küsür milyar olan Laguna'dan, kardeşimin arkadaşının babası almış ve bir süre sonra koltuk foksiyonları bozulmuş. Değişim ücreti 8 milyar... 8'de ön yoolcu koltuğu olsa 16 milyar... Arabanın değeri ne kaldı???

    Şimdi Laguna 70.000 YTL civarı mesela.. Ne eder? 4 focus.. Haksız mıyım? Sonra beni kesseler o arabayı(!) alır mıyım?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Burç9889

    erdemdogan24, bi dene focus alırım derken para birimine dikkat etmediğini düşündüm. YTL'ye çevirirsek farktan iki focus çıkıyor.

    VIP değil ayrıca, 200 CDI otomatik full aksesuar. 103.000 YTL saymış. Benim hesapla (2. el focus mk1) 7 tane focus ediyor. Hatta 6 tane alıp kalan paraya aksesuar yapılır.


    hatta focus taksi durağı açılıp para bilem kazanılır ;)

    quote:

    Ben gayet ciddiyim. Artık yeni araç piyasasına bakarken para birimi olarak focus mk1 kullanır oldum.


    kardeş bugünlerde 1 mk1 in kuru kaç ytl :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okyaypay -- 6 Ekim 2007; 23:17:00 >




  • Ortalama 15 - 16.000 YTL.. Bilemedin 17 olsun. Toplu alımda bi indirim bilem alırız...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Burç9889
    Laguna'dan, kardeşimin arkadaşının babası almış ve bir süre sonra koltuk foksiyonları bozulmuş. Değişim ücreti 8 milyar... 8'de ön yoolcu koltuğu olsa 16 milyar...

    İki koltuk bir MK1




  • Aklıma gelmişken daha acı bir tabloyu da hatırlatayım. Sene 2002. O zaman Mk1 kuru 10 milyar civarı.

    Vicdansız FIAT (Failure In Automotive Technology) sıfır Şahin'e 1,5 focus Mk1 istiyordu.

    Zaten TOFAŞ FIAT Koç'un karşılıksız para çekme ünitesi. Hani kanalizasyon içeriğini satsa yine para karşılığında birşeyler vermiş olurdu.. Yazık oldu kuşların içinde can verenlere, Allah rahmet eylesin..




  • Bu arada otomatik klima sahiplerine sözüm. Klimayı hep AUTO da tutun. Çünkü araba rampa yukarı çıktığında bayıldığı anda araba klimayı kapatıyor. Çok yararlı bir özellik
  • quote:

    Orjinalden alıntı: @NTARES

    Bu arada otomatik klima sahiplerine sözüm. Klimayı hep AUTO da tutun. Çünkü araba rampa yukarı çıktığında bayıldığı anda araba klimayı kapatıyor. Çok yararlı bir özellik


    Normal klimada da var bu özellik. Ayrıca Escort'larda olmayıp klima motorunun yanmasına sebep olan bir özellik olarak, motor bayılmasa bile 4000 rpm'de klima kapanır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Burç9889


    quote:

    Orjinalden alıntı: @NTARES

    Bu arada otomatik klima sahiplerine sözüm. Klimayı hep AUTO da tutun. Çünkü araba rampa yukarı çıktığında bayıldığı anda araba klimayı kapatıyor. Çok yararlı bir özellik


    Normal klimada da var bu özellik. Ayrıca Escort'larda olmayıp klima motorunun yanmasına sebep olan bir özellik olarak, motor bayılmasa bile 4000 rpm'de klima kapanır.



    Oh aman ne güzel herkes yararlansın bu özellikten o zaman.




  • Sanırım bu başlıkta bahsedilmedi. Ama Focus ana başlığında sözedilmişti. Ghia olanlarda sürücü koltuğunun önünde ilk bakışta farkedilmeyen çok kullanışlı bir cep var.(Döşeme üstünde) Buaraya seyahat halinde cep telefonu, bozuk para vb. koyabilirsiniz. Arabadan kısa süreli ayrılmalarda cep telefonu dışarıdan farkedilmiyor. Böyle durumlarda telefonu kaptırma tehlikeside olmuyor dolayısıyla. Geçenlerde kardeşim 1-2 dakikalık arabasını yalnız bırakmış, cep telefonu görünür yerde olduğu için sizlere ömür, uçurmuşlar anında.

    Bende bu cebi arabayı aldıktan aylar sonra farketmiştim. Trendlerde sanırım yok bu cep.
  • Bu "bişeyler götürme"nin arabaya zarar boyutunu kurtarsalar bari. İçeride saçma bir poşete ulaşmak için vatandaş cam indiriyor. Cam filmi belki çözüm olur
  • otomatik klimanın rampa çıkarken kendi kendine kapanması çok güzel bir özellikmiş yaw. Teşekkürler arkadaşlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vuralkan

    Sanırım bu başlıkta bahsedilmedi. Ama Focus ana başlığında sözedilmişti. Ghia olanlarda sürücü koltuğunun önünde ilk bakışta farkedilmeyen çok kullanışlı bir cep var.(Döşeme üstünde) Buaraya seyahat halinde cep telefonu, bozuk para vb. koyabilirsiniz. Arabadan kısa süreli ayrılmalarda cep telefonu dışarıdan farkedilmiyor. Böyle durumlarda telefonu kaptırma tehlikeside olmuyor dolayısıyla. Geçenlerde kardeşim 1-2 dakikalık arabasını yalnız bırakmış, cep telefonu görünür yerde olduğu için sizlere ömür, uçurmuşlar anında.

    Bende bu cebi arabayı aldıktan aylar sonra farketmiştim. Trendlerde sanırım yok bu cep.

    daha oncede solenmişti ama ben o kadar baktım bi türlü bulamadım o cebi ya koymamışlar yada hakkaten çok gizli




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.