Şimdi Ara

.: FLİGHT SİMULATOR PİLOTLAR KULÜBÜ | DH ALTIN KANATLAR :. (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
728
Cevap
23
Favori
60.312
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _RevO_

    Biraz da FS haberlerinden bahsedelim, tabii bu haberlerin merkezini korsan oluşturuyor, lakin kullanıcılar arasında değil şirketler arasında...

    İlk olarak UK2000'e girelim. Bildiğiniz üzere UK2000 scenery'si, adından da anlaşılacağı üzere ilgiltere merkezli scenery üreticisi. Son çıkan ve Dave Chapman'ın yaptığı Stantex scenery'sindeki texture'lerin UK2000 den çalıntı olduğu ortaya çıktı. UK2000 adminleri forumlarında bu adamın scenery'sini almayın demekle meşgul.

    Güney Amerika scenery eklentisi üreticisi LatinVFR da, bir scenery'sinde FlyTampa'ya ait scenery objeleri, pist texture'lerini FlyTampa'dan izinsiz kullanıldığı ortaya çıkmış (adamlar işi biliyor, FlyTampa'dan almışlar, ya Aerosft'dan alsalardı )

    Aklıma Call of Duty Black Ops'ın 'Herkezin içinde bir asker vardır' sloganı geldi, demekki neymiş 'Herkezin içinde bir korsan' da olabiliyormuş


    yanlış tahmin etmiyor ve hatırlamıyorsam oyuncehennemindeki ÜBER paylaşım konusunun sahibiydin. ardından bir sabah o konu kapandı sebebi nedir?
    buda benim odam.

     .: FLİGHT SİMULATOR PİLOTLAR KULÜBÜ | DH ALTIN KANATLAR :.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kavil -- 18 Temmuz 2011; 21:25:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kavil


    quote:

    Orijinalden alıntı: _RevO_

    Biraz da FS haberlerinden bahsedelim, tabii bu haberlerin merkezini korsan oluşturuyor, lakin kullanıcılar arasında değil şirketler arasında...

    İlk olarak UK2000'e girelim. Bildiğiniz üzere UK2000 scenery'si, adından da anlaşılacağı üzere ilgiltere merkezli scenery üreticisi. Son çıkan ve Dave Chapman'ın yaptığı Stantex scenery'sindeki texture'lerin UK2000 den çalıntı olduğu ortaya çıktı. UK2000 adminleri forumlarında bu adamın scenery'sini almayın demekle meşgul.

    Güney Amerika scenery eklentisi üreticisi LatinVFR da, bir scenery'sinde FlyTampa'ya ait scenery objeleri, pist texture'lerini FlyTampa'dan izinsiz kullanıldığı ortaya çıkmış (adamlar işi biliyor, FlyTampa'dan almışlar, ya Aerosft'dan alsalardı )

    Aklıma Call of Duty Black Ops'ın 'Herkezin içinde bir asker vardır' sloganı geldi, demekki neymiş 'Herkezin içinde bir korsan' da olabiliyormuş


    yanlış tahmin etmiyor ve hatırlamıyorsam oyuncehennemindeki ÜBER paylaşım konusunun sahibiydin. ardından bir sabah o konu kapandı sebebi nedir?
    buda benim odam.

     .: FLİGHT SİMULATOR PİLOTLAR KULÜBÜ | DH ALTIN KANATLAR :.



    o konuya ve bir çok konuya darbe yapıldı,neoş adlı adminin bi halttan anlamadığı için güzelim konuyu banane 2 milyon tık aldıysa diyip baştan savması paha biçilemez aynı şeyde benım dvd konusuyla ilgiliydi,neyse eski defterleri açmayalım,lamer her yerde lamer




  • Revo burada nickname ini görünce senin aynı kişi olacağını bende tahmin ettim..bende oyuncehennemin e üye idim ve buradaki nickname im de aynı idi...o zaman başlığın adı FS eklentiler idi yanlış hatırlamıyorsam sonra başka başlığa aldınız..oldukça güzel ve hatta yurt dışından bile takipçisi olan bir forum bölümü idi..önce r..p.d..h..e in hışmına uğradık zaten bende hemen aboneliğimi bitirdim..daha sona konu dağılınca bir daha da oyuncehennemi ne girmedim uzun süre.. senin sitenin ismini bana pm atarmısın mümkünse?
  • kokpitim hakkında yorum alamadım:D bu arada tecrübeli kişilerle multi uçuşlar yapmak isterim. iFly 737 denedim ancak multiproblemi vara carenado c208 payware olmasına rağmen gerçek defaultlar kadar performanslı bir şekilde shared cockpit yapılabiliniyor. isteyen bütün VFR cılara avustralya kıyılarında bir tur öneriyorum.

    gerekli eklentiler
    REX2-Overdrive
    ORBX FTX SP3 Pack (SP3şart değil sadece gold ve blue da yeter. red ve green pek önemli değil.)
    ORBX Cessnock (mutlaka edinilmesi gereken müthiş bir hava alanıhttp://fullterrain.com/product_ycnk.html)
    Carenado C208 yada herhangi bir güzel propeller uçak

    eskişehirde varsa fsx gelsin tanışalım bi çayımızı içsin uçuşa geçelim:D




  • ILS Landing hakkında yardımcı olabilir misiniz? Bütün tutorial videolarını izledim. Her şeyi denedim ama bir türlü uçağım ILS kaynağına yönelmiyor.

    Bunun sebebi ne olabilir acaba?

    Teşekkürler
  • Merhaba,

    Yine bir @Ocean Mist klasigi ve cok degerli bir paylasim, tebrikler.

    Benimde corbada tuzum bulunsun, FSX performansi icin donanim guncellemesi yapmadan once kesinlikle asagidaki PDF dokumani okumalisiniz, yoksa paranizi sokaga atabilirsiniz:

    Why do I get 50 fps and you get single digit fps?
    http://forum.aerosoft.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=9064

    PS: Bir cok kere @velociraptor'in nicki "Velocity Raptor" olarak yazilmis, kendisi uyarmasa da nacizane duzeltme yapmak istedim...

    Tesekkurler,

    Hicks



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hicks -- 19 Temmuz 2011; 21:04:58 >




  • hicks teşekkür ederim...aslında ilk günden beri farkındayım ama zaten nickname olduğu için bir mesajda düzelir diye bekliyordum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lostfan

    ILS Landing hakkında yardımcı olabilir misiniz? Bütün tutorial videolarını izledim. Her şeyi denedim ama bir türlü uçağım ILS kaynağına yönelmiyor.

    Bunun sebebi ne olabilir acaba?

    Teşekkürler



    ILS landing için öncelikle ineceğiniz alanın ILS donanımı olmalıdır.bu donanımın radyo frekansları, course değeri doğru şekilde hem NAV 1 coruse yada MCDU/FMC ILS radyo frekans yerlerine doğru girilmeli hatta kullandığınız uçağın yada FSX in de yazılımında bu değerler doğru olarak girilmiş yani program dosyalarında da maddi yazılım hatası olmamalıdır.örneğin LTBA 36R için ILS değeri 111.30 course ise 358 olarak dosyalarınızda olmalıdır.buda uçağım yazılımı ile ilgilidir.tüm bunlardan sonra diğer nokta uçağın inilecek meydana 25 nm den uzak olursa, arada çok mania yani karasal engel olursa ILS sinyallerini alamaz.ayrıca bazı uçaklarda ILS aktivasyonu MCP yani ana control paneli ve radyo üzerinden aktif hale getirlirken bazı uçaklarda örneğin airbuslarda MCDU ya girilen NAV radyo değerleri ile aktif olmaktadır.sonuçta radyo frekansınızı doğru girdiyseniz ve bu frekansı panelden yada MCDU dan aktif hale getirip çalıştırdıysanız uçağınız piste uygun uzaklıkta ve havaalnının ILS özelliği varsa kısaca uygulamada maddi hatanız yoksa o zaman yazılımsal hata düşünmenizi öneririm....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: velociraptor


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lostfan

    ILS Landing hakkında yardımcı olabilir misiniz? Bütün tutorial videolarını izledim. Her şeyi denedim ama bir türlü uçağım ILS kaynağına yönelmiyor.

    Bunun sebebi ne olabilir acaba?

    Teşekkürler



    ILS landing için öncelikle ineceğiniz alanın ILS donanımı olmalıdır.bu donanımın radyo frekansları, course değeri doğru şekilde hem NAV 1 coruse yada MCDU/FMC ILS radyo frekans yerlerine doğru girilmeli hatta kullandığınız uçağın yada FSX in de yazılımında bu değerler doğru olarak girilmiş yani program dosyalarında da maddi yazılım hatası olmamalıdır.örneğin LTBA 36R için ILS değeri 111.30 course ise 358 olarak dosyalarınızda olmalıdır.buda uçağım yazılımı ile ilgilidir.tüm bunlardan sonra diğer nokta uçağın inilecek meydana 25 nm den uzak olursa, arada çok mania yani karasal engel olursa ILS sinyallerini alamaz.ayrıca bazı uçaklarda ILS aktivasyonu MCP yani ana control paneli ve radyo üzerinden aktif hale getirlirken bazı uçaklarda örneğin airbuslarda MCDU ya girilen NAV radyo değerleri ile aktif olmaktadır.sonuçta radyo frekansınızı doğru girdiyseniz ve bu frekansı panelden yada MCDU dan aktif hale getirip çalıştırdıysanız uçağınız piste uygun uzaklıkta ve havaalnının ILS özelliği varsa kısaca uygulamada maddi hatanız yoksa o zaman yazılımsal hata düşünmenizi öneririm....


    Sanırım sorun oyunda ben en iyisi oyunu baştan yükleyeyim . Yaptığım eklentiler sorun oluşturmuş olabilir.

    Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    Merhaba,

    Yine bir @Ocean Mist klasigi ve cok degerli bir paylasim, tebrikler.

    Benimde corbada tuzum bulunsun, FSX performansi icin donanim guncellemesi yapmadan once kesinlikle asagidaki PDF dokumani okumalisiniz, yoksa paranizi sokaga atabilirsiniz:

    Why do I get 50 fps and you get single digit fps?
    http://forum.aerosoft.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=9064

    PS: Bir cok kere @velociraptor'in nicki "Velocity Raptor" olarak yazilmis, kendisi uyarmasa da nacizane duzeltme yapmak istedim...

    Tesekkurler,

    Hicks

    Tesekkurler dostum,

    Velociraptor hocamin nicki su unlu hdd ye cok benzediginden ben karistiriyorum :) artik dogrusunu yazarim :) tekrar tesekkurler...

    Velociraptor hocam, flap ve birkac konu kalmisti anlatacaginiz, sicagi sicagina bu konuyuda kapatsak kaptan ne dersin?

    Tatilde olmam nedeniyle hicbir konuma bakmiyorum, sadece bu konumu takip ediyorum, benim icin en onemli konularimdan, bu arada konulari degerli kilan sadece o konudaki arkadaslarim, benim pek bir etkim yok deger katma konusunda...




  • velo hocam arkadaşların hevesini kırmak ve sizinde anlatma şevkinizi kaçırmak istemem ancak sordukları sorular son derece anlamsız. şöyleki bu SORULAN SORULANARIN (flaplar olsun ils nasıl inerim olsun.) hepsinin internette ONBİNLERCE örneği var. ve tamamıda gerçekten iyi anlatıyor. üşenmeden bırada destan yazmanın pek bi alemi yok diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kavil

    velo hocam arkadaşların hevesini kırmak ve sizinde anlatma şevkinizi kaçırmak istemem ancak sordukları sorular son derece anlamsız. şöyleki bu SORULAN SORULANARIN (flaplar olsun ils nasıl inerim olsun.) hepsinin internette ONBİNLERCE örneği var. ve tamamıda gerçekten iyi anlatıyor. üşenmeden bırada destan yazmanın pek bi alemi yok diye düşünüyorum.

    Bence yanlis dusunuyorsunuz, elbette anlatiliyor fakat mesele anlatim seklidir, velociraptor hocamin anlatim sekli olsun, anlamadigim noktalari sormak olsun oldukca doyurucu, o yuzden netden okumaktansa veloci hocamin birikim ve tecrubelerini aktarmasi benim icin cok daha onemli, ki kendiside bu durumdan rahatsiz olsa belirtirdi, aksine birseyler ogretmeyi, aktarmayi seven bir insan...

    Konuda nacizane egitim veriyor arkadaslarimiz, hobiyi ogrenmek isteyen pek cok insanda bundan faydalaniyor.
    Ve benim konularimda ilkem ve amacim sudur; birseyleri ogrenmek icin baskalarinin testleri degerlendirmelerinden ziyade konu ile alakali butun olaylari konu icinden saglamaktir. Yoksa dh nin veya konu acmanin amaci nedir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rwenzori -- 20 Temmuz 2011; 11:42:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kavil

    velo hocam arkadaşların hevesini kırmak ve sizinde anlatma şevkinizi kaçırmak istemem ancak sordukları sorular son derece anlamsız. şöyleki bu SORULAN SORULANARIN (flaplar olsun ils nasıl inerim olsun.) hepsinin internette ONBİNLERCE örneği var. ve tamamıda gerçekten iyi anlatıyor. üşenmeden bırada destan yazmanın pek bi alemi yok diye düşünüyorum.


    aslına bakarsanız bende önce okuyarak sonra çokça sorarak öğrendim...sorarak öğrenmek ne yazıkki bu işin bir parçası ve ne yaparsanız yapın bazı şeyleri video seyrederek öğrenemzsiniz hemen bir örnek vereyim airbus MCDU programlamasında cold&dark başlamazsanız block/zwf block gibi değerleri girmenize izin vermiyor bunu videolarda ben görmedim ve progeamda hata arayıp durdum ancak sorunca ve okuyunca bu ayrıntıyı öğrendim..ama elbetteki tüm her şeyi burada yazmamız mümkün değil bende bu işi amatör olark yapan sadece düzenli uçuşları olan bolca okuyup yerli yabancı forum takip eden bir insanım...işim vaktim elverdğince ve tabii bilgim ölçüsünde mantıklı sorulara yanıt yazmaya çalışrım..çünkü bu forumun başka konularında da ben yardım istiyor ve soruyorum bana yardım gelmeyince bende kırılıp kızıyorum belirtmeliyim ki yardım hep geldi bu foruman beyaz eşya ve plazma seçimi için görüşler bilgiler aldım ve çok memnunıum..o nedenle vaktim olduğunca çok detaylı olmamak üzere cevap vermekte sakınca görmüyorum..başkası sorulan sorunun cevabını biliyorda sadece okuyup geçiyorsa bunun da doğru olduğunu düşünmüyorum...




  • her ikinizinde düşüncelerine saygım sonsuz. ANCAK UNUTULMAMASI GEREKEN BİR ŞEY VARSA ODA SANAL HAVACILIKTA UÇTUĞUUN SÜREDEN 4-5 KAT DAHA FAZLA SÜREYİ DÖKÜMAN CHART BİLİMUM ŞEY OKUYARAK GEÇİRECEK OLMAN GERÇEĞİDİR.

    bende başlarda aynen sizler gibi aklıma ne geliyorsa soruyordum ve sağolsun o zamanda velo hoca gibi saygıdeğer abilerimiz yardımlarını esirgemiyorlardı. ancak internetteki türkçe ingilizce bir sürü dökümanı okumaya başladıkça insanları BOŞ YERE yorduğumu fark ettim. kendileri inkar etseler yok biz yorulmadık memnunuz sorularından deseler bile soru sormadığınız takdirde daha iyi olduğunu her şekilde anlarsınız. ve belirli bir süre son kendi öğrendiğiniz şeyler BAŞKALARINA SORUP öğrendiğiniz şeylerin yanında çooook daha kalıcı oluyor.


    bugün birisi burada boeing 737-x00 serilerinde APU yu çalıştırmak için bütün fuel pumpları açıyorum dediğinde bu simulatorde sorun olmaz ancak gerçek hayatta böyle değil ve bizde gerçeğe yakın yapmaya uğraştığımıza göre. APU için Sol Center ve 1 AFT Fuel vanalarını açmamız gerekiyor. birisi bu soruyu sorduğunda ben ona bu cevabı verirsem inanınki bu cevap onu ancak 1-2 hafta idare eder ardından unutabilir.; diyeceksinizki herkes senin gibi gerizekalı mı? hayır. bu gibi bir çook basit ayrıntı içerisinde KENDİNİZİN öğrendiğiniz bilgiler diğerlerine göre çook daha ön planda duruyor.

    kendimden örnek verirsem Kanattaki kanatçık durum ikaz testini yapmayı unutmazken aletli uçuşlarda bel kemiği niteliğindeki Auto-Throttle ı kalkış öncesi ARM konumuna almayı en az 20 kere unutmuşumdur. ben bunu başka birisinden öğrendiğim bilgi olduğu için olduğunu düşünüyorum. diğer bir. çok şey gibi kendim öğrenseydim unutmayacağımdan eminim. Chart takip ediyorum ancak bu şekilde bu auto throttle olayını bertaraf edebildim.



    ---- özet---
    uzun yazıyı okumak istemeyenler için.


    çooook oku az uç. inanın bana böylesi size çook daha fazla keyif vericek.




  • Sizi anliyorum kismen hak veriyorum da yalniz veloci hocamin veya diger arkadaslarimizinda anlatim seklide bunun icin boyle yapindan ibaret degil, olaylari neden sonuc iliskisi icinde anlattigindan dolayi dokumanlara gore burda okuduklarim daha anlasilir, elbette dokumanlar ile birlesiyor bu veriler, bu karisim benim icin oldukca net.

    Ve su var, benim burda flap' lar vs hakkinda istedigim anlatim yuzlerce insana ulasiyor, amac kisisel bir ogrenim degil, oyle olsa adamdan mail yoluyla her turlu bilgiyi rica ederim, amac hobiyi yaymak, ogretmek, gelistirmek boyle olunca, bir konuda bu gibi egitimlere girmeksizin, hersey dokumanda yaziyor ordan ogrenin, burda boyle sorular sormayin yaklasimida dogru degil...

    Tabi kesinlikle mevcut olan dokumanlari reddetmiyoruz yalniz bir ogreticinin anlatmasi daha farkli olur...

    Ayrica su dokumanlari adres vs leri bana pm etseniz bende rehberler bolumune eklesem herkes icin cok faydali olur...

    Aslinda egitim isteyen insanlar ile sinif gibi birsey olustursak ve egitmenlerde net ortaminda birsekilde konu hakkinda egitimler verse cok da iyi olur, bunun ornekleri var...




  • hem okumak hemde uçmak en azında önceleri yalnız ve offline uçarak bolca uçarak hata yaparak ve esc tuşuna basıp başa dönerek öğrenmek en iyisi bende sizin gibi düşünüyorum..öte yandan chart okumayı hatta route çizmeyi buradan anlatmamız mümkün değil..ben bir örnek daha vereyim PMDG 737 FMC planlamayı bir arkadaşıma msn yoluyla anlattım.ama İST-ANTALYA arasında bir türlü FMC yi programlayamadı...inanın madde madde FMC LTBA-LTAI programlamasını aynen yazdım ne yaptıysam hangi tuşa bastıysam yazdım aynısını uyguladı öyle hoşuna gitti ki şimdi FMC yi genel hatları ile anladı..yukarıda da yazdığım gibi hepimizin temel amacı yardımcı olmak benim ayrıca amacım sanal havacılığa 1 kişi daha ekleyebilmek..burada hiç olmazsa ESC tuşna basıp geri dönebiliyorsun.benim birde model uçak pilotluğum var onda sahada eğitim yapınca bazen şöyle oluyor"
    öğretmen"sola dön"
    öğrenci"tamam abi döndüm"
    öğretmen"yükseliş ver. yüksel tamam şimdi gazı kıs"
    öğrenci"tamam abi gazı ksıtım"
    öğretmen"dön sola dön sola solaaa"
    çaaat
    öğretmen" poşet getirin uçağı içine doldurun arkadaşlar yarın toplayalım..""
    evet ne yazıkki buda bir eğitim ve esc tuşu yok..bunu da gülelim diye anlattım gerçek diyalogdur bilginize



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi velociraptor -- 21 Temmuz 2011; 0:40:46 >




  • benimde bir çaylak projem var bir büyüğümüzden yardım alıyorum. çook yavaş ilerliyor ancak bu yaza biticek umarım:D model uçakta sim faydalı mıdır? 2 senelik helikopter pilotuyum simle alakası yok diyebilirim. gerçek helikopter özellikle ilk ayarlarında gain vermek olsun kuyruk titremesi olsun hepsini deneme yanılma bazende kırımla çözüyorsunuz. sim de böyle değil. şimdi model uçağa başladım model uçaktada RealFlightG4 var. açıkcası çook iyi kullanıyorum. yani akrobasi olsun trainer olsun patlarmotorlu olsun akla gelebilicek bütün modellerde gayet iyiyim. ancak gerçek hayatın hiçte böyle olmayacağını biliyorum.

    velo hocam ayrıca söylemek isterimki bu anlatımlarda SYKPE kullanmanız her iki taraf içinde çook daha kolay ve verimli oluyor. en azından VFR uçarken birisine komut vermek ve gözlemlemek. daha rahat aynı model uçakta sizin yaptığınız gibi bir ortam oluşuyor. fsx içerisindede.




  • skype yi bende duydum iyi olacağını düşünüyorum haklısınız ama işte her iki tarafında vakit ve ortam olarak uygun olması gerekir..öncelikle havacılığa meraklı herkezin model uçak ile birkez de olsa ilgilenmesini tavsiye ediyorum.çünkü ben her gün uçmak için piste gitmeye çalışıyorum..sanal dünyada bilgisayar üzerinde gördüğünüz yaşadığınız herşeyi model uçakta gerçkten yaşarsınız.aileron nedr rudder nedir throttle nedir hepsini canlı canlı görür bir daha hiç unutmaz ve ezberlemezsiniz...örneğin uçağın sağa yatması roll hareketi için aileronların pozisyonu ne olmalıdır?ezberleyerek bunu öğrenebilrsiniz ama model üzerinde görünce unutmazsınız sağ aileron yukarı-sol aşağı bakmalıdır..uçuş paternlerinde rüzgar bacağı nedir?rüzgar altı yaklaşma son yaklaşma pass geçme gazı kısarak uçağı çökertme, hele iniş o kadar zevkli dirki ilkinde dizleriniz titrer zaten eğitimde iniş son dönem olup oldukça iyi eğitim ister defalarca son yaklaşma ve pass geçme yapmalı pisti orta hatta tutturmalı aynı anda uçağı çökertmeli ama yere vurmamalısınız teker koyarken tıpkı gerçek uçaklardaki gibi flare yani palye ile teker koyarsınız.kısacası model uçak sanal havacılığın bir sonraki noktası dır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: velociraptor

    skype yi bende duydum iyi olacağını düşünüyorum haklısınız ama işte her iki tarafında vakit ve ortam olarak uygun olması gerekir..öncelikle havacılığa meraklı herkezin model uçak ile birkez de olsa ilgilenmesini tavsiye ediyorum.çünkü ben her gün uçmak için piste gitmeye çalışıyorum..sanal dünyada bilgisayar üzerinde gördüğünüz yaşadığınız herşeyi model uçakta gerçkten yaşarsınız.aileron nedr rudder nedir throttle nedir hepsini canlı canlı görür bir daha hiç unutmaz ve ezberlemezsiniz...örneğin uçağın sağa yatması roll hareketi için aileronların pozisyonu ne olmalıdır?ezberleyerek bunu öğrenebilrsiniz ama model üzerinde görünce unutmazsınız sağ aileron yukarı-sol aşağı bakmalıdır..uçuş paternlerinde rüzgar bacağı nedir?rüzgar altı yaklaşma son yaklaşma pass geçme gazı kısarak uçağı çökertme, hele iniş o kadar zevkli dirki ilkinde dizleriniz titrer zaten eğitimde iniş son dönem olup oldukça iyi eğitim ister defalarca son yaklaşma ve pass geçme yapmalı pisti orta hatta tutturmalı aynı anda uçağı çökertmeli ama yere vurmamalısınız teker koyarken tıpkı gerçek uçaklardaki gibi flare yani palye ile teker koyarsınız.kısacası model uçak sanal havacılığın bir sonraki noktası dır..


    Anladım arkadaşlar, model uçağı da çok istiyorum aslında, sanırım biraz pahalı bir uğraş, Ankaradayım bu tür organizasyonlara en azından izleyici olarak katılmak isterim, var mı bildiğiniz veya katıldığınız?




  • benide sayın aranıza yaklaşık 9 ay önce başladım lessons bölümündeki derslerden başlayıp ilerledim başlarda uçuş planı hazırlayıp uçmaya çalışmadım.yavaş yavaş okuya okuya forumları takip ede ede lessons kısmında ne varsa onu öğrenmeye çalışarak ilerledim youtube dan o kadar çok fazla video izledim ki. sonra default uçaklarla uçmaya başladım şuan fmc si olan uçakla devam ediyorum.hala çok fazla eksiğim var.virtual airlines şirketine üye oldum ve 1 aydır online uçuş yapıyorum ama hergün farklı bişeyle karşılaşıyorum ve onunla ilgili şeyler okumaya çalışıyorum.bende ilk başladığımda FLAp nedir ne işe yarar bunun gibi şuan basit gelen ama ilk başladığım zamanlarda hiç fikir yürütemediğim şeyleri bilmiyordum(747-400 le flapsız iniş yapmaya çalışıp auto break açmayıp üstüne speed brake arm konumuna almayıp hızı azaltsamda indikten sonrada bu uçak neden durmuyor dediğimi dün gibi hatırlıyorum) o yüzden yeni başlayan arkadaşların bunları bilmemesini hoş karşılamak gerekir.illa simulasyona başladıgımızda belli bir bilgi birikimine sahip olmak zorunda değiliz.Şuan size basit gelen şeyleri öğrenmek için ne kadar zaman harcadınız bi düşünün bakalım.ben simulasyona hakkını vermek istiyorum o yüzden herşeyi ağırdan alıyorum.yavaş yavaş öğrene öğrene gitmek en güzeli.herkese keyifli uçuşlar.burdan isim vermek istemiyorum ama bi virtual airlines iyi bir eğitim programı düzenlemeyi düşünüyormuş.herkese sorumlu ve rütbeli birini verip onunla birlikte ve toplu olarak teamspeak vasıtasıyla eğitim vereceklermiş.ben daha 2 gün önce duydum eğer isteyen olursa özel mesaj atabilirim.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.