Şimdi Ara

Flash Flash ! KO Yasaklanıyormuş !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
106
Cevap
0
Favori
1.729
Tıklama
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> Knight Online >> KO Genel >> Flash Flash ! KO Yasaklanıyormuş !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orjinalden alıntı: airztras

    Çok sağlam kaynaklardan aldım bilgiyi. Okullar tamamen kapanana kadar internet cafelerde KO oynamak yasaklanıyormuş ve oynatan cafe sahiplerine ağır cezalar verilecekmiş. 1 haftyaya kadar M.E.Bakanlığından açıklama yapılacakmış
    Geçmiş Olsun


    inş kapanır bu şekilde 10 yaşındaki AGAlardan kurtuluruz
    |
    |
    _____________________________
    Don't waste your time or time will waste you.
  • Binbaşı
    1014 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Action_Boy

    quote:

    Orjinalden alıntı: airztras

    Çok sağlam kaynaklardan aldım bilgiyi. Okullar tamamen kapanana kadar internet cafelerde KO oynamak yasaklanıyormuş ve oynatan cafe sahiplerine ağır cezalar verilecekmiş. 1 haftyaya kadar M.E.Bakanlığından açıklama yapılacakmış
    Geçmiş Olsun


    inş kapanır bu şekilde 10 yaşındaki AGAlardan kurtuluruz

    evet :)
    |
    |
    _____________________________
    Hacklenen we banlanan charlarım bu imza bolumunu sıgmadı




  • Binbaşı
    1404 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: raggaemesut

    ben evden oynuyorum no problem


    abe yes
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    672 Mesaj
    bıze oyunmu yok kapansın gıtsın
    pc patlamasa bende gırerdm ewden
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    133 Mesaj
    yaw get maynak mısın nesin bi arada knight a dava açmışlardı artık rüyamızda görcektik knight ı herkes bi yerlerinden bişeyler uyduruyo post kasmak için nedir bu ya forumun saygınlığı kalmadı önüne gelen atıp tutuyor
    |
    |
    _____________________________


    เ๓zค๓ıภ ๒เ รคкเภςครเ ๓เ שคг ؟
  • Binbaşı
    1610 Mesaj
    ii oLur oyuna girebiliriz ozmn
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    302 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: katliam93


    quote:

    Orjinalden alıntı: fatih2019

    öle ceza gelemez olsa olsa knightı 15 veya 16 yaşından küçüklerin oynaması yasak onları oynatırsa ceza gelebilir oda zor ama bence




    Hangi kafeler adanada?








    geliyo işte adana da5 oyun internet kafelerde yasak oyunu yasaklayan wali oyunları görmemiş bile
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1014 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: HaGiE_Watt

    yaw get maynak mısın nesin bi arada knight a dava açmışlardı artık rüyamızda görcektik knight ı herkes bi yerlerinden bişeyler uyduruyo post kasmak için nedir bu ya forumun saygınlığı kalmadı önüne gelen atıp tutuyor

    evet bikac ay once de bununla iligili topic acılmıstı 1 2 gun ko kapandı fln meğerse servera reset atıolarmı$
    |
    |
    _____________________________
    Hacklenen we banlanan charlarım bu imza bolumunu sıgmadı
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Eeeee ne yapak okulu bırakırızzama nese bned bilgisayar var
    |
    |
    _____________________________
    .
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    beyler doğru olabilir okuldan gelirken kafeye bakim dedim bütün kafeler mühürlenmişti acaba küçük çocukların k.o oynamasındanmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NO_oB -- 8 Kasım 2006; 18:17:35 >
    |
    |
    _____________________________
    TheViLLaiNSharDDewiL
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    knight online, ultima online, mu online vb oyunlarda kapanması lazım o zaman saçmalama hiçkimse bişey yapamaz insan haklarına aykırı bu 1...2. de ben evdeyim kapanırsada süper olur
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4650 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: airztras

    Çok sağlam kaynaklardan aldım bilgiyi. Okullar tamamen kapanana kadar internet cafelerde KO oynamak yasaklanıyormuş ve oynatan cafe sahiplerine ağır cezalar verilecekmiş. 1 haftyaya kadar M.E.Bakanlığından açıklama yapılacakmış
    Geçmiş Olsun

    gel bi 10 dk konusak senle
    |
    |
    _____________________________
    Moda Sahili
  • Yüzbaşı
    639 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    211 Mesaj
    kapansın ders çalışın biraz
    benim gibi olmayın siz
    |
    |
    _____________________________
    FrienZ ID:bur4k LvL:76 human Np:100.000 FrienZ
  • Yüzbaşı
    641 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: airztras

    Çok sağlam kaynaklardan aldım bilgiyi. Okullar tamamen kapanana kadar internet cafelerde KO oynamak yasaklanıyormuş ve oynatan cafe sahiplerine ağır cezalar verilecekmiş. 1 haftyaya kadar M.E.Bakanlığından açıklama yapılacakmış
    Geçmiş Olsun

    ne bu nekadar sacma bır yazı bu yasaklanacakmıs ulkede ozgurluk war ole her ıstenen yapılmaz sıgrada zarar lı bı yasaklasın bak ne oluyor
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    imkansız gbi bişi..ama eğer olursa oyun boşalır süper olur,
    |
    |
    _____________________________
    27.08.2007 Karagün..
    http://www.youtube.com/watch?v=nKrrqzfB09M
    Kanla çizildi Kanla Silinir !!


  • Binbaşı
    1517 Mesaj
    pek te ilgilendirmes beni oyunu bırakalı 1,5 ay oluo
    |
    |
    _____________________________
    "Yedi kapılı Teb şehrini kuran kim?
    Kitaplar yalnız kralların adını yazar.
    Yoksa kayaları taşıyan krallar mı?"
    ...
    Bertold Brecht, "Okumuş Bir İşçi Soruyor"
    (Türkçesi: A. Kadir)
  • Yüzbaşı
    776 Mesaj
    İnşallah yasaklanır. Ben gibi evde oynayanlar serverlerin boşalması halinde rahat ederler.
    |
    |
    _____________________________
  • General
    24930 Mesaj
    Eet protesto yapalım Cafede KO oynamak yasaklansın
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    599 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: l

    ımkansız bı durum gorende sankı knıght herkesı esır aldı sancak ...


    Sence Alamadı mı ???
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Mobilya Takımları
SEO
üniversite
Orjinal Laptop Yedek Parça
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.