Merhaba 2 seneden uzun süredir bozuk ekran kartını değiştirmek için uğraşıyorum. 8 ay önce tüketici hakem heyetine kartın değiştirilmesi talebiyle başvuru yaptım. Talebim mart ayında onaylandı. Tüketici hakem heyeti kararı elime ulaştı. Kartın bir muadili ile değiştirilmesine karar verildi. 3.5 ay boyunca firma ile uğraşmaktayım. Karara uymak yerine elimizde şuan aynı kart bulunmamaktadır isterseniz bozuk olan kartınızın faturadaki fiyatının üstüne para ekleyin size daha kaliteli ekran kartı verelim diyorlar. 1400 lira civarında aldığım ekran kartı şuan 6000 TL üzerinde. Ellerinde kartın muadili internette satışta olmasına rağmen o kart teknik servisimizde yok satıştan çekip veremiyoruz gibi saçma bir cevap verdiler. Tazminat davası açmayı düşünüyorum. Nasıl bir sonuç çıkar bilmiyorum ama tek isteğim tüketici hakem kararını işleme sokmak. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wade -- 26 Haziran 2022; 18:31:10 > |
Bildirim