Şimdi Ara

FINAL FANTASY VII REMAKE | PS4 ANA KONU (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
587
Cevap
9
Favori
21.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eski oyunları ps4 de görmekten ciğerim soldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyundaki ikon haline gelmiş karakterleri icerikleri hatta eşyaları bile görmek muhtesem bir duygu. Umarım muziklere dokunmadan yenilenmiş versiyonunu çıkarırlar. Oynanış değişebilir onda bir sorun yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beklenir öğretmenim beklenir niye beklenmesin, bu zamana kadar neredeyse her FF oyunu farklı bir sistem kullandı, turn based her zaman döneme ayak uydurmak için geliştirildi. FFVII'de kendi döneminde geleneksel turn based sistem yerine active time battle kullanıyordu. FFX'da gelişti count time battle oldu, FFXII'de de farklı bir sistem kullanıldı hatta FFXV ve Type 0'ın temellerinin atıldığı bir sistemdi ama sevilmedi. FFXIII'de tekrar turn based sisteme dönüldü ve command synergy battle'i yarattılar, özel ATB gauge barı sayesinde bitmek bilmeyen bir aksiyon vardı, turn based demeye bin şahit gerekiyordu şahane bir sistemdi. Lightning Returns'de de sistem farklıydı, keza FFXV'de de farklı. Mmo FF'ler için bile real time battle sistemi yarattı adamlar. Hiçbir zaman yerinde saymadı, turn based her zaman gelişti ve modernize edildi. Ancak burada sıkıntı yaratan kısım FFXV'in turn based olmaması ve VII konusunda bunu referans almaları. Tamam belki daha fazla satmak, oyuncu çekmek için tercih edilmiş olabilir ama onca yıldır remake bekleyen insanların Cloud'u Kratos olarak görmek istediklerini sanmıyorum, bu bence daha büyük bir risk. Elbette detaylar geldikçe iyi mi olmuş kötü mü öğreneceğiz ama yine de XIII serisindeki sisteme benzer bir şey yaratabilirlerdi, en azından benim beklentim oydu.




  • Savaş sistemi 15 ile aynı olacak sanki bekleyip göreceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lubuoguz

    TR PSN ye böyle birşey gelmiş nedir anlayabilen varmı?
    https://store.playstation.com/#!/tr-tr/oyunlar/final-fantasy-vii/cid=EP0082-CUSA01847_00-FINALFANTASYVIIB

    Eski oyunu ps4 e cikarmislar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Steam üzerinden pc ye geçen yıl çıkarılan sözde hd yapılan oyun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melkor23

    Beklenir öğretmenim beklenir niye beklenmesin, bu zamana kadar neredeyse her FF oyunu farklı bir sistem kullandı, turn based her zaman döneme ayak uydurmak için geliştirildi. FFVII'de kendi döneminde geleneksel turn based sistem yerine active time battle kullanıyordu. FFX'da gelişti count time battle oldu, FFXII'de de farklı bir sistem kullanıldı hatta FFXV ve Type 0'ın temellerinin atıldığı bir sistemdi ama sevilmedi. FFXIII'de tekrar turn based sisteme dönüldü ve command synergy battle'i yarattılar, özel ATB gauge barı sayesinde bitmek bilmeyen bir aksiyon vardı, turn based demeye bin şahit gerekiyordu şahane bir sistemdi. Lightning Returns'de de sistem farklıydı, keza FFXV'de de farklı. Mmo FF'ler için bile real time battle sistemi yarattı adamlar. Hiçbir zaman yerinde saymadı, turn based her zaman gelişti ve modernize edildi. Ancak burada sıkıntı yaratan kısım FFXV'in turn based olmaması ve VII konusunda bunu referans almaları. Tamam belki daha fazla satmak, oyuncu çekmek için tercih edilmiş olabilir ama onca yıldır remake bekleyen insanların Cloud'u Kratos olarak görmek istediklerini sanmıyorum, bu bence daha büyük bir risk. Elbette detaylar geldikçe iyi mi olmuş kötü mü öğreneceğiz ama yine de XIII serisindeki sisteme benzer bir şey yaratabilirlerdi, en azından benim beklentim oydu.

    FF 9 da da ATB sistemi vardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • FF9 daki dövüş sistemi ve efektlerine hastaydım. Özellikle her karakterin kendisine has olması çok hoşuma gidiyordu. Karakterleri ön plana çıkarmak adına gerçekten güzel bir özellikti. Grupta tek bir kişinin büyü özelliğine sahip olması ya da tek bir kişinin summoner özelliğine sahip olması o karakteri ön plana çıkarabiliyordu. Bir tek zidane çok sade geliyordu bana ama onun da ATB si dolunca coşuyordu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leonheart07 -- 8 Aralık 2015; 12:03:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonheart07

    FF9 daki dövüş sistemi ve efektlerine hastaydım. Özellikle her karakterin kendisine has olması çok hoşuma gidiyordu. Karakterleri ön plana çıkarmak adına gerçekten güzel bir özellikti. Grupta tek bir kişinin büyü özelliğine sahip olması ya da tek bir kişinin summoner özelliğine sahip olması o karakteri ön plana çıkarabiliyordu. Bir tek zidane çok sade geliyordu bana ama onun da ATB si dolunca coşuyordu

    Evet haklısınız. FF 9 ilk oynadığım ff pyunuydu. Benim için yeri ayrıdır. Bu arada eidilon lar vardı oyunda. Summon degil. Ismi degisikti. Eden harikaydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheLuBu -- 8 Aralık 2015; 12:08:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen hocam, benim de ilk FF oyunumdu. Sonrasında 7-8-10 diye ilerledim. Ben bir de Japonca oynamıştım hem de defalarca .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melkor23

    Beklenir öğretmenim beklenir niye beklenmesin, bu zamana kadar neredeyse her FF oyunu farklı bir sistem kullandı, turn based her zaman döneme ayak uydurmak için geliştirildi. FFVII'de kendi döneminde geleneksel turn based sistem yerine active time battle kullanıyordu. FFX'da gelişti count time battle oldu, FFXII'de de farklı bir sistem kullanıldı hatta FFXV ve Type 0'ın temellerinin atıldığı bir sistemdi ama sevilmedi. FFXIII'de tekrar turn based sisteme dönüldü ve command synergy battle'i yarattılar, özel ATB gauge barı sayesinde bitmek bilmeyen bir aksiyon vardı, turn based demeye bin şahit gerekiyordu şahane bir sistemdi. Lightning Returns'de de sistem farklıydı, keza FFXV'de de farklı. Mmo FF'ler için bile real time battle sistemi yarattı adamlar. Hiçbir zaman yerinde saymadı, turn based her zaman gelişti ve modernize edildi. Ancak burada sıkıntı yaratan kısım FFXV'in turn based olmaması ve VII konusunda bunu referans almaları. Tamam belki daha fazla satmak, oyuncu çekmek için tercih edilmiş olabilir ama onca yıldır remake bekleyen insanların Cloud'u Kratos olarak görmek istediklerini sanmıyorum, bu bence daha büyük bir risk. Elbette detaylar geldikçe iyi mi olmuş kötü mü öğreneceğiz ama yine de XIII serisindeki sisteme benzer bir şey yaratabilirlerdi, en azından benim beklentim oydu.

    Bana kalırsa ff7 remake daha çok crisis core'un her anlamda devamı niteliginde bir nevi final fantasy'i kingdom hearts'laştırma çabası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArGoDa


    quote:

    Orijinalden alıntı: melkor23

    Beklenir öğretmenim beklenir niye beklenmesin, bu zamana kadar neredeyse her FF oyunu farklı bir sistem kullandı, turn based her zaman döneme ayak uydurmak için geliştirildi. FFVII'de kendi döneminde geleneksel turn based sistem yerine active time battle kullanıyordu. FFX'da gelişti count time battle oldu, FFXII'de de farklı bir sistem kullanıldı hatta FFXV ve Type 0'ın temellerinin atıldığı bir sistemdi ama sevilmedi. FFXIII'de tekrar turn based sisteme dönüldü ve command synergy battle'i yarattılar, özel ATB gauge barı sayesinde bitmek bilmeyen bir aksiyon vardı, turn based demeye bin şahit gerekiyordu şahane bir sistemdi. Lightning Returns'de de sistem farklıydı, keza FFXV'de de farklı. Mmo FF'ler için bile real time battle sistemi yarattı adamlar. Hiçbir zaman yerinde saymadı, turn based her zaman gelişti ve modernize edildi. Ancak burada sıkıntı yaratan kısım FFXV'in turn based olmaması ve VII konusunda bunu referans almaları. Tamam belki daha fazla satmak, oyuncu çekmek için tercih edilmiş olabilir ama onca yıldır remake bekleyen insanların Cloud'u Kratos olarak görmek istediklerini sanmıyorum, bu bence daha büyük bir risk. Elbette detaylar geldikçe iyi mi olmuş kötü mü öğreneceğiz ama yine de XIII serisindeki sisteme benzer bir şey yaratabilirlerdi, en azından benim beklentim oydu.

    Bana kalırsa ff7 remake daha çok crisis core'un her anlamda devamı niteliginde bir nevi final fantasy'i kingdom hearts'laştırma çabası

    Kesin konuamak dogru olmaz. Bekleyip gorecegiz bakalim bir ff fani olarak ff7 yi remake olarak gormek bile ayri bir keyif.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Oyunun cıkış tarihi bellimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Square enix e ff konusunda güvenmiyorum. Bedava dağıtırlarsa eskinin hatrına indirip denerim onun dışında Bi şey ifade etmiyor. ff reflexlerimi körelttiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: d3vstator
    Zaten FF7 bu noktaya getiren hikayesi ve karakterleridir. Bahsettiginiz sira tabanli oynanis sistemi degil.

    Bütün ff'leri o noktaya getiren hikaye ve karakterlerdir zaten.Bilmediğimiz şeyler yazın lütfen.
  • Oyun bölümler halinde çıkacak acaba nasıl olacak. Episodic rpg olur mu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rai-gy kullanıcısına yanıt
    Dukkanin onunu kapama, kenara kac...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rai-gy

    quote:

    Orijinalden alıntı: d3vstator
    Zaten FF7 bu noktaya getiren hikayesi ve karakterleridir. Bahsettiginiz sira tabanli oynanis sistemi degil.

    Bütün ff'leri o noktaya getiren hikaye ve karakterlerdir zaten.Bilmediğimiz şeyler yazın lütfen.

    Dikkat et çizmesinler bir daha



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkcs -- 9 Aralık 2015; 20:43:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.