DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Film Afişlerini Nereden Bulabilirim?!
25
Cevap
0
Favori
5.946
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Film Afişlerini Nereden Bulabilirim?!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Nisan 2009 19:07:42 Konu Sahibi
      Arkadaşlar nikimden de anlayacağınız üzere Mark Wahlberg hayranıyım ve oynadığı her filmi izlemeye çalışıyorum.Şimdide oynadığı filmlerin posterlerini toplamaya karar verdim.Nasıl bulabilirim?Herhangi bi sinemadan istesem olur mu ya da film posteri satan bi yer önerebilir misiniz?



      |
      |
      _____________________________


      To bring forth the rhythm and the rhyme
      I'm a get mine so get yours
      I wanna see sweat comin' out your pores
      On the house tip is how I'm swingin' this
    • Yarbay
      5836 Mesaj
      28 Nisan 2009 19:09:46
      Kadıköy'de satılıyor. Ama pahalıya gelir, al bi baskı makinesi kur eve internetten indir indir bas.
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Nisan 2009 19:13:02 Konu Sahibi
      kadıköy bize uzak kalıyo ben izmitteyim baskı makinesi iyi fikir ama hazır olsa daha iyi olur.
      |
      |
      _____________________________


      To bring forth the rhythm and the rhyme
      I'm a get mine so get yours
      I wanna see sweat comin' out your pores
      On the house tip is how I'm swingin' this
    • Yüzbaşı
      931 Mesaj
      28 Nisan 2009 19:15:03
      Ben sinemadan bedavaya alıyorum bazen.
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Nisan 2009 19:16:32 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: daniel_x

      Ben sinemadan bedavaya alıyorum bazen.

      hangi sinemadan alıyosun dostum ya?biz istemiştik ama vermediler
      |
      |
      _____________________________


      To bring forth the rhythm and the rhyme
      I'm a get mine so get yours
      I wanna see sweat comin' out your pores
      On the house tip is how I'm swingin' this
    • Binbaşı
      1266 Mesaj
      28 Nisan 2009 19:18:51



      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      2 Not
      28 Nisan 2009 19:19:09
      quote:

      Orjinalden alıntı: daniel_x

      Ben sinemadan bedavaya alıyorum bazen.



      istedin mi veriyorlar mı afişleri, arkadaşım?
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Nisan 2009 19:51:52 Konu Sahibi
      firtikk
      bu resimlerdeki gibi bi poster bulsam odayı kaplatcam ama bi bulamıyoz.
      |
      |
      _____________________________


      To bring forth the rhythm and the rhyme
      I'm a get mine so get yours
      I wanna see sweat comin' out your pores
      On the house tip is how I'm swingin' this
    • Yüzbaşı
      429 Mesaj
      28 Nisan 2009 20:11:21
      Bende "ROBERT KNEPPER" yani "T-BAG" in afişini istiyorum bulabilcek var mı ? Lütfen diziden kesilmiş saçma sahneler olmasın adamın cidden güzel bir resmi veya bir filmde resmi varsa olabilir...

      Odamda Prison Break 4.sezon Posteri var...Gayette güzel...Arkadaşımın babası Copy Center işlettiği için arkadaş ucuzdan ayarlıyor bana
      |
      |
      _____________________________

      тнєσ∂σяє вαgωєℓℓ (т-вαg)
    • Emekli Yönetici
      15896 Mesaj
      28 Nisan 2009 20:13:13
      poster basmak için bir program vardı adı neydi arkadaşlar lazım da
      |
      |
      _____________________________


      Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
      Ne mutlu Türküm Diyene

    • Yüzbaşı
      931 Mesaj
      28 Nisan 2009 20:15:11
      quote:

      Orjinalden alıntı: Virtus



      Alıntıları Göster




      istedin mi veriyorlar mı afişleri, arkadaşım?

      Aynen.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2037 Mesaj
      28 Nisan 2009 20:22:00
      Lisedeyken onun sarkilarini dinlerdik.
      orta yaslilar bilir. New Kids On the Block isminde bir muzik grubu vardi. Dünya capında milyonlarca album satisina ulasmasti.
      Kişilik olarak suca meyilli. bir süre hapiste yatmis bir arkadas!
      Gecenlerde biyografik belgeseli cikmisti. cok enteresen bir gecmisi ve kişiliği var.
      Amerikan History X filmi icin Edward Norton dan sonra kim daha iyi oynar deselerdi kesinlikle Mark derdim.
      Erkek kardesi olmasaydı su an hapislerde cürüyor olurdu.
      bla bla
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1961 Mesaj
      28 Nisan 2009 20:36:40
      Kadıköyde Rexx'in çaprazında bulunduğu (eski Tayf'a doğru giden yol, SRV Müzik de yol üstünde) sokakta film afişi satan bir dükkan var.
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Nisan 2009 22:58:45 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: bilgeolun

      Lisedeyken onun sarkilarini dinlerdik.
      orta yaslilar bilir. New Kids On the Block isminde bir muzik grubu vardi. Dünya capında milyonlarca album satisina ulasmasti.
      Kişilik olarak suca meyilli. bir süre hapiste yatmis bir arkadas!
      Gecenlerde biyografik belgeseli cikmisti. cok enteresen bir gecmisi ve kişiliği var.
      Amerikan History X filmi icin Edward Norton dan sonra kim daha iyi oynar deselerdi kesinlikle Mark derdim.
      Erkek kardesi olmasaydı su an hapislerde cürüyor olurdu.
      bla bla


      Kesinlikle katılıoyurm dostum sana.
      |
      |
      _____________________________


      To bring forth the rhythm and the rhyme
      I'm a get mine so get yours
      I wanna see sweat comin' out your pores
      On the house tip is how I'm swingin' this
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Nisan 2009 23:00:47 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: Ramualda

      Bende "ROBERT KNEPPER" yani "T-BAG" in afişini istiyorum bulabilcek var mı ? Lütfen diziden kesilmiş saçma sahneler olmasın adamın cidden güzel bir resmi veya bir filmde resmi varsa olabilir...

      Odamda Prison Break 4.sezon Posteri var...Gayette güzel...Arkadaşımın babası Copy Center işlettiği için arkadaş ucuzdan ayarlıyor bana

      Dostum o arkadaşın bize de ayarlasın bi M.Wahlberg posteri bee
      |
      |
      _____________________________


      To bring forth the rhythm and the rhyme
      I'm a get mine so get yours
      I wanna see sweat comin' out your pores
      On the house tip is how I'm swingin' this
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Nisan 2009 23:10:14
      quote:

      Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online

      poster basmak için bir program vardı adı neydi arkadaşlar lazım da



      Rasterbator Standalone



      hacı bi gün matkabı da al gel de şu kapı barfiksini sabitliyelim
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Nisan 2009 23:13:01
      Beylerler internetten şöyle yüksek çözünürlüklü poster bulabileceğimiz bi yer var mı? (fotograf olarak yani)
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Nisan 2009 23:43:21 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: mad skillz

      Kadıköyde Rexx'in çaprazında bulunduğu (eski Tayf'a doğru giden yol, SRV Müzik de yol üstünde) sokakta film afişi satan bir dükkan var.

      Bu haftasonu bi uğrayım o zmn dediğiniz yere...
      |
      |
      _____________________________


      To bring forth the rhythm and the rhyme
      I'm a get mine so get yours
      I wanna see sweat comin' out your pores
      On the house tip is how I'm swingin' this
    • Emekli Yönetici
      15896 Mesaj
      28 Nisan 2009 23:55:45
      quote:

      Orjinalden alıntı: Number47



      Alıntıları Göster




      Rasterbator Standalone



      hacı bi gün matkabı da al gel de şu kapı barfiksini sabitliyelim


      sağol

      olur hacı gelirim bi ara
      |
      |
      _____________________________


      Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
      Ne mutlu Türküm Diyene

    • Yarbay
      3194 Mesaj
      29 Nisan 2009 00:00:04
      Kadikoy'de var benim bildigim. Izmit'te nerde bulursun bilemiyorum. Ama Kadikoy'e olur da yolun duserse, sahaflarin orda ve sokaklarda yere serip satanlar bile goruyorum.
      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
izmir havalimanı transfer
modasor
SEO
ses yalıtımı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.