Şimdi Ara

Fikret Orman İstifa diyenler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı, 2 Mobil Kullanıcı ( 2 Mobil Cihaz )
93
Cevap
0
Favori
2.029
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Beşiktaş >> Fikret Orman İstifa diyenler
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    832 Mesaj
    Burada Ünal Aysal'ın bir sözünü yazıp onu örnek veren arkadaşlar var .


    Ünal Aysal Geldiğinde Galatasarayın yepyeni gıcır gıcır tabiri caizse para sayma makinas gibi bir stadı mevcuttu.

    Bizde iste eski gelir getirmeyen bir stad mevcut. En basitinden bu olay bile kulübe ekstradan 30-40 milyon euro gelir sağlyor.

    Ayrıca Ünal Aysal Borsa işlerini çok iyi biliyor ve bunu gayet iyi kullandı . Sermaye artırımna gitti ve ciddi bir gelir elde etti. Buralardan gelen parayla da bir kumar oynadı ve Drogba ile Snejderi aldı. Bu kumarı da kazandı .

    He tam tersi durum olsaydı transferler tutmasaydı bu başar gelmeseydi bu kadar gelir elde edilemezdi orası da bir gerçek.
    _____________________________

    Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan, halkını esir eden, içerdeki cephenin suskunluğudur.

    Katılım zamanı: 3 Aralık 2006
  • Emekli Yönetici
    2117 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KaranlıkSokak

    Burada Ünal Aysal'ın bir sözünü yazıp onu örnek veren arkadaşlar var .


    Ünal Aysal Geldiğinde Galatasarayın yepyeni gıcır gıcır tabiri caizse para sayma makinas gibi bir stadı mevcuttu.

    Bizde iste eski gelir getirmeyen bir stad mevcut. En basitinden bu olay bile kulübe ekstradan 30-40 milyon euro gelir sağlyor.

    Ayrıca Ünal Aysal Borsa işlerini çok iyi biliyor ve bunu gayet iyi kullandı . Sermaye artırımna gitti ve ciddi bir gelir elde etti. Buralardan gelen parayla da bir kumar oynadı ve Drogba ile Snejderi aldı. Bu kumarı da kazandı .

    He tam tersi durum olsaydı transferler tutmasaydı bu başar gelmeseydi bu kadar gelir elde edilemezdi orası da bir gerçek.

    eğer ünal aysal başa geldiğinde stad yapılmamış olsaydı, maçlar hala ali sami yen'de oynanıyor ve yeni stadın ise temelleri bile atılmamış, hatta yapım kararı ve izni bile alınmamış olsaydı ne olurdu bi dşünelim... ünal aysal akıllı adam, gs yine şüphesiz yükselişe geçerdi ama bu kadar erken olmazdı kesinlikle... bakın "kesinlikle" diyorum. çünkü ciddi bi gelir kaynağından yoksun olurdu kulüp. ve yönetimin de futboldaki başarıdan daha öncelikli bi uğraşı olurdu.

    fikret başkan ünal başkan kadar şanslı değil. hatta ben sırf bu stad konusu yüzünden bi sene daha samet hocayla çalışılıcağını düşünüyorum. %95 ihtimalle...
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2154 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: iliqueur

    hocam fikret orman "KAN VE GÖZYAŞI VAAD ediyorum" dediğinde herkes destek oldu; takim kaybetti alkisladi, feda dediler elimizden geleni yaptik, avrupadan men edildik eyvallah dedik, genclesecegiz dediler "ne guzel" dedik, altyapi dediler "helal olsun" dedik...

    peki sonuc ?

    bize Dortmund, Münih ornekleri verildi, takimin basina aybabayi getirdiler. alt yapı dendi 1 tane genc oyuncu kazandik mi bu sene ? ernst yana top oynuyor, cok daha ucuza hasan kosar dediler, nerede hasan ? niang, dentinho, ugur boral, gokhan suzen, escude, mcgregor, bunlar besiktas altyapisinin urunude bizim mi haberimiz yok ?


    hadi altyapi zaten kolay birsey degil, ben zaten beklemiyordum altyapidan oyuncu cikmasini ama biz yukaridaki seyler soylendiginde farkli seyler hayal etmistik. cok kaliteli bir hoca onderliginde, gonderilen oyuncularin yerine oguzhan gibi kaliteli ve genc oyuncu transfer edip ligi 6. bitirseydik vallahi sesim cikmazdi. genclesiyoruz, sistem oturtuyoruz, yapilaniyoruz vs derdik, heyecanla beklerdik. simdiki yapilan nedir Allah askina ? neyle aciklayabiliriz bu seneyi?

    Q7 kalmak istedigi halde her turlu seyi yapip adami uzerine para vererek yolladilar, seneye galatasarayda drogbayi gol manyagi yapacak. ve Q7 yerine maliyeti dusuk (!) diye alinan oyuncularin maliyeti Q7 ninkini gecti. hele birde roportaj skandali var ki; cidden cok ayip.

    yd den hesap sorulacak dendi, ben bisey goremedim daha ...

    en uzucu olani kuculme konusu, milletin agzina sakiz olduk ...

    basket takimi dagildi ...

    Ericsson olayi var birde, evlere senlik ...

    Q7 ile veli yi kiyaslarken "ikiside milli takim oyuncusu" diyen baskanin vizyonuna inanmiyorum kardesim. her zaman soyluyorum; baskan 90 larin futbol kafasini yasiyor... sizde baskan gibi kolej havasini yakalayip sampiyonluklar kazanacagimizi saniyorsaniz, siz bilirsiniz...

    ha olumlu birsey soyleyim :) stad olayinda tebrik ederim baskani. yillardir soylenen seyi gerceklestirdigi icin tesekkur ederiz ayrica...







    Defalarca açıklandı bu durumlar ama ısrarla aynı şeyler tekrarlanıyor;

    -Aybaba td adayları listesinde son sıradaydı. Diğer tüm adaylar kabul etmediler. Kimisi maddi durumu, kimisi UEFA'dan men edilmemizi gerekçe gösterdi. Yönetim Samet Hoca'yı ilk sırada isteseydi, aylarca vakit harcanmazdı.

    -Transferler, genç oyuncuların oynamaması Aybaba'nın kabahati, yönetimin değil.

    -Quaresma kalıp yattığı yerden 10 trilyon almak istiyordu, Beşiktaş'a aşık olduğundan değil. Quaresma'ya Alex muamelesi yapmaktan vazgeçin. Beşiktaş'a pozitif anlamda pek birşey kazandırdığı falan yok. Olcay Quaresma'nın 100'de 1'i kadar bile yetenekli değil ama takım içerisindeki katkısı çok daha fazla.

    -YD'den hesap sorulacak dendi ama YD'nin klübe verdiği paralar karşılığında senet alması üzerine bu iş askıya alındı. Birazcık politik olun, 100 trilyonu bu haldeyken nasıl ödeyeceğiz? Gazoz kapaklarıyla mı? Senelerce "Çıldırt bizi Başkan" diye Demirörene tezahürat yapanlar şimdi neden hesap sorulmuyor diye kıyamet koparıyor.

    -Kimse küçülme ile ilgili laf etmedi hatta Başkan defalarca küçülme denilen şeyin ne olduğunu, Beşiktaş'ın ödeyemeyeceği borç altına girmeyeceğini, bütçesine göre hareket edeceğini söyledi.

    -Basket takımını dağıtan Demirörendir. Geçen sene sonunda takım Abdullah Gül'ü kupalarla ziyaret ettiğinde, cumburbaşkanının bile "Bu kadro bozulmasın, Demirören grubu sponsorluğa devam etsin" sözüne rağmen sponsor olmadılar ve takım dağıldı.

    -Sözlerin niye ve ne zaman söylendiği önemli. Benim görüşüm Quaresma'nın kendi milli takımındaki konumu, Veli'nin kendi milli takımındaki konumundan beter durumdadır.

    Başkan 90lardan sonra yitirdiğimiz değerleri kazandırmaya çalışıyor, tek sorunu iyi bir ekibinin olmaması. O da zaman içerisinde kurulacak zaten.
    _____________________________




  • Yarbay
    2751 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sisyphus

    quote:

    Orijinalden alıntı: iliqueur

    hocam fikret orman "KAN VE GÖZYAŞI VAAD ediyorum" dediğinde herkes destek oldu; takim kaybetti alkisladi, feda dediler elimizden geleni yaptik, avrupadan men edildik eyvallah dedik, genclesecegiz dediler "ne guzel" dedik, altyapi dediler "helal olsun" dedik...

    peki sonuc ?

    bize Dortmund, Münih ornekleri verildi, takimin basina aybabayi getirdiler. alt yapı dendi 1 tane genc oyuncu kazandik mi bu sene ? ernst yana top oynuyor, cok daha ucuza hasan kosar dediler, nerede hasan ? niang, dentinho, ugur boral, gokhan suzen, escude, mcgregor, bunlar besiktas altyapisinin urunude bizim mi haberimiz yok ?


    hadi altyapi zaten kolay birsey degil, ben zaten beklemiyordum altyapidan oyuncu cikmasini ama biz yukaridaki seyler soylendiginde farkli seyler hayal etmistik. cok kaliteli bir hoca onderliginde, gonderilen oyuncularin yerine oguzhan gibi kaliteli ve genc oyuncu transfer edip ligi 6. bitirseydik vallahi sesim cikmazdi. genclesiyoruz, sistem oturtuyoruz, yapilaniyoruz vs derdik, heyecanla beklerdik. simdiki yapilan nedir Allah askina ? neyle aciklayabiliriz bu seneyi?

    Q7 kalmak istedigi halde her turlu seyi yapip adami uzerine para vererek yolladilar, seneye galatasarayda drogbayi gol manyagi yapacak. ve Q7 yerine maliyeti dusuk (!) diye alinan oyuncularin maliyeti Q7 ninkini gecti. hele birde roportaj skandali var ki; cidden cok ayip.

    yd den hesap sorulacak dendi, ben bisey goremedim daha ...

    en uzucu olani kuculme konusu, milletin agzina sakiz olduk ...

    basket takimi dagildi ...

    Ericsson olayi var birde, evlere senlik ...

    Q7 ile veli yi kiyaslarken "ikiside milli takim oyuncusu" diyen baskanin vizyonuna inanmiyorum kardesim. her zaman soyluyorum; baskan 90 larin futbol kafasini yasiyor... sizde baskan gibi kolej havasini yakalayip sampiyonluklar kazanacagimizi saniyorsaniz, siz bilirsiniz...

    ha olumlu birsey soyleyim :) stad olayinda tebrik ederim baskani. yillardir soylenen seyi gerceklestirdigi icin tesekkur ederiz ayrica...







    Defalarca açıklandı bu durumlar ama ısrarla aynı şeyler tekrarlanıyor;

    -Aybaba td adayları listesinde son sıradaydı. Diğer tüm adaylar kabul etmediler. Kimisi maddi durumu, kimisi UEFA'dan men edilmemizi gerekçe gösterdi. Yönetim Samet Hoca'yı ilk sırada isteseydi, aylarca vakit harcanmazdı.

    -Transferler, genç oyuncuların oynamaması Aybaba'nın kabahati, yönetimin değil.

    -Quaresma kalıp yattığı yerden 10 trilyon almak istiyordu, Beşiktaş'a aşık olduğundan değil. Quaresma'ya Alex muamelesi yapmaktan vazgeçin. Beşiktaş'a pozitif anlamda pek birşey kazandırdığı falan yok. Olcay Quaresma'nın 100'de 1'i kadar bile yetenekli değil ama takım içerisindeki katkısı çok daha fazla.

    -YD'den hesap sorulacak dendi ama YD'nin klübe verdiği paralar karşılığında senet alması üzerine bu iş askıya alındı. Birazcık politik olun, 100 trilyonu bu haldeyken nasıl ödeyeceğiz? Gazoz kapaklarıyla mı? Senelerce "Çıldırt bizi Başkan" diye Demirörene tezahürat yapanlar şimdi neden hesap sorulmuyor diye kıyamet koparıyor.

    -Kimse küçülme ile ilgili laf etmedi hatta Başkan defalarca küçülme denilen şeyin ne olduğunu, Beşiktaş'ın ödeyemeyeceği borç altına girmeyeceğini, bütçesine göre hareket edeceğini söyledi.

    -Basket takımını dağıtan Demirörendir. Geçen sene sonunda takım Abdullah Gül'ü kupalarla ziyaret ettiğinde, cumburbaşkanının bile "Bu kadro bozulmasın, Demirören grubu sponsorluğa devam etsin" sözüne rağmen sponsor olmadılar ve takım dağıldı.

    -Sözlerin niye ve ne zaman söylendiği önemli. Benim görüşüm Quaresma'nın kendi milli takımındaki konumu, Veli'nin kendi milli takımındaki konumundan beter durumdadır.

    Başkan 90lardan sonra yitirdiğimiz değerleri kazandırmaya çalışıyor, tek sorunu iyi bir ekibinin olmaması. O da zaman içerisinde kurulacak zaten.

    Mobildeyim diye usenmistim yazmak icin eline saglik.Alintilayalim da tekrar tekrar okusun arkadaslarimiz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________





  • Yarbay
    2154 Mesaj
    Mesajı düzenleme olmadığından eklemeyi buraya yapayım;

    -Ernst konusunda yönetime yüklenenler var. Ernst geçen seneye kadar herkesin topu ileriye taşıyamadığı için eleştirdiği, sadece yanlara oynayan, ilk geldiği seneki performansından uzak bir futbolcuydu. Ama takımdan ayrılıp da küçük bir takımın büyük futbolcusu olunca kıymete bindi. Yabancı bir ön libero ben de isterdim ama o bölgedeki oyuncularımızın performansı kötü değildi.

    -Egemen gitti diye de kıyamet kopartıldı. Çok net söylüyorum Egemen overrated bir futbolcu. Geçen sene bizde kariyerinin en iyi performansını gösterdi onun dışındaki sezonlarda performansı bizdeki gibi değil. Bu sene Bekir ve Yobonun gerisinde kaldı. Trabzondayken de kasaplığıyla biliniyordu. Çok üstün meziyetleri olsa 30 yaşında ve bonservisi elindeyken değil, daha genç yaşta ve yüksek bonservisle gelirdi.

    -Rüştü ise 39 yaşında ve yıllık 1.5 milyon Euro alıyordu. Eski refleksleri ve çevikliği kalmamıştı. En başta gönderilmesi gereken kişiydi.

    Quaresma mevzusuna hiç girmiyorum bile.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1556 Mesaj
    Benim konuda attığım mesajı herkes yanlış anlamış ben Fiko'dan yanayım.Bence yeni Süleyman Seba olabilir.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1395 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: iliqueur

    hocam fikret orman "KAN VE GÖZYAŞI VAAD ediyorum" dediğinde herkes destek oldu; takim kaybetti alkisladi, feda dediler elimizden geleni yaptik, avrupadan men edildik eyvallah dedik, genclesecegiz dediler "ne guzel" dedik, altyapi dediler "helal olsun" dedik...

    peki sonuc ?

    bize Dortmund, Münih ornekleri verildi, takimin basina aybabayi getirdiler. alt yapı dendi 1 tane genc oyuncu kazandik mi bu sene ? ernst yana top oynuyor, cok daha ucuza hasan kosar dediler, nerede hasan ? niang, dentinho, ugur boral, gokhan suzen, escude, mcgregor, bunlar besiktas altyapisinin urunude bizim mi haberimiz yok ?


    hadi altyapi zaten kolay birsey degil, ben zaten beklemiyordum altyapidan oyuncu cikmasini ama biz yukaridaki seyler soylendiginde farkli seyler hayal etmistik. cok kaliteli bir hoca onderliginde, gonderilen oyuncularin yerine oguzhan gibi kaliteli ve genc oyuncu transfer edip ligi 6. bitirseydik vallahi sesim cikmazdi. genclesiyoruz, sistem oturtuyoruz, yapilaniyoruz vs derdik, heyecanla beklerdik. simdiki yapilan nedir Allah askina ? neyle aciklayabiliriz bu seneyi?

    Q7 kalmak istedigi halde her turlu seyi yapip adami uzerine para vererek yolladilar, seneye galatasarayda drogbayi gol manyagi yapacak. ve Q7 yerine maliyeti dusuk (!) diye alinan oyuncularin maliyeti Q7 ninkini gecti. hele birde roportaj skandali var ki; cidden cok ayip.

    yd den hesap sorulacak dendi, ben bisey goremedim daha ...

    en uzucu olani kuculme konusu, milletin agzina sakiz olduk ...

    basket takimi dagildi ...

    Ericsson olayi var birde, evlere senlik ...

    Q7 ile veli yi kiyaslarken "ikiside milli takim oyuncusu" diyen baskanin vizyonuna inanmiyorum kardesim. her zaman soyluyorum; baskan 90 larin futbol kafasini yasiyor... sizde baskan gibi kolej havasini yakalayip sampiyonluklar kazanacagimizi saniyorsaniz, siz bilirsiniz...

    ha olumlu birsey soyleyim :) stad olayinda tebrik ederim baskani. yillardir soylenen seyi gerceklestirdigi icin tesekkur ederiz ayrica...







    Birincisi takımın başına keyiflerine göre AYBABA'yı geçirmediler ondan üst sırada olan TD ler gelmek istemedi , kimisi para kimiside Uefa vs. bahanesi ile. Örn Mustafa Denizli . Zaten takip ettiysen Mustafa Denizli ile Fikret Orman arasında tartışmada var basında.

    İkincisi Transfer ve oyuncu tercihlerinin ana nedeni AYBABA Fikret Orman değil.

    Üçüncü mesele Q7 için Fikret Orman sonunda kabul etti fakat Fenere 3-0 yenilince Quaresma efendi parasından indirim yapmaktan vaz geçti ondan önce yapıyordu baktı takım kötü gidiyor hemen çıkarttı para vitesini ondan sonrada gitti zaten. Tekrar ediyim Q7 eğer parada indirimden vaz geçmese kalacaktı takımda.Hala bu adamın nesini tutuyorsunuz anlamıyorum adam o kadar çok oynamak istese veya takımına katkı vermek istese indirim yaptıığı parayı tekrar 3-0 yenilince yükseltmek istemez.

    Üçüncü mesele basketbol takımının dağılmasındaki neden YD nin sponsoru Milangaz'ın sponsorluktan çıkması ve ödeyecek olduğu paraları kulübe yığması. Diğer nedenide Abdullah Süzer midir Sözer midir herne haltsa sponsor bulamamasıdır Basketbol şubesinin başkanı Abdullah ki basketbolun B sinden anlamıyor. Zaten Fikret Orman'da bu yıl BASKETBOL A.Ş yi kurdu tamamen farklı bir yapılanma olacak diğer yıl basketbolda.

    YD'den hesap sorulacak dendi ama YD'nin klübe verdiği paralar karşılığında senet alması üzerine bu iş askıya alındı. Birazcık politik olun, 100 trilyonu bu haldeyken nasıl ödeyeceğiz? Gazoz kapaklarıyla mı? Senelerce "Çıldırt bizi Başkan" diye Demirörene tezahürat yapanlar şimdi neden hesap sorulmuyor diye kıyamet koparıyor.

    Kimse küçülme ile ilgili laf etmedi hatta Başkan defalarca küçülme denilen şeyin ne olduğunu, Beşiktaş'ın ödeyemeyeceği borç altına girmeyeceğini, bütçesine göre hareket edeceğini söyledi.

    Ayrıca 90 lardan kaldığı için ne kadar geri kafalı varsa teker teker gidiyor kendi yönetiminden bu 90 lıların kafası ise demekki bütün Avrupa 90 lardan kalma yönetimle yönetiliyor.

    Son olarak YD zamanında Scout ekibi denen bir şey yoktu bunun olması da 90 lı kafa olduğunu gösteriyor. (!)
    _____________________________




  • Teğmen
    102 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OnrbK

    Fikret baskana sacma sapan yuklenenlerin kazma kurekle agzina vurasim geliyor, kimse kusura bakmasin.

    benimde yüklenmeyenlere sağlı sollu girişmek istiyorum
    _____________________________
    https://www.turkmaxi.org Webmaster Forumu
  • Binbaşı
    1324 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Erwin Rommel

    quote:

    Orijinalden alıntı: iliqueur

    hocam fikret orman "KAN VE GÖZYAŞI VAAD ediyorum" dediğinde herkes destek oldu; takim kaybetti alkisladi, feda dediler elimizden geleni yaptik, avrupadan men edildik eyvallah dedik, genclesecegiz dediler "ne guzel" dedik, altyapi dediler "helal olsun" dedik...

    peki sonuc ?

    bize Dortmund, Münih ornekleri verildi, takimin basina aybabayi getirdiler. alt yapı dendi 1 tane genc oyuncu kazandik mi bu sene ? ernst yana top oynuyor, cok daha ucuza hasan kosar dediler, nerede hasan ? niang, dentinho, ugur boral, gokhan suzen, escude, mcgregor, bunlar besiktas altyapisinin urunude bizim mi haberimiz yok ?


    hadi altyapi zaten kolay birsey degil, ben zaten beklemiyordum altyapidan oyuncu cikmasini ama biz yukaridaki seyler soylendiginde farkli seyler hayal etmistik. cok kaliteli bir hoca onderliginde, gonderilen oyuncularin yerine oguzhan gibi kaliteli ve genc oyuncu transfer edip ligi 6. bitirseydik vallahi sesim cikmazdi. genclesiyoruz, sistem oturtuyoruz, yapilaniyoruz vs derdik, heyecanla beklerdik. simdiki yapilan nedir Allah askina ? neyle aciklayabiliriz bu seneyi?

    Q7 kalmak istedigi halde her turlu seyi yapip adami uzerine para vererek yolladilar, seneye galatasarayda drogbayi gol manyagi yapacak. ve Q7 yerine maliyeti dusuk (!) diye alinan oyuncularin maliyeti Q7 ninkini gecti. hele birde roportaj skandali var ki; cidden cok ayip.

    yd den hesap sorulacak dendi, ben bisey goremedim daha ...

    en uzucu olani kuculme konusu, milletin agzina sakiz olduk ...

    basket takimi dagildi ...

    Ericsson olayi var birde, evlere senlik ...

    Q7 ile veli yi kiyaslarken "ikiside milli takim oyuncusu" diyen baskanin vizyonuna inanmiyorum kardesim. her zaman soyluyorum; baskan 90 larin futbol kafasini yasiyor... sizde baskan gibi kolej havasini yakalayip sampiyonluklar kazanacagimizi saniyorsaniz, siz bilirsiniz...

    ha olumlu birsey soyleyim :) stad olayinda tebrik ederim baskani. yillardir soylenen seyi gerceklestirdigi icin tesekkur ederiz ayrica...







    Birincisi takımın başına keyiflerine göre AYBABA'yı geçirmediler ondan üst sırada olan TD ler gelmek istemedi , kimisi para kimiside Uefa vs. bahanesi ile. Örn Mustafa Denizli . Zaten takip ettiysen Mustafa Denizli ile Fikret Orman arasında tartışmada var basında.

    İkincisi Transfer ve oyuncu tercihlerinin ana nedeni AYBABA Fikret Orman değil.

    Üçüncü mesele Q7 için Fikret Orman sonunda kabul etti fakat Fenere 3-0 yenilince Quaresma efendi parasından indirim yapmaktan vaz geçti ondan önce yapıyordu baktı takım kötü gidiyor hemen çıkarttı para vitesini ondan sonrada gitti zaten. Tekrar ediyim Q7 eğer parada indirimden vaz geçmese kalacaktı takımda.Hala bu adamın nesini tutuyorsunuz anlamıyorum adam o kadar çok oynamak istese veya takımına katkı vermek istese indirim yaptıığı parayı tekrar 3-0 yenilince yükseltmek istemez.

    Üçüncü mesele basketbol takımının dağılmasındaki neden YD nin sponsoru Milangaz'ın sponsorluktan çıkması ve ödeyecek olduğu paraları kulübe yığması. Diğer nedenide Abdullah Süzer midir Sözer midir herne haltsa sponsor bulamamasıdır Basketbol şubesinin başkanı Abdullah ki basketbolun B sinden anlamıyor. Zaten Fikret Orman'da bu yıl BASKETBOL A.Ş yi kurdu tamamen farklı bir yapılanma olacak diğer yıl basketbolda.

    YD'den hesap sorulacak dendi ama YD'nin klübe verdiği paralar karşılığında senet alması üzerine bu iş askıya alındı. Birazcık politik olun, 100 trilyonu bu haldeyken nasıl ödeyeceğiz? Gazoz kapaklarıyla mı? Senelerce "Çıldırt bizi Başkan" diye Demirörene tezahürat yapanlar şimdi neden hesap sorulmuyor diye kıyamet koparıyor.

    Kimse küçülme ile ilgili laf etmedi hatta Başkan defalarca küçülme denilen şeyin ne olduğunu, Beşiktaş'ın ödeyemeyeceği borç altına girmeyeceğini, bütçesine göre hareket edeceğini söyledi.

    Ayrıca 90 lardan kaldığı için ne kadar geri kafalı varsa teker teker gidiyor kendi yönetiminden bu 90 lıların kafası ise demekki bütün Avrupa 90 lardan kalma yönetimle yönetiliyor.

    Son olarak YD zamanında Scout ekibi denen bir şey yoktu bunun olması da 90 lı kafa olduğunu gösteriyor. (!)

    helal bro

    tebrikler.
    |
    |
    _____________________________





  • Binbaşı
    1867 Mesaj
    A KLASINDA BİR HOCA ÇOK ZOR

    Beşiktaş Başkanı, teknik direktör konusunda da konuşurken, yeni hoca için acele etmeyeceklerini ve gelecek 10 - 15 gün içerisinde yeni hocanın netleşeceğini ifade etti. Aynı zamanda Fikret Orman, Jupp Heynckes gibi A klasında bir teknik direktörle anlaşmalarının ekonomomik nedenlerle çok zor olduğunu ve teknik direktörün Jupp Heynckes olmayacağını ifade etti

    Baskani cok seviyorumda yaptigi hatalar besiktasin buyuklugune yakisniyor. A klas teknik direktor olmaz diyerek gelecek seneyide simdiden bitirdi. Sampiyon olmadan stada seyirci cekemeden o borclari nasil oducez anlamiyorum. Yine gidip bi SAMET bulup onu teknik direktor yapar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    743 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tuilde

    A KLASINDA BİR HOCA ÇOK ZOR

    Beşiktaş Başkanı, teknik direktör konusunda da konuşurken, yeni hoca için acele etmeyeceklerini ve gelecek 10 - 15 gün içerisinde yeni hocanın netleşeceğini ifade etti. Aynı zamanda Fikret Orman, Jupp Heynckes gibi A klasında bir teknik direktörle anlaşmalarının ekonomomik nedenlerle çok zor olduğunu ve teknik direktörün Jupp Heynckes olmayacağını ifade etti

    Baskani cok seviyorumda yaptigi hatalar besiktasin buyuklugune yakisniyor. A klas teknik direktor olmaz diyerek gelecek seneyide simdiden bitirdi. Sampiyon olmadan stada seyirci cekemeden o borclari nasil oducez anlamiyorum. Yine gidip bi SAMET bulup onu teknik direktor yapar.

    Bu tarz söylemlere fazla takılmamak lazım. Hedef şaşırtmak için yapılan hamleler olma ihtimali yüksek. Ali Ece'nin dediği gibi köstebek durumları var ise hedef şaşırtmak iyi olacaktır.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1867 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ctcanbol


    quote:

    Orijinalden alıntı: tuilde

    A KLASINDA BİR HOCA ÇOK ZOR

    Beşiktaş Başkanı, teknik direktör konusunda da konuşurken, yeni hoca için acele etmeyeceklerini ve gelecek 10 - 15 gün içerisinde yeni hocanın netleşeceğini ifade etti. Aynı zamanda Fikret Orman, Jupp Heynckes gibi A klasında bir teknik direktörle anlaşmalarının ekonomomik nedenlerle çok zor olduğunu ve teknik direktörün Jupp Heynckes olmayacağını ifade etti

    Baskani cok seviyorumda yaptigi hatalar besiktasin buyuklugune yakisniyor. A klas teknik direktor olmaz diyerek gelecek seneyide simdiden bitirdi. Sampiyon olmadan stada seyirci cekemeden o borclari nasil oducez anlamiyorum. Yine gidip bi SAMET bulup onu teknik direktor yapar.

    Bu tarz söylemlere fazla takılmamak lazım. Hedef şaşırtmak için yapılan hamleler olma ihtimali yüksek. Ali Ece'nin dediği gibi köstebek durumları var ise hedef şaşırtmak iyi olacaktır.

    İnsallah oyledir hocam.
    Celal kolot kimdir nedir her ay cikip birine sallamaya can atiyor. Biride sinan engin simdiki transferleri deli gibi elestiriyor. Dentinho sakatlandi diye elestirip duruyor adam ya. Kendi zamaninda trabzonda gol atamayan tomas jun'u kiralayan adamlar boyle bos bos konusunca tepem atiyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2751 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TuRKMaX

    quote:

    Orijinalden alıntı: OnrbK

    Fikret baskana sacma sapan yuklenenlerin kazma kurekle agzina vurasim geliyor, kimse kusura bakmasin.

    benimde yüklenmeyenlere sağlı sollu girişmek istiyorum

    Yedin blogu hayirli olsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Canlı Tv izle
üniversite
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.