Şimdi Ara

FIFA World Cup 2010 South Africa YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
765
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar PC'de WC 2010 oynamak istedim ama torrentlere biraz göz atınca kafam karıştı birkaç sorum var:

    1) Oyunun PC versiyonu var mı?
    2) PC'de oynamak için FIFA 10 gerekli mi?
    3) PC'de FIFA 10'un üzerine mod olarak mı kuruluyor? Mod olarak kurup oynamaya çalışırsak orjinalinden eksik bir yanı olur mu?
    4) FIFA 10 ve WC 2010 toplam kaç GB, ayrı ayrı kaç GB? (Tabi ki PC için konuşuyorum)

    Yardımlarınızı bekliyorum. Bu oyunu çok arzuluyorum lütfen "FIFA 11 oyna daha iyi..." demeyin bir el atın şu konuya



    _____________________________
    Trequartista10.com İtalyan ve Dünya futbolunda taraftarın sesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gvngngr

    Arkadaşlar PC'de WC 2010 oynamak istedim ama torrentlere biraz göz atınca kafam karıştı birkaç sorum var:

    1) Oyunun PC versiyonu var mı?
    2) PC'de oynamak için FIFA 10 gerekli mi?
    3) PC'de FIFA 10'un üzerine mod olarak mı kuruluyor? Mod olarak kurup oynamaya çalışırsak orjinalinden eksik bir yanı olur mu?
    4) FIFA 10 ve WC 2010 toplam kaç GB, ayrı ayrı kaç GB? (Tabi ki PC için konuşuyorum)

    Yardımlarınızı bekliyorum. Bu oyunu çok arzuluyorum lütfen "FIFA 11 oyna daha iyi..." demeyin bir el atın şu konuya


    Maalesef PC'ye çıkmadı. Kendisi en iyi FIFA oyunudur, PS cafeye uğrayıp oynamanı tavsiye ederim.
    _____________________________
    İki Mustafa Kemal vardır: Biri ben, et ve kemik, geçici Mustafa Kemal... İkinci Mustafa Kemal, onu "ben" kelimesiyle ifade edemem; o, ben değil, bizdir! O, memleketin her köşesinde yeni fikir, yeni hayat ve büyük ülkü için uğraşan aydın ve savaşçı bir topluluktur. Ben, onların rüyasını temsil ediyorum. Benim teşebbüslerim, onların özlemini çektikleri şeyleri tatmin içindir. O Mustafa Kemal sizsiniz, hepinizsiniz. Geçici olmayan, yaşaması ve başarılı olması gereken Mustafa Kemal odur!
    Mustafa Kemal Atatürk
  • Ayıp etmemişler mi hocam PC'ye çıkarmamakla? Bu yaz dünya kupası heyecanını tekrar yaşayayım dedim oyunu indirmeye niyetlendim hevesim kursağımda kaldı vallahi.
    _____________________________
    Trequartista10.com İtalyan ve Dünya futbolunda taraftarın sesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gvngngr

    Ayıp etmemişler mi hocam PC'ye çıkarmamakla? Bu yaz dünya kupası heyecanını tekrar yaşayayım dedim oyunu indirmeye niyetlendim hevesim kursağımda kaldı vallahi.


    Valla hocam haklısın sizin gibi oyuna para vermeden indirenler olacağı için PC'ye çıkarmayarak gerçekten çok ayıp etmişler.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cozbuta


    quote:

    Orijinalden alıntı: gvngngr

    Ayıp etmemişler mi hocam PC'ye çıkarmamakla? Bu yaz dünya kupası heyecanını tekrar yaşayayım dedim oyunu indirmeye niyetlendim hevesim kursağımda kaldı vallahi.


    Valla hocam haklısın sizin gibi oyuna para vermeden indirenler olacağı için PC'ye çıkarmayarak gerçekten çok ayıp etmişler.


    ovvv
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cozbuta


    quote:

    Orijinalden alıntı: gvngngr

    Ayıp etmemişler mi hocam PC'ye çıkarmamakla? Bu yaz dünya kupası heyecanını tekrar yaşayayım dedim oyunu indirmeye niyetlendim hevesim kursağımda kaldı vallahi.


    Valla hocam haklısın sizin gibi oyuna para vermeden indirenler olacağı için PC'ye çıkarmayarak gerçekten çok ayıp etmişler.


    orjinal olarak alacak olsam yine PC için olmadığı için alamayacam zaten. konuyu orjinale korsana nasıl bağladın anlamadım. ya da iki orjinal oynun var diye korsanın k'sini görünce hemen konuyu oraya getirip egonu tatmin etmeye çalışan bir başka sıradan adamsın.

    ha ayrıca bugüne kadar "sinema-orjinal dvd-televizyon" dışında herhangi bir yerden film izlemediğini kanıtlamadığın sürece korsan konusunda ahkam kesmeye hakkın yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O Rei -- 19 Ağustos 2011; 18:32:33 >
    _____________________________
    Trequartista10.com İtalyan ve Dünya futbolunda taraftarın sesi




  • ps3üm var bütün oyunlarım orjinal. bilgisayarım var bütün oyunlarım korsan. orjinal oyunların bu kadar fahiş fiyatla satıldıgı bir ülkede (herkesin alım gücü belli zaten) herkes korsanı tercih eder. ha emek hırsızlıgımı evet emek hırsızlıgı ama. bir fifa cd'si 149tl edecek kadar emek harcanıyor mu? çünkü tüm dünyada kaç tane satıyor siz düşünün.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • pc ye cıkmadı evet
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.