Şimdi Ara

FIFA Ultimate Team (FUT) [PS ANA KONU] #Coin satışı yasaktır!

Koronavirüs Özel
11 Kayıtlı Üye (4 Mobil) ve 23 Misafir (12 Mobil) - 18 Masaüstü16 Mobil8 Android
118.169
Cevap
570
Favori
3.978.530
Tıklama
Popüler Konular listesinde 3. Sırada  bugün en iyi #1
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Spor >> FIFA Ultimate Team (FUT) [PS ANA KONU] #Coin satışı yasaktır!
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3111 Mesaj

    Harbiden öyle. Kendimden şüphe etmeye başladım. Gol atmayı beceremiyor, unutmuş gibiyim resmen. Tam savunmayı çözmeye başladım dedim, gol atamaz oldum oyunda.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    TheCaliph_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1780 Mesaj

    Teşekkür ederim tavsiye için. Digne & Varane & Laporte & Lloris düşündüm ama biraz bekleyeceğim.
    |
    |
    AgentZero3 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1257 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Czn

    Taktik verirmisin hıcam ? Bende 500 k yapabildim, daha etkili bir taktik varsa dinlemek isterim
    reis ben şuanlık icon ticareti yapıyorum, mesela 700k - 1.5m arası iconları aratıyorum 59.dakikaya hızlıca gelip ucuzdan koyanları alıyorum, dün del piero aldım 1.180 den 1.350 den sattım mesela, böyle baya denk geliyor. elinde para olunca ticaret yapması daha basit yani. onun dışında bazı çok giden kartlar var mesela jesus, zaha gibi, bunların normal kartlarının fiyatı örneğin 22k, hunterlı kart fiyatı 26k, çoğu insan normal kartı satarken gidip 22k 21k dan koyuyor bunlara snipe atıp alıp 4 5 k ekleyip satıyordum, hunter ve shadow chem kartlarda işliyor bu yöntem. ek olarak haftanın takımı oyuncularını tahmin edip onlara yatırım yapmak lazım, oda araştırcaksın haftasonları falan, ben calısırken web app açık, işimde bilgisayar başında o yüzden yapabiliyorum, zaman vermek lazım yani.
    _____________________________




  • Binbaşı
    1623 Mesaj
    De bruyne ye kimya ne basmalıyım cam oynatacağım .
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1212 Mesaj
    Ben tüm oyuncuları sattım coins kasacağım. Oyun server leş gece yatağa sinirli gitmek aptalca geliyor. Div 5de oynarım her sene ortalama. Bu sene 8den çıkamıyorum şaka gibi leş kadrolar bağlantı kötülüğü sayesinde duman ediyor beni bi de dalga geçiyorlar allahım yine sinirlendim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    41 Mesaj
    Sinir harbi geçirip konuya geldim. Burada yazanlar da aynı durumu yaşıyor anlaşılan.Bir çok online oyun oynadım. Hani hepsinde bağımlılık yapıcı ya da seni para harcamaya ittirici bir şey vardır ancak bu oyun kadar sinir harbi yaşatan hiçbir oyun yoktu.En fazla dotada cs:go'da takıma salak bi herif gelir sinir bozar ama yine de en azından kendi oyununla toparlarsın ya da yenilsen bile sibir harbi geçirmezsin. Fifada ise durum farklı. Server sorunu sandığımız şeyin de oyunun kendisinin özellikle yaptığı bir şey olduğunu düşünüyorum. Bu oyunu iyi oynayan kaybetmeyen adamlar var sorun bende olmalı diyordum eskiden ama artık bende olmadığını düşünüyorum. Oyuncuları istediğim gibi yönetemiyorum. Olmadık yerde saçma defans hatalari, saçma yerlere paslar ceza sahası içinde iki saat şut çekememe ama başka bi yerde yanlışlıkla basmış olsak anında topa hayvan gibi vurma gibi sorunlar var.

    Oyun bir şekidle beynimizdeki ödül merkezimizi uyarmayı başardığı için bağımlı oluyor ve bırakamıyoruz. Ancak bu kadar çok kişinin zevk alamdan oyun oynaması da bi garip....
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    562 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: berkolo88

    Açıkcası ben oyunu artık silme durumuna geldim... Uzun yıllardır bu kadar severek oynadığım bir oyunda bu kadar mutsuz olamazdım heralde. 100mb internetle bile bişey farketmiyor. Serverler rezil halde. Bıkmış durumdayım 75lik rezil rezil forvetlerle en iyi oynadığım maçta yenip gidiyorlar !!! Ayrıca çok yeni olan bir durum var. Özellikle futta başladı bu. Ne zaman fut champions da 2-0 3-0 öne geçiyorum. Oyun inanılmaz bir şekilde yavaşlıyor ve pasların şutların hiçbiri doğru yere gitmiyor. Yani oyun göz göre göre sana maçı kaybettirmek için elinden geleni yapıyor. Gerçekten bu oyunu bırakmak bunlar için yapılacak en güzel hareket. Artık bişeylerin değişmesi gerekiyor. Yani üzüldüğüm en büyük şey kendi beceriksizliğimden değil oyun istediği için yeniliyorum. Bu kadar da müdahale olmaz artık !!!! Yani açıkcası ne diyorsanız haklısınız.
    Dun bende yasadim.bu durumu. Ilk hafta WL yapmadım. Ikinci hafta denedim 16 da 9 galibiyet aldim sonrasinda vaktim olmadigi icin oynamadim. Bu hafta da aslinda oynamayacaktim rivals gorev vs takıliyordum. Cunku iyi bir kadrom yok. Neyse gireyim bari bakalim.dedim basladim. 3 mac 2-0ondeyken dediginiz olaydan oturu oyun yavaslamasi vs dondu rakipler kazandi. Cokta takmiyorum suanda kadrom cok iyi deil diye ama ondeyken boyle yenilmeside olmuyor. Aynisi bana ds oluyor ama dun rakip bi basladi nasil hizli akici oynuyor dk 16 da 3-0 geriye dustum. Iste o ands cinnet gecirip kolu kırmiyorsaniz helal olsun 😀😀genelde millet cikar.oyundan ben delirdim tabi ama cikmadim. Sonra ne mi oldu o seri oynayan rakibim pas yapamamaya ve yavaslamaya basladi. Neticede ilk yari 3-1 bitti ikincin yari 3 gol dsha attm aldim maci. Yani ilginc olmasa keske ama ben artik cok tepki vermiyorum alistim 😀Benim asıl sikayetim karambol oyunları hocam. Rakipten savunmada ust uste 2 3 kez mudahale edip topu csliyorum araya baskalaringiriyor ya da o top sekior yine adamin onune dusuyor ve gol oluyor. Acayip tavim bu duruma. Birde su gecikmeler oldurecek. Neyse deniyorum suanda taktik vs 11 mac sadece 5 galibiyetim var.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Emekli Yönetici
    9284 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    17 mac 14 galibiyet ama saldim takimi satisa koyucam. Sacma sapan seyler oluyor bu haftanin konsepti de en 10 uzeri isabetli sut olsjn ama 2 golu zor at uzerine.

    Alıntıları Göster
    Dostum gecen hafta 19-2 gitmissin bu hafta 17-3 yani harika gidiyorsun niye takimi satiyorsun veya oyunu saliyorsun anlamiyorum seni oynasan ciddi ciddi Elite 2 olacaksin her hafta. Twitchedeki adamlara bakip aldanma o heriflerin kadrolari ucuk seviyede ayrica baglantilari bizden cok daha iyi Turk adamin bile baglantisi bizden daha iyi artik simetrik mi cekiyor Upload mi boostluyor bilemiyorum ama daha iyi sonuc olarak.

    Oyna abi oyunu olacagi varsa olur olmayacagi varsa olmuyor zaten bu baglantilar ile. Ben 9-1 ile basladim bu hafta daha 20 maci oynamadim skora bakinca gidisat Elite gibi duruyor ama oyle olmuyor son 10 mac ciddi rakipler geliyor biraz momentum, biraz kadro kalitesi birazda server problemi ile 10 macta 2 maci zor kazaniyorsun Gold 1 bitiyor.

    Ya varsin olmasin Elite olmasin Gold. Silver bitsin abi hic gerilmeye gerek yok bende 11 senedir oynuyorum bu oyunu ilk ciktigi gun eristim her zaman bu sekilde dusunursem Top 100 e oynamam lazim ama yok olmuyor demek ya iyi degilim ya baglantim izin vermiyor saldim gitti sonucta 2 ay daha oynar sonra satarim coinsleri Cod, Apex devam. Germe kendini bozmada kadronu kimi istiyosan 3-5 bakma al oyna



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________






  • Yarbay
    25907 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ScRyedd

    Dostum gecen hafta 19-2 gitmissin bu hafta 17-3 yani harika gidiyorsun niye takimi satiyorsun veya oyunu saliyorsun anlamiyorum seni oynasan ciddi ciddi Elite 2 olacaksin her hafta. Twitchedeki adamlara bakip aldanma o heriflerin kadrolari ucuk seviyede ayrica baglantilari bizden cok daha iyi Turk adamin bile baglantisi bizden daha iyi artik simetrik mi cekiyor Upload mi boostluyor bilemiyorum ama daha iyi sonuc olarak.

    Oyna abi oyunu olacagi varsa olur olmayacagi varsa olmuyor zaten bu baglantilar ile. Ben 9-1 ile basladim bu hafta daha 20 maci oynamadim skora bakinca gidisat Elite gibi duruyor ama oyle olmuyor son 10 mac ciddi rakipler geliyor biraz momentum, biraz kadro kalitesi birazda server problemi ile 10 macta 2 maci zor kazaniyorsun Gold 1 bitiyor.

    Ya varsin olmasin Elite olmasin Gold. Silver bitsin abi hic gerilmeye gerek yok bende 11 senedir oynuyorum bu oyunu ilk ciktigi gun eristim her zaman bu sekilde dusunursem Top 100 e oynamam lazim ama yok olmuyor demek ya iyi degilim ya baglantim izin vermiyor saldim gitti sonucta 2 ay daha oynar sonra satarim coinsleri Cod, Apex devam. Germe kendini bozmada kadronu kimi istiyosan 3-5 bakma al oyna

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim evet motivasyonu çabuk düşen bir insanım genelde çabuk siliyorum dönüp arkama bakmıyorum. Dediğin gibi gidişat olarak aslında herkes iyi başlıyor ama kilit maçlar var ya hani topun direkten döndüğü, pasların gitmediği işte o maçları yendiğin zaman Elite oluyorsun. Elite olduğum zamanlar bağlantım iyiydi yine Superonline yine fiber ama 2 senedir bağlantı açısından şansım çok kötü. Şu bağlantı ile ben sadece geceleri bunu başarabiliyorum ama inan geçen hafta kendimi Çarşamba'ya kadar toparlayamadım. Spor düzenim, günlük hayatım hepsi bozuldu.

    Gece 3'te ps4 ü kapatıyorum beynim hala maç yapıyor gece 4.30'a kadar zor uyuyorum e zaten 3 saat sonra uyanmam gerekiyor. Bu hafta sonu öğlen başladım dün yine iyiydi de bugün baya kötüydü yeneceğim adamlara bağlantı yüzünden bir şey yapamayınca daha çok sinirleniyorum.

    Bu hafta satma sebebim ise Geçen sene Fifa 19'da fiyatlarda aşırı düşüşün yaşandığı önümüzdeki cuma yani 2.Scream kadrosunun gelmesi. Şimdi aşırı düşecekleri satıcam zaten bu hafta icon token için kendi kadromla maç yapmayacağım rivals olsun sbc olsun.

    Yine dediğin gibi her sene insanlar daha çok points basıp başlıyor. Bu seneki yayıncıların çoğu şu anki kadrolarını Ocak'a kadar yapamıyordu. Şu an herkesin kadrosu iyi herkes parayı basmış resmen ve her sene bunun üstünü koyman gerekiyor. Pro olanlar veya amacı Elite 1 top 100 olanlar daha da fazla para basmak zorunda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 19 Ekim 2019; 20:43:37 >
    _____________________________
    "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK




  • Binbaşı
    1409 Mesaj

    Yukarıda arkadaş doğru demiş iyi gidiyorsun hocam zaten kendini fazla kasıyorsun sen rahatça elite olcak birisin az relax sadece



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TheCaliph_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    psn kardeşlik ticaret:scryedd-R.E.M-RequeimFatih-cemal599-pepe7115-Erdi_FB_MCMVII-kvardar77-cinematique-yunus-sercan3734-
    mahoonur-haylaz-bardeos-hredius-dinex-
    musAKka
  • Çavuş
    86 Mesaj
    b2b olarak cm de pogbami yoksa if de bruyne mu onerirsiniz ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    822 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: berkolo88

    Açıkcası ben oyunu artık silme durumuna geldim... Uzun yıllardır bu kadar severek oynadığım bir oyunda bu kadar mutsuz olamazdım heralde. 100mb internetle bile bişey farketmiyor. Serverler rezil halde. Bıkmış durumdayım 75lik rezil rezil forvetlerle en iyi oynadığım maçta yenip gidiyorlar !!! Ayrıca çok yeni olan bir durum var. Özellikle futta başladı bu. Ne zaman fut champions da 2-0 3-0 öne geçiyorum. Oyun inanılmaz bir şekilde yavaşlıyor ve pasların şutların hiçbiri doğru yere gitmiyor. Yani oyun göz göre göre sana maçı kaybettirmek için elinden geleni yapıyor. Gerçekten bu oyunu bırakmak bunlar için yapılacak en güzel hareket. Artık bişeylerin değişmesi gerekiyor. Yani üzüldüğüm en büyük şey kendi beceriksizliğimden değil oyun istediği için yeniliyorum. Bu kadar da müdahale olmaz artık !!!! Yani açıkcası ne diyorsanız haklısınız.
    dün bende 3 maça girdim ve wl modunu oynamama kararı aldım...anladım ki biz türk oyuncuları ve bizim gibi sevmedikleri başka hangi toplum varsa onları ayrı bir servere atıp kahpe o.c yavurlarla eşleştiriyorlar ve gecikmeleyi bizim olduğumuz serverlara vererek mazkara ettiriyorlar...

    rivaldeki adam geçişlerini wl de yapamıyorum haksız mıyım ? rivalde yenilince keyif aldığım maçlar oluyor ama wl muhabbeti tam kahpelik



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    ATATÜRK




  • Binbaşı
    1818 Mesaj

    Bu leş serverlarla pogbayla fark yaratmayı bekleme. Sissoko al shadowunu bas kalan parayla başka bölgeyi upgradele.
    |
    |
    emorra kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    86 Mesaj


    kadrom bu sekilde onerin varmi ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    6875 Mesaj
    Bu oyunu çok kafaya takmayın. Maç esnasında sakin kalınca cidden normalde kaybedeceğiniz maçları da kazanmaya başlıyorsunuz. Bu oyunda psikolojik savaşta galip gelmeniz lazım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1409 Mesaj

    Benide al hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    emorra kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    psn kardeşlik ticaret:scryedd-R.E.M-RequeimFatih-cemal599-pepe7115-Erdi_FB_MCMVII-kvardar77-cinematique-yunus-sercan3734-
    mahoonur-haylaz-bardeos-hredius-dinex-
    musAKka
  • Yüzbaşı
    822 Mesaj

    kaleye 94 lük zidan alırsan tmm bu iş..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    emorra kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ATATÜRK
  • Çavuş
    86 Mesaj
    pogba yerine if db denesemmi ? bu kadroda ilk upgrade liyecegim neresi olmali ? gullit mi zidane veya eusebio mu yoksa vieirami ? tesekkurler simdiden



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1655 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Die Ärzte


    Kafayi yicem birilerine zarar vermekten korkuyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1244 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: josrdr

    Kafayi yicem birilerine zarar vermekten korkuyorum
    Valla hocam bende eşimle 1 haftadır oyun sırasında küfür veya bagardigim için kavgalar etmeye başladım. O yüzden şu sıralar daha az oyun ile vakit geçirme kararı aldım.

    Yoksa gerçekten bu oyun insanın aile huzurunu da bozmaya başlıyor bir yerden sonra .

    Aslında gerçekten takıntı yapmadan sadece zevk için oynamak lazım ama beceremiyorum ben aylardır bunu . Gerçi sadece hakkında yenilsem sesim çıkmıyor. Ama oyunun kendi yaptıkları ve üstüne rakiplerin çok karektersiz olması falan insanı çileden çıkarıyor
    Adam 4 -0 i yakalamış ama her gölü her sevinci izletiyor sinirlenip kendi kaleme gol atıyorum karaktersiz şerefsiz insanlar onun sevincini artı onu da izletiyor . Ulan biliyorsun kendi kaleme arka arkaya 2 gol atmışım ama hala daha şerefsizlik yapıyorsun. Ben aslında bunlara çok sinirleniyorum..

    Ama hata bende niye kendi kaleme atıyorsun be adam çok oyundan bırak . .

    Delirdim gene gece gece



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Pentax k5iis ; 18-135 WR , 50 1,7 A , Sigma 10-20

    Sony SLR A900 ; Minolta 28-75 mm 2.8 DG , 35-105 Old
    Nisi ND,CPL Filtre
    Beike Tripod, Lowepro 400AW




Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
kolayoto.com
bankalar.org
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,984
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.