Şimdi Ara

FIFA Ultimate Team (FUT) [PS ANA KONU] #Coin satışı yasaktır!

Koronavirüs Özel
7 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 24 Misafir (18 Mobil) - 11 Masaüstü20 Mobil13 Android
117.739
Cevap
572
Favori
3.967.310
Tıklama
Popüler Konular listesinde 7. Sırada  bugün en iyi #1
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Spor >> FIFA Ultimate Team (FUT) [PS ANA KONU] #Coin satışı yasaktır!
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    748 Mesaj
    Arkadaşlar şu kadroda vardy yerine Sbc Lacazette mi yapsam yoksa sif tif Lacazette felan mi alsam tavsiyeniz nedir. Veya Greizman felan mi alsam.
    https://www.futbin.com/17/squad/2222297



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_Conqueror -- 6 Mart 2017; 11:14:3 >
    |
    |
    _____________________________
    Platform : PS4 - PSN ID : ByconquerorFifa Online Ligwww.fifalig.com
  • Yüzbaşı
    438 Mesaj
    Beyler sizce Kante yerine başka adam koymalımıyım. Def yönü yüksek kimi koyabilirim. Kante def de çok iyi de sanki birşeyleri eksik yapıyor çözemedim :)

    _____________________________
  • Teğmen
    202 Mesaj
    Arkadaslar söyle bir kadrom var;



    Lacazette(sbc) - Griezmann

    Depay(otw) - matuidi(mov) - kante (81) - dembele (otw)

    Sidibe (totgs) - thiago silva - perrin (if) - aurier

    Ruffier(if)



    Bana göre ortalamanin üstünde ve oynamasi keyif veren bir kadro. Lakin ben yogunluktan dolayi haftada 10-15 mac anca yapabiliyorum. O yuzden cok ust liglere cikamadim. Division 3-4 arasi geziyorum.



    Sormak istedigim 2 sey var;



    1-500k lik bir butcem var ve kante yerine pogba alayim diyorum. Ya da griezmanin totgs sini mi alayim?



    2-Bu kadroya yazik oluyor diye dusunuyorum. Sizce satmali miyim? Sbc lacazette de satmami biraz zorlastiriyor. Nakde donemiyorum. Account olarak mi satmami onerirsiniz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1775 Mesaj

    81 lik kante yetmediyse if ini dene oda olmadı if gueye hatta imkanın varsa if kante if gueye yap
    |
    |
    SRHTG kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Moskova’daki o herife, Kalinin midir? Stalin’midir, ne Allah’ın belâsı ise, o herife söyleyin, biz Türkler asırlarca Rusya’nın göbeğinde rakı içmiş milletiz! Gerekirse gene içmesini biliriz!
  • Binbaşı
    1923 Mesaj
    Yorumlara bakılırsa bu haftasonu da enkaz bırakmış fifa herkeste Ben 18 galibiyette bıraktım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    477 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Emin83

    Günaydın, bugün fut champions katılım koşulları nedir acaba?

    Söyleyecek yok mu arkadaşlar PC başında yada konsol başında olan?
    _____________________________
    Galatasaray
  • Teğmen
    228 Mesaj

    Arkadaşlar merhaba;

    Forumda çok yeni sayılırım. Yılların Pes oyuncusuyken bir anlık kararla Fifa ya döndüm ve yaklaşık 1 aydır oynuyorum. Bu 1 ayda ne kadar doğru bir karar verdiğimi fark ettim. Bu oyun sadece Futbol oyunundan ibaret değil. Canın mı sıkıldı sat oyuncularını gelen parayla piyasada dolaş ticaret yap para kazan risk al. Oda sıktı mı git Sbc görevleri yap ( ki ben sbc görevlerinden aldığım paketlerden çıkanlarla ilk bütçemi yaptım.) Bunlarda heyecan veren şeyler.

    Asıl konuya gelirsek. Geçen hafta forumdan hatırlamıyorum bir arkadaşın tavsiyesi ile murru ve padoine yatırım yaptım. 1800 coinsten aldığım oyuncuların hepsini ( yaklaşık 70 adet ) 5k dan sattım. Çok ciddi kar bıraktı. Aslında pek satmaya niyetim yoktu biraz daha beklerdim ama Bpl sbc si için fiyatlar iyice yükselmeden yatırım yapmak istedim. Ayrıca Marquee maçlar için holladalı topçulardan da çok ciddi para kazandım. Şansıma kadroda 28 adet oyuncu vardı. 3k-5k arasında gazladım hepsini iyi geldi. Başka bir arkadaşta ticaret için fikir istemiş ona da buradan cevap vermiş olayım.

    1 haftadır araştırıyorum. Yabancı forumlarda ve youtube kanalındaki fenomen Fifa yorumcularına göre Bpl sbc sinde %90 oranında Lukaku gelecek. Bunun için yatırım yapmak gerektiğini düşünüyorum. Yaklaşık 80 adet oyuncu stokladım.( malesef kapasitem o kadar yoksa daha fazla alırdım.) Bunların bir kısmı Anderlecht oyuncuları. Geri kalanı ise Evertondan takım arkadaşı olan Baines Jagielka ve Barkley. Bainesleri 3400 den toplamıştım şimdiden 4k oldu bile 2 günde piyasası. Birde Bournemouth tan Wilson diye bir forvet var takımın tek forveti ondanda bir miktar 700 coinsten attım Wilson tutmasa bile hemen sat fiyatı 600 küsür çok bişey zarar etmem. Nacizane fikrim budur. Patlama riski var mı? Mutlaka var. Son dakika Kane olabilir sürpriz olarak. Onu tolere etmek içinde Everton ın İngiliz topçularını stokladım zaten ( Baines,Jagielka,Barkley). İnşallah yanılmam ve buradaki bir kaç arkadaşında kazanmasını sağlamış olurum herkese iyi oyunlar.
    |
    |
    G.Zola kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    748 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ramessy

    Hocam bu yorumdan sonra Asus satışlarında patlama yaşanır.

    Asus'tan payımı istemem lazım o zaman
    _____________________________
    Platform : PS4 - PSN ID : ByconquerorFifa Online Ligwww.fifalig.com
  • Yarbay
    25874 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Emin83


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emin83

    Günaydın, bugün fut champions katılım koşulları nedir acaba?

    Söyleyecek yok mu arkadaşlar PC başında yada konsol başında olan?

    Max 3.5 yildiz miydi oyle hatirliyorum yanlis olabilir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
  • Yüzbaşı
    358 Mesaj

    Açıkçası benim de aklımı çekmedin değil. Buaralar yedek 2010 model lcd tv'de oynuyorum. Oyun modu var ama yeterli değil gibi. 40" ekrandan sonra 23" performans artışı sunsa bile oyun zevkini düşürür diye tahmin ediyorum. 55 ten 40a düşmek bile etkiliyor. Küçük gelmiyor mu 23?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    fatih0590 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    193 Mesaj

    Bütçeni bilmediğim için ilk olarak 83lük kanteyi almanı tavsiye ederim,
    bendede kante var takımın görünmez yıldızı bence evet asist ve gol'e katkısı yok ama defansif olarak çok iş yapıyor ,
    Adeta rakibe sinek gibi yapışıyor!!!

    Birde diğer tavsiyem Reid'i sol stoper yap ve Luiz'i sağ stoper
    |
    |
    SRHTG kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    748 Mesaj

    Valla hocam başlarda biraz zor oldu çok uzak kaldım gibi hissettim ekrana ama her müdahaleyi zamanında yapınca ve galibiyetler gelince insanı mest ediyor ve alışıyorsun. Ben Tv'de input lag değerini düşürmek için 720P çözünürlüğünde oynuyordum görüntü kalitesi düşüyor ama input lag daha az oluyordu.

    Monitöre geçince görüntü kalitesi ve grafikler dahada hoş geldi gözüme.
    |
    |
    Ramessy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Platform : PS4 - PSN ID : ByconquerorFifa Online Ligwww.fifalig.com
  • Onbaşı
    25 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: G.Zola

    Hafta sonu berezustk den ve murru birde padoın dan gelen paranın hattı hesabı yok...Wl champ. oynayıp sinir hastası olacağıma para biriktirmeye başladım..herkese öneririm...momentuma sövüp kriz geçireceğime para kazanıp tadını çıkarırım....

    beyler bu forumu bende 2 haftadır başladım takip etmeye anlık forumu takip edersen kazanırsın.. zaten burdaki bazı arkadaşlar tüyo veriyorlar sagolsun bende onlar ne derse onu yapıyorum inanın..Günlük sbc leri kontrol et....burdaki bazı arkadaşların tavsiyelerini anlık yap mesala navorro4...feyyazım15..fantastiko92...vs 10 kişiye yakın arkadaş isimileri şimdi aklımda değil ama hepsi sağolsun ama.Hepsi bu işin üstadı olmuş...
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    25 Mesaj
    brezutsky ye hafta sonu çiçek yollayacaktım ...o nasıl para bıraktı beaaa...akıyor maşallah...2200-2500 dan alıp 4500 4600 4800 sattım..millet çıldırmış arkadaş...
    _____________________________
  • Teğmen
    228 Mesaj

    Allah ondan razı olsun o zaman. Şu lukaku sbc side tutarsa 2 tane sağlam takım kurarım artık kendime. Kenara da bir miktar para bırakırım. Sonuçta bi taraftan ticaretede devam etmek gerekir dimi
    |
    |
    G.Zola kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1194 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: enabest


    quote:

    Orijinalden alıntı: enabest

    Gunaydin,



    Murru ve bittante de taban fiyat 2300-2400 lere , padoinde 2700 lere yukselmis. Tavsiyemle 2000 altina alip pisman olanlar su an satarsa zarar etmezler.



    Ben dun transfer llist te yer acilsin diye 10 tane murru yu 2500-3000 den koydum gece 6 tanesi 3k dan satilmis.



    Paraya cok ihtiyaciniz yoksa ozellikle padoin ve bittante (cagliari deki) yi sonuna kadar bekletin.



    Bundan sonraki liste fiyatlarim,



    Murru: 4000-4400

    Padoin: 5400-5800 olacak.



    Bittante(cagliari) nin yeni karti cikmadigi icin sonuna kadar beklemek lazim

    Günaydın Arkadaşlar,

    Umarım Murru, Padoin, Bittante trenine zamanında binmişsinizdir :)

    Taban fiyatlar Murru ve Bittante için 4000-4500 , Padoin için 5000 lerde.

    Murru 7-8 k ları, Padoin 8-9 k ları, Bittante 8-9 k ları bulacak gibi görünüyor. (Daha stoktaki 50-60 tane Bittante yi piyasaya salmadım :) )

    Ben toplam 600-700 k kar bekliyorum toplam yatırımımdan.

    eyvallah hocam bittanteyi almıştım önerilerinizi görüp. haftasonu Wl de St ihtiyacım oldugu için acil 2500 lerden sattım hepsini. bekleseydim karımı katlayabilirdim ama olsun yine de az da olsa kar ettim :)yaklaşık 30 40k felan etmişimdir :)
    |
    |
    _____________________________
    Bize Her Yer Trabzon




  • Yüzbaşı
    438 Mesaj

    lukaku sbcsi için hangi oyuncuları alıyosunuz beyler tüyo var mı ?
    |
    |
    ugurokusun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    57 Mesaj
    vertonghen
    hem milli takımdan hem de mevcut takımdan.. ama millet biraz abanmış durumda, piyasası 4900'lere yükselmişti
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    81 Mesaj
    arkadaşlar bi sorum olacak;

    fut 17 mobil uygulamasında kadro değişimi, oyuncuyu satma ve taktiksel değişim yapmaya çalıştığımda sürekli hata alıyorum. örneğin; dizilişe oyuncu eklediğimde 'Players Not Swapped' hatası alıyorum. transfer etmek istediğimde ise cannot move item gibi.

    kısaca aktif bi şey yapamıyorum. yardımcı olan arkadaşlar için şimdiden teşekkür.
    _____________________________
  • Çavuş
    57 Mesaj

    3,5 star şartı için önereceğim oyunculara bakabilirsiniz.
    nathan ake - LB
    amartey - CM
    odubajo - RB
    fosu-mensah - CDM

    butland, remy, kouyate ve musa zaten bilinen adamlar. bu şekilde kadro kurmak en iyi opsiyon gibi duruyor.
    bol şans
    |
    |
    TheCaliph_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
emek server
bankalar.org
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,906
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.