Şimdi Ara

FIFA ULTIMATE TEAM (ANA KONU) ( SIMAGE KULLANIN LÜTFEN )(COINS SATIŞI YASAKTIR) (6709. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
166.653
Cevap
270
Favori
4.453.757
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 67076708670967106711
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Biraz sezon da takilayim dedim orasi da bi baska beter, tactical defending ile orda oynamak mucize yaa.adam 1metrede 4 kisiye calim atiyo, topu ellerine gecirdilermi al alabilirsen.cok sacmalamislar yaa.en cok merak ettigim sey acaba bu oyunu yapanlar kendileri oynayabiliyormu.mesala tac.def le defans yapabiliyorlarmi.Neyse gunduzde yazdim ticaretle ugrasicam artik malum oyun oynanmaz durumda.TICARET icin tavsiye verecek yokmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • millete tots reus, lewa,roben çıkar bize leno ,sokratis para etmiyor bile
  • Gareth Bale üzerine 120 130 k lık bir takım kurmak istiyorum. Yardımcı olabilecek varsa memnun olurum. Bekli oynamayı sevmiyorum !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seycan_53 -- 13 Mayıs 2014; 0:29:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seycan_53

    Gareth Bale üzerine 120 130 k lık bir takım kurmak istiyorum. Yardımcı olabilecek varsa memnun olurum. Bekli oynamayı sevmiyorum !

    ayrıntı st mi oynatacaksın cam mı?iyi oynadığın taktik ve platform?
  • İSA_1 kullanıcısına yanıt
    Hocam şuan st ama hangi alanda daha verimlı olacaksa ona göre dizelim. Kendisinden pek verim alamıyorumda. Platform Pc. İyi oynadığım taktik 3-4-1-2 , 3-5-2, @İSA_1
  • alaba schmelzerin ayaklarını yıkasın la bu oyunda. schmeelzer kötü diye alabayı alayım dedim saol kanadım otobana döndü
  • Camaleonte C kullanıcısına yanıt
    Öncelikle kart üzerindeki değerlerin etkilediği oyuncu özelliklerini belirteyim. Pace, Shooting, Passing, Dribbling, Defending, Heading Player Training kartlarını oyunculara ayrı ayrı uyguladığımızda, uyguladığımız karta göre oyuncunun şu özellikleri artıyor:

    Pace: Acceleration, Sprint Speed

    Shooting: Curve, Finishing, Free Kick Accuracy, Long Shots, Penalties, Shot Power, Volleys

    Passing: Crossing, Long Passing, Short Passing

    Dribbling: Ball Control, Dribbling, Agility, Balance

    Defending: Marking, Standing Tackle, Reactions, Aggression, Interceptions

    Heading: Heading Accuracy, Jumping, Strength


    Sliding Tackle, Positioning ve Vision özellikleri hiçbir şekilde artmıyor. Ne IF oyuncuların bu güçleri artırılmış oluyor ne de Player Training kartları ile bu özellikler artırılabiliyor.


    1. Chemistry kartları oyuncuların özelliklerine hiçbir şekilde eksi yönde etki etmez. Oyuncuya Hunter kartı bastığımızda eğer oyuncu Basic şekildeyse Dribbling, Defending, Passing ve Heading özellikleri aldıkları birer kademe artırımı kaybettiğinden, Basic'ten Hunter'a geçişte bu azalma hissedilir.

    2. Oynanabilirlik farkı elbette olacaktır. Chemistry kartlarının işleyişi konusunda benim kişisel olarak gözlemlediğim bir durum var: Oyuncular sahada sahip oldukları kimya stillerine göre davranıyorlar. Örneğin, Hunter basılı bir oyuncu daha sık topsuz koşu yapıyor ve şut pozisyonu arıyor, pas özelliğini artıran bir stil ile (Catalyst, Artist gibi) oynayan oyuncunun verdiği paslar normalden çok daha iyi gidiyor.

    3. Chemistry kartlarının momentum üzerinde herhangi bir etkisi olduğunu düşünmüyorum. Hunter basılı bir Benzama, Basic Benzema'dan top ayaktayken yapılan koşularda daha yavaş olacaktır; çünkü Basic kartı Dribbling özelliğini artırır. Ancak koşma tuşu + sağ analog ile depar atarken Hunter Benzema'nın hızı Basic olana göre daha fazladır (tabi Basic Benzema depar atarken nispeten daha düz bir çizgide ilerleyebilir).

    4. Chemistry kartlarının sağladıkları artışın sayısal çıktısı oyun içi oyuncu özelliklerinde görülemiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kontratak -- 13 Mayıs 2014; 3:07:21 >
  • Arkadaş, bugüne kadar 2-0'ken ragequit atanı gördüm de az önce maçın 10. dakikasında ilk golü atmamdan sonra elemanın teki oyundan çıktı, hayır bi de turnuva veya lig de değildi alelade bir single match'tı. Madem golü yiyince çıkacaktın ne diye girersin, olan kontratlara oluyor yazık. Tabii ben de her maçın başında çıkana dediğim gibi buna da özel mesajdan "loser" diye mesaj attım, vallahi tavsiye ederim, öyle küfür de etmiş olmuyorsunuz hem, hem de adama küfür olmayan ama küfür etkisi yaratan bir sözcükle haklı olarak laf sokuyorsunuz. En az bi 10-15 kişiye demişimdir bunu daha da henüz cevap verebilen çıkmadı. Yani lafı yiyip oturuyorlar aşağı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seycan_53

    Hocam şuan st ama hangi alanda daha verimlı olacaksa ona göre dizelim. Kendisinden pek verim alamıyorumda. Platform Pc. İyi oynadığım taktik 3-4-1-2 , 3-5-2, @İSA_1

    3412 şeklinde şöyle sağlam bir hybrid kurabilirsin..cam da dene bale i sonra yine bu kadroda st ye kaydırabilirsin.

    http://www.futhead.com/14/squads/11599914/
  • Pc için 1 milyonluk kanatlı takım kurabilirmisiniz?1 milyonu geçebilirsiniz biraz daha(200-300k)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Günde 1 saat harcayarak 120 k kasmak isteyenler ve kontratlarının bitmesinden bıkanlar

    cüzi bir miktar karşılığında size de öğretebilirim...

    iletişim pm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birşeydiyicem -- 13 Mayıs 2014; 7:37:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kontratak

    Öncelikle kart üzerindeki değerlerin etkilediği oyuncu özelliklerini belirteyim. Pace, Shooting, Passing, Dribbling, Defending, Heading Player Training kartlarını oyunculara ayrı ayrı uyguladığımızda, uyguladığımız karta göre oyuncunun şu özellikleri artıyor:

    Pace: Acceleration, Sprint Speed

    Shooting: Curve, Finishing, Free Kick Accuracy, Long Shots, Penalties, Shot Power, Volleys

    Passing: Crossing, Long Passing, Short Passing

    Dribbling: Ball Control, Dribbling, Agility, Balance

    Defending: Marking, Standing Tackle, Reactions, Aggression, Interceptions

    Heading: Heading Accuracy, Jumping, Strength


    Sliding Tackle, Positioning ve Vision özellikleri hiçbir şekilde artmıyor. Ne IF oyuncuların bu güçleri artırılmış oluyor ne de Player Training kartları ile bu özellikler artırılabiliyor.


    1. Chemistry kartları oyuncuların özelliklerine hiçbir şekilde eksi yönde etki etmez. Oyuncuya Hunter kartı bastığımızda eğer oyuncu Basic şekildeyse Dribbling, Defending, Passing ve Heading özellikleri aldıkları birer kademe artırımı kaybettiğinden, Basic'ten Hunter'a geçişte bu azalma hissedilir.

    2. Oynanabilirlik farkı elbette olacaktır. Chemistry kartlarının işleyişi konusunda benim kişisel olarak gözlemlediğim bir durum var: Oyuncular sahada sahip oldukları kimya stillerine göre davranıyorlar. Örneğin, Hunter basılı bir oyuncu daha sık topsuz koşu yapıyor ve şut pozisyonu arıyor, pas özelliğini artıran bir stil ile (Catalyst, Artist gibi) oynayan oyuncunun verdiği paslar normalden çok daha iyi gidiyor.

    3. Chemistry kartlarının momentum üzerinde herhangi bir etkisi olduğunu düşünmüyorum. Hunter basılı bir Benzama, Basic Benzema'dan top ayaktayken yapılan koşularda daha yavaş olacaktır; çünkü Basic kartı Dribbling özelliğini artırır. Ancak koşma tuşu + sağ analog ile depar atarken Hunter Benzema'nın hızı Basic olana göre daha fazladır (tabi Basic Benzema depar atarken nispeten daha düz bir çizgide ilerleyebilir).

    4. Chemistry kartlarının sağladıkları artışın sayısal çıktısı oyun içi oyuncu özelliklerinde görülemiyor.

    o zaman sende @Muhibbi'nin söylediklerine katılıyor musun? yani chemistry kart ile bir oyuncunun eksik yönlerini güçlendirmek yerine zaten iyi olduğu özelliklerindeki verimini arttırmak daha mı mantıklı? yoksa eksik olan özelliklerine takviye yapmak mı daha mantıklı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Camaleonte

    quote:

    Orijinalden alıntı: kontratak

    Öncelikle kart üzerindeki değerlerin etkilediği oyuncu özelliklerini belirteyim. Pace, Shooting, Passing, Dribbling, Defending, Heading Player Training kartlarını oyunculara ayrı ayrı uyguladığımızda, uyguladığımız karta göre oyuncunun şu özellikleri artıyor:

    Pace: Acceleration, Sprint Speed

    Shooting: Curve, Finishing, Free Kick Accuracy, Long Shots, Penalties, Shot Power, Volleys

    Passing: Crossing, Long Passing, Short Passing

    Dribbling: Ball Control, Dribbling, Agility, Balance

    Defending: Marking, Standing Tackle, Reactions, Aggression, Interceptions

    Heading: Heading Accuracy, Jumping, Strength


    Sliding Tackle, Positioning ve Vision özellikleri hiçbir şekilde artmıyor. Ne IF oyuncuların bu güçleri artırılmış oluyor ne de Player Training kartları ile bu özellikler artırılabiliyor.


    1. Chemistry kartları oyuncuların özelliklerine hiçbir şekilde eksi yönde etki etmez. Oyuncuya Hunter kartı bastığımızda eğer oyuncu Basic şekildeyse Dribbling, Defending, Passing ve Heading özellikleri aldıkları birer kademe artırımı kaybettiğinden, Basic'ten Hunter'a geçişte bu azalma hissedilir.

    2. Oynanabilirlik farkı elbette olacaktır. Chemistry kartlarının işleyişi konusunda benim kişisel olarak gözlemlediğim bir durum var: Oyuncular sahada sahip oldukları kimya stillerine göre davranıyorlar. Örneğin, Hunter basılı bir oyuncu daha sık topsuz koşu yapıyor ve şut pozisyonu arıyor, pas özelliğini artıran bir stil ile (Catalyst, Artist gibi) oynayan oyuncunun verdiği paslar normalden çok daha iyi gidiyor.

    3. Chemistry kartlarının momentum üzerinde herhangi bir etkisi olduğunu düşünmüyorum. Hunter basılı bir Benzama, Basic Benzema'dan top ayaktayken yapılan koşularda daha yavaş olacaktır; çünkü Basic kartı Dribbling özelliğini artırır. Ancak koşma tuşu + sağ analog ile depar atarken Hunter Benzema'nın hızı Basic olana göre daha fazladır (tabi Basic Benzema depar atarken nispeten daha düz bir çizgide ilerleyebilir).

    4. Chemistry kartlarının sağladıkları artışın sayısal çıktısı oyun içi oyuncu özelliklerinde görülemiyor.

    o zaman sende @Muhibbi'nin söylediklerine katılıyor musun? yani chemistry kart ile bir oyuncunun eksik yönlerini güçlendirmek yerine zaten iyi olduğu özelliklerindeki verimini arttırmak daha mı mantıklı? yoksa eksik olan özelliklerine takviye yapmak mı daha mantıklı?

    nacizane tavsiyem. onuncunun özelliklerine bakmalısın

    pace 87-88 olan forvete hunter basman yararlı olacaktır

    fakat 70 paceli oyuncuya finisher basman hunterden daha fazla yarar sağlayacaktır

    şartlara göre bunun kararını sen vermelisin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Léo

    Düzelttim;

    http://www.futhead.com/14/squads/11590952/

    Sağa Robben, sola Reus ve dizilişi 4-3-3 (4) yap.
  • Oyun Birinci lig de cigrindan cikmis pasoo Hile o kadar çok hileci varki Hile programı varsa sizde de coins vermiyor cikmaz olaydim division 1 e simdi dusmeye calisiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bar3

    Dante mi yoksa tots sokratis mi bir türlü karar veremedim

    Sokratis çok iyi tavsiye ederim
  • bu hafta serie a tots mu var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avei21

    bu hafta serie a tots mu var?

    Evet öyle olacak bu hafta..
  • Evet Seria TOTS
  • Muhibbi kullanıcısına yanıt
    Değerli bilgielr için elinize sağlık.
    Yerden sert orta tusları hangisi oluyor ?
  • 
Sayfa: önceki 67076708670967106711
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.