Şimdi Ara

FIFA ULTIMATE TEAM (ANA KONU) ( SIMAGE KULLANIN LÜTFEN )(COINS SATIŞI YASAKTIR)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
166.675
Cevap
289
Favori
4.315.433
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> FIFA Serisi >> FIFA ULTIMATE TEAM (ANA KONU) ( SIMAGE KULLANIN LÜTFEN )(COINS SATIŞI YASAKTIR)
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    11680 Mesaj
    heralde ben iyi soramadım sorumu ps4 fifa 14 ultimate team oynuyorum bu ultimate team hem offline hemde online olarak oynayabiliyoruz şimdi sorun şu offline olarak custom tactics ayarları filan ayaralarını yapabiliyorum ama ne zaman online olarak oynamak istesem bu cutom tactics diye bir yazı çıkmıyor online maça başlıyorum oyunu durdurup bakım diyorum varmı diye ordada yok o yazı
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8375 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jambon

    Ps4 icin brezilya kadrosu onerir misiniz ? Elimdekiler ramires david luiz miranda lucas melo. Butce fazla olmasa sevinirim alternatf kadro olarak kullanicam. Max 30k olabilir. Su an 15 k var. Veya 15-20 k ya alternatif bi kadro onerir misiniz dostlar
    quote:

    Orijinalden alıntı: jambon

    Ps4 icin brezilya kadrosu onerir misiniz ? Elimdekiler ramires david luiz miranda lucas melo. Butce fazla olmasa sevinirim alternatf kadro olarak kullanicam. Max 30k olabilir. Su an 15 k var. Veya 15-20 k ya alternatif bi kadro onerir misiniz dostlar

    http://www.futhead.com/14/squads/10969947/
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1060 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fat33

    PC de oynuyorum hocam
    quote:

    Orijinalden alıntı: fat33

    PC de oynuyorum hocam

    pc de çok oluyo sanırım bu işler ben ps 4 te şu ana kadar div 1 yüzü görmedim ama d,v 2 ye kadar geldim ve hileciyle karşılaşmadım hiç.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    667 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ktyky99

    Evet defalarca aldık. hiç sorun cıkmadı.hocam. tavsiye ederim hızlı sitedir. canlı yardımı bıle var
    quote:

    Orijinalden alıntı: ktyky99

    Evet defalarca aldık. hiç sorun cıkmadı.hocam. tavsiye ederim hızlı sitedir. canlı yardımı bıle var

    Hocam oyuncuyu 100 kdan mi koyayim 105 kdanmu acilllllll cevapppppppp



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1130 Mesaj

    Arkadaşlar kadrom aşağıda.CDM'ye toure yi alayım diyorum.Sonrasında LM ve RM ihtiyacım var hızlı sağlam 150k bütçe var yardımcı olabilir misiniz? ekstaradan şurayı değiştir dediğiniz var mı? RM 'ye jesus navas nasıl olur?




    usta var mı tavisye? @İSA_1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LawlietRyuzaki -- 2 Mayıs 2014; 21:44:34 >
    |
    |
    Bahsedilenler: İSA_1
    _____________________________
  • Binbaşı
    1748 Mesaj

    Burada tüm spikerler var istediğinizi indirin FIFA 14/Game klasörünün içine atın game settingsden istediğinizi seçin. Torrent dosyası indirmeden önce istediğiniz dilleri seçebilirsiniz yoksa 5GB'lık tüm spikerleri indirir.
    |
    |
    nimras kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İnsanlık ince işçilik ister. / İbrahim Tenekeci
  • Onbaşı
    37 Mesaj

    TAm anlamadım ama 100K satın aldın sanırım. eger dogru ıse 99500 den baslat buy now da 100.000 olsun
    |
    |
    mustafa14533 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    323 Mesaj
    yedekte duran bir oyuncunun 10 maç sonrası chemistry 1 artar mı arkadaşlar yoksa ilk 11 çıkmak zorunda mı ?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1757 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: egemen1903

    Geçen hafta hacklenmiştim, EA araştırmayı 1 haftada tamamlamış ve hacklenmeye dair bir ize rastlamamışlar.. Götze, Lewandowsk, Rooney, Nasri, Lahm'ı falan satıp Podolski'ye 63K, Alvarez'e 20K'yı gönlümden geçtiği için verdim tabii..
    quote:

    Orijinalden alıntı: egemen1903

    Geçen hafta hacklenmiştim, EA araştırmayı 1 haftada tamamlamış ve hacklenmeye dair bir ize rastlamamışlar.. Götze, Lewandowsk, Rooney, Nasri, Lahm'ı falan satıp Podolski'ye 63K, Alvarez'e 20K'yı gönlümden geçtiği için verdim tabii..

    EA nin şerefsizliği bu rahattır yani. En son ben toty alves i hokus pokus yapıp yoketmişim ea ye göre
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    662 Mesaj
    http://www.futhead.com/14/squads/10965959/ bu fildişi kadrosu nasil beyler zevk icin :d
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    375 Mesaj

    dostum ben kolu nıye duvara fırlattım bılıyormusun rakip 20.dakika 9 kişi kaldı ve ben 2-0 dan 4-2 yenildim.gerisini sen düşün
    |
    |
    Camaleonte kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    xbox gamertag : iron4233
  • Yarbay
    4941 Mesaj
    yaya toure pahali satilmasina ragmen satista dolu varya ilginc rooney de bu kadar cok degildi
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    33 Mesaj
    http://www.futhead.com/14/squads/10973884/ yedek takım olarak kurmayı dusunuyorum tavsiyeler ...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    667 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ktyky99

    TAm anlamadım ama 100K satın aldın sanırım. eger dogru ıse 99500 den baslat buy now da 100.000 olsun
    quote:

    Orijinalden alıntı: ktyky99

    TAm anlamadım ama 100K satın aldın sanırım. eger dogru ıse 99500 den baslat buy now da 100.000 olsun

    Hocam simdi odemeyi yaptim almalari cok uzun surmez de mi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    375 Mesaj
    arkadaşlar xbox da spikeri ispanyol yapabiliyormuyuz.kolu kırdığım için ea live chate bağlanıyorum bakalım bişey vereceklermi
    _____________________________
    xbox gamertag : iron4233
  • Binbaşı
    1547 Mesaj

    Spiker için diyorsun değil mi eğer onu diyorsan bi sorun olmaz.
    |
    |
    ogunahmet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    577 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: khan_1903

    Çarşamba günü ilk 4 pakette (15k) bana normal Sterling ve Coleman çıkmıştı, Ea tots olanları gönderince onları sattım ve Bpl kadrosu kurdum, kalanlarla da 6 paket daha açtım ama sadece if Raul Garcia çıktı, o da pek para etmiyor gibi.Bilseydim şansımı fazla zorlamazdım
    quote:

    Orijinalden alıntı: khan_1903

    Çarşamba günü ilk 4 pakette (15k) bana normal Sterling ve Coleman çıkmıştı, Ea tots olanları gönderince onları sattım ve Bpl kadrosu kurdum, kalanlarla da 6 paket daha açtım ama sadece if Raul Garcia çıktı, o da pek para etmiyor gibi.Bilseydim şansımı fazla zorlamazdım

    hocam ne zaman gönderdiler bende hala tık yok sterling hala normal.ea helpe girdim de online 60 dk bekletiyor
    _____________________________




  • Onbaşı
    37 Mesaj

    yok sürmezz.hatta ben gec cevaplamısım belkıde almıslardır bıle...
    alınca yazda bilelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ktyky99 -- 2 Mayıs 2014; 22:28:21 >
    |
    |
    mustafa14533 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    667 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ktyky99

    yok sürmezz.hatta ben gec cevaplamısım belkıde almıslardır bıle...
    alınca yazda bilelim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: ktyky99

    yok sürmezz.hatta ben gec cevaplamısım belkıde almıslardır bıle...
    alınca yazda bilelim.

    Aldilar hocam 5 dk icinde tavsiye icin saol guvenilir siteymis eyw



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2679 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yus49

    quote:

    Orijinalden alıntı: khan_1903

    Çarşamba günü ilk 4 pakette (15k) bana normal Sterling ve Coleman çıkmıştı, Ea tots olanları gönderince onları sattım ve Bpl kadrosu kurdum, kalanlarla da 6 paket daha açtım ama sadece if Raul Garcia çıktı, o da pek para etmiyor gibi.Bilseydim şansımı fazla zorlamazdım

    hocam ne zaman gönderdiler bende hala tık yok sterling hala normal.ea helpe girdim de online 60 dk bekletiyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: yus49

    quote:

    Orijinalden alıntı: khan_1903

    Çarşamba günü ilk 4 pakette (15k) bana normal Sterling ve Coleman çıkmıştı, Ea tots olanları gönderince onları sattım ve Bpl kadrosu kurdum, kalanlarla da 6 paket daha açtım ama sadece if Raul Garcia çıktı, o da pek para etmiyor gibi.Bilseydim şansımı fazla zorlamazdım

    hocam ne zaman gönderdiler bende hala tık yok sterling hala normal.ea helpe girdim de online 60 dk bekletiyor

    Dostum çarşamba günü pack'leri açmıştım, dün akşam göndermişlerdi.
    _____________________________




HızlıCevap
Reklamlar
son dakika
SEO
SEO
haberler
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,875
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.