Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Fifa'mı Pes 4 mü? hangisi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
30
Cevap
0
Favori
490
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Pc Oyunları >> Oyun Genel ve Diğer türler >> Fifa'mı Pes 4 mü? hangisi?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    938 Mesaj
    sizce en iyi futbaol oyunu bunlardan hangisi ben kararsız kaldım ama
    pes 4 daha iyi gibi!!!!



    |
    |
    _____________________________
    İkinci el veya sıfır telefonlarınız alınır satılır.İletişim : 0536 700 88 00
  • Binbaşı
    1312 Mesaj
    acılan konuyu bidaha aynısını neden açarlar anlamam..
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4306 Mesaj
    bu konuyu daha önce tartışmıştık o<zzamandan bu zamana bi şe değişmedi tabki pes4 dah iyi
    |
    |
    _____________________________
    Origin İD:salvo55
  • Binbaşı
    1358 Mesaj
    pes 4
    |
    |
    _____________________________
    Günahından tam olarak dönüp tövbe eden, onu hiç işlememiş gibidir.” Herkesin sizden iyi bir şekilde söz etmesini mi istiyorsunuz? öyleyse kendinizi övmeyin.
  • Binbaşı
    1622 Mesaj
    eskiden açılmış olabilir. bu demek değildirki birdaha bu konu tartışılmayacak.

    pes4 tabiki.
    |
    |
    _____________________________
    ismail217=ayetullah.
  • Binbaşı
    1077 Mesaj
    pffffff yeter be kardeşim aynı konudan bıkmadınız mı
    |
    |
    _____________________________
    VW Jetta for Daily
    BMW 3.18i for Weekend
  • Yarbay
    3530 Mesaj
    abi ben bıktım siz bıkmadınız ne bu ya aynı şey 100 kez açılıyo

    fifa
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    336 Mesaj
    fifa 2005 oynuyorum.hayatım da ilk futbol oynadığım oyun bu.bu yüzdenmi bilmem fifayı çok seviyorum.ama arkadaşlar pes 4'ü çok önerdiler bende yarın gidip pes 4 alıcam.bakalım hangisi daha iyi?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1333 Mesaj
    açılan konu bence tekrar açılabilir ama pes4 le fifa nın karşılaştırılması gibi bi olay olamaz yaa varmı pes gibisi pes5 çıkınca da zaten fifa yı yavaş yavaş piyasadan çeksinler fifa bu kadar batırdı daha da batırmasın
    |
    |
    _____________________________
    AUDİ A3 1.8T
  • Çavuş
    68 Mesaj
    ööggghhhhh
    |
    |
  • Binbaşı
    1159 Mesaj
    yahu şu pes4 vs fifa karşılaştırılması üst konu yapılsa da herkes görüşünü yazıp kurtulsa.ilk geldiğimde ben de aynı gaflete düşmüştüm.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    77 Mesaj
    EA hiç birzaman WE gibi bir oyun yapamaz....
    |
    |
    _____________________________
    Karanlığı arkana alıp Bembeyaz bir yolda yürümektir BEŞİKTAŞ'lı olmak..
  • Yarbay
    2018 Mesaj
    FİFA
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5239 Mesaj
    pes in üzerine tanımam.su anda piyasadaki en gercekci futbol uyunu.fifa diyenlerede sasıyorum.tamam zevkler ve renkler tartısılmaz ama fifa mı pes mi deyince tartısılır abi.ben fifaya pes den iyi diyen adama oyundan anlıyo demem.fifa ne yaa ıyyyyyyyy.
    |
    |
    _____________________________
    B.U.L.L.S.E.Y.E
    INTEL i7 4790K 4.40 Ghz ~ GIGABYTE Z87-HD3 ~ ASUS ROG STRIX GTX1080 8GB ~ GSKILL 16 GB (4X4) RIPJAWSX DDR3 ~ SAMSUNG 250 GB 840 EVO SSD ~ 2X SEAGATE 2 TB BARRACUDA ~ COOLER MASTER HAF XM ~ OCZ FATAL1TY 750W 80 Plus ~ COOLER MASTER NEPTON 140XL ~ ASUS 24" VS248H ~ 2X COOLER MASTER JET FLO 120MM ~ 2X COOLER MASTER MEGAFLOW 200MM ~ CREATIVE SOUND BLASTER Z ~ CREATIVE MEGAWORKS THX 550 ~ CREATIVE GIGAWORKS T20 ~ LOGITECH Z-523 ~ PIONER DVR-S21LBK 24X ~ EPSON EH-TW5300
  • Yüzbaşı
    729 Mesaj
    pes 4
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1735 Mesaj
    PES4 rulezzzzzz
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5189 Mesaj
    Fazla söze gerek yok sadece PES
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    299 Mesaj
    şu fifa da bi PES etmedi gitti
    hala oyun yapıyolar
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    184 Mesaj
    PES4
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: tas_baba

    PES4


    +1111111111
    |
    |
    _____________________________
    AMD ATHLON 2800+ EPOX 8RDA3+ 256 MB POWERCOLOR 9600XT 512 MB 400 MHZ KİNGSTON RAM SEAGATE 80 GB SATA HARDDİSK SAMSUNG 793MB CREATİVE 5200 İNSPİRE 5+1 LG 52*32*52 CDRW 16X LG DVD ROM US ROBOTİCS 9105
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
üniversite
SEO
Masal
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,470
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.