Şimdi Ara

FIFA 21 (Çıktı) [PC ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: mete14 Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.029
Cevap
26
Favori
62.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 285
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 59
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 55 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 31
  • Favoriye Eklediklerim 26
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ismailbbyigit (178 mesaj) zaferengur (139 mesaj) Victoriou_S (88 mesaj) adjustik (84 mesaj) Panamalı Hasta (65 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1348 mesaj) Mobil (229 mesaj) Mini (49 mesaj) Uygulama (403 mesaj)
  • @
6 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> FIFA Serisi >> FIFA 21 (Çıktı) [PC ANA KONU]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    329 Mesaj

    Yav arkadaş, bu insanlar cuma akşamı oynamayacak da ne zaman oynayacak bu oyunu... Tonla para alıyo bu hırsız EA bir tane doğru düzgün server ağı kuramıyor aga. Ya rezillik aq çıldıracağım gerçekten.

    |
    |
    _____________________________
    Vikings 4 Life
  • Er
    1 Mesaj

    Arkadaşlar merhaba,

    Oyunu yeni aldım futta takılıyorum yalnız friendly maçları ve görevleri var ve hiç arkadaşım yok :( ekleyen olursa şu fut friendly objectivelerini yapsak beraber tatlı tatlı mukielemizi alsak iyi olmaz mı?

    Teşekkürleerr

    Origin ID: MetalForeverr

    _____________________________
  • Yüzbaşı
    290 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Met4lForever

    Arkadaşlar merhaba,

    Oyunu yeni aldım futta takılıyorum yalnız friendly maçları ve görevleri var ve hiç arkadaşım yok :( ekleyen olursa şu fut friendly objectivelerini yapsak beraber tatlı tatlı mukielemizi alsak iyi olmaz mı?

    Teşekkürleerr

    Origin ID: MetalForeverr

    Valla evde oturan, işsiz biri olsam seve seve yaparım da... Hafta sonu yetiştirmek gereken 30 tane WL maçı oluyor. Hafta içi de çalıştığımız için Squad Battles puanı kasmaya çalışıyoruz günde 3 maç atarak :) Allah kolaylık versin.

    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6148 Mesaj

    25 ms diyor böyle yalan görmedim. 1 sn den fazla süre sonra tepki veriyor. dün yaptığım 4 maçın tümünü gecikmeden dolayı kaybettim. sırf denemek için sabah 6 'da girdim 8 maç attım çoğunda rakipler rage quit ile kaçtı. türkiyedekiler için inanılmaz dezavantaj var gerçekten. yok milan a server açmış da EA yalan dolan.

    |
    |
    _____________________________
    Origin ID: naturklich
  • Yüzbaşı
    597 Mesaj
    yeni konsol aldığım için bilgisayardaki FIFA coinslerimii satıyorum

    FIFA 2020 de 700k var
    FIFA 2021 de 60k var düşünen varsa yazsın



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    247 Mesaj
    FIFA 21de penaltıyı vuracağımiz köşe mi belli oluyor bu nedir son 15 penaltının 12sinde köşeyi bildi rakip nasıl oluyor akil mantığım almıyor 3 wl maçı kaybettim bu yüzden.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2653 Mesaj

    Sıkıntılı oyun tamam anladık da az önce başıma gelene açıklama bulamıyorum.

    Oyunun zaten kazanmama izin vermediği belliydi. 5-3 öndeyken momentumu kıramadım. Tamam bunu kabul ediyorum. Dakika 88-89 gibi 5-5 oldu. Daha sonra oyuncum resmen boş kaleye kaçırdı(!). 90+2 verildi. Son saniyelerde korner kullandım. Değerlendiremedim rakip uzun top attı. Benim kalecim ben yapmamama rağmen benim yarı sahamın ortasına kadar çıktı ve 90+4te golü yiyerek, 6-5 kaybettim. Gerçekten oyun saçmalıyor artık. Ne yapacağız arkadaş?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asetil Co A -- 25 Ekim 2020; 2:42:47 >
    _____________________________
  • Teğmen
    247 Mesaj

    Bi benzeri yaşadım 15 sut çekmişim 0-0 tek kale maç aynı uzun topta kaleci orta sahaya açıldı yedim.birde netim kesilmedi bağlantı kesildi demedi hiç bir şey olmadı maçı mağlubiyet saydı direk bu ne saçmalık




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Asetil Co A kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1924 Mesaj

    aynen tecrübe edindim baya dediğiniz gibi 10 maça girdim çıktım oldu. teşekkürler.

    |
    |
    vicv3ga kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1563 Mesaj

    Mukielele görevini yapn var mı ?

    _____________________________
  • Teğmen
    139 Mesaj

    Arkadaşlar kadrom nasıl?

    Şu iki forvet efsane ..

    Hele ki Calvert- Lewin çok iy tavsiye ederim. :)

    Bazen yeniliyorum. Bazen beraberlik o kadar..

    Toparlamaya baslıyorum yavaştan.. :)

    Tavsiyelerinizi alabilirim.

    Teşekkürler.


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/fb/f2/a7/fbf2a7671dbbcf4d2f99b61d25db2f33.png&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/b3/35/22/b33522eb07aca916d3e0fa82a7175d42.png&t=0&width=480&text=1
    _____________________________
    HAYALLERİM DÜNYADAN DAHA BÜYÜK ...




  • Yarbay
    8560 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Furkovic

    Mukielele görevini yapn var mı ?

    yaptım

    |
    |
    _____________________________
    Katılım zamanı: 4 Ocak 2013

    Intel Core i7 4790 3.6 ghz // Asus Z87 Plus // Zotac Gtx 1050ti // GSkill Ares 8GB (2x4GB) DDR3 1600Mhz // Kingston SSDNow V+200 120GB SATA 3 // Seagate Barracuda 3.5" 1TB HDD // THERMALTAKE V3 600W // ASUS 24" VG248QE 1ms 144Hz // Windows 10 1903

    origin id : ismailbbyigit
  • Yüzbaşı
    290 Mesaj

    Abraham'ın geçen sene 86'lık bir kartı vardı. 4 Ay kullanmıştım  


    Hocam oyunun çok başındasınız galiba, mümkünse görevleri yapmaya çalışın. Kadronuz bir tık yavaş geldi bana. Özellikle defans hattını bi elden geçirmeniz lazım acilen.

    |
    |
    animalmtr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1239 Mesaj

    Biri bana nvidia ile yüksek fps ayarlarını atabilir mi ? Bir türlü olmuyor, 30'da geziyorum :( 144 hz ekranda.

    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    66 Mesaj

    Beyler bir kaç büyük yayıncıya baktım yedeklerine 55-60 reytingli bronz oyuncular ekliyorlar genel reytinglerini düşürmek için. Bunu yapma amaçları nedir?

    _____________________________
  • Binbaşı
    1132 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: batuhankochan

    Beyler bir kaç büyük yayıncıya baktım yedeklerine 55-60 reytingli bronz oyuncular ekliyorlar genel reytinglerini düşürmek için. Bunu yapma amaçları nedir?

    internette şöyle bir yorum buldum hocam tabi daha iyi bilen varsa aydınlatabilir bizi bende acemi oyuncuyum :)



    artık kurdu olmuş biri olarak bende bi tavsiye vereyim,momentumu yanınıza almak istiyosanız ve gold takım kuruyosanız takımda as kadroda 1 silvera yer verin ve yedeğe koyacağınız bronz veya bronzlarla takımı 4.5 yıldız ya da olabiliyosa altına çekin.

    _____________________________
  • Yarbay
    8560 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: devulations

    internette şöyle bir yorum buldum hocam tabi daha iyi bilen varsa aydınlatabilir bizi bende acemi oyuncuyum :)



    artık kurdu olmuş biri olarak bende bi tavsiye vereyim,momentumu yanınıza almak istiyosanız ve gold takım kuruyosanız takımda as kadroda 1 silvera yer verin ve yedeğe koyacağınız bronz veya bronzlarla takımı 4.5 yıldız ya da olabiliyosa altına çekin.



    Alıntıları Göster

    şehir efsanesi

    _____________________________
    Katılım zamanı: 4 Ocak 2013

    Intel Core i7 4790 3.6 ghz // Asus Z87 Plus // Zotac Gtx 1050ti // GSkill Ares 8GB (2x4GB) DDR3 1600Mhz // Kingston SSDNow V+200 120GB SATA 3 // Seagate Barracuda 3.5" 1TB HDD // THERMALTAKE V3 600W // ASUS 24" VG248QE 1ms 144Hz // Windows 10 1903

    origin id : ismailbbyigit




  • Yüzbaşı
    852 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbbyigit

    şehir efsanesi



    Alıntıları Göster
    Aynen öyle. Ben yedekleri full bronz yaptım. Takım ratingi 76 ya düştü. Ona rağmen iyi oyuncuya denk gelince momentum vs dinlemiyor valla patır patır gol yiyorum :D



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    8560 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar6055

    Aynen öyle. Ben yedekleri full bronz yaptım. Takım ratingi 76 ya düştü. Ona rağmen iyi oyuncuya denk gelince momentum vs dinlemiyor valla patır patır gol yiyorum :D

    Alıntıları Göster

    fifa 15 zamanlarında vardı bu ama o zamanlar silver veya bronz takımlarla bile iyi kadrolara kafa tutabiliyodun pace + momentum sayesinde ama artık oyun p2w

    |
    |
    _____________________________
    Katılım zamanı: 4 Ocak 2013

    Intel Core i7 4790 3.6 ghz // Asus Z87 Plus // Zotac Gtx 1050ti // GSkill Ares 8GB (2x4GB) DDR3 1600Mhz // Kingston SSDNow V+200 120GB SATA 3 // Seagate Barracuda 3.5" 1TB HDD // THERMALTAKE V3 600W // ASUS 24" VG248QE 1ms 144Hz // Windows 10 1903

    origin id : ismailbbyigit
  • Binbaşı
    1132 Mesaj
    Beyler SB ödülü paketten ake çıktı defans baktım 10 13k gidiyor satsammı kullanan varmı birde 50 k kadro önerisi alırım.
    Birde sezon göfevlerinde mesela Gümüş kadro ile SB maç yap diyor yapıyorum saymıyor türkçeye çevirince başka anlam mı çıkıyor







    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Sohbet
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Ekonomi
Masal Oku
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
1,287
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.