DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
fifa 2007 menü geçişleri neden yavaş (sorun çözülmüştür duyurulur)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
41
Cevap
1
Favori
20.709
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> FIFA Serisi >> fifa 2007 menü geçişleri neden yavaş (sorun çözülmüştür duyurulur)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Onbaşı
      16 Mesaj
      02 Şubat 2007 21:14:23 Konu Sahibi
      arkadaşlar ben bir internet kafede çalışan biriyim. fifa 2007 çıktı ve kafede bulunan 72 pc ye yükledim.şunu belirteyim 72 pc birbiriyle aynı özellikte.ama 4 tenesinde fifa menü geçişlerinde acayip bir yavaşlık var. oyunu açıp başlama vuruşu yapmak neredeyse 5-6 dakkayı buluyor. kendi çapımda çözümler denedim forumda çözüm yazan arkadaşlarınkide dahil.kendim denediğim çözümşerden birkaçı, menü geçişleri yavaş olan pcdeki hd yi çıkarıp menü geçişleri normal olan bir pc ye taktığımda sorun kalmıyor.menü geçişleri normal bir pcdeki hd yi söküp menü geçişeri yavaş olan pc ye taktığımda yine menü geçişleri yavaş yani sorunlu oluyor.pc ler aynı olduğundan birbirine takıp denemediğim parça kalmadı neredeyse. ekran kartlarını yer değiştirme, ramlari yer değiştirme, hd leri yer değiştirme, hatta bios chipini söküp onu da değiştirdim olmadı.sadece işlemci ve anakart kaldı değiştirmediğim.işin ilginci işlemci yada anakartta sorun olsa neden diğer oyunlar kusursuz ve hızlı çalıştırıpıpta sadece fifa 2007 de sorun çıkarsın.
      vallaha ben çaresiz kaldım acil yardımlarınızı bekliyorum.sadece kafede değil kafeye gelen müşterilerin birkaçının cillop gibi özellikte olan pclerindede bu sorun çıkıyormuş.

      (arkadaşım tarafından sorun çözülmüştür SADECE TEK YAPMANIZ GEREKEN AYGIT YÖNETİCİSİNİ AÇIP DİSKET SÜRÜCÜSÜNÜ DEVRE DIŞI YAPMAK.)

      FİFA SEVER ARKADAŞLARA HAYIRLI OLSUN İYİ EĞLENCELER.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdar2209 -- 10 Şubat 2007; 22:44:17 >



      |
      |
    • Yüzbaşı
      392 Mesaj
      02 Şubat 2007 21:18:45
      benim bildiğim aynı şey 2006 da da başıma geldi ekran kartı driver update dir çözümü ama 72 pc 72 side aynı diyosun o kadarını bilemiyorum ben update yapınca rahatlığı gordum ondan olabilir genede bi dene onu da denemişte olabilirsin ama
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      16 Mesaj
      02 Şubat 2007 23:48:07 Konu Sahibi
      ekran kartını update yapmakla olacağını zannetmiyorum çünkü ben zaten sorun çıkaran pc deki hard diski çıkardım sorunsuz bir pc nin harddiski ile değiştirdim oyun sorunsuz çalıştı.çünkü pcler herşeyleriyle aynı ve aynı gün ghost yaptım.teknik bir konuda sorun var ya anakartaa yada işlemciden kaynaklanan bir sorun bakalım çözebilen arkadaşlar yardımcı olacakmı.
      |
      |
      _____________________________

      serdar
    • Yarbay
      3150 Mesaj
      02 Şubat 2007 23:52:55
      fifa 2007 menüleri flashla yazılmışlarwww.adobe.com
      a girip flash playerin son sürümünü indirmeni tawsiye ederim...
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      16 Mesaj
      03 Şubat 2007 00:02:09 Konu Sahibi
      arkadaşım haklısın ama sorunlu pc deki hardiski çıkarıp sağlam bir pcdeki harddiskle yer değiştirdiğim zaman o diğer kasada takılı sorun veren menüleri yavaş fifa 2007 harika çalışıyor. zannedersem pc de hardiskten başka devamlı bir yere kayıt yada yükleme yapılamıyor eğer bilmiyorsam ben söyle nasıl bir parça ise onuda değiştirip onada yükleme yapıp deneyeyim dikkat ettiysen konunun ilk başındaki metinde bios chipini bile değiştirip denediğimden bahsetttim teşekkürler yardımlarınıız için.
      |
      |
      _____________________________

      serdar
    • Yüzbaşı
      392 Mesaj
      03 Şubat 2007 00:08:04
      sanırım o pclerin anakartları arızalı bunun başka bi izahı yok ramlarla da oynadım diyorsun cunku geriye bir anakart kalıyor olabilir o kadar buyuk bir arıza deil genede o 4 pc için soylenebilecek bunun gibi bişey ramlarda olabilir uyumsuzluk yaratan olmadı bioslar olabilir bu kadar ancak başka da hiç bişey olamaz
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      137 Mesaj
      03 Şubat 2007 04:30:31
      arkadaşlar aynı sorun bendede var hiç sorunsuz çalışan oyun:
      girerken geç açılıyor menülerde yavaşlama ve takılma oluyor alt tab yaparak düzeliyor ama her geçiştede bunu yapmak sinir bozucu...

      sizlerde oldumu hiç ben kafayı yemek üzereyim
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      03 Şubat 2007 11:43:55
      bendede manager oyunu kaydettim sonraki maça devam etmek için menager kayıtını açtım 4 defadır deniyorum sürekli ilk yarının sonunda oyundan atıyor maç başlarken error diye altta yazı geçiyor neden olabilir.bilen varsa
      |
      |
      _____________________________

      TIKLA tıkladınmı keriz
    • Yüzbaşı
      392 Mesaj
      03 Şubat 2007 15:45:02
      o pclerdeki ramların chiplerine bak biri 8 biri 16 lıksa problem yaratabiliyor bugun pc yi sokerken aklıma geldi eğer bole bi uyumsuzluk varsa ( ki tahmin ediyorum elinde 4 ram slotlu bi anakart var) birini 1. slota birini 4. slota tak tek ram var diyorsan bişey gelmiyo aklıma geriye işlemci ve anakartlar kalıyor
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2646 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      michael j fox



      Android Beta Tester
      03 Şubat 2007 16:34:11
      quote:

      Orjinalden alıntı: thedangerofturkey

      bendede manager oyunu kaydettim sonraki maça devam etmek için menager kayıtını açtım 4 defadır deniyorum sürekli ilk yarının sonunda oyundan atıyor maç başlarken error diye altta yazı geçiyor neden olabilir.bilen varsa

      yeni kariyer açman en mantıklısı başka çözümü olmaz büyük ihtimalle yada birine ver kayıtlı oyununu o denesin
      |
      |
      _____________________________


      Sen Türk olduğunu unutsan da düşmanın asla unutmaz.
    • Binbaşı
      1203 Mesaj
      03 Şubat 2007 16:41:18
      quote:

      Orjinalden alıntı: thedangerofturkey

      bendede manager oyunu kaydettim sonraki maça devam etmek için menager kayıtını açtım 4 defadır deniyorum sürekli ilk yarının sonunda oyundan atıyor maç başlarken error diye altta yazı geçiyor neden olabilir.bilen varsa

      Evet Fifa'nın geleneksel sorunlarından biri bu.Ben daha eski bi oyununda (2005 di sanırım) ligin 2. yarısının ilk maçını kazanmıştım ama maç sonunda skor 1-0 karşı takımın üstünlünü olarak yazılmıştıSonra sinirlenip yeniden başlamıştım sorun çözülmüştü.
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      03 Şubat 2007 16:55:26
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1203 Mesaj
      03 Şubat 2007 16:58:23
      quote:

      Orjinalden alıntı: Wista_17










      www.wista.forumlari.net


      işte yaaa aranan çözüm bu
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Şubat 2007 22:26:54
      kaldırdım tekrar yükledim şimdi sorunsuz ltürk telekom lig a yama vardı onu kaldırdım bişey kalmadı
      |
      |
      _____________________________

      TIKLA tıkladınmı keriz
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Şubat 2007 22:40:06
      |
      |
      _____________________________

      TIKLA tıkladınmı keriz
    • Onbaşı
      16 Mesaj
      11 Şubat 2007 21:34:59 Konu Sahibi
      sorun aygıt yöneticisine girip disket sürücüsünü devre dışı bırakarak çözülüyor demiştim. bazı arkadaşlar bizim bilgisayarlarımızda zaten disket sürücüsü yok bizler ne yapacaz demişler haklı olarak. disket sürücüsü olmasada yine aynı işlemi yaparak bu sorunu halledebilirler . disket sürücüsü olmasada aygıt yöneticisine girip disket sürücüsünü kaldırarak yada devre dışı yaparak sorunu halledebilirler.
      |
      |
      _____________________________

      serdar
    • Çavuş
      87 Mesaj
      13 Şubat 2007 22:52:21
      |
      |
      _____________________________



      Uludağ Üniversitesi
    • Çavuş
      86 Mesaj
      28 Nisan 2007 17:20:55
      serdar hocam çok tşk ediyorum. fifadaki aynı sorun bendede vardı. fitil oluyordumsayende düzeldi. tekrar çok tşk ediyorum.
      |
      |
      _____________________________

      <a href="http://www.ozgurlukicin.com" mce_href="http://www.ozgurlukicin.com" target="_blank"><img border="0" alt="Pardus... Özgürlük İçin..." title="Pardus... Özgürlük İçin..." src="http://www.pardus.org.tr/banner/bts01.png" mce_src="http://www.pardus.org.tr/banner/bts01.png"></a>
    • Onbaşı
      26 Mesaj
      28 Nisan 2007 20:15:02
      almanca ödevim var yardım edermisiniz?
      |
      |




Reklamlar
SEO
izmir havalimanı transfer
ses yalıtımı
modasor
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,594
1.2.160

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.